Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 96133 keer)

Offline sue6point7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #360 Gepost op: 17-03-2006, 15:57:49 »
hey ik ben opeens Sue..vreemd

That is because you were logged in as me!   :P

Sue  ::)

(I know - must type in Dutch - will start again tomorrow!  ::ohno:: )

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #361 Gepost op: 17-03-2006, 16:00:04 »
Nog even ter aanvulling op de kleur van de molboekjes. Ik heb een gevoel dat hier wel degelijk een hint in zit. Bij een tweede keer kijken, viel mij namelijk op dat een van de testvragen was 'Wat voor kleur heeft het molboekje van de mol'. Het zat bij het maken van de test door Mary-Lou die het op dat moment over Miloushka had. Het kan er natuurlijk ter afleiding tussendoor gemonteerd zijn, maar misschien dat we het in de gaten moeten houden.....

Offline sue6point7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #362 Gepost op: 17-03-2006, 16:11:51 »
Nog even ter aanvulling op de kleur van de molboekjes. Ik heb een gevoel dat hier wel degelijk een hint in zit. Bij een tweede keer kijken, viel mij namelijk op dat een van de testvragen was 'Wat voor kleur heeft het molboekje van de mol'. Het zat bij het maken van de test door Mary-Lou die het op dat moment over Miloushka had. Het kan er natuurlijk ter afleiding tussendoor gemonteerd zijn, maar misschien dat we het in de gaten moeten houden.....

Is het te duidelijk dat één persoon, de Mol, één kleur boek heeft en de rest heeft een andere? Ik dacht de aanwijzingen moeilijker zouden zijn!

Maar...... als aanwijzingen te duidelijk lijken, dan vergeet je ze ook weer snel.  Dus laten we er maar goed opletten.

Sue  ???

Offline sue6point7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #363 Gepost op: 17-03-2006, 16:15:36 »



Help me eraan te herinneren!!!!   ::tandpastasmiley::

Sue  ::bravo::

Offline mrg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #364 Gepost op: 17-03-2006, 16:32:22 »
Dag mensen!

om nog maar een duit in t zakkie te gooien:
hebben jullie erop gelet dat in in 't begin, toen Karel de kandi's onthaalde van t vliegveld, iedereen zeer geïnteresseerd keek behalve Liz? Karel Verteld dat het spel nu echt was begonnen en dat de Mol naast ze zou kunnen staan. Iedereen keek met een frons op 't voorhoofd aandachtig naar Karel, maar Liz lachte en keek een beetje om zich heen.
hieruit maak ik op dat Liz er zin in had dat het sel begon omdat ze zich er al lang op had verheugd. De rest van de kandi's heeft dat natuurlijk ook wel (waarom zou je anders meedoen) maar als Mol ben je op de hoogte van wat er gaat gebeuren enzo.

valt me trouwens op dat veel van jullie echt te ver zoeken. 't was pas de eerste aflevering!!!

ik zoek 't vooral in de gedragingen van mensen en de verschillen hierin.
moge duidelijk zijn dat ik Liz zeer verdacht vind, mede omdat ze als eerste haar hand op stak om de tango te leren (voorbedachte rade??)

gegroet,
Margo
Is-ie dan?

Offline sue6point7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #365 Gepost op: 17-03-2006, 17:08:29 »
Ik denk dat ik de eerste aflevering nog een keer moet zien, Margo! Ik heb dat gemist!

Zij is mijn tweede keuze!  ik denk dat Roderick de Mol is.  Ik heb geen idee waarom maar ik VOEL dat hij de Mol is.

:)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 1
« Reactie #366 Gepost op: 17-03-2006, 18:27:04 »
Waarom kan ik jullie de screens niet laten zien? Omdat photoshop als wel Windows viewer het vertikken mijn screens te vertonen omdat je daar kennelijk de stream bij nodig hebt gezien het daar vandaan komt...
Dit ligt waarschijnlijk niet aan PS of windows viewer, maar omdat je in je afspeelprogramma van de stream (waarschijnlijk WMP of Real Player) videoversnelling aan hebt staan. Om screenshots te kunnen maken moet je de videoversnellnig in zijn geheel uit zetten. Ga hiervoor (in WMP) naar 'Opties' en kies dan de tab 'Prestaties'. Onderaan kun je met een schuif de versnelling uit zetten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Re: Aflevering 1
« Reactie #367 Gepost op: 17-03-2006, 18:55:10 »
Heey mensies,
straks is het weer zover,
de 2de aflevering van Wie is de Mol .... ?? gaat straks beginnen
hebben jullie er al zin in ?
ik heb een voorgevoel dat Milouska eruit vliegt vanavond  ::rofl:: ::oink::
maargoed, veel plezier vanavond  ::hypocriet:: en tot de volgende discussie
laterr

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Aflevering 1
« Reactie #368 Gepost op: 17-03-2006, 18:58:11 »
Heey mensies,
straks is het weer zover,
de 2de aflevering van Wie is de Mol .... ?? gaat straks beginnen
hebben jullie er al zin in ?
ik heb een voorgevoel dat Milouska eruit vliegt vanavond  ::rofl:: ::oink::
maargoed, veel plezier vanavond  ::hypocriet:: en tot de volgende discussie
laterr

