Auteur Topic: Aflevering 10: de échte finale!  (gelezen 38000 keer)

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #40 Gepost op: 13-05-2006, 00:49:56 »
 ::tandpastasmiley:: YESSS! Eindelijk een keer goed, en dat vanaf aflevering 1! Kicken hoor!
Ik heb vanmiddag nog op internet de eerste aflevering gezien, en teruggevonden waardoor mijn verdenking op Milouska viel. Bij de opdracht van de spoorbrug zei ze namelijk achteraf zeer verontwaardigd (héél goed gespeeld dus!) dat Karel had gezegd dat iedereen evenveel kans maakte op de vrijstelling. Terwijl Karel had gezegd dat wie als eerste over de brug kwam voordeel had. Vanaf dat moment is zij mijn mol geweest. Maar ook daar geldt natuurlijk: als je iemand met bepaalde ogen ziet, ga ja alles in dat licht zien. Ik heb 'geluk' gehad ::regenboog:: dat ik vanaf het begin Milouska door een mollenbril heb gezien.

Ik hoor mijn zusje nog zeggen: "Nee, niet Milouska, die is zo onbenullig". Prachtig gespeeld, chapeau! Petje af. Ik ben vol bewondering dat ze dit zo lang heeft volgehouden.  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Het lijkt me toch lastig als iedereen zo'n vertekend beeld van je heeft. Ongelooflijk dat niemand (op een FANTASTISCHE WINNARES NA) haar doorzien heeft!

Jammer dat ik niet naar Amersfoort kan komen. Iedereen heel veel plezier daar!

Milouska, proficiat! Frédérique ook, in gedachten. Fantastisch om te zien hoe zij genoten heeft. Mijn man is ook terminaal ziek (hoewel het nu nog goed gaat) en ik vind het fantastisch om te zien hoe zij de laatste tijd (in elk geval een deel daarvan) intens geleefd en genoten heeft. Twee mooie vrouwen.
En een sterk verliezer. Maar vooral, MIJN MOL IS DE MOL!!!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #41 Gepost op: 13-05-2006, 00:56:30 »
M'n verstand zei steeds : Milouska, die doet gewoon helemaal niks goed. Maar dat leek me ook weer niet kloppen, een mol die echt nooit iets goed doet. Die de groep irriteert en op geen enkele manier goodwill kweekt. En dat ook nog eens zo schaamteloos in beeld gebracht...hahaha....geweldige mol, ik ben er vierkant ingetrapt. Ik heb er geen moment aangewild dat zij het ook echt was, simpelweg omdat ik haar niet leuk vond als mol. Wel een leuk mens en heel goed gespeeld. Maar zo vreselijk irri in het spel en tegenover de kandidaten, dat ze mij ook vrijwel voortdurend irriteerde en ik alleen maar heel hard hoopte dat ze niet de mol zou zijn zodat ze snel eens zou vertrekken....
Verder heb ik nooit echt een mol gehad, zo van díe móet het zijn (zoals vorig jaar blind op Lottie), dus m'n pool is een zootje van wisselende mollen/verliezers/winnaars geworden, waarvan de meesten dus helemaal fout en zeker de mol steeds fout!

Leuk dat Frédérique had gewonnen! Als iemand het verdiende was zij het wel!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #42 Gepost op: 13-05-2006, 01:04:12 »
Uiteindelijk voor mij (2006) geen echt goede mol aflevering.
Mollen acties waren niet echt overtuigend.
Bijna niets over hints, terwijl deze er wel degelijk waren als we de geluidsfreeks moeten geloven met de "milouska is de mol" bij de mol confrontatie.
Jammer
Volgende keer misschien ook weer wat leuker met geen BN'ers, die voornamelijk bezig zijn zichzelf te presenteren.




mee eens chrispy  >:(
wat een deceptie; de slechtste mol ooit  :\'(
waardeloos  hoor!  :\'(
het BN-gebeuren heb ik vanaf dag 1 al niet leuk gevonden, maar dit slaat toch echt alles!
En dan nog liegen ook achteraf!! De anderen zeiden niet dat ze moest stoppen met fietsen, ze stopte heel gedecideerd zelf!
wat wilde ze nou..een auto met drie wielen laten rijden???? dat sloeg toch ook nergens op!

Mol is behoorlijk uitgehold en geen plezier meer om naar te kijken  ::niet-ok:: :( :\'(
Wel knap om zo'n ongelooflijk goed programma in een paar jaar tijd om zeep te helpen; well done Avro  :-X

Wel fantastische prestatie van Frédérique  ::bravo:: ::ok:: :)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #43 Gepost op: 13-05-2006, 01:15:37 »
mee eens chrispy  >:(
wat een deceptie; de slechtste mol ooit  :\'(
waardeloos  hoor!  :\'(
het BN-gebeuren heb ik vanaf dag 1 al niet leuk gevonden, maar dit slaat toch echt alles!
En dan nog liegen ook achteraf!! De anderen zeiden niet dat ze moest stoppen met fietsen, ze stopte heel gedecideerd zelf!
wat wilde ze nou..een auto met drie wielen laten rijden???? dat sloeg toch ook nergens op!

