Auteur Topic: Aflevering 10: de échte finale!  (gelezen 37999 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #20 Gepost op: 12-05-2006, 22:18:44 »
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!

 :\'( :\'( :\'( :\'(

Ron fout, Lottie fout, Ro fout... >:(

Leuk dat Fre heeft gewonnen... de helft naar wnf en de helft naar kika  :-X :\'( :\'( :\'(
Molloot sinds seizoen 4

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #21 Gepost op: 12-05-2006, 22:21:27 »
met deze uitslag ben ik content
de winnaar zeer terecht frédérique
de Mol Milouska de beste mol ooit, sorry heb met george niet gevolgd
de verliezer roderick (mijn mol) jammer maar snap het niet
hij had toch de beste mol aanwijzing bij het laatste spel
op die vlakte, hoe kan je dan nog verliezen
het viel mij ook op dat echt niemand op milouska had gestemd
zelfs karel  8) was verbaasd dat milouska de mol was vooral bij die kapel dat karel zei je had mij zelfs in de tang genomen  ::rofl::
maar goed milouska zeer goed en klasse gedaan een standbeeld verdiend, want toen ze al eerder hadden voorgesteld de spelers
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 22:23:49 door valentino »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #22 Gepost op: 12-05-2006, 22:24:25 »
Ik denk ook dat er veel en veel meer hints waren, in het spel zelf en voor de kijker d.m.v. manipulatie beelden. Ook ik vind het jammer dat we dat niet zagen.
Maar alles wat ik zelf waarnam en verdacht vond is in ieder geval aan bod gekomen. Ook de hints andere kleur.

Ik had liever een samenvatting gezien van alle hints die we konden zien en konden raden.




Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #23 Gepost op: 12-05-2006, 22:27:20 »
met deze uitslag ben ik content
de winnaar zeer terecht frédérique
de Mol Milouska de beste mol ooit, sorry heb met george niet gevolgd
de verliezer roderick (mijn mol) jammer maar snap het niet
hij had toch de beste mol aanwijzing bij het laatste spel
op die vlakte, hoe kan je dan nog verliezen
het viel mij ook op dat echt niemand op milouska had gestemd
zelfs karel  8) was verbaasd leek het wel dat milouska de mol was vooral bij die kapel dat karel zei je had mij zelfs in de tang genomen  ::rofl::
maar goed milouska zeer goed en klasse gedaan een standbeeld verdiend, want toen ze al eerder hadden voorgesteld de spelers

Dat is niet zo moeilijk te verklaren: Roderick was de eerste vier dagen immers verwijderd van de groep en heeft dus weinig informatie over die proeven. En in de laatste test worden er vragen gesteld over de ganse drie weken.  

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #24 Gepost op: 12-05-2006, 22:27:56 »
Roderick blijft mijn Mol, ik leef in denialland  ::jaja::

Haha, nee maar Frédérique is de winnaar, had ik toch nog wat goed. En ik gun het haar van harte! Ik denk dat ik het nog nooit een winnaar zo heb gegund als Fré, ze was geweldig  ::bravo::  ::joehoe::

Milouska dus. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kreeg deze week ook teveel twijfels, maar wilde op het allerlaatste moment niet meer switchen. Ik wilde inderdaad zo dat Roderick de Mol was, omdat hij dan gewoon een hele goede had geweest. Bij Milouska was het soms gewoon te obvious, en als ze dat domme gewoon allemaal heeft gespeeld... petje af hoor.
Milouska de Mol. Al vond ik haar Mollenstreken niet geweldig. Het had leuker geweest als er iets opvallender werd gesaboteerd, maar dat geld wegwaaien bij de Amsterdam opdracht was toch wel wat.

Gefeliciteerd Milouskianen ;)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #25 Gepost op: 12-05-2006, 22:28:59 »
Ik denk ook dat er veel en veel meer hints waren, in het spel zelf en voor de kijker d.m.v. manipulatie beelden. Ook ik vind het jammer dat we dat niet zagen.
Maar alles wat ik zelf waarnam en verdacht vond is in ieder geval aan bod gekomen. Ook de hints andere kleur.

Ik had liever een samenvatting gezien van alle hints die we konden zien en konden raden.

dat was ook de reden waarom ik de afbeelding van dat molletje achter milouska bij mijn berichtje plaatste, maar kan ook wel begrijpen dat je dat verkeerd interpreteerde.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #26 Gepost op: 12-05-2006, 22:31:15 »
Bravo aan Milouska als mol!
Bravo aan Frédérique als winnares! (mooie goede doelen trouwens)
Bravo aan Roderick als verliezen finalist!

maar.....

vooral Superdeluxfantastisch Bravo voor al mijn medeforummers die het bij het juiste eind hadden!!  ::bravo::

Mij werd het pas deze week duidelijk bij het lezen van het forum, dat het wel Milouska moest zijn....