Kijk eens even aan!!
Mijn kleine broertje ook op RN!! Heeeey schat  ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo::
Nou, je ziet het, WIDM verslaafd zijn, zit in de genen!!! Op naar een nieuw topic: afl. 2!! Veel plezier vanaaf, dikke kus,
Tanic
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #369 Gepost op: 18-03-2006, 11:02:14 »
Ik vond het een beetje vreemd dat Angela op Schiphol de paspoort ging controleren was, zeker een grapje ofzo, Aflevering 1 was ook wel heel spannend vooral wie er als eerste uit gaat en naar de eerste opdrachten. Vond het wel jammer dat Geert als eerste moet gaan maar ja zo is het spel. ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #370 Gepost op: 18-03-2006, 11:22:59 »
Ik vond het een beetje vreemd dat Angela op Schiphol de paspoort ging controleren was, zeker een grapje ofzo,
Dat was humor op zijn mols Nicky ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Marlous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #371 Gepost op: 18-03-2006, 22:58:39 »
Ik heb dit topic snel even doorgelezen en volgens mij was het volgende nog niet aan de orde gekomen. Ik heb nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn, maar er waren twee dingen die me in de eerste aflevering opvielen.

Bij een bepaald shot van Liz en Roderick die de trap oplopen hangt achter hen aan de muur een wit papier met een rode pijl die naar links wijst. Volgens mij zelfs richting (Liz en) Roderick...maar kan het fragment even niet zo snel meer terugvinden.

Peggy maakt aan tafel een opmerking in de trant van : "Ik denk dat Liz en Roderick in Pantagonië in een tent aan het kamperen zijn". Op zich natuurlijk niets aan de hand, gewoon een grappige opmerking...behalve dan dat zij zelf later toevállig voor de volgende opdracht ook in Pantagonië zitten...een verspreking omdat ze hier al van op de hoogte was?

Tot zover.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #372 Gepost op: 19-03-2006, 09:41:34 »
Bij een bepaald shot van Liz en Roderick die de trap oplopen hangt achter hen aan de muur een wit papier met een rode pijl die naar links wijst. Volgens mij zelfs richting (Liz en) Roderick...maar kan het fragment even niet zo snel meer terugvinden.

Dat was in aflevering 1 :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 1
« Reactie #373 Gepost op: 19-03-2006, 16:53:36 »
Bij een bepaald shot van Liz en Roderick die de trap oplopen hangt achter hen aan de muur een wit papier met een rode pijl die naar links wijst. Volgens mij zelfs richting (Liz en) Roderick...maar kan het fragment even niet zo snel meer terugvinden.
Ik heb die rode pijl 1 tot 2 dagen als avatar gehad hier, ik zal hem even bijvoegen. De pijl viel mij ook op, maar vooral omdat ik vorig jaar hier een screenshot had geplaatst waarop ik met zo goed als dezelfde pijl (en ook fel rood) iets had aangegeven.
Ik denk nu toch dat het gewoon toeval is eigenlijk.

Offline Julesboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #374 Gepost op: 2-04-2006, 18:33:05 »
Ik heb nog een keer nauwkeurig gekeken, en bij Milouska word de camera erg lang gehouden.
Ook vind ik het raar dat Milouska weggaat, en dat er dan net word gebeld...

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Aflevering 1
« Reactie #375 Gepost op: 10-05-2006, 19:50:40 »
Iets raars ontdekt, zal wel niks betekenen, maar ach.

Als je op www.wieisdemol.nl Aflevering 1 terugkijkt, (iig Windows Media Player breedband) dan is het hele stuk dat Roderick en Liz worden afgezonderd weg?! Ze komen inene aan in de tangoschool en de anderen zitten inene in de bus. Ook de inleiding van Karel is weg... Raar hoor  ::)
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #376 Gepost op: 10-05-2006, 19:52:28 »
verdacht...

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: Aflevering 1
« Reactie #377 Gepost op: 10-05-2006, 22:12:57 »
Is het raar als ik het niet zie? Wat is er precies weg. Kun je dat met minuten ofzo aangeven? Ik kan het niet vinden. Ik zie bijvoorbeeld wel een inleiding met Karel.... :S

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Aflevering 1
« Reactie #378 Gepost op: 11-05-2006, 17:18:13 »
Heb je het gekeken met Windows Media Breedband??
Ik kan het niet aangeven met minuten omdat ik niet meer precies weet hoe de aflevering ging, maar in ieder geval was het stuk dat ze allemaal op een rijtje staan en dat ze hun paspoorten enzo inleveren en dat Roderick en Liz besluiten dat zij er de eerste drie afleveringen er niet bij zijn, dat was gewoon weg.  ???
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1
« Reactie #379 Gepost op: 12-05-2006, 16:34:42 »
klungel computer wss...
zit zelf ook altijd te klungelen met wmp