Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118657 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 25-01-2007, 23:34:51 »
Nu snap ik ook wel waarom Renate zoveel schoenen meenam. Als ze de mol is blijf je dus lang in het spel en wil je wel eens wisselen van schoen. ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 25-01-2007, 23:37:09 »
Ze kan bijna de mol niet zijn ze verteld uit zichzelf dat ze in de tas van Paul (meen ik) had gekeken of hij jokers had.
Daardoor weet Nadja dat ze haar tas wel heeeeeeeeel goed in de smiezen moet houden. Toch?

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 25-01-2007, 23:38:22 »
Nu snap ik ook wel waarom Renate zoveel schoenen meenam. Als ze de mol is blijf je dus lang in het spel en wil je wel eens wisselen van schoen. ::jaja::
Nadja had toch ook '6 paar schoenen nodig in Thailand'?

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 25-01-2007, 23:41:33 »
Ze kan bijna de mol niet zijn ze verteld uit zichzelf dat ze in de tas van Paul (meen ik) had gekeken of hij jokers had.
Daardoor weet Nadja dat ze haar tas wel heeeeeeeeel goed in de smiezen moet houden. Toch?

Ze wil overkomen als een bloedfanatieke kandidaat, denk ik. Yvon Jaspers hanteerde diezelfde tactiek, onder meer door overijverig allerhande details op te schrijven in haar molboekje terwijl haar medekandidaten erop stonden te kijken. Een klassiek truukje maw.  ::jaja::

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 25-01-2007, 23:50:33 »
Voor mij is het duidelijk. Renate is de Mol  ::jaja::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 26-01-2007, 00:23:23 »
Renate = Roderick dit jaar  :-X  ::pinokkio:: ::rofl::

Voor mij is het duidelijk. Renate is de Mol  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 26-01-2007, 13:20:43 »
Dat waren inderdaad één van haar betere acteerprestaties. ;) Maar hoe ze in één van de biechten in het lang en in het breed uitsmeerde hoe stom haar medekandidaten wel niet geweest waren bij de veiling viel ze helaas weer in haar oude 'over-acting' rol. Het was m.i. dan ook een onvervalste molbiecht. Ik moet toegeven dat ze in de opdrachten minder openlijk - en maw beter - 'molt' dan haar voorgangers Yvon en Milouska, maar het zijn helaas haar geniepige lachjes - en bij uitbreiding haar ganse lichaamstaal - die haar verraden. Jammer eigenlijk, want zonder dit euvel zou ze best een degelijke mol kunnen zijn. Al hoop ik nog steeds dat ik er grandioos naast zit in feite. :) Maar ja, dit is en blijft WIDM: eens je in iemand de mol ziet krijg je dat moeilijk weer uit je hoofd. Of hij/zij moet er uit vliegen uiteraard. Mijn deelneming aan de 'Menno-is-de-mol-believers'. ;)



Hear, hear! Beter kan ik het niet verwoorden! Die lichaamstaal spreekt boekdelen. De meest opvallende non-verbale mol. Nadja doet tenminste nog haar best om met vals spelen zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen. Renate doet helemaal niets voor de groep.

En die lachjes bij het bieden. Verbaasd, dat het bijna zo vanzelf ging om de pot leeg te halen.

En natuurlijk hoop ook ik, dt ze niet de mol is, maar Cosmic Fool, ik geloof echt, dat we het dit jaar eindelijk door hebben ;)
C'est le Fruit!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 26-01-2007, 13:24:04 »
zou wel enorm zonde zijn
yvonne was ook al een matige mol naar mijn mening, net als Milouska (die was echt slecht)
sorry dat ik het zeg maar het wordt tijd voor een vent

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 26-01-2007, 13:28:37 »
Ik zou zelf een hele goeie mol zijn :) Maar ja, ik ben niet beroemd. Wil er wel mijn best voor doen het komende jaar :P

