Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 96136 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 10-03-2006, 22:15:34 »
Toine verdenk ik zeer zekers niet. Die wil gewoon goed en taktisch het spel spelen en in de finale belanden. Roderick verdenk ik met zijn: "De mol moet drie kenmerken hebben in mijn ogen: introvert, op zijn tijd ... (ben 't vergeten) en stiekem. Ik ben introvert, op zijn tijd ... & stiekem" Nu vraag ik je!
Achterbaks ;)

Offline Spoor-N

  • Forumlid
  • Stacy Keibler
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 10-03-2006, 22:16:42 »
Wat ik ook opvallend vond was dat Frederique op de brug de opmerking maakte: "en dat met mijn ogen" (mol is blind). En dat terwijl ze een zonnebril op had. Als je slechte ogen hebt, moet je zeker geen zonnebril opzetten. Daar ga je alleen maar slechter van zien.
Hmmmm.... er is weer een hoop verdacht....  :-\\

sinds héél kort hebben ze ook zoiets als zonnebrillen op sterkte  :-*

Offline homer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • mol laat wat van je horen
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 10-03-2006, 22:16:57 »
ik zeg dat geert terug komt heb m niet met een walkietalkie zien lopen en dan zou hij volgende aflevering met een opdracht terug komen of die daarop want 1 missen maakt niet uit denk ik misschien is hij wel de mol en krijg je net als vorig jaar een hulpmol
this picture is officialy made by Daniel

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 10-03-2006, 22:20:27 »
* De volgorde op de brug maakt niet uit. Je zou zeggen de mol gaat als eerste, dan mag die als laatste memory spelen en heeft dus al de meeste omgedraaide blokjes gezien. MAAR, de mol zou vast en zeker al wel een schema hebben gekregen van wat waar ligt, dus maakt die volgorde niets uit.
Nou, als je als laatste gaat, en er is je verteld 'Neem uit de tweede rij de derde van links en daarna die daaronder.', dan kan je al meteen 1000 euro eruit halen en minder verdacht overkomen dan wanneer je dat doet als er al een hoop blokjes zijn omgedraaid.

Citaat
* Geert weg... ik meen me te herinneren dat ie in het intro filmpje met een walkie talkie rondliep... zou die terugkomen of vergis ik me(morgen even terug kijken)?
Nu je het zegt inderdaad! Jammer eigenlijk, zo'n spoilers in de intro!  :-\\

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 10-03-2006, 22:23:25 »

* Geert weg... ik meen me te herinneren dat ie in het intro filmpje met een walkie talkie rondliep... zou die terugkomen of vergis ik me(morgen even terug kijken)?

Ja je vergist je, hij is te zien met de blokjes die te winnen waren...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 10-03-2006, 22:25:18 »
Waarom denken zoveel mensen dat Geert met een walkie was?

Dat was Miloushka! Geert had die jokers vast  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 10-03-2006, 22:26:23 »
Beetje overbodige opmerking, maar ik weet ook zeker dat ie met zn (overbodige :P ) jokers terecht aan het pronken was ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 10-03-2006, 22:29:01 »
Ik word oud.  :-[

Misschien gewoon omdat je na Gijs vorig jaar verwacht dat de eerste afvaller terugkomt. :)

En trouwens, Geert en Milouska lijken ook zo hard opelkaar!  >:( (ofzo :p )

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 10-03-2006, 22:29:35 »
@ Mensen die niet zeker weten of het nu Geert was met de walkie talkie in zijn hand in de intro: bekijk de aflevering nogmaals via www.uitzendinggemist.nl  ;) Kan je tenminste allemaal er zeker over zijn wie het is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nol

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 10-03-2006, 22:30:42 »
Dit vind ik een hele terechte opmerking!

Verder viel mij op dat de letter B heel veel voorkwam in deze aflevering.

Wat ik ook opvallend vond was dat Frederique op de brug de opmerking maakte: "en dat met mijn ogen" (mol is blind). En dat terwijl ze een zonnebril op had. Als je slechte ogen hebt, moet je zeker geen zonnebril opzetten. Daar ga je alleen maar slechter van zien.

Ook vond ik Milouska verdacht. Ze ging heel gemaakt als laatste de brug over en dat was voor een mol een voordeel (ook al zei ze zelf dat het een nadeel was). Zo kon ze heel 'per ongeluk' gelijk twee blokjes -1000 omdraaien. Op deze manier zou het het minst opvallen omdat ze zogenaamd niet kon weten wat ze omdraaide...