Mol is behoorlijk uitgehold en geen plezier meer om naar te kijken  ::niet-ok:: :( :\'(
Wel knap om zo'n ongelooflijk goed programma in een paar jaar tijd om zeep te helpen; well done Avro  :-X

Wel fantastische prestatie van Frédérique  ::bravo:: ::ok:: :)


Ik hoop dat deze reply 1 grote grap is...?? :o ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #44 Gepost op: 13-05-2006, 01:22:45 »
Dat hoop ik toch wel. Ik, als voormalig blind Roderickiaan, vind dat Milouska het geweldig gedaan heeft. Juist omdat zij de moed gehad heeft om een heel ongunstig beeld van zichzelf te creeëren en daarmee te handlen, en juist daarmee iedereen zand in de ogen strooiend, dat vergt meer van je dan een relatief onopvallende mol spelen of een mean molletje, zoals we in het verleden gehad hebben. Toegegeven, je eigenschappen iets vergroten is niet nieuw, dat deden meer mollen, maar de manier waarop en tegelijkertijd daarmee feitelijk je plek in de groep afgeven en toch als kandidaat geloofwaardig overkomen, terwijl iedereen, kandidaten en speurders op tv gelijk, je be- en veroordeelt om wat je feitelijk niet eens bent, dat aankunnen, toont ware moed. Top gedaan, Milouska. Mij had je in elk geval in de luren gelegd. En met mij vele, vele anderen.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 01:31:25 door mistoffelees »
Revenge is a dish best served not

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #45 Gepost op: 13-05-2006, 01:29:15 »
Cadfael, als je het niet om aan te kijken vond, waarom keek je dan.

Ik vond het weer prachtig en ik zie nu al uit naar volgend jaar.

Offline Binck

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #46 Gepost op: 13-05-2006, 01:30:05 »
Jongens,
Maak je niet druk. Zo'n arcomolfan en zo'n chrispy dromen voor de tv van 10 seconden deelname aan dit programma. Het heeft alles met hún lege bestaan te maken en niets met dit geweldige programma. Geniet lekker van het spel en van diegenen die wel de waarde van deze reeks zien. Ik vond het in ieder geval fantastisch!  ::ok::

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #47 Gepost op: 13-05-2006, 02:01:57 »
Een super vette aflevering  en Milouska de mol  ::rofl::   Mijn gevoel vertelde het al vanaf aflevering 1 maar mn verstand zei dat het er te dik bovenop lag  ::schaam::
Ze heeft het echt super gedaan, petje af.  Maar ik mis dit jaar net zoals vorig jaar de subtiele dingen waarin je de mol kunt vinden (erg weinig cryptische hints/aanwijzingen richting de mol) Ik vond het wel weer heel leuk om naar te kijken maar ik mis de hints waarnaar je als kijker kunt zoeken, die er nu niet meer in zitten. Voor de mol bleef ik thuis. Als er een volgende keer komt blijf ik er niet meer voor thuis. De mol is niet meer wat het geweest is, de kandidaten dit jaar en zeker de mol van dit jaar zijn prima  maar het programma de mol is niet meer wat het geweest is. Belgie heeft er goed aan gedaan te stoppen op het hoogtepunt. Ik mis dit jaar ook weer het speuren naar...... Al bij al was het leuk om naar te kijken maar de opdrachten dit jaar vond ik echt het minste van allemaal  daarbij opgeteld de onvoldoende uitleg ... Nee geef mij canada maar of portugal of de eerste keer australie. Het word gewoon steeds minder. Als ik mocht kiezen zou de volgende serie met onbekende Nederlanders zijn, een sniekie mol, mooiere en beter uitgelegde opdrachten, en weer moeilijke hints waarnaar je zelf kan speuren. Dat miste ik vorig jaar en dat mis ik nu ook weer. Al bij al een betere mol als vorig jaar maar als serie de slechtste van allemaal.
Milouska heeft het goed gedaan  en dat Fred 1e geworden is dat is gewoon super tof.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #48 Gepost op: 13-05-2006, 02:07:51 »
ik had mijn molletje goed!!!!!!!

ik vind r een SUPERMOL!!!!!!

dit zo 3 weken volhouden, diep, diep, respect!!!!!
ze heeft zó veel verknalt, ze heeft zó vreselijk goed geacteerd, ze heeft zó weinig geld binnen gehaald, en toch zat bijna niemand op haar...

