Auteur Topic: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS  (gelezen 48871 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #60 Gepost op: 2-03-2006, 10:43:14 »
Nee, het is hem volgens mij ook niet. Op de poster is hij wat lichter uitgevallen. Dat kan natuurlijk, maar het haar is donkerder. Zij heeft blond-achtig haar en het is volgens mij bruin op de poster.

Eens. Kleur haar wijkt dermate af dat hij niet overeenkomt.
Is het niet gewoon de volgende avrobode? Of misschien wel gewoon een oude versie ofzo. Voor opvulling in de poster.

1 ding is zeker, aan het haar te zien is het in ieder geval niet Karel  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #61 Gepost op: 2-03-2006, 10:46:53 »
Als je goed kijkt op de poster ligt de avrobode van "Kareltje" over een andere avrobode heen. Er is dan nog onder andere te zien: "4 b" en "75ste". Dát zouden natuurlijk wél hints kunnen zijn....

Misschien kijk ik niet goed maar ehm....  ::schaam::
waar zie jij 4b en 75e staan dan? ???
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #62 Gepost op: 2-03-2006, 12:44:26 »
dit is het gezicht wat ik er in zie  ::

Ik zie er meer 3 vingers in
« Laatst bewerkt op: 2-03-2006, 12:46:45 door rennuh... »
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #63 Gepost op: 2-03-2006, 12:51:29 »
Ik zie er meer 3 vingers in
Sorry Rennuh, maar beetje zielig voor die persoon wiens vingers het zijn  ::rofl::

En bij de meest linkse vinger zie ik helemaal geen donkere vlek, die je bij de andere 2 wel met rood hebt omcirkelt.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #64 Gepost op: 2-03-2006, 13:30:21 »
Sorry Rennuh, maar beetje zielig voor die persoon wiens vingers het zijn  ::rofl::

En bij de meest linkse vinger zie ik helemaal geen donkere vlek, die je bij de andere 2 wel met rood hebt omcirkelt.
Haha ik kan niet digitaal tekenen ;)....En ik zie wel een beetje donkere vlek... ???
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #65 Gepost op: 2-03-2006, 19:20:29 »
Als ik naar het plaatje van Erik TKS voor de poster kijk, zie ik inderdaad een gezicht in het logo, maar niet in de vage vlek onderin, maar een profiel.

ik heb met rood proberen aan te geven wat ik zie. Zie ik nu al spoken?

Ik zag die ook !! ( gelukkig, ben niet de enige :) !)
Heeft iemand een wat grotere versie van de poster misschien?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #66 Gepost op: 2-03-2006, 19:54:04 »
Het is gewoon het logo dat ook vorig jaar al werd gebruikt. Zie post van Daan op eerste pagina.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2006, 19:55:39 door Heinz »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #67 Gepost op: 2-03-2006, 19:59:20 »
In Woerden kwam ik vanochtend ook de poster op het perron tegen :D. Helaas kon ik er geen foto van nemen met m'n telefoon want de trein kwam eraan. Misschien morgen!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #68 Gepost op: 2-03-2006, 20:10:44 »
In Woerden kwam ik vanochtend ook de poster op het perron tegen :D. Helaas kon ik er geen foto van nemen met m'n telefoon want de trein kwam eraan. Misschien morgen!

Neem aan dat het dezelfde poster is die al op dit topic staat  ;) ???
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #69 Gepost op: 2-03-2006, 20:27:41 »
waar zie jij 4b en 75e staan dan?



Natuurlijk is precies de informatie die we zoeken, het nummer van deze gids, afgedekt  :(

Offline Nouk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #70 Gepost op: 2-03-2006, 20:35:21 »
Kent niemand hier iemand met een abonnement? Die zou je kunnen vragen naar deze avrobode. Daarbij vind ik het afgedekte nummer van deze "bode" ook wel een hint. Ik heb even zitten denken. Kan het niet iets te maken met ehm....75ste bladzijde van DIE avrobode (makkelijk blijven denken), offe, 4 "B"ladzijdes verder. Nou ja, zoiets dus.
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #71 Gepost op: 2-03-2006, 20:56:33 »
Citaat
Hmm... Doet me denken aan treinstations. Even wat geresearched: het 75e geopende traject in Nederland is Utrecht CS - Utrecht SS (StaatsSpoorwegen). Zou er op Utrecht CS op spoor 4b een hint te vinden zijn?

