Auteur Topic: Dit willen we wel eens weten  (gelezen 19559 keer)

Offline LoeriePassaat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #40 Gepost op: 14-05-2006, 14:56:21 »
Of er verborgen hints op de site van wieisdemol.nl stonden.

En of we dingen op konden maken uit foto's die gemaakt zijn

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #41 Gepost op: 14-05-2006, 19:45:07 »
Of Milouska er bij het schrijven van haar mollenboekje constant rekening mee heeft gehouden dat dat gelezen werd, en wat ze er dan in zette zodat het niet te verdacht werd, maar desalniettemin niet teveel informatie gaf (de mol wist namelijk van deze opdracht af)...dat vraag ik me af
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #42 Gepost op: 15-05-2006, 10:55:24 »
Wie Karel als mol had, want Milouska had hij niet verdacht.
WIDM addicted....

Offline gjvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #43 Gepost op: 15-05-2006, 13:41:04 »
Ik neem aan dat de uitleg over de muzikale hints zoals vorig jaar worden gegeven in het programma van Hans Schiffers.

En de uitleg van de Avro-bode hints zullen wel in de AVRO-bode worden uitgelegd en dan is er vast iemand zo aardig om ze even hier neer te zetten....

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #44 Gepost op: 15-05-2006, 14:09:46 »
En waar was die kooi nou voor waar Liz naast moest gaan staan? ???

Meer symbolisch denk ik, Karel zei niet voor niets dat ze er naast mocht gaan staan. In zo'n kooi is niet echt veel comfort te vinden...
The sun came up and reality set in.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #45 Gepost op: 15-05-2006, 15:08:07 »
Huh? Waar heb jij het nou over? ???

Ik denk dat ze het over die 'broodtrommel' had, ik geloof dat Peggy of Frédérique dat autootje zo noemde, met die rare versnellingsbak, waar je mee moest klutschen(?) ofzo.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #46 Gepost op: 15-05-2006, 15:47:57 »
En waar kwam Rodericks pruik vandaan? Of heeft hij die altijd bij zich? (om even incognito de straat op te gaan)

 ::rofl::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #47 Gepost op: 15-05-2006, 16:12:54 »
Ik denk dat ze het over die 'broodtrommel' had, ik geloof dat Peggy of Frédérique dat autootje zo noemde, met die rare versnellingsbak, waar je mee moest klutschen(?) ofzo.
Ooh, het koekblik :D Volgens mij clutchen (van clutch (koppeling)).
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #48 Gepost op: 15-05-2006, 17:58:42 »
Van wie Peggy die rode roos had gekregen die ze ineens na de bekend worden/bekend zijn opdracht in aflevering 7 in haar hand had...(Roderick, Pablo, bloemenjongetje, zelf gekocht?).

XXX.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #49 Gepost op: 15-05-2006, 18:14:39 »
Heb nog iets dat ik wel wil weten.

- Of er bij de metro opdracht als Frédérique Milouska de uitleg geeft is weggeknipt dat Frédérique zegt dat na tien minuten iemand op de volgende Metro moet stappen. (Er wordt in elk geval geknipt) Als dat niet zo is, heeft Milouska hier namelijk de grootste verspreking van het spel; als Fred vraagt of ze wel oplet, zegt milouska iets over die 10 minuten, zonder dat wij als kijkers Frederique daar iets over hebben horen zeggen.

(Ik ga er eigenlijk van uit dat dit "gewoon" is weggeknipt. Vandaar dat ik er ook nooit iets over gepost heb. Maar nu wil ik het toch wel weten.)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #50 Gepost op: 16-05-2006, 19:07:18 »
Heb nog iets dat ik wel wil weten.

- Of er bij de metro opdracht als Frédérique Milouska de uitleg geeft is weggeknipt dat Frédérique zegt dat na tien minuten iemand op de volgende Metro moet stappen. (Er wordt in elk geval geknipt) Als dat niet zo is, heeft Milouska hier namelijk de grootste verspreking van het spel; als Fred vraagt of ze wel oplet, zegt milouska iets over die 10 minuten, zonder dat wij als kijkers Frederique daar iets over hebben horen zeggen.