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #27 Gepost op: 12-05-2006, 22:42:25 »
Op SBS6 binnen een paar minuten ook aandacht voor de ontknoping van Wie is de Mol.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #28 Gepost op: 12-05-2006, 22:50:27 »
/denial mode
en toch is Roderick de mol..
(ik snap pas nu dat er mensen zijn die nog steeds zeggen dat Ron/Lottie o.i.d. is/was)
/denial mode off

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #29 Gepost op: 12-05-2006, 22:54:57 »
Wat een MOL zeg, petje af voor Milouska, ze heeft het heel goed gedaan.
Ze was soms dom en opzichtig bezig, dat ze de MOL niet kon zijn en dan toch wel..

Bravo voor de MOL, bravo voor de terechte winnares, bravo voor de runner/up, bravo voor Karel die het geweldig deed, bravo voor de AVRO, bravo voor Argentinië, bravo voor de hele serie eigenlijk, ik heb weer genoten! 8) ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #30 Gepost op: 12-05-2006, 22:58:59 »
JOEPPIE ondanks mijn grote grote twijfels had ik haar toch door!!!!!
Petje af hoor. Door dat oerdomme gedrag van haar had ik haar eigenlijks het meest door.
Iemand die journalist is en het jeugdjournaal presenteerd KAN gewoon niet zooooo dom en naïf zijn, dat maakte haar voor mij toch steeds verdachte nr 1. Door de prachtige theorie over Che en Roderick raakte ik deze week even van m'n theewater. Vanmiddag heb ik nog even flink in het overzicht van Heinz  ::bravo:: zitten loeren en kwam ik toch tot het besluit dat ik bij Mollouska bleef. Briljant gespeeld, wat heb jij je medekandidaten en menig forumer verschrikkelijk om de tuin geleid.
Geweldig trouwens dat alle hinds die vanavond zijn gegeven ook hier op het forum voorbij kwamen. Frederique terechte winaar en sneu voor Roderick.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #31 Gepost op: 12-05-2006, 23:01:30 »
Yeaaaaahhhh! Ik had het goed!  ::trots:: Na Lottie weer wat vertrouwen teruggekregen in mijn mol-zoek-kwaliteiten  ;D
Ik vind echt dat Molouska het geweldig heeft gedaan! Echt geniaal! Lekker veel verpest (veel meer dan Yvon en Elise naar mijn gevoel) en super weinig verdenkingen. Milouska, respect!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::
Frederique, er had geen mooiere winnares kunnen zijn! Wel enorm jammer dat je nu niet van de overwinning kan genieten nu iedereen het weet. Toch gefeliciteerd!  ::bravo::
Mede-mollers: na George trap je toch niet meer in het dom-lijk-spelletje van Milouska???  ;) ::)
Alle mede Molouskianen: Gefeliciteerd!!!
En Karel: Ook gefeliciteerd. Als mol-presentator heb je het geweldig gedaan! Je mag volgend jaar weer!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #32 Gepost op: 12-05-2006, 23:11:17 »
Net als vorig seizoen erg weinig cryptische hints/aanwijzingen richting de MOL, jammer jammer! Hopelijk voor volgend seizoen wel weer, dit was een beetje karig! ::ohno:: ::niet-ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #33 Gepost op: 12-05-2006, 23:28:08 »
leuk dat ze zichzelf ook MOLouska noemde haha
Dat vondt ik ook grappig.

Ik ben nu het bekend is ook wel een beetje opgelucht, omdat ik vanaf het begin heb zitten beweren dat Milouska niet zo ontzettend dommig kon zijn.
Ik vindt het wel grappig dat er er nog ingegaan werd op de reactie die ze had toen ze de twee -1000 bordje omdraaide bij het memory spel. (Zie mijn avatar.) Ik vond haar toen zo verdacht lachen. Terug kijkend vindt ik het in de eerste aflevering zowat het duidelijkst dat Milouska de mol was (van alle afleveringen).
Bij de brug deed ze zo ontzettend verdacht... niet durfen en dan toch gaan... heel overdreven doen bij het oversteken zodat de rest van de groep vooral merkt hoe eng ze het vind. Ze wou zo duidelijk als laatste over de brug. Daarna dus het omdraaien van 2x -1000 en haar reactie.
Maar wat me over de streep trok was de 'fout' van Milouska tijdens de vragen van de speeddate: het gaan zeggen van "Maar je had het al fout gezegd" oid, en dan halverwege afbreken (en ook hier de hand voor het gezicht/de mond doen.)
Ik weet niet wie dat had ontdekt, maar hartstikke bedankt, want na aflevering 1 werd het niet duidelijker.