Hmmmm.... er is weer een hoop verdacht....  :-\\

Jona, ik zou graag willen weten waar en hoe de letter B in de aflevering terugkwam, als het zo is, is dat een interessant gegeven.

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 10-03-2006, 22:31:27 »
Ik heb net op de video gekeken en het is Chris  ::jaja::

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 10-03-2006, 22:32:06 »
oh, toch jammer, ik had Geert wel meer willen zien puzzelen. En de volgorde was voor de mol inderdaad alleen van belang om zo onopvallend mogelijk een ongunstige combinatie van stukjes om te kunnen draaien, dus zou je denken milouska, maar ja... puntjes even onthouden en dan door naar de volgende uitzending en zo dan een optelsom maken van streken. heeeeel sec gekeken, want al die "opmerkingen" die mensen maken en visuele dingen zijn slechts hulpmiddelen maar niet echt iets waar ik nu op af gaan. FEITEN, daar gaat het om...

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 10-03-2006, 22:33:23 »
het lijkt me een leukere groep dan vorig jaar :)
wel jammer van die opsplitsing en die jokers
en ik mis angela  ::ohno::

geert eruit
* jammer want het leek een leuke kerel
* goed, want hij wil graag uitschijnen dat hij de mol is: verkeerd antwoorden + cash niet innen. en fake-mollen kunnen we missen als de pest!
* goed, want de mol is een man, dus 1 kans minder
* blijkbaar komt hij terug??? ergens in de trailer gezien, dat moet ik toch ook zelf nog eens bekijken hoor.

die ene kerel (die als eerste over de rails ging) geloof ik niet dat hij hoogtevrees had.

wel opnieuw erg flauwe opdrachten: 5 vragen stellen, over een brug lopen en memories spelen. maar volgende week ziet er wel leuker uit.

toine is volgens mij NIET de mol. ik ga er van uit dat ze een acteur zullen nemen. ik twijfel dan tussen die 2 mannen wiens naam ik vergeten ben  ::tandpastasmiley::

op naar de volgende

Offline H.

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 10-03-2006, 22:34:59 »
Dat van het IBM logo viel mij ook gelijk op. Heb het ook gepost op het wieisdemol.nl forum. Erg verdacht en de letters IBM kunnen staan voor Ik Ben Mol!


Offline D-Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2006, 22:35:33 »
Ik heb net op de video gekeken en het is Chris  ::jaja::
Zou je in de WIDM-leader kunnen checken of Geert wél of géén fragment met walkietalkie heeft?
Wie... is de mol?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 10-03-2006, 22:36:31 »
Heeft iemand misschien het geluids fragment dat bij de brug was te horen. Ik denk namelijk dat er iets in zit als je het versnelt,vertraagd of omdraaid,net als bij Elise en der douche raam.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2006, 22:38:03 door Pierce_Brosnan »

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 10-03-2006, 22:37:32 »
Dat van het IBM logo viel mij ook gelijk op. Heb het ook gepost op het wieisdemol.nl forum. Erg verdacht en de letters IBM kunnen staan voor Ik Ben Mol!


of voor "ierland blijft mooi" ;)
best niet te veel achter zo'n dingen zoeken (een bestaand logo btw, dat is al de afkorting van iets), en meer op feiten afgaan

maar alle beetjes helpen natuurlijk

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 10-03-2006, 22:38:39 »
ik vind opvallend dat karel en Roderick allebei kaal zijn
 ;D
maar die jokers vind ik wel een geinig idee
ik verdenk toch nog steeds Roderick
ook dankzij die tip over endeMOL
Roderick werkt bij RTLZ en daar praat hij over geld en beurzen en de MOL moet proberen om geld te verminderen
dus komt aardig in zijn straatje terecht

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 10-03-2006, 22:38:57 »
Ik denk dat ik hem beter nog een keer kan kijken morgenochtend als ik helder ben  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 10-03-2006, 22:39:30 »
Ik denk dat Roderick de mol is. Bij het introductiefilmpje lieten ze hem zien als inderdaad nieuwslezer. En welk onderwerp besprak hij? Nou dat de aandelen van endeMOL 9 euro waard waren? Volgens mij een hint.

Die 'endemol' doet het hem ook voor mij, Roderick is voorlopig mijn mol.
2024: wie is de Mol?