ik vind haar een SUPER MOL!!!!

en jahoor, laura switcht wel even een paar uur voor de ontknoping naar roderick!!! (door die stomme che guavra hint....)
echt, toen ik dat las dacht ik dat het roderick wel moest zijn. die hint zat zo goed in elkaar!!!!!
maar toch niet, onze molouska, bij deze benoemd tot super mol. :D ik ben trots op r.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #49 Gepost op: 13-05-2006, 02:08:09 »
Een super vette aflevering  en Milouska de mol  ::rofl::   Mijn gevoel vertelde het al vanaf aflevering 1 maar mn verstand zei dat het er te dik bovenop lag  ::schaam::
Ze heeft het echt super gedaan, petje af.  Maar ik mis dit jaar net zoals vorig jaar de subtiele dingen waarin je de mol kunt vinden (erg weinig cryptische hints/aanwijzingen richting de mol) Ik vond het wel weer heel leuk om naar te kijken maar ik mis de hints waarnaar je als kijker kunt zoeken, die er nu niet meer in zitten. Voor de mol bleef ik thuis. Als er een volgende keer komt blijf ik er niet meer voor thuis. De mol is niet meer wat het geweest is, de kandidaten dit jaar en zeker de mol van dit jaar zijn prima  maar het programma de mol is niet meer wat het geweest is. Belgie heeft er goed aan gedaan te stoppen op het hoogtepunt. Ik mis dit jaar ook weer het speuren naar...... Al bij al was het leuk om naar te kijken maar de opdrachten dit jaar vond ik echt het minste van allemaal  daarbij opgeteld de onvoldoende uitleg ... Nee geef mij canada maar of portugal of de eerste keer australie. Het word gewoon steeds minder. Als ik mocht kiezen zou de volgende serie met onbekende Nederlanders zijn, een sniekie mol, mooiere en beter uitgelegde opdrachten, en weer moeilijke hints waarnaar je zelf kan speuren. Dat miste ik vorig jaar en dat mis ik nu ook weer. Al bij al een betere mol als vorig jaar maar als serie de slechtste van allemaal.
Milouska heeft het goed gedaan  en dat Fred 1e geworden is dat is gewoon super tof.
Ik quote mezelf even :
Ik ben na vanavond echt definitief de weg kwijt, Mijn 3e mol zit er nog wel in maar ik heb steeds alle afvallers fout gehad en nu mijn winnaar ook nog eens. Wat me in deze aflevering verbaasde was dat milouska haar eigen geboorte jaar als fout antwoord gaf. En Roderick ?? ik weet het niet meer want hij werd deze aflevering erg verdacht in beeld gebracht. Ik blijf bij hem en ga mn pool niet meer veranderen maar mijn gevoel zegt Milouska. Ze komt erg dom over, pruttelt altijd tegen en ze zorgt dat er veel geld verspeeld word. Ik blijf bij Roderick maar ik zou het geweldig vinden als Milouska de mol zou zijn omdat echt alle kandidaten negatief over haar praten. Als ze geen mol zou zijn dan zenden ze al dat negatieve toch niet uit zou ik denken want daar word ze echt niet vrolijk van... alleen als ze de mol is dan wel.

Ik ga in ieder geval nooit meer naar mijn verstand luisteren.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #50 Gepost op: 13-05-2006, 02:46:22 »
Ben ook erg trots op mezelf dat ik het vanaf de eerste aflevering al "wist". Nouja ik verdacht haar vanaf dan en ben nooit van gedachte veranderd. Ik denk niet dat je echt 100 % zeker kan zijn na de eerste aflevering, al was dat "laatst over de brug en dan als eerste meteen die -1.000 omdraaien" me té toevallig.

Goed gedaan Milouska. Ik vond het zelf een beetje overduidelijk, maar kan me inbeelden dat als je als kandidaat dag en nacht met haar samen bent, je echt denkt dat ze zo irritant/naïef/dom is.

Wat heerlijk om nu eindelijk te kunnen zeggen dat het gespeeld is, denk ik!  ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #51 Gepost op: 13-05-2006, 06:47:34 »
Toen ik Karel hoorde zeggen dat Frédérique de winnaar was sprong ik een gat in de lucht...."Jahaa, ze is het!!!" riep ik zo hard dat de buren begonnen te lachen. "Ik ga stijgen in de pool, want ik heb Roderick als de mol ook goed...Joehee" Mijn zoon van 10 keek me meewarig aan, die zal ook wel gedacht hebben: "Maham doe niet zo gek!".
Ik maakte nog net geen vreugdedansje door de kamer, want ik moest bij de les blijven voor de quotes ::).
Hoe groot was mijn deceptie toen ik Milouska de stap naar voren zag doen en hoorde bekennen dat zij de mol was in deze serie. "Neehee, dat kan toch niet waar zijn?" riep ik vertwijfeld uit, maar het leed was reeds geschiedt....Ik zal in de laatste regionen der pool blijven hangen..maar ach Who cares ;D??

