Auteur Topic: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS  (gelezen 49057 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #100 Gepost op: 5-03-2006, 15:07:05 »
als we dit allemaal aan het einde van de serie teruglezen...  ::)

dan lachen we ons allemaal rot  ::rofl::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #101 Gepost op: 5-03-2006, 16:31:59 »
Ik krijg nu alweer een goed gevoel van al die "stomzinnige" theorieen ::rofl::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #102 Gepost op: 5-03-2006, 19:33:44 »
Hier ga ik dus echt niet naar opzoek...dat duurt me veel te lang
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #103 Gepost op: 5-03-2006, 19:36:52 »
lache tog      ik w8 ook tog iemand met iets op de proppen komt en dan ga ik ook ff kijken   maar ga er nie naar op zoek    dan word ik gek van alle dingen die wel en niet een hint kunnen zijn

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #104 Gepost op: 6-03-2006, 17:31:44 »
Hij hangt nu ook bij het bushokje bij mn School! :) Iedere x als ik naar huis fiets kan ik weer even fijn aan widm denken :D

Overigens is de theorie: Alle stations waar de poster NIET hangt vormt een hint naar de mol ontkracht (lijkt mij), hij hangt dus immers ook bij bushokjes!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #105 Gepost op: 6-03-2006, 17:49:27 »
haha   ik heb hem nog niet in levende papier gezien   maar    mss hangt hij binnekort wel bij de bushalte qwaar ik langs moet :D

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #106 Gepost op: 6-03-2006, 21:09:58 »
als we dit allemaal aan het einde van de serie teruglezen...  ::)

waarom moet ik bij vergezochte theoriën toch altijd aan de Titanic denken...(insidersgrapje voor oudgedienden die hier al postten/lazen bij de serie met mol Elise)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #107 Gepost op: 6-03-2006, 21:19:13 »
waarom moet ik bij vergezochte theoriën toch altijd aan de Titanic denken...(insidersgrapje voor oudgedienden die hier al postten/lazen bij de serie met mol Elise)

Het viel mij juist vandaag op dat alle posters op het station (in Utrecht) al weg waren gehaald. Vreemd dat ze dan in een andere plaats ineens nieuw zijn want de reclame is voor de avro-bode van deze week (en een tv week begint op zaterdag).

Die Titanic hype tijdens de Canada reeks was geweldig, ik geloof nog steeds dat het ook bij de makers en bedenkers een rode draad is geweest hoewel ze dit nooit hebben toegegeven. Ik hoop echt op een passend vervolg tijdens deze serie en de naam ' Karel Doorman'  heb ik al diverse malen via Google opgezocht.

 ::jaja::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #108 Gepost op: 6-03-2006, 21:32:11 »
Kan 1 van jullie dit in het kort uitleggen.. of hebben jullie daar geen zin in?

Gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #109 Gepost op: 6-03-2006, 21:39:11 »
Kan 1 van jullie dit in het kort uitleggen.. of hebben jullie daar geen zin in?

Gr.
Sprien

Het hele Titanic verhaal bedoel je,?

En de (forum) gekte eromheen kan helaas niet even in het kort worden uitgelegd ben ik bang.

Je zou in de archieven kunnen duiken maar je moet daarnaast ook absoluut de Canada serie zien om er iets van te begrijpen.

Suc6
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #110 Gepost op: 6-03-2006, 22:36:11 »
Het hele Titanic verhaal bedoel je,?

En de (forum) gekte eromheen kan helaas niet even in het kort worden uitgelegd ben ik bang.

Je zou in de archieven kunnen duiken maar je moet daarnaast ook absoluut de Canada serie zien om er iets van te begrijpen.

Suc6

hmm ja hoe moeten we de Titanic nou uitleggen...iemand (we noemen geen namen zoals Dopey...) was er vast van overtuigd (en is dat nog steeds  ::)) dat de rode draad van de Canada serie de Titanic was, en heel veel hints daarheen verwezen en dan uiteindelijk naar de Mol leidden. Zo werden volgens mij het aantal hutten op het schip achterhaald, de namen van opvarenden, afmetingen, bouwmaterialen en zo ongeveer alles wat er maar mee te maken had..en dus allemaal voor niets want volgens de makers was er helemaal geen rode draad...als ik het me zo nog helemaal goed herinner, het kwam erop neer dat een hele mooie, goed onderbouwde, tijdrovende theorie in de prullenbak kon

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #111 Gepost op: 6-03-2006, 22:47:47 »
Ik moet zeggen dat de 9-theorie rondom Marc-Marie ook erg mooi was. Als je het allemaal nog eens naleest. Het begon al met de 18 op zijn shirt. Even schaamteloos gekopiëerd:

MM draagt een shirt met opvallend 18 erop en ook 1881 en 81 (spiegelbeeld én omgekeerde van 18). Deze site begint (afl.1) met "Drie mollen, ..." want er zijn drie mollen in de kamer. Koffiebranderij "de Drie Mollen sinds 1818" (www.driemollen.nl) is opgericht in 1818! Ik zou het een prachtige hint vinden ...

