Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118655 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 8-01-2007, 21:56:53 »
Dat is nu net wat mij dwarszit. Na George kiezen ze juist slechte mollen vind ik. Elise was dan nog de minst slechte, maar Yvon en Milouska :\'(. Het pleit nog enigszins voor Milouska dat haar medekandidaten in haar 'ik mol niet want ik ben gewoon zo onnozel' act getuind zijn, maar als kijker had je er niets aan. Ik dacht toen net hetzelfde als ik nu met Renate heb:"Please laat haar de mol niet zijn, want dan is het zooo obvious!" En dit prachtige programma verdient een schitterende, subtiele, tactische en psychologisch door de wol geverfde bedrieger als mol en geen weliswaar mooi ogende juffrouwtjes die voortdurend aan iedereen die het horen en zien wil duidelijk maakt dat zij en niemand anders de mol is. Ik kan er nog enigszins in komen dat dit voor de medekandidaten leuk en verrassend is, maar voor ons doorwinterde molspeurders is dit ondertussen echt wel een afgezaagd stukje amateurtoneel. En drie keer is nog steeds scheepsrecht! Enfin, ik hoop nog steeds dat ik spoken zie, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer de puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen. Dat het maar rap donderdag is...   
Amen to that!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::

Offline ElmarN

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maar nu even niet...
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 8-01-2007, 22:29:17 »
Ik heb na het lezen van alle verdenkingen op het forum, nog eens de aflevering bekeken en vooral gelet op Renate en Dick. Ik twijfel nog...
8, 9, 10... Wie niet weg is...

Offline joortje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 8-01-2007, 23:13:08 »
Ik wil even een puntje hier zeggen idd. Wat mij het meeste opviel is tijdens de links-rechts opdracht zien ze op een gegeven moment het boordje laat hier een kandidaat achter. Je hoort eva o kut jongens we zitten verkeerd. Hierop zegt renate doodleuk : ""Hoe kan dat nou?!?!", maar dan moet je opletten ze loopt weg met haar rug naar de kandidaten en de camera's ze lacht hier je ziet het gewoon.

OK dit is gelul ze loopt niet lachend weg :S.... En Renate is heus de mol niet, ik kan t fout hebben, maar jullie zijn gewoon te veel op har gericht en dan valt ineens alles op wat dus niet is. Ik dacht eerst ook renate maar nu niet meer. eerder nadja of alex

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 8-01-2007, 23:26:42 »
Ze loopt idd even van de groep weg richting het bord. Maar daar kan je niet zien of ze lacht of huilt of een pokerface opzet.
The British are not impressed.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 9-01-2007, 23:05:55 »
ik zat net even op wieisdemol.nl te kijken en meteen viel mij iets op aan de groepsfoto kijk eens boven het hoofd van renate, wel een heel rare wolk, is dit iets of draai ik door??  ::rofl:: ik kan de foto helaas niet plakken maar kijk ff op de .nl site: 




Hoi Lydiaatje
Ik heb die foto opgezocht het is geen wolk maar het is Sander die is weggewerkt omdat hij eruit is natuurlijk. De foto is duidelijk gephotoshopped want het is eigenlijk bijna dezelfde foto als die voor dat chinese pand. Ze hebben allemaal dezelfde kleding en plekken nog alleen de achtergrond is veranderd, zo is t makkelijker om elke week iemand weg te gummen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2007, 15:26:27 »
Dat is nu net wat mij dwarszit. Na George kiezen ze juist slechte mollen vind ik. Elise was dan nog de minst slechte, maar Yvon en Milouska :\'(. Het pleit nog enigszins voor Milouska dat haar medekandidaten in haar 'ik mol niet want ik ben gewoon zo onnozel' act getuind zijn, maar als kijker had je er niets aan. Ik dacht toen net hetzelfde als ik nu met Renate heb:"Please laat haar de mol niet zijn, want dan is het zooo obvious!" En dit prachtige programma verdient een schitterende, subtiele, tactische en psychologisch door de wol geverfde bedrieger als mol en geen weliswaar mooi ogende juffrouwtjes die voortdurend aan iedereen die het horen en zien wil duidelijk maakt dat zij en niemand anders de mol is.