(Ik ga er eigenlijk van uit dat dit "gewoon" is weggeknipt. Vandaar dat ik er ook nooit iets over gepost heb. Maar nu wil ik het toch wel weten.)
heey, dat is best een goede!  ::vergroot::
Molloot sinds seizoen 4

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #51 Gepost op: 16-05-2006, 20:24:35 »
Misschien dat Frédérique sindsdien Milouska wel als mol had?

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #52 Gepost op: 20-05-2006, 17:55:53 »
[...]
ff tip voor de makers :P    je kan dit ook doen: als die groene lttrs  die de lokatie duidleijk maken. moet je  daar een hint in stoppen.  bijv. milopuska in dit geval :P   maar  dan moet je het beeld wel op het juiste moment stil zettenm dus de kans dat dat gevonden word is heel moeilijk maar wel leuk voor achteraf :P :D

Leuk idee, maar laat nou op het Avro WIDM forum onze beste speurder Dikke Controleur al gekeken hebben of er iets in die letters zat... Dus het idee was al ontrafeld voordat er een echte hint in zat/gestopt kon worden..!!!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #53 Gepost op: 20-05-2006, 18:36:55 »
Hahaha ik heb een keer me gek zitten klikken in een gedownloade aflevering, omdat ik dacht dat ik heel snel daarin Huydts zag staan  ::rofl::...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #54 Gepost op: 20-05-2006, 20:13:44 »

Ik heb gelezen op de info pagina van de MFD dat
"Vragenvuur Heb je nog iets wat je heel graag zou willen weten van de kandidaten of over WIDM, dan is dit je kans. Lever je vraag bij ons in en wie weet wordt deze wel gesteld tijdens dit vragenvuur."

Waar wanneer en bij wie in kunnen we de vragen inleveren? ???

Ik heb een heel (was)lijstje met vragen van mensen die niet gaan van de Avro-WIDM-forumssite die ik voor hen zou vragen.... ::)   :D
Een beetje aangevuld met een aantal vragen van dit forum, omdat ik daar ook graag antwoord op zie.  ::vergroot::

Ik ga iig wel naar de MFD, kan ik ze daar inleveren? Of kan/moet ik dat hier al doen?
« Laatst bewerkt op: 20-05-2006, 20:15:42 door Sally »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #55 Gepost op: 20-05-2006, 21:35:32 »
Ik heb gelezen op de info pagina van de MFD dat
"Vragenvuur Heb je nog iets wat je heel graag zou willen weten van de kandidaten of over WIDM, dan is dit je kans. Lever je vraag bij ons in en wie weet wordt deze wel gesteld tijdens dit vragenvuur."

Waar wanneer en bij wie in kunnen we de vragen inleveren? ???

Ik heb een heel (was)lijstje met vragen van mensen die niet gaan van de Avro-WIDM-forumssite die ik voor hen zou vragen.... ::)   :D
Een beetje aangevuld met een aantal vragen van dit forum, omdat ik daar ook graag antwoord op zie.  ::vergroot::

Ik ga iig wel naar de MFD, kan ik ze daar inleveren? Of kan/moet ik dat hier al doen?

De vragen kun je daar inleveren hoor...dus je hebt morgen nog wat te schrijven of je zet ze nu vast op papier :D...heb je morgen weer meer tijd om lekker te kletsen met iedereen ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #56 Gepost op: 22-05-2006, 16:39:59 »
Leuk idee, maar laat nou op het Avro WIDM forum onze beste speurder Dikke Controleur al gekeken hebben of er iets in die letters zat... Dus het idee was al ontrafeld voordat er een echte hint in zat/gestopt kon worden..!!!

Hahaha, ik zie het nu pas staan. Inderdaad. Ik vond het ook een leuke plek om wat te verstoppen, maar helaas niet dit jaar.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #57 Gepost op: 22-05-2006, 17:48:22 »
Kom maar op met die antwoorden :D Ik wil vooral weten waarom we nou van onze stoel moesten vallen...
WIDM addicted....

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #58 Gepost op: 22-05-2006, 18:57:39 »
Jaaaa, ik ben ook héél benieuwd wat er gevraagd is en vooral wat er geantwoord is! Is er iemand die de tijd, zin en mogelijkheid heeft dit neer te zetten? Damn, had er echt graag bij willen zijn!
Laten we jabberen.