En zo waren er telkens weer cijfer'hints' die op 9 uitkwamen, die vervolgens dus aan MM gekoppeld werden. Ook heel jammer dat dit steeds geen echte hints waren (behalve de 4 en 5 bij de line-up, maar die betekenden geen '9'), want het was een fantastische theorie.
The British are not impressed.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #112 Gepost op: 6-03-2006, 22:52:07 »
Die opdracht van Ferdi en ??? in het museum die uitkwam bij de grafsteen van een overleden Titanic bemanningslid was wel echt TITANIC maar daarna werd alles in verband gebracht met de Titanic en leek dit nog ook heel aardig te kunnen kloppen.

Hoewel tot op het laatst toe bijna niemand kon geloven dat Elise de mol was dus echt duidelijk was de theorie nou ook weer niet.

Verbaas je er echter niet over wanneer enig forumlid (ik noem geen namen, Dopey!!) in de komende weken met een geheel vernieuwde theorie komt dat de Titanic destijds via een omweg langs de Falkland eilanden en Argentinie uiteindelijk nabij de Noordpool op een ijsschots is beland.

Het hoort er allemaal bij.




Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #113 Gepost op: 6-03-2006, 23:02:54 »
Verbaas je er echter niet over wanneer enig forumlid (ik noem geen namen, Dopey!!) in de komende weken met een geheel vernieuwde theorie komt dat de Titanic destijds via een omweg langs de Falkland eilanden en Argentinie uiteindelijk nabij de Noordpool op een ijsschots is beland.

en dat Ron of Ferdi alsnog toch wel de Mol is.. ::)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #114 Gepost op: 7-03-2006, 14:45:44 »
Ik denk dat het de Avrobode van volgende week is, om aan te geven dat er vanaf die van Karel gepuzzelt kan worden. Het is in ieder geval ook niet nummer 8 of 7. (Karel = 9). Maar het zou natuurlijk ook een hint kunnen zijn! Scherp opgemerkt iig. ::vergroot::
Het is niet die van de volgende week. Daar staat Roeland Fernhout namelijk op de cover. Volgende week staat waarschijnlijk Frédérique Huydts op de cover (want in de aankondiging van volgende week staat dat er een portret van haar in het blad zal staan.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #115 Gepost op: 7-03-2006, 15:20:42 »
Het is niet die van de volgende week. Daar staat Roeland Fernhout namelijk op de cover. Volgende week staat waarschijnlijk Frédérique Huydts op de cover (want in de aankondiging van volgende week staat dat er een portret van haar in het blad zal staan.

Je hebt gelijk, het is niet die van deze week. Dat maakt het wel verdacht.. Want waar slaat het op om zomaar een ouwe avrobode eronder te leggen? Toch een hint? Is iemand al op spoor 4b in Utrecht gaan kijken?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #116 Gepost op: 7-03-2006, 15:31:43 »
Je hebt gelijk, het is niet die van deze week. Dat maakt het wel verdacht.. Want waar slaat het op om zomaar een ouwe avrobode eronder te leggen? Toch een hint? Is iemand al op spoor 4b in Utrecht gaan kijken?

ik hoorde toevallig me vriendin zeggen gister dan ze vanuit arnhem moest reizen (schipperskind)    en toen ik duis helemaal histirisch vragen    en moest je toen over perron 4b??    en ze zei ja      en ze had de poster gezien     maar wat was er ook alweel met de poster??

want ze zag niks bijzonders ofzo d8 ik

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #117 Gepost op: 7-03-2006, 20:01:00 »
Je hebt gelijk, het is niet die van deze week. Dat maakt het wel verdacht.. Want waar slaat het op om zomaar een ouwe avrobode eronder te leggen? Toch een hint? Is iemand al op spoor 4b in Utrecht gaan kijken?

Ben nu toch wel erg benieuwd naar wat er op die onderste avrobode staat idd.

Er is iemand die contact heeft gehad met de avro om te vragen welk nummer het is.
Weet alleen niet meer wie  ::schaam::
Als reactie van de Avro?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #118 Gepost op: 8-03-2006, 11:33:50 »
Ik had gemaild naar de AVRO. Geen reactie gehad.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #119 Gepost op: 8-03-2006, 19:00:05 »
Ik had gemaild naar de AVRO. Geen reactie gehad.

Mmm, das jammer Scabbers. Of ze houden het bewust achter omdat het heel gevoelige info betreft  ;D ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in