Klinkt trouwens heel arrogant, om dat te zeggen, maar ik heb ontdekt met weerwolven, dat ik mensen over de zeik kan helpen, omdat ik zo goed aan het liegen ben. Vrienden reageren geschokt :P
C'est le Fruit!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #229 Gepost op: 26-01-2007, 20:36:32 »
Ik zag net de aflevering vanaf de video...en er viel me iets heel erg op.
Misschien heeft iemand anders het al eerder gepost, in dat geval sorry, aangezien ik de aflevering nu pas zie heb ik niet alle berichten door kunnen lezen.   :-[ ;)
In ieder geval las ik er niets over in het topic van de betreffende kandidaat, maar omdat het in mijn ogen zo'n grote hint is open ik er een apart topic over... (zal uiteindelijk wel in het kandidaat topic gezet worden...  :-X)

Karel zegt tegen iedereen dat ze 'goed geboden' hebben, na de veilingopdracht. Zelfs tegen Dick zegt hij dat hij het liefst had gezegd dat ie goed geboden had...
Maar tegen de laatste kandidaat, Renate, zegt hij dat ze 'goed gewerkt' heeft.
Goed gewerkt? Goed gemold?

Het was echt heel opvallend, dat hij tegen iedereen hetzelfde zei, maar tegen 1 persoon iets anders...

Wat denken jullie? :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #230 Gepost op: 26-01-2007, 20:45:25 »
Hmm...Kan. Tsja, ik kan er niet veel over zeggen omdat ik Renate als hoofdverdachte heb, denk toch niet dat het echt een hint is, hoewel het wel zou kunnnen
Molloot sinds seizoen 4

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #231 Gepost op: 26-01-2007, 20:50:48 »
Onzinnig om hiervoor een speciaal topic te openen, zet het dan in het Renate is (niet) de Mol topic..

Karel weet ook niet Wie de Mol is, dus toevallig een verkeerde woordkeuze en er gaat al iemand denken dat het een hele grote hint is. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #232 Gepost op: 26-01-2007, 21:12:22 »
Karel heeft het bieden gezien. Hij kan nu wel vermoeden wie de mol is

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #233 Gepost op: 26-01-2007, 21:14:18 »
Karel weet ook niet Wie de Mol is, dus toevallig een verkeerde woordkeuze en er gaat al iemand denken dat het een hele grote hint is. ::)

Die teksten kunnen toch voor hem geschreven zijn/opgelegd zijn/aangegeven zijn?

Karel heeft het bieden gezien. Hij kan nu wel vermoeden wie de mol is

Dat zou ook kunnen, dat het min of meer 'raden' van zijn kant was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De Grote Glasheldere 'Gewerkt-hint'
« Reactie #234 Gepost op: 26-01-2007, 21:30:52 »
Raden kan, opgelegd kan niet. Het zou wel heel dom zijn als ze tegen Karel zeggen, ja, tegen Renate moet je zeggen goed gewerkt en tegen de rest goed geboden. Karel is intelligent genoeg om zijn dialogen met kandidaten zelf in te vullen.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 27-01-2007, 14:56:49 »
Iemand het volgende opgevallen?  ::oink::

Bij de vraag wie er in het vliegtuigje wil steekt Renate als 1e haar hand op! Staat bijna te springen van opwinding. Opvallend, gezien ze niet wilde abseilen....


En ja Deadalus, de ene hoogte is de andere niet maar ik wilde het toch ff kwijt!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 27-01-2007, 14:58:56 »
En het ene vervoermiddel is ook het andere niet. Ik denk dat ze ook zonder probleem de Skytrain in zou stappen. Je zit daar nou eenmaal voor je gevoel een flink stuk veiliger.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 27-01-2007, 15:00:57 »
Ja ik denk ook wel dat er verschil tussen zit gevoelsmatig.

Maar op zich is dat vliegtuigje wel een goede mollocatie toch? je kan alles zien en makkelijk 'mis'communiceren. De buggy's de verkeerde kant opsturen bijvoorbeeld, zodat ze het geld misrijden.

Eva is het aardig gelukt om niemand te spreken te krijgen  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 27-01-2007, 15:03:39 »
Nee, maar ja, ik snapte dat hele vliegtuigje toch al niet. Lijkt me logisch dat je bij zo'n opdracht nauwelijks kan communiceren, waarom dan nog moeite doen.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #239 Gepost op: 27-01-2007, 15:06:36 »
Ja is ook weer zo. Je hebt onwijze last van de wind in die walkietalkie. Aan de anderws kant wel weer een goeie optie om ongezien te saboteren, maar als mol wil je wellicht meer eer van je werk.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in