Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 103666 keer)

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 27-01-2007, 12:02:18 »
welk deel van mijn uitleg begrijp je niet ?
milouska was heel anders. zoals nadja de boel loopt te fucken, dat is niet zoals widm bedoeld is. de mol is niet iemand die alles verkloot, openlijk.
wederom, met marc-marie hebbenw e die discussie ook gehad.
nadja is de mol niet, al wil ze ons graag wil doen geloven van wel

Sorry hoor, maar hoe kan je dit nou zo zeker zeggen, als jij WidM zo goed begrijpt zou je toch moeten weten dat niemand hier dingen zeker kan weten :-\\ 

Ik vind Nadja ook geen leuke kandidaat, subtiliteit is bij haar ver te zoeken. Maar andere mensen kunnen daar nog wel anders over denken. Alsjeblieft zeg.
Do you want to go to the Seaside?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #181 Gepost op: 27-01-2007, 12:19:54 »


 ::rofl::, anders pak je iemand ff terug op zijn vorige uitspraken.....

Maar goed, ff on-topic maar weer.
Ik denk dat Nadja een beetje de nekkenbreker is van deze serie. Ze doet wel heel erg extreem verdacht. Ligt er zoooo dik bovenop. Maar misschien is dat ook wel een goeie tactiek. Ondertussen heeft ze wel een vrijstelling bemachtigd en 6 vrijstellingen. Dus ik denk dat ze de volgende executie ook nog wel overleefd.

Maar de mol? ik denk het niet. Zou het ook niet zo leuk vinden eigenlijk als de mol zo heel openlijk loopt te mollen. En dat zouden ze dan toch ook niet uitzenden?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Toyboy

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 28-01-2007, 14:40:33 »
he mensen! wat denken jullie van het volgende dagboek op de officiele WIDM-site?

Vierde dagboek-bijdrage van de Mol

Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

>>> Dat kan toch eigenlijk niemand anders zijn dan Nadja? Zij won Paul en de boekjes en 5 jokers!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 28-01-2007, 15:07:46 »
ik denk, dat ten eerste de mol niet zo achterlijk is om zichzelf zo te verraden in het dagboek. en ten tweede, dat er ook nog programmamakers zijn die nooooit op zo'n manier de mol zichzelf zal laten verraden.
dus, neen :)
dennis for mole !

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 29-01-2007, 06:12:51 »
Ik krijg sterk de indruk dat de Mol bij de veiling wel "af en toe" heeft geboden maar vooral verwonderd was dat enkele anderen nog veel erger tekeer zijn gegaan.
Daarom valt "superbieder" Nadja wat mij betreft een af, alsook Paul en Dick als niet-bieders.
Voor mij worden Renate en Inge steeds meer verdacht.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 29-01-2007, 09:55:11 »
Ik krijg sterk de indruk dat de Mol bij de veiling wel "af en toe" heeft geboden maar vooral verwonderd was dat enkele anderen nog veel erger tekeer zijn gegaan.
Daarom valt "superbieder" Nadja wat mij betreft een af, alsook Paul en Dick als niet-bieders.
Voor mij worden Renate en Inge steeds meer verdacht.

en Eva

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 29-01-2007, 16:59:05 »
Nadja heeft in de trailer van de nieuwe film Dennis P. de zelfde witte hoed op als in de tot nu toe hele Mol-serie. Zouden we daar iets achter moeten zoeken ?  ???

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 29-01-2007, 17:06:27 »
ik denk, dat ten eerste de mol niet zo achterlijk is om zichzelf zo te verraden in het dagboek. en ten tweede, dat er ook nog programmamakers zijn die nooooit op zo'n manier de mol zichzelf zal laten verraden.
dus, neen :)

Je moet toch echt wat beter lezen. Dat dagboek zegt niets. Er staat nl dat er 1 of 2 personen erg gelukkig zijn afhankelijk van wie je denkt dat "ik" (de mol) ben. Het sluit Nadja dus niet uit, noch bevestigt het dat Nadja de mol is.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 29-01-2007, 17:07:36 »
Nadja is een leuk en grappig mens om naar te kijken.
(als ze de mol niet is!!)

En dat is ze ook niet, dus geniet gewoon van haar! Ze speelt een spelletje met ons, en met haar mede kandidaten.

Offline bingo44

  • Forumlid
Shirtjes van Nadja
« Reactie #189 Gepost op: 31-01-2007, 23:38:05 »
I Love New York
I love Melbourne
misschien wordt het een M?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2007, 23:40:44 door bingo44 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2007, 23:53:19 »
Hoe bedoel je vergezocht

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 1-02-2007, 00:20:05 »

En... wat stelt deze kaart voor?
The British are not impressed.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 1-02-2007, 14:52:19 »
Ik weet niet hoe je topografische kennis is maar met die zwarte streep zit je eerder in Sao Paulo ofzo dan in New York. of heeft die streep helemaal niets met je theorie te maken  ??? ???
 

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 1-02-2007, 21:26:20 »
T staat echt met koeieletters op der voorhoofd: mol mol mol
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2007, 21:40:38 »
Wat heeft ze toch  ::)  ;D Mol-allures  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2007, 21:42:38 »
mol alures ? ik vind dr gewoon achterlijk, kom op zeg ... of ze is de mol, en dat doet ze dan heeeeel beroerd.
of ze is niet de mol , en zit het hele programma dan wel zo gigantisch te verkloten !
wat een vreeeeeeeeselijk mens
dennis for mole !

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2007, 21:44:31 »
Ik vind Nadja echt geweldig om naar te kijken, zoo dom overkomen en expres alles laten misgaan ;D terwijl ik niet eens denk dat ze de mol is, maar ze is echt zo grappig voor het programma :D :D
En ze heeft inderdaad Mol Allures :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2007, 22:16:07 »
Wat een heerlijke aflevering. En wat een geweldige vrouw, goooo Nadja!  ::bravo::

Die is gewoon lekker op schoolreisje. Geniet van de omgeving, van de natuur. Geniet van het feit dat ze meedoet aan WIDM. Gaat rustig haar eigen gang terwijl er een opdracht bezig is, grandioos!  ;D En dan ook nog de bladzijdes uit de molboekjes scheuren voor ze terug te geven. Evil Nadja  >:D

Nee, ik mag graag meer van haar zien. Ze heeft nu die molboekjes informatie en ze is zich ervan bewust dat Dick de mol is. Kijk maar naar het moment waarop de groep het vlot varen bespreekt. Wanneer Renate de flessenposts stukslaat en de brieven eruit haalt. Op dat moment reageert Renate haar frustratie en irritatie af op Dick. (vind persoonlijk dat ze zich enorm aanstelt ten opzichte van Dick, hij deed goed mee)

Op dat moment verwijt Renate Dick iets en hij heeft daar even niet van terug. Hij is uit het veld geslagen zo lijkt het. Op dat moment haakt Nadja er op in en zegt: "Dat is Dick zijn lieggezicht" Dat moment, dan zie je Nadja richting Dick kijken. Met een vaste blik. En haar ogen zeggen mij dat zij zich er nu van bewust is dat Dick de mol is.

Dus Nadja, hup, op naar die finale en winnen meid!  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2007, 22:17:42 »
ze zegt het zelfs in een biecht. Ik probeer me gewoon een beetje verdacht te maken. Ze is het niet, want ze molt niet op de goede momenten. Ze doet niet lekker mee aan de spelletjes, maar ze abseilt wel gewoon en liet dat bod van Karel aan haar voorbij gaan. Een mol bemoeit zich ook tijdens beslissingen nemen (getal kiezen of net als vandaag met aanwijzingen kopen)/ Daar doet ze ook nooit in mee.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 1-02-2007, 23:07:16 »
Ik ben 't met lola-aapje eens, het kan gewoon echt niet meer. Ze doet het allemaal veel te overdreven. Als ze het toch is vind ik het heel jammer.
First you go backwards, but then forwards again