Auteur Topic: Dit willen we wel eens weten  (gelezen 19561 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #20 Gepost op: 13-05-2006, 11:32:34 »
Beste fanaten,
Alles wat wij erin hebben gestopt is te zien geweest in de aflevering van gisteravond. Dus de witte roos betekende dat Toine en Frédérique de mol niet waren. Ik hoop dat je begrijpt dat we niet op alle in dit forum verschenen theorieën in kunnen gaan (bankbiljetten? Che?) vanwege het simpele feit dat het geen aanwijzingen waren. Zelfs niet als ze - achteraf gezien -  wél naar de mol wezen. Tenslotte heeft een programma als Wie is de mol in zich om honderden theorieën op los te laten, maar je zult ook begrijpen dat er dan maar een paar van waar zijn. Het is nou net de sport om de juiste eruit te pikken en te volgen. Toch?
Ik hoop dat jullie genoten hebben en wellicht tot 21 mei.
Groet van Anton J.
Ik vond de laatste aflevering ook mooi inelkaar gezet (Het hele seizoen trouwens.) Er zaten nog een paar mooie verassingen in. De afwijkende kleuren hint vind ik mooi bedacht.
Ik zit er ook niet op te wachten dat niet bestaande hints worden uitgelegd (ik snap trouwens uberhaupt niet waarom bijvoorbeeld de Che-hint als hint gezien werd... kom op het was niet eens een biljet uit argentinië).
Maar goed ook ik had/heb een aantal vragen en ga ook op de fandag proberen er antwoorden op te krijgen. En dat antwoord hoeft niet per se van de programmamakers te komen, als iemand anders een geloofwaardige verklaring weet vindt ik het ook best. :P

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #21 Gepost op: 13-05-2006, 11:34:34 »
Dat dacht ik eerst ook, maar Roderick lijkt echt verbaast als hij de hint krijgt waaruit hij opmaakt dat Milouska de mol is.
om even hierop terug te komen... het ging niet om de afwijkende kleur van Milouska, of omdat zij niet kan verkleuren, maar omdat alle andere kandidaten een keer een afwijkende kleur hadden; een kaars(speeddaten, Fre) helm (Peggy, boomtoppen) roos (Fre/ Toine, rozenopdracht) bloem (Richard, diner) etc. Milouska had dit als enige niet.
Molloot sinds seizoen 4

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #22 Gepost op: 13-05-2006, 11:53:57 »
toch vervelend dat ze dan een kleurtje heeft anders was roderick er nooit op gekomen:p

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #23 Gepost op: 13-05-2006, 12:47:00 »
Vind het nog steeds stom van die afzondering in alf 1-3, absoluut geen verbetering, Roderick wist in afl 9 met de test helemaal niet wat de mol deed in afl 1-3...
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #24 Gepost op: 13-05-2006, 13:57:08 »
Beste fanaten,
Alles wat wij erin hebben gestopt is te zien geweest in de aflevering van gisteravond. Dus de witte roos betekende dat Toine en Frédérique de mol niet waren. Ik hoop dat je begrijpt dat we niet op alle in dit forum verschenen theorieën in kunnen gaan (bankbiljetten? Che?) vanwege het simpele feit dat het geen aanwijzingen waren. Zelfs niet als ze - achteraf gezien -  wél naar de mol wezen. Tenslotte heeft een programma als Wie is de mol in zich om honderden theorieën op los te laten, maar je zult ook begrijpen dat er dan maar een paar van waar zijn. Het is nou net de sport om de juiste eruit te pikken en te volgen. Toch?
Ik hoop dat jullie genoten hebben en wellicht tot 21 mei.
Groet van Anton J.


ja, als een hint geen hint is, hoeft ie natuurlijk ook niet besproken te worden  :) (fijn  trouwens dat je even verheldering komt geven).
ik ben nog wel benieuwd naar het gefluister bij de kapel, dat was toch wel een hint?  ??? waarom wordt dat niet besproken tijdens de reunie?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #25 Gepost op: 13-05-2006, 14:27:43 »
ik vond het wel jammer  dat er niet egt hele duidelijke hints in zaten voor de kijkers   zoals toen bij yvon  met dat onder water ding  op de achterkant van haar foto    en die grotere 4 en 5 bij die koffer opdr8.  dat kon namelijk meer betekenen dus was het niet meteen duidelijk maar wel mogelijk  snap je :P ???

hopelijk komt dat volgend jaar weer.

ff tip voor de makers :P    je kan dit ook doen: als die groene lttrs  die de lokatie duidleijk maken. moet je  daar een hint in stoppen.  bijv. milopuska in dit geval :P   maar  dan moet je het beeld wel op het juiste moment stil zettenm dus de kans dat dat gevonden word is heel moeilijk maar wel leuk voor achteraf :P :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #26 Gepost op: 13-05-2006, 14:57:22 »
Even los van alles wat hier is neergezet: Hoort TEUN niet de ondertitel "Erkend Insider'' te hebben? Ervan uitgaand dat dit een van de makers is?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #27 Gepost op: 13-05-2006, 15:59:54 »
ja, als een hint geen hint is, hoeft ie natuurlijk ook niet besproken te worden  :) (fijn  trouwens dat je even verheldering komt geven).
ik ben nog wel benieuwd naar het gefluister bij de kapel, dat was toch wel een hint?  ??? waarom wordt dat niet besproken tijdens de reunie?

Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg, gisteren. Voorheen werd er gezegd: en nu de aanwijzingen die de kijkers thuis konden vinden... maar dat was dit jaar helemaal niet. Het waren alleen maar aanwijzingen die de kandi's konden ontdekken en dat wat het. Jammer, ben wel heel benieuwd wie hiervoor een verklaring wil geven (van de makers dan). Anton misschien???
I got that tunnel vision going through my  head

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #28 Gepost op: 13-05-2006, 16:06:03 »
ik ben nog wel benieuwd naar het gefluister bij de kapel, dat was toch wel een hint? 

Hier ben ik ook het meest nieuwsgierig naar. Wat er ook te horen was, dat het eindigde op 'is de mol' kan toch geen toeval zijn?!
Het was voor mij heel opvallend toen ik dat hoorde tijdens de aflevering zelf en het moet er vast in gemonteerd zijn.
Maar kennelijk zijn alle hints al genoemd op de site.

Jammer!

Edit: Ik kan er niet bij zijn op de WIDM fandag, maar jullei zullen vast proberen nog zoveel mogelijk los te peuteren als er nog iets te peuteren valt, he?! ;D
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 16:07:59 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #29 Gepost op: 13-05-2006, 16:37:08 »
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg, gisteren. Voorheen werd er gezegd: en nu de aanwijzingen die de kijkers thuis konden vinden... maar dat was dit jaar helemaal niet. Het waren alleen maar aanwijzingen die de kandi's konden ontdekken en dat wat het. Jammer, ben wel heel benieuwd wie hiervoor een verklaring wil geven (van de makers dan). Anton misschien???

Helemaal mee eens...zouden we hierop ooit een antwoord krijgen?
Jammer dat Frédérique nooit meer kan uitleggen waarom ze op de Brug zei: " En dat met mijn ogen!"
We zullen het nooit weten...Mede door dié opmerking is ze mijn mol gebleven. ::bravo::

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #30 Gepost op: 13-05-2006, 21:17:58 »
Mijn vraag (hij is al eerder gesteld): Vanaf welke aflevering zat Frederique op de mol?

De uitzending van gisteren vond ik TOP, ook hoe er zoveel respect naar Fre was, jammer dat hij geen 2 uur duurde... de mol-acties hadden we iets uitgebreider in beeld gemogen... en misschien waren er nog wel meer acties, die we vanwege de tijd niet konden zien... Bijv. hoe Milouska ge-instueerd werd... Ik hoop dat ze er 21 mei kan zijn... Misschien met een video verbinding... Hahaha...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #31 Gepost op: 13-05-2006, 23:58:38 »
om even hierop terug te komen... het ging niet om de afwijkende kleur van Milouska, of omdat zij niet kan verkleuren, maar omdat alle andere kandidaten een keer een afwijkende kleur hadden; een kaars(speeddaten, Fre) helm (Peggy, boomtoppen) roos (Fre/ Toine, rozenopdracht) bloem (Richard, diner) etc. Milouska had dit als enige niet.
Ik weet het...maar Roderick dacht anders, maar het was wel duidelijk dat hij Milouska verdacht.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #32 Gepost op: 14-05-2006, 10:23:59 »
Dat was ook het eerste wat ik me afvroeg, gisteren. Voorheen werd er gezegd: en nu de aanwijzingen die de kijkers thuis konden vinden... maar dat was dit jaar helemaal niet. Het waren alleen maar aanwijzingen die de kandi's konden ontdekken en dat wat het. Jammer, ben wel heel benieuwd wie hiervoor een verklaring wil geven (van de makers dan). Anton misschien???

De hint was ook voor de kijkers de hint die Roderick aan het eidn kreeg. Er is op het forum wel veel gesproken over andere kleur helm Peggy en de witte roos van Fred. Maar nooit is de link gelegd zoals die was bedoeld. Hij is gewoon te moeilijk, want wie let er nu op de kaarsen bij het speeddaten!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #33 Gepost op: 14-05-2006, 10:56:21 »
Ik vraag me af wat Mary-Lou nu precies heeft gezien op het vliegveld. Ze zei achteraf dat ze iets had gezien waardoor ze iemand verdacht als mol.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #34 Gepost op: 14-05-2006, 10:58:03 »
wanneer molouska er achter kwam dat ze zwanger was :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #35 Gepost op: 14-05-2006, 13:34:49 »
Hoe zou het tweede straatnamenspel zijn verlopen? Was dat hetzelfde met alleen een supervrijstelling als prijs of zou Liz hier nog een rol bij hebben gekregen?
En wie/wat stond er nu op de afwijkende schermen?
The British are not impressed.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #36 Gepost op: 14-05-2006, 13:45:42 »
En waar was die kooi nou voor waar Liz naast moest gaan staan? ???
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #37 Gepost op: 14-05-2006, 13:49:59 »
En waar kwam Rodericks pruik vandaan? Of heeft hij die altijd bij zich? (om even incognito de straat op te gaan)
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #38 Gepost op: 14-05-2006, 13:52:39 »
hoe kwamen jullie op eht idee om een broodtrommel als suto te gebruiken waar je in moest klutsen ofzo :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #39 Gepost op: 14-05-2006, 14:11:00 »
Huh? Waar heb jij het nou over? ???
The British are not impressed.