Ik vondt de laatste aflevering erg leuk en er werden erg veel relevante dingen behandelt.
Stoer dat Frédérique gewonnen heeft en Milouska heeft het geweldig gedaan.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #34 Gepost op: 12-05-2006, 23:34:19 »
Sigrid niet
Jantien niet
Ron niet
Lottie niet
Frédérique niet

ik kan er toch wel om lachen ::rofl::

Offline Jörgen Mol Fan

  • Forumlid
  • Dan doen ze het maar zonder MOL!
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #35 Gepost op: 12-05-2006, 23:42:33 »
Elke aflevering hoopte ik weer dat Molouska eruit zou vliegen, ik vond haar zoooo dom en irritant...
uiteindelijk ben ik echter zeer blij met de keuze van de avro, ik vind echt dat ze een heel goede kueze hebben gemaakt met dit molletje.
Dat Fré uiteindelijk heeft gewonnen maakt de serie er alleen maar mooier op (die laatste woorden van haar waren werkelijk prachtig!)

Wederom een TOPserie! Kijk nu alweer uit naar de volgende

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #36 Gepost op: 12-05-2006, 23:55:37 »
Roderick blijft mijn Mol, ik leef in denialland  ::jaja::

Haha, nee maar Frédérique is de winnaar, had ik toch nog wat goed. En ik gun het haar van harte! Ik denk dat ik het nog nooit een winnaar zo heb gegund als Fré, ze was geweldig  ::bravo::  ::joehoe::

Milouska dus. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kreeg deze week ook teveel twijfels, maar wilde op het allerlaatste moment niet meer switchen. Ik wilde inderdaad zo dat Roderick de Mol was, omdat hij dan gewoon een hele goede had geweest. Bij Milouska was het soms gewoon te obvious, en als ze dat domme gewoon allemaal heeft gespeeld... petje af hoor.
Milouska de Mol. Al vond ik haar Mollenstreken niet geweldig. Het had leuker geweest als er iets opvallender werd gesaboteerd, maar dat geld wegwaaien bij de Amsterdam opdracht was toch wel wat.

Gefeliciteerd Milouskianen ;)

Ik sluit me hier volledig bij aan (ik had het zelf kunnen schrijven  :D ). Alleen heb ik niet getwijfeld over Milous... Ik ben ook in haar spelletje getrapt van dom/naïef zijn; ik heb haar geen moment verdacht. Petje af voor haar dus! Hoewel ik inderdaad ook de Mollenstreken niet echt geweldig vind.

Offline Nol

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #37 Gepost op: 13-05-2006, 00:03:01 »
Respect voor Milouska, Roderick, alle andere kandidaten en bovenal Frédérique en haar familie. Fantastisch wat deze vrouw gepresteerd heeft en hoe moedig en sterk zij in het leven stond.
Verder moet ik toegeven dat Milouska buiten gewoon goed heeft gespeeld in haar rol als mol, niemand die haar door had en niemand die had gedacht dat je met zo'n tactiek de mol kon zijn: niets dan lof. Wel vindt ik dat ze relatief weinig geld heeft verspild, Roderick bijvoorbeeld heeft meer geld uit de pot doen verdwijnen, dit hoort toch niet echt bij een mol. Ook denk ik dat er te weinig aanwijzingen naar de mol in de afleveringen zaten en dat je onmogelijk zeker had kunnen weten wie de mol was, al denkt iedereen voor de laatste uitzending dit altijd wel. Karel heeft het ook mooi gedaan, op naar volgend jaar!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #38 Gepost op: 13-05-2006, 00:19:39 »
Eindelijk de mol goed.. Eindelijk (: Al was ik bijna net na de finale overgestapt op Roderick, maargoed. Ik vond eigenlijk de hints die ze by de Avro hadden bedacht verder gezocht dan dat wij hier doen: Dat de mol na zoveel afleveringen de enige is die geen andere kleur heeft gehad, en dan zo met die tijden.. er zaten tussen al die topics naar mijn idee veel betere hints.
 ::tandpastasmiley::

Offline chrispy

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #39 Gepost op: 13-05-2006, 00:35:53 »
Uiteindelijk voor mij (2006) geen echt goede mol aflevering.
Mollen acties waren niet echt overtuigend.
Bijna niets over hints, terwijl deze er wel degelijk waren als we de geluidsfreeks moeten geloven met de "milouska is de mol" bij de mol confrontatie.
Jammer
Volgende keer misschien ook weer wat leuker met geen BN'ers, die voornamelijk bezig zijn zichzelf te presenteren.