Helemaal eens met het verhaal over de mollen na George. Het wordt tijd dat de 'domme gansjes'-tactiek overboord gezet wordt. Daarom zou het eigenlijk ook goed zijn als de mol weer eens een man was. Die kan zich moeilijker als een 'dom gansje' opstellen.
Een mol moet actief en geniepig mollen; niet alleen maar dom doen of toezien hoe de kandidaten het toch al verprutsen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 11-01-2007, 11:28:28 »
Hoi Lydiaatje
Ik heb die foto opgezocht het is geen wolk maar het is Sander die is weggewerkt omdat hij eruit is natuurlijk. De foto is duidelijk gephotoshopped want het is eigenlijk bijna dezelfde foto als die voor dat chinese pand. Ze hebben allemaal dezelfde kleding en plekken nog alleen de achtergrond is veranderd, zo is t makkelijker om elke week iemand weg te gummen.

bedankt dan is dat ook weer opgelost, het zag er zo vreemd uit maar wat je zegt klinkt logisch
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 11-01-2007, 12:26:58 »
bedankt dan is dat ook weer opgelost, het zag er zo vreemd uit maar wat je zegt klinkt logisch

Die foto's kunnen ook gewoon in een studion gemaakt zijn. Voor zo'n blauwe wand. Zodat ze de achtergrond erachter kunnen plakken die ze willen.
Je ziet nl ook geen shaduwen

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 11-01-2007, 19:27:47 »
Met toevallig diezelfde kleren aan?
The British are not impressed.

Offline joortje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 11-01-2007, 19:31:05 »
Nee als iedereen er zo duidelijk over denkt dat zij de mol is.. Ik geloof er dan helemaal niets van!

Offline joortje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 11-01-2007, 19:31:33 »
We zullen dalijk wel eens zien ::hypocriet::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 11-01-2007, 21:29:51 »
Als ze de mol is, dan speelt ze het wel slecht. Ze leek er plezier in te hebben dat opdracht 1 mislukte en bij opdracht twee leek ze haar best te doen Eva en Alex te overtuigen niet te gaan.... Of een slechte mol, of een vreemde persoonlijkheid.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 11-01-2007, 21:30:33 »
Ben het helemaal met KD eens

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 11-01-2007, 21:33:16 »
Zo raar Ik zag niet bij de abseil aflevering Dat ze niet durfde..
Zoals alex was wel bang maar aan renate zag ik dat niet echt  :-\\
maar toen het ging om de 10.000 euro toen werd het allenmaal te veel en ging ze huile :\'( :-\\

Dus ze is nu wel een beetje me mol....
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 11-01-2007, 21:34:15 »
Ze blijft zo overduidelijk mollen  ::) het zal toch weer niet he...  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 11-01-2007, 21:34:57 »
Ze wordt iedere aflevering wel knapper  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 11-01-2007, 21:44:59 »
Ze wordt iedere aflevering wel knapper  ;D
Ik zal maar zeker niet zeggen wat je zo net over Liesbeth zei  ::) ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 11-01-2007, 21:48:01 »
Ik zal maar zeker niet zeggen wat je zo net over Liesbeth zei  ::) ;D
dies ook knap, 2 knappe vrouwen, ken toch?  ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 11-01-2007, 23:21:16 »
Ze blijft zo overduidelijk mollen  ::) het zal toch weer niet he...  ;D

Je neemt me de woorden uit de mond, Jutta. Mijn initiële vermoedens werden deze aflevering alleen maar versterkt.  :( En ze was ook deze week helemaal niet nerveus bij de executie. Iedereen doet het zowat in zijn broek op zo'n ogenblik, maar juffrouw Verbaan zit zo op haar gemak. Ze zit precies bij haar kapper. Als de mol is, dan is ze een barslechte actrice. Is ze het niet dan verdient ze in mijn ogen ze een Oscar. 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2007, 23:23:16 »
Je neemt me de woorden uit de mond, Jutta. Mijn initiële vermoedens werden deze aflevering alleen maar versterkt.  :( En ze was ook deze week helemaal niet nerveus bij de executie. Iedereen doet het zowat in zijn broek op zo'n ogenblik, maar juffrouw Verbaan zit zo op haar gemak. Ze zit precies bij haar kapper. Als de mol is, dan is ze een barslechte actrice. Is ze het niet dan verdient ze in mijn ogen ze een Oscar. 

Oh oh oh laat Renate het PLEASE niet zijn