Auteur Topic: Dit willen we wel eens weten  (gelezen 19560 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Dit willen we wel eens weten
« Gepost op: 12-05-2006, 15:43:05 »
Vanavond is het dan zover.
We gaan veel Mol-acties zien, maar zoals elk jaar zullen er massa's vragen onbeantwoord blijven.
Hierbij wens ik dit topic te openen voor iedereen die nog met vragen zit.
Hopelijk gaan de WIDM medewerkers er hier op antwoorden door bepaalde zaken te ontkrachten of te bevestigen.
En de overblijvende vragen kunnen mss op de MFD worden voorgelegd.

Dit is de enige manier om tss 2 mol-series met een gerust gemoed te kunnen slapen.

Dus stel ik voor om de aflevering van vanavond af te wachten en alvorens dit topic met vragen te bombarderen.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2006, 21:58:22 »
Niets hierover tijdens de afleveringen of op de site...

- het fluistergebeuren
- telefoontje van Roderick?!
- de laatste foto (tsja, daar sta je dan, met je goede molgedrag) mét knipoog haha ;)

Net wist ik er nog meer, brr.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 22:01:32 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #2 Gepost op: 12-05-2006, 22:13:50 »
Hoe je alle muzikale aanwijzingen plus de hints van de AVRO BODE puzzels kon linken naar Milouska

Hoe je in vredesnaam als kijker erop moest komen dat in bladzijde 1 van Milouska haar boekje stond geschreven: "Ik ben de mol"

Hoe je in vredesnaam op haar geboortedatum moest komen, oke, die 24 minuten en 6 kandidaten snap ik, maar als je dat moet gaan koppelen aan het antwoord van de vraag die Karel aan Milouska stelde bij de kapel vind ik wel erg ver, bedoel, aan zoiets zou ik dus nooit denken, enkel aan die 24 minuten en 6 kandidaten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #3 Gepost op: 12-05-2006, 22:16:37 »


Hoe je in vredesnaam als kijker erop moest komen dat in bladzijde 1 van Milouska haar boekje stond geschreven: "Ik ben de mol"



Er zijn altijd mol hints die je als kijker niet kunt weten, maar die achteraf wel leuk zijn. Bijvoorbeeld toe Yvon MOL in de nasi schreef (het enige leuke wat zij gedaan heeft overigens) en toen George geld pikte uit de tas van John. Hoort er ook bij.
No Milk today???

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2006, 22:57:59 »
Wat ik ook wel wil weten is of de paal Richard kan rechthouden....
Of dat die paal net als in de tv reclame ....

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #5 Gepost op: 12-05-2006, 23:04:06 »
Ik wil weten wie Karel al die tijd verdacht (ik vermoed Roderick). Ga ik 'm eens vragen op de fandag (waar ik ontzettend veel zin in heb! ;D ).

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #6 Gepost op: 12-05-2006, 23:04:57 »
Ik kan helaas niet naar de MFD, dus als iemand alsjeblieft aan Ro wil vragen WAAROM dat brilletje  ::rofl::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #7 Gepost op: 12-05-2006, 23:12:27 »
Ik zou wel willen weten, of:

- De Amsterdam opdracht binnen de vooraf bepaalde tijd is gespeeld;
- Er een hint zat is het filmpje bij de uitleg van het kamertje verhuren.
- Vanaf welk moment Frédérique Milouska verdenkt. (Al zullen we dat nooit echt meer te weten komen. :\'( )
- EDIT1> Waar die pijl van takken bij de foto van Toine bij de boomtoppen opdracht vandaan kwam en of het bewust was, of het nut had en wat het doel er dan van was.
- ...

Komt vast nog wel wat bij... maar de uitleg van molacties vondt ik dit jaar in elk geval veel duidelijker dan vorig jaar. (Of zou Roeland toen toch gestart zijn als mol ::vergroot::)
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 00:20:38 door Rat »

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #8 Gepost op: 12-05-2006, 23:15:51 »
Wat dachten Roderick en Frederique toen Peggy eruit ging en ze elkaar zo aankeken terwijl Molouska naar beneden keek? Ik had heel sterk het gevoel dat daar het kwartje viel dat Milouska de mol was. Ik vond het een enorm spannend moment.
En ik wil inderdaad ook graag weten wat Karel dacht over wie de mol was.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #9 Gepost op: 12-05-2006, 23:29:52 »
Wat dachten Roderick en Frederique toen Peggy eruit ging en ze elkaar zo aankeken terwijl Molouska naar beneden keek? Ik had heel sterk het gevoel dat daar het kwartje viel dat Milouska de mol was. Ik vond het een enorm spannend moment.
En ik wil inderdaad ook graag weten wat Karel dacht over wie de mol was.
Dat dacht ik eerst ook, maar Roderick lijkt echt verbaast als hij de hint krijgt waaruit hij opmaakt dat Milouska de mol is.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #10 Gepost op: 13-05-2006, 00:06:54 »
Ik wil héééél graag weten hoe het toch kan dat zoveel hints naar Roderick verwijzen, én dat er zo'n goeie theorie (Che Guevara) op hem kan slaan als hij niet de Mol is??  ???  ???

En verder ben ik inderdaad ook wel erg benieuwd hoe die hints naar Roderick dan op Milouska slaan. Kortom: uitleg van de muzikale en Avrobode-hints.