[edit] Het eerste wat ik zo vind is dat daar de trein naar Arnhem vertrekt. [/edit]


laten we op die poster gaan kijken  dus daar hangt  als ie daar ahngt        kwoon wel dicht bij maar heb geen tijd om er naar toe te gaan   wie kijkt??


enne    ik zit dat grote hoofd er ook in trouwens


Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #72 Gepost op: 3-03-2006, 14:58:05 »


Natuurlijk is precies de informatie die we zoeken, het nummer van deze gids, afgedekt  :(


Ok thanx!  ::ok::
In 1e instantie denk ik: tsja, gewoon een andere avrobode, dient als achtergrond.

In 2e instantie: hee  ::oink::, das toevallig, dat ze nét het baldnummer niet zichtbaar hebben gelaten.

Als we nou eens kunnen achterhalen welk nummer het is geweest.... mmm even op de site van de avrobode kijken maar.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #73 Gepost op: 3-03-2006, 16:34:50 »
Heb het topic even door zitten lezen, vorig jaar zag ook iedereen gezichten in het logo ::hypocriet::

Maar ik ken een meisje dat stage loopt bij de avro, heb haar net ff gemaild om te vragen of ze een archief van de avrobodes hebben ofzo.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #74 Gepost op: 3-03-2006, 16:40:27 »
handig

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #75 Gepost op: 3-03-2006, 17:02:12 »
Niet alleen bij bushaltes, op perrons en stations wordt reclame gemaakt voor WIDM/AvroBode.
Ik kreeg net de TV-Gids.nl nieuwsbrief en daar stond Wie is de Mol? ook al  aangekondigd. Dus ik naar de site, zoeken-zoeken-zoeken maar ik kan het nog even niet vinden. Waarschijnlijk staat het er nog niet op (duurt nog een week, TVGids.nl is 3 dagen vooruit, maar de wekelijkse nieuwsbrief loopt een beetje voor...)
maar ik kwam wel een macromediabanner tegen van WIDM.
Je kunt wel even op de site kijken of je de banner ziet, kopieren is niet mogelijk dus! (bijvoorbeeld klikken op het nieuwe seizoen van Lost ofzo... je ziet het vanzelf wel...)

Een gedeelte van de banner:

Karel is nogal enthousiast zo te zien!!  :P

Heeft iemand ergens anders nog banners e.d. gezien?? Wel leuk om te weten/zien!!

gr.
Sprien
« Laatst bewerkt op: 3-03-2006, 17:24:01 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #76 Gepost op: 3-03-2006, 17:06:23 »
kzie niks...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2006, 17:19:15 »
Om het jullie wat gemakkelijker te maken: De poster is op vrijwel alle NS-stations te vinden. Neem van de stations waar die niet te vinden is, de eerste letter, hussel een beetje ermee, en je hebt de naam van de mol.


Welkom thuis, fans ;D ;D ;D

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2006, 17:44:26 »
Om het jullie wat gemakkelijker te maken: De poster is op vrijwel alle NS-stations te vinden. Neem van de stations waar die niet te vinden is, de eerste letter, hussel een beetje ermee, en je hebt de naam van de mol.


Welkom thuis, fans ;D ;D ;D

haha mooi man  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM-reclamezuil op Rotterdam CS
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2006, 17:45:26 »
Heb het topic even door zitten lezen, vorig jaar zag ook iedereen gezichten in het logo ::hypocriet::

Maar ik ken een meisje dat stage loopt bij de avro, heb haar net ff gemaild om te vragen of ze een archief van de avrobodes hebben ofzo.

hulde!!
zeker ook ff gevraagd.... Wie is de Mol?!  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in