Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 96130 keer)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2006, 21:45:15 »
Liz Snoijnk is volgens mij de mol. Echt een hele straffe tante. "Ik mag niet zeggen dat ik de mol ben toch? Nou, dan zeg ik dat niet." en in het dagboek van de mol "Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen."



Andere verdachten:
Richard (met zijn "ik heb hoogtevrees dus ik wil als eerste" en ook Mary-Lou aanmoedigend vooral niet te gaan)
Mary-Lou (medelijden wekken en dan toch gaan)
Milouska (zou een heel goede actrice blijken dan, ik denk het niet)
Frederique (kweekte goodwill door Mary-Lou aan te moedigen te gaan wat in principe niets uitmaakte)

Van Roderick heb ik nog geen hoogte, Geert is eruit, Toine verdenk ik niet meer, Peggy deed ook iets verdachts maar komt oprecht op me over...Chris denk ik niet.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2006, 21:46:31 »
Ik denk dat Roderick de mol is. Bij het introductiefilmpje lieten ze hem zien als inderdaad nieuwslezer. En welk onderwerp besprak hij? Nou dat de aandelen van endeMOL 9 euro waard waren? Volgens mij een hint.


Mmm das een scherpe idd. Maar waarom zou hij dan de andere spellen verlaten? Daar kan hij sabotteren. Bij het tango kan hij nog weinig uitvreten.
Als ik mol was geweest had ik mezelf echt niet opgeoffert hoor  ::)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline D-Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2006, 21:47:38 »
Aangezien Lizz in het dagboek van de mol voorkomt is het Toine of Roderick

Waarom? Is het juist niet enorm opvállend dat Liz als enige voorkomt in dat dagboekje?
Wie... is de mol?

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2006, 21:47:51 »
oew misschien weer een 9-theorie net als vorig jaar :P

en ik denk Milouska (hoe je t ook moge schrijven) is de mol :D

dat zegt mijn gevoel

argument volgen nog :D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2006, 21:48:07 »
Als er iemand af valt vandaag is het volgens mij Geert
;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2006, 21:48:36 »
tering wat een hint idd van die aandelen!  ::tandpastasmiley::

Offline Lurtt

  • Forumlid
  • De mol van 2007
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2006, 21:49:36 »
Chris droeg in het vliegtuig een zonnebril waardoor zijn ogen heel zwart waren, en een mol is blind, en ziet dus zwart volgens mij... :)

Offline Mollie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To blind to see
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2006, 21:54:27 »
Milouska is de Mol!
De Mol gaat niet tangoën voor een vrijstelling -> die heeft hij niet nodig.
De Mol wil de pot doen slinken en dat deed Milouska bij de eerste opdracht (fout antwoord op haar favoriete drankje).
Daarna ging ze als laatste over de brug, had ze mooi kunnen bekijken wat de anderen deden en werd ze zelf minder verdacht. Ook bij het memoryspel, waar ze (omdat ze als eerste moest, minder verdacht) opnieuw geld verspeelde.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2006, 21:57:20 »
endemol = 9? volgens mij hebben ze die erin gedaan om ons te pesten!
Tell me what your telescope says

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2006, 22:01:11 »
Toine verdenk ik zeer zekers niet. Die wil gewoon goed en taktisch het spel spelen en in de finale belanden. Roderick verdenk ik met zijn: "De mol moet drie kenmerken hebben in mijn ogen: introvert, op zijn tijd ... (ben 't vergeten) en stiekem. Ik ben introvert, op zijn tijd ... & stiekem" Nu vraag ik je!

Wat Frederique zeer terecht opmerkte tijdens het invullen van haar test: "Zul je straks zien dat de mol in de groep tango dansers zit terwijl wij hier onderling elkaar verdacht maken doordat we mollenstreken uithalen"

Dit wil ik nog wel geloven ook. De mol is er vanaf aflevering 1 uit de groep, komt bij aflevering 3 terug in de groep en gaat dan amok maken in de groep. Zeer slinks. Nee, Roderick staat nu in mijn vizier. Voor de rest ook Richard met zijn stomste antwoord op de vraag met welke dier ... (ben de naam van de vrouw vergeten ^^) zich graag vergeleek. Dat was natuurlijk een eekhoorn en allerminst een kat!  >:(

Richard mag ik niet, Frederique & Roderick wel  ::trots:: En toine, maar die mocht ik al voordat de reeks begon gezien ik Studio Sport altijd gekeken heb  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline homer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • mol laat wat van je horen
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2006, 22:03:23 »
mijn theorie over die foto boven aan op deze site bij verdenkingen en vrijpleiten
vind ik ook een goeie want toine krijgt een vrijstelling en stata op de foto in het rechter vergrootglas en dan neem ik aan dat de rechter voor vrijpleiten staat
this picture is officialy made by Daniel

Offline homer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • mol laat wat van je horen
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2006, 22:04:49 »
en daarmee maak ik de drie andere ind e rechter vergrootglas tot de drie finalisten ze verdenken elkaar en 1 is de mol
this picture is officialy made by Daniel

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2006, 22:09:13 »
Ten eerste: Hoera, het is weer begonnen 

Qua opdracht was de aflevering misschien niet zo heel super, maar de psycholigische oorlogvoering druipt van het scherm af 

Ok, Karel is een beetje wennen. Dan intypen kan anders   Maar toch: Geef hem een kans.

