Auteur Topic: Menno is niet de mol!  (gelezen 68421 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 13-12-2006, 20:28:11 »
jaa, maar wat is dan een hint als er ook nep-hints zyn.
dan kunnen we net zo goed stoppen

nou dan hoef jij op 4 januari de tv iig niet aan te zetten, want elk jaar weer zitten er van die 'anti-hints' in.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 14-12-2006, 16:52:47 »
neee. ik vind het leuk om naar de kijken.
maar ik vind het slecht van mezelf dat ik te veel hints ga zoeken,
terwijl ik veel meer andere dingen te doen heb.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 14-12-2006, 20:38:17 »
In het beruchte filmpje van de krant van Tokkie-Nederland gebruikt Menno meermaals de uitdrukking "dag na dag" (rommel je maar wat aan/wissel je van verdachte); verraadt hij hiermee dat hij in ieder geval de eerste executie overleeft en meerdere afleveringen in het spel blijft? Een "Geert" heeft nooit de kans om "dag na dag" maar wat "aan te rommelen" dan wel van verdachten te wisselen... ::vergroot::
Woosie down?

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 14-12-2006, 20:55:37 »
verraadt hij hiermee dat hij in ieder geval de eerste executie overleeft en meerdere afleveringen in het spel blijft?

 ::jaja::

Offline ElmarN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maar nu even niet...
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 25-12-2006, 23:36:20 »
Ik denk niet dat Menno de Mol is. Misschien dat hij beter is in het opsporen van de Mol.
Hij is nou niet bepaald de beste presentator die ik ooit gezien heb. Bij Jules Unlimited en Herexamen komt hij bij mij een beetje onhandig over. Hij lijkt me niet de geschikte kandidaat om de Mol te zijn.
8, 9, 10... Wie niet weg is...

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 27-12-2006, 23:38:13 »
Menno is gewoon de mol. Hij wordt in ieder geval mijn mol dit jaar. Als je nog van Mol kunt wisslen doe het dan nu, want ik heb het meestal fout.
To the batmobile let's go!!

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2007, 20:09:31 »
Mijn eerste ingeving is ook Menno de mol. Ik kan nooit zo goed bewijzen leveren, maar heb 3 uit 5 goed vanaf aflevering 1 (George, Nico, Elise) Terwijl ik het schrijf besef ik dat ik het wat betreft de bekende Nederlanders serie het niet echt goed doe. Ik had Yvonne en Milouska allebei niet goed. Ik ga er denk ik toch nog even een nachtje over slapen ::jaja::
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2007, 21:19:06 »
Mijn eerste ingeving is ook Menno de mol. Ik kan nooit zo goed bewijzen leveren, maar heb 3 uit 5 goed vanaf aflevering 1 (George, Nico, Elise) Terwijl ik het schrijf besef ik dat ik het wat betreft de bekende Nederlanders serie het niet echt goed doe. Ik had Yvonne en Milouska allebei niet goed. Ik ga er denk ik toch nog even een nachtje over slapen ::jaja::

ik ga meteen even mn pool veranderen en Menno NIET meer als mol kiezen  ;D

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2007, 13:19:52 »
ik ga meteen even mn pool veranderen en Menno NIET meer als mol kiezen  ;D
;)En bedankt hè ;D
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2007, 15:16:53 »
Nou ik had 5 van de 6 goed (alleen Sjors totaal niet zien aankomen, zat toen op John). En Menno is m'n tweede keus bij het spel 'Schot voor de Boegje'. Ik verlaat het Mennoschip nog niet  ::regenboog::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2007, 21:36:24 »
Mijn favoriete kandidaat, dus wordt ie 5e
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2007, 21:49:45 »
Ik vind hem een stuk onwaarschijnlijker als mol al was ie 'beleefd' er nog even 1 ronde bij met de filmpjes en liet de dames toen achter. Maar hij is verder zo actief en op de voorgrond plus zegt zulke goede dingen "IEDEREEN gaat nu de meters tellen en zegt het NIET hardop maar achteraf". Tja dan valt er weinig meer te saboteren, het was dat Inge met dat meetlint aankwam en verwarring stichtte en dat de helft van de groep lui achterover ging zitten en niet mee ging tellen dat het toch fout ging door die ene, die de mol WEL is... Dick!  ::oink::
Greetz, Lo

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2007, 21:51:48 »
in het dagboek op widm.nl vind ik het wel en Menno dagboekje, met het tellen van meters en het bakken van gehaktballetjes
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2007, 21:57:41 »
Menno had hetzelfde shirtje aan als wat ik aan had op de MFD van vorig seizoen. ::rofl::

jumol

  • Gast
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2007, 22:05:21 »
Op wieisdemol.nl kan je de test doen, een van de vragen is hoeveel jokers de mol verdient bij de filmpjes, de antwoordmogenlijkheden zijn hier 2 en 6 0 staat er niet bij...de mol zal nooit het geld in de pot willen dus zal niet 6 goede antwoorden gegeven hebben, dus moet hij 2 goede antwoorden gegeven hebben. De mol is dus Menno

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2007, 22:24:30 »
de test doet het niet bij mij. De site zegt dat ik hem al gespeeld heb! Echt raar.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2007, 22:28:01 »
Op wieisdemol.nl kan je de test doen, een van de vragen is hoeveel jokers de mol verdient bij de filmpjes, de antwoordmogenlijkheden zijn hier 2 en 6 0 staat er niet bij...de mol zal nooit het geld in de pot willen dus zal niet 6 goede antwoorden gegeven hebben, dus moet hij 2 goede antwoorden gegeven hebben. De mol is dus Menno

Ik zie, ik zie, wat jij niet en het is lager dan 1? ::)  0 staat er dus weldegelijk bij. ;D

Hoeveel jokers heeft de Mol tijdens de Huisje-Boompje-Beestje opdracht verdiend?
2
6
0
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2007, 23:45:48 »
De Mol wist ongetwijfeld dat die Aziaat een meter had met niet West-Europese maten.
Het vragen van een meter aan die Aziaat is een echte Mollestreek.
Kan iemand bevestigen dat het inderdaad Menno was die de meter ging vragen?
In dat geval vind ik hem heel verdacht.
Verder viel hij wel wat veel op in deze aflevering, wat eigenlijk on-mols is.
Misschien een nieuwe taktiek.
Menno is mijn hoofdverdachte, maar ik twijfel wel.

Mijn andere verdachte is Alex. Als hij de Mol zou zijn: chapoo met je vrijstellingsactie.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2007, 11:05:58 »
Je staat op het vliegveld van Bangkok en moet iets van je bagage inleveren. Hoe vreemd is het dan om je schoenen uit te trekken?

Ik kan me voorstellen dat je aan gebruiksvoorwerpen denkt maar om dan je schoenen uit te trekken? Ga je dan verder als een held op sokken....?

En als je dan toch genoeg schoenen bij je hebt dan ga je toch eerst de overtollige schoenen uit je tas/koffer halen en doe je toch niet de schoenen die je daar aan hebt uit !! Vreemde actie?!?

Wel de tactiek kan zijn kijk die Menno die levert "grote"-dingen in die offert zich op... Dat kan niet de mol zijn.

Maar ja natuurlijk wist je dit als mol en heb je voldoende schoenen bij je...
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Menno is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2007, 11:54:27 »
Ik zou het geen toeval willen noemen. Ten eerste bestaat dat niet.


 Sinds wanneer bestaat toeval niet meer????????
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 12:04:35 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »