Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Yvon was als laatste over maar kreeg ook groen.
Neee, ze kreeg geen groen, maar ze kregen het percentage goede antwoorden te zien. Als ze lager dan dat percentage zaten in de volgende test, moesten er 2 mensen naar huis.. wat een paar afleveringen later ook gebeurde!
Dat kan je wel, want je bent in de war: Yvon kreeg geen rood scherm want dan had ze er uit gemoeten. Yvon kreeg als laatste groen: niemand kreeg die executie dus een rood scherm.
Ik denk dat dit een beetje overdreven is Ze zullen hem opzich nog wel mogen denk ik, want iedereen had hetzelfde gedaan Zou het een beetje kinderachtig vinden als ze het hem de hele tijd blijven verwijten
Eigenlijk is het best raar dat Paul nog in het spel zit..hij wist zo goed als niets van de eerste opdracht, behalve wat hij van de anderen had gehoord (en daarvan was over een een aantal dingen nog gelogen door Alex) en had geen enkele joker.. *zoekt nog een nieuwe mol nu Menno er uit is..*
Kies Paul Kies Paul
Maar ja, uiteindelijk heeft niemand nog de mol aan het werk gezien, dus Pauls gok is net zo goed als die van een ander.
Twee keer al heeft de productie een (te) groot risico genomen met het wel of eruit liggen van Paul. Ik heb hem nu echt helemaal afgeschreven.Helaas.
Zou die trouwens mee hebben mogen bieden bij de onderwerpen die voor hem waren?
Ik meende ergens opgevangen te hebben dat dit niet het geval was.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
673 gasten en 4 vaste bezoekers