Roderick is lekker toch de Mol!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #11 Gepost op: 13-05-2006, 00:09:59 »
Ik wil weten waar dat 'iets wat nog nooit is gebeurd' nou werkelijk op slaat.. ik heb altijd geloofd dat het gewoon om aflevering 1 ging, dat Liz en Roderick werden afgezonderd, maar in dit forum kwam het best vaak terug.. dus ik ben gwn benieuwd (:

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #12 Gepost op: 13-05-2006, 00:39:17 »
De zevende roos! En de clou waar wij het hardst om baden, wat zou het zijn geweest?
The British are not impressed.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #13 Gepost op: 13-05-2006, 00:44:28 »
Ik wil weten waar dat 'iets wat nog nooit is gebeurd' nou werkelijk op slaat.. ik heb altijd geloofd dat het gewoon om aflevering 1 ging, dat Liz en Roderick werden afgezonderd, maar in dit forum kwam het best vaak terug.. dus ik ben gwn benieuwd (:

Ik denk dat dit bedoeld werd.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #14 Gepost op: 13-05-2006, 02:35:52 »
ik wil antwoord op alle bovenstaande vragen...  ;)

en ik wil weten waarom ze niet meer hints uit het programma uitzenden, er zaten er zoveel in!
(de pijl naar toine, het gefluister... etc.)

op deze manier helpen ze hun eigen programma een beetje de afgrond in! (want come on, hoe groot is de motivatie nog om volgend jaar weer alles uit te pluizen?)
het zal allicht wel gebeuren, maar het is zo jammer dat er niks van uitgezonden wordt.
wie is er nu niet benieuwd wat er werkelijk gefluisterd wordt?
om over alle andere hints nog maar te zwijgen... de che guavra hint, was dit bewust, of was het puur toeval? die witte roos die linkte naar degene op het bankbiljet van milouska, toeval of opgezet?

ik ben hondsnieuwsgierig naar deze dingen, dus waarom verknallen ze op deze manier hun eigen programma?  ???
(vast te weinig zendtijd...)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #15 Gepost op: 13-05-2006, 02:42:30 »
wie is er nu niet benieuwd wat er werkelijk gefluisterd wordt?
om over alle andere hints nog maar te zwijgen... de che guavra hint, was dit bewust, of was het puur toeval? die witte roos die linkte naar degene op het bankbiljet van milouska, toeval of opgezet?
Zouden dat niet gewoon géén hints zijn?
Beetje duf als je een uitzending maakt met alleen maar "dit was allemaal geen hint, maar dat dachten jullie wel"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #16 Gepost op: 13-05-2006, 03:04:26 »
Zouden dat niet gewoon géén hints zijn?
Beetje duf als je een uitzending maakt met alleen maar "dit was allemaal geen hint, maar dat dachten jullie wel"

ja, graag.
ik vind het allemaal te toevallig om geen hint te zijn, en ik zou die duidelijkheid zeer op prijs stellen.

laat ik het zo zeggen:  laat ze alle hints vertellen, ook de nep hints, en laat alles wat toeval was liggen.
dus als die witte roos - bankbiljet puur toeval was, dan hoeft het niet uitgezonden. was het bewust, dan wel.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #17 Gepost op: 13-05-2006, 10:49:53 »
De zevende roos! En de clou waar wij het hardst om baden, wat zou het zijn geweest?

De witte roos? De afwijkende kleur? En dus de clou dat een afwijkende kleur de mol niet is?

Ofzo.  ;D
Laten we jabberen.

Offline Teun

  • Forumlid
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #18 Gepost op: 13-05-2006, 11:08:48 »
Citaat
dus als die witte roos - bankbiljet puur toeval was, dan hoeft het niet uitgezonden. was het bewust, dan wel.

Beste fanaten,
Alles wat wij erin hebben gestopt is te zien geweest in de aflevering van gisteravond. Dus de witte roos betekende dat Toine en Frédérique de mol niet waren. Ik hoop dat je begrijpt dat we niet op alle in dit forum verschenen theorieën in kunnen gaan (bankbiljetten? Che?) vanwege het simpele feit dat het geen aanwijzingen waren. Zelfs niet als ze - achteraf gezien -  wél naar de mol wezen. Tenslotte heeft een programma als Wie is de mol in zich om honderden theorieën op los te laten, maar je zult ook begrijpen dat er dan maar een paar van waar zijn. Het is nou net de sport om de juiste eruit te pikken en te volgen. Toch?
Ik hoop dat jullie genoten hebben en wellicht tot 21 mei.
Groet van Anton J.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Dit willen we wel eens weten
« Reactie #19 Gepost op: 13-05-2006, 11:29:21 »
1. Hoe je alle muzikale aanwijzingen plus de hints van de AVRO BODE puzzels kon linken naar Milouska

2.Hoe je in vredesnaam als kijker erop moest komen dat in bladzijde 1 van Milouska haar boekje stond geschreven: "Ik ben de mol"

3.Hoe je in vredesnaam op haar geboortedatum moest komen, oke, die 24 minuten en 6 kandidaten snap ik, maar als je dat moet gaan koppelen aan het antwoord van de vraag die Karel aan Milouska stelde bij de kapel vind ik wel erg ver, bedoel, aan zoiets zou ik dus nooit denken, enkel aan die 24 minuten en 6 kandidaten.
1.: tja, goeie.
2.: De eerste letters van de regels..
I..
K...
B.....
E.....
N.....
DE.....
M........
O.......
L......
stond er.

3. 24-6 was het circuit van salta. ze zei 1973 bij de kapel ipv 1972.
Ze is geboren op 24-6-1973
Molloot sinds seizoen 4