Toch al mijn lof voor Milouska, ze heeft samen met de anderen voor veel kijkplezier gezorgd. En alle lof voor mijn zoon Mike die dus de mol goed heeft gehad vanaf aflevering 3, want tijdens die aflevering sloeg bij hem het molvirus toe, hij keek, zag en overwon op zijn moeder. Ik bid dat hij niet zo fanatiek wordt als sommigen hier op het forum :P ;)

Het eerbetoon aan Frédérique heeft bij mij de tranen laten stromen...heel mooi verwoord door Karel ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #52 Gepost op: 13-05-2006, 09:02:07 »
achteraf gezein is het best ongelooflijk dat zo weinig mensen haar door hadden; ze heeft individueel geen enkele euro binnengehaald, en ze heeft ongelooflijk veel geld verprutst

Offline ik ben het!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Het leven is te kort om niet te genieten!
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #53 Gepost op: 13-05-2006, 09:30:12 »

Mol is behoorlijk uitgehold en geen plezier meer om naar te kijken  ::niet-ok:: :( :\'(
Wel knap om zo'n ongelooflijk goed programma in een paar jaar tijd om zeep te helpen; well done Avro 


Tja, wat sneu voor je. Vervelend dat je naar deze serie hebt moeten kijken! Doe jezelf dit volgende keer niet aan dan!

Want ik hoop van harte dat de AVRO níet stopt en nog heel lang doorgaat met dit programma. Met of zonder BN-ers! Ik vind het een topprogramma! En als ik niet zou kunnen opnemen, zou ik ook zéker thuisblijven!
Volgende keer willen we vanaf aflevering 1 alles gaan opnemen, lekker achteraf alles - met de kennis die je dan hebt - terug kunnen kijken. Ga ik misschien nu ook nog doen, via wieisdemol.nl! Heb écht genoten!
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #54 Gepost op: 13-05-2006, 10:00:14 »
Cadfael en Crispy, zaten jullie op de verkeerde mol en hebben jullie de pest in  ::rofl::?

Er zit een knop op je tv , dus.......

Ik heb genoten, ik blijf er voor thuis en kijk ook nog naar de herhaling.  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #55 Gepost op: 13-05-2006, 10:24:08 »
Hoera, ik wist het  ::trots:: ::trots:: ::trots:: Ik heb jullie nog zo geprobeerd op de goede Mol te krijgen  :\'(

Ik vind dat Milouska het ECHT HEEL goed heeft gedaan  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #56 Gepost op: 13-05-2006, 10:31:17 »
Kortom Milouska was geweldig! ::bravo::  ::bravo::

Wat een onzin de slechtste mol ooit.  :-\\ ::niet-ok::
🜃

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #57 Gepost op: 13-05-2006, 10:39:18 »
Jammer  :\'( het is afgelopen en Roderick is niet de MOL!

Wat heeft MOLouska het goed gespeeld...zag vanaf het begin in Liz of Roderick de MOL, toen Liz eruit ging keek ik bij Mollen en geldstreken en vond het lijstje van MOlouska verdacht, maar aangezien ik dacht dat de MOL op tangoles had gezeten, stapte ik over op Roderick......Wat vond ik hem verdacht!! Vooral op het einde de theorie over zijn shirt!! Ik zat er finaal naast, helaas!!

MOLouska goed gedaan!! En iedereen die haar doorzag ook natuurlijk!!

Hopelijk volgend jaar weer een nieuwe WIDM!!!

::zwaai:: ::zwaai::


Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #58 Gepost op: 13-05-2006, 10:44:55 »
Cadfael en Chrispy: ik hoop dat je dit niet serieus meent  ::ohno:: Waarom zou ze het zo slecht hebben gedaan? Ze heeft bijna elke opdracht wel verstiert, geen enkele kandidaat zat eigenlijk tot de finale op haar en veel mensen hier (inclusief jullie twee denk ik) ook om de tuin geleid.
Wat vinden jullie dan wel een goede Mol?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10: de échte finale!
« Reactie #59 Gepost op: 13-05-2006, 10:58:55 »
YEEEEES ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Zoals meerderen, vanaf aflevering 1 heb ik de mol goed :D
Zeker goede mol, echt met veel lef gespeeld hoor ::ok::
Frederique als winnaar:) .... mooi is dat, net als die woorden op 't eind van haar :)

Hele goede mol, terechte winnaar, goede runner-up... ik heb wel weer zin in de volgende WIDM

Ohja.. Karel... meesterlijk mooi werk afgeleverd ::ok:: Volgend jaar weer?