Dat Liz en Roderick weg moesten was nou ook weer niet zo'n schok. Maar dat ze er tot aflevering 3/4 in blijven? Ze kunnen een vrijstelling winnen maar hebben er eigenlijk al 2... eigenlijk vind ik dat een beetje jammer. (Hangt er vanaf wat er later gebeurt)

Toine vind ik eigenlijk als een kwal over komen. Hij mag er wel uit  :-\\

Angela rulezzz   ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Spoor-N

  • Forumlid
  • Stacy Keibler
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2006, 22:09:44 »
Chris droeg in het vliegtuig een zonnebril waardoor zijn ogen heel zwart waren, en een mol is blind, en ziet dus zwart volgens mij... :)

En Peggy had in de regen nog een zonnebril op, dus what's ur point  ::trots::
Gaan die kandidaten nog eens naar goed weer toe trouwens? Peggy in bikini aub  ::love::

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2006, 22:09:59 »
En wat te denken van de vliegticket van Karel: TALPAIR ???

Verder vond ik het een erg leuke aflevering, het uur vloog zoals gewoonlijk om...

Ik verdenk Chris, Liz en Mary-Lou

Ik wil eerst nog eens die Tango zien voordat ik een voorlopige uitspraak doe voor mijn mol...


Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2006, 22:11:08 »
blijf het raar vinden van de test laptop van Richard...

ik begrijp best dat ze het IBM logo afplakken voor de uitzending enzo..
maar waarom als Richard halverwege de test doet, is het logo ineens niet afgeplakt???
alsof het ertussengepropt is.

Karel is wennen, geen marc-marie is ook wennen ;)
wow bob wow

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2006, 22:12:21 »
even kaf van het koren scheiden:

* Je zou zeggen, de mol blijft bij de groep zodat ie kan saboteren en geld uit de pot kan houden. En gaat niet tango-dansen. Aan de andere kant, de mol wordt toch wel op de hoogte gehouden, en wat zijn nou 2 afleveringen.. Zou een list kunnen zijn van de spelleiders.
* De volgorde op de brug maakt niet uit. Je zou zeggen de mol gaat als eerste, dan mag die als laatste memory spelen en heeft dus al de meeste omgedraaide blokjes gezien. MAAR, de mol zou vast en zeker al wel een schema hebben gekregen van wat waar ligt, dus maakt die volgorde niets uit.
* Geert weg... ik meen me te herinneren dat ie in het intro filmpje met een walkie talkie rondliep... zou die terugkomen of vergis ik me(morgen even terug kijken)?
* Voor de rest, simpel nadenken, niet te ver doordenken nog. De mol kan bij het memoryspel voor hetzelfde geld al meteen buiten spel zijn gezet door een goede combinatie blokjes die omgedraaid werd, en hoeft dus niet Toine te zijn.

Mijn gevoel gaat op het moment nog even op Mary-Lou of Richard...

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2006, 22:13:23 »
En wat te denken van "Aeroparque Jorge"? Is dat een hint of wat?

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 10-03-2006, 22:13:31 »
3 personen weten dat ze doorgaan naar de volgende aflevering:

- Tango persoon1
- Tango persoon2
- Vrijstelling memory
- De mol???

Dat zijn er 4. Betekent dat dat we de mol in één van die 3 moeten zoeken?

Dit vind ik een hele terechte opmerking!

Verder viel mij op dat de letter B heel veel voorkwam in deze aflevering.

Wat ik ook opvallend vond was dat Frederique op de brug de opmerking maakte: "en dat met mijn ogen" (mol is blind). En dat terwijl ze een zonnebril op had. Als je slechte ogen hebt, moet je zeker geen zonnebril opzetten. Daar ga je alleen maar slechter van zien.

Ook vond ik Milouska verdacht. Ze ging heel gemaakt als laatste de brug over en dat was voor een mol een voordeel (ook al zei ze zelf dat het een nadeel was). Zo kon ze heel 'per ongeluk' gelijk twee blokjes -1000 omdraaien. Op deze manier zou het het minst opvallen omdat ze zogenaamd niet kon weten wat ze omdraaide...

Hmmmm.... er is weer een hoop verdacht....  :-\\

Offline homer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • mol laat wat van je horen
Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 10-03-2006, 22:14:17 »
ik wete dat ik geen goeie theorien geef maar ja ik denk dat peggy de mol is
this picture is officialy made by Daniel