Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 126606 keer)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 28-01-2007, 01:52:34 »
Ik vroeg op het Peak-IT feest of ze de Mol is, helaas wilde ze geen antwoord geven. Dus ben nog niet verder gekomen, al deed ze weer dat geheimzinnige glimlachje. ;D

Renate, als je dit leest.. De foto is niet gelukt, Gijs drukte het knopje niet genoeg door. Doen we het over op de Molfandag? ::)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2007, 02:26:54 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Matt

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 28-01-2007, 14:42:25 »

Wat als er dezelfde hint is gebruikt als 2 jaar geleden met Yvon bij de koffertjes opdracht, waar de 4 en de 5 vergroot waren. DE en dan yvon (mol) de MOL. a=Paul, b=Inge, c=Dick, d=Menno, e= Eva...........Renate (MOL)? :-\\

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #242 Gepost op: 28-01-2007, 14:56:10 »
Ja...op zich...zou dat kunnen lijkt me. Maar toen stonden die letters er ook daadwerkelijk boven  ;)
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 28-01-2007, 15:54:31 »
Nee, maar ja, ik snapte dat hele vliegtuigje toch al niet. Lijkt me logisch dat je bij zo'n opdracht nauwelijks kan communiceren, waarom dan nog moeite doen.

Ze waren met een oneven aantal. Ze hadden de laatste ook in een uitkijkpost of iets dergelijks kunnen zetten.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 28-01-2007, 15:55:28 »

Wat als er dezelfde hint is gebruikt als 2 jaar geleden met Yvon bij de koffertjes opdracht, waar de 4 en de 5 vergroot waren. DE en dan yvon (mol) de MOL. a=Paul, b=Inge, c=Dick, d=Menno, e= Eva...........Renate (MOL)? :-\\

ze doen niet iets wat vorig jaar al is gebruikt volgens mij en er staan ook geen cijfers boven nu.

Offline saroja

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 1-02-2007, 10:42:53 »
Natuurlijk is Renate wel de mol! Waarom zei Karel anders tegen haar na de veiling:"Goed gewerkt" en tegen de anderen : "goed geboden" ??????? Nogal verdacht, lijkt me. Waarom pakte ze bij de buggy race maar 4000 euro i.p.v. 5000? Omdat het anders teveel op zou vallen dat ze al het geld wist te vinden. Waarom het verhaal  van de gehaktballen? Zoiets vertel je niet over jezelf, tenzij je er iets mee wil bereiken (denk aan Milouska en Geert). Zij moest in het spel blijven om jokers te winnen, zodat die niet naar een ander zouden gaan. Ze bleef achter bij het abseilen. Het lukte niet om in het labyrint de tempel te vinden. Bij de veiling heeft ze "goed gewerkt". Bij de letters in de stad zoeken kwam het goed uit dat Menno Nadja verdacht. Gaf met opzet het verkeerde station door want ze wist dat de anderen de naam ook niet zouden zien. Dus ik zou zeggen: ook al heeft Renate tegen een collega gezegd dat ze de mol niet is, ze is het toch. De manier waarop ze steeds zegt dat ze Nadja verdenkt is ook te opgelezen. Wie verdenkt er trouwens Nadja?

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #246 Gepost op: 1-02-2007, 11:47:33 »
Natuurlijk is Renate wel de mol! Waarom zei Karel anders tegen haar na de veiling:"Goed gewerkt" en tegen de anderen : "goed geboden" ??????? Nogal verdacht, lijkt me.

Tunnelvision ahoy! Tegen Eva zegt Karel op een goed ogenblik ook "goed gespeeld". Hela! Dat is ook afwijkend! Is Eva nu de mol? Of komt dat nu niet zo goed van pas?
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #247 Gepost op: 1-02-2007, 12:17:26 »
Om even uitsluitsel te geven, hier alles wat Karel letterlijk heeft gezegd:

Inge - "Inge. Dapper geboden, maar geen enkel winnend bod, het spijt me. Tot straks." Inge: Mag ik mijn boekje niet terug? "Tot later."
Menno - "Menno. Dapper geboden. Helaas, geen enkel winnend bod. Welterusten."
Nadja - "Nadja. Duurste meisje uit de groep, ben je geworden. Ja. Wat vriendelijk om Paul te bevrijden van zijn lot en terug te brengen in de groep." Nadja: blabla "Ik heb zelden zo'n warrige redenering gehoord..." Nadja: weer blabla "...maar je hebt er wel vier boekjes mee gewonnen en ik ben nog niet klaar, Nadja, want je hebt de pot ook nog 6.700 euro laten betalen. Is je tas wel groot genoeg, om d'r ook nog vijf jokers in te proppen, die je natuurlijk geheim wilt houden voor de rest? Succes, welterusten." (geen goed geboden dus...)
Alex - "Alex. Dapper geboden. En heel consequent. Je hebt ook iets verdiend. Eén joker. Beter dan niks. Welterusten."
Eva - "Daar komt Eva met haar sleutel in haar hand. Weet je al wie je meeneemt?" Eva: Alex "Op kosten van de pot: 2.450 euro, ook deze komen je nog toe. Goed gespeeld."
Dick - "Dick. Ik zou willen zeggen: 'Dapper geboden.' Maar je hebt nooit geboden. Waarom niet?" Dick: Ik verkoop me niet etc. "Okee. Welterusten."
Renate - "Dapper gewerkt. Maar geen enkel winnend bod uitgebracht. De troostprijs is er voor u. Ik zei dat de pot leeg was. Dat was ie ook, maar er stond nog 100 euro en dat zijn die laatste honderd euro waar jullie met z'n allen onderdak van gaan zoeken en van gaan eten. 5000 bath dat is honderd euro. Eet smakelijk, welterusten."

Er is dus geen "dapper geboden" bij Nadja, Eva en Renate. Bij Nadja komt daarvoor in de plaats een heel verhaal over dat ze zo duur was en zoveel gewonnen heeft. Bij Eva opent Karel met haar hotelprijs, wat logisch is omdat Eva met dat sleuteltje loopt te zwaaien. Aan het einde "dapper gespeeld".
Vervolgens bij Renate dus "dapper gewerkt".
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rormo

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 1-02-2007, 13:32:37 »
Mensen, Karel weet niet wie de mol is, dus het maakt niet uit wat hij zegt. Renate is wel nog steeds verdachte nummer 1 voor me.

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 1-02-2007, 17:17:09 »
voor mij blijft renate de mol en in tegenstelling tot sommige kritiekasters hier vind ik haar tot nu toe heel goed spelen, fanatiek, wil goed doen voor de groep maar in feite rotzooid ze meer dan de groep lief is dus echt toppie,

ze doet echt zo verschrikkelijk haar best in het niet best doen!! toppie renate, je bent mijn mol zelfs als je het niet bent!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #250 Gepost op: 1-02-2007, 17:26:32 »
Er was toch ook een ding met 3 jokers eraan? Wie heeft die?

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #251 Gepost op: 1-02-2007, 17:28:11 »
EVA!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #252 Gepost op: 1-02-2007, 17:28:38 »
Er was toch ook een ding met 3 jokers eraan? Wie heeft die?
Eva
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #253 Gepost op: 1-02-2007, 17:30:17 »
Dank u!

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #254 Gepost op: 1-02-2007, 21:25:21 »
Mooi ding ist toch he  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #255 Gepost op: 1-02-2007, 21:40:17 »
In het topic over goede mollen schreef ik dat mollen wel wat gemener en harder mochten worden.

Het lijkt wel of Renate dat gelezen heeft en daarom *hop!* Dick Jol een wespennest in jaagt.  :o :P

Dat vind ik nou net weer wat ver gaan, Renate. Mollen, oké, maar je hoeft je medekandidaten geen fysiek letsel te bezorgen.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 1-02-2007, 21:52:04 »
Een wespennest  ::rofl:: Zij helemaal geen steek, en Dick heel veel  :P

Arme Dick  ::hug::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #257 Gepost op: 2-02-2007, 00:26:48 »
Ja, idd arme Dick! Renate sprong gewoon gelijk het water in en Dick werd vaak gestoken. Maar waa ik begin weer te twijfelen. Ze leek echt heel erg boos op Dick dat hij niet goed stuurde om die tonnen te pakken te krijgen. Maarja aan de andere kant wist ze misschien natuurlijk weer wel van wie die ton zou zijn, en dat ze hem misschien toch niet mochten meenemen.

Renate blijft nu nog even mijn mol, maar Nadja is zo raar!
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #258 Gepost op: 2-02-2007, 00:28:06 »
Is ook een moltactiek, boos worden op iemand anders, dus de verdenking van je af schuiven. Terwijl Dick echt wel zijn best deed op dat vlot.
The British are not impressed.

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #259 Gepost op: 2-02-2007, 09:34:01 »
Als nu blijkt, dat ze volgende week weer enorm veel geld uit de pot kunnen inzetten (zoals de veiling), dan is Renate -die vandaag toch wel de fanatiekste was- echt 100 % de mol.

Maar Dick en Nadja hou ik wel in mijn achterhoofd. Al is Renate simpelweg degene die echt het meeste liegt :)
C'est le Fruit!