Om even uitsluitsel te geven, hier alles wat Karel letterlijk heeft gezegd:
Inge - "Inge. Dapper geboden, maar geen enkel winnend bod, het spijt me. Tot straks." Inge: Mag ik mijn boekje niet terug? "Tot later."
Menno - "Menno. Dapper geboden. Helaas, geen enkel winnend bod. Welterusten."
Nadja - "Nadja. Duurste meisje uit de groep, ben je geworden. Ja. Wat vriendelijk om Paul te bevrijden van zijn lot en terug te brengen in de groep." Nadja: blabla "Ik heb zelden zo'n warrige redenering gehoord..." Nadja: weer blabla "...maar je hebt er wel vier boekjes mee gewonnen en ik ben nog niet klaar, Nadja, want je hebt de pot ook nog 6.700 euro laten betalen. Is je tas wel groot genoeg, om d'r ook nog vijf jokers in te proppen, die je natuurlijk geheim wilt houden voor de rest? Succes, welterusten." (geen goed geboden dus...)
Alex - "Alex. Dapper geboden. En heel consequent. Je hebt ook iets verdiend. Eén joker. Beter dan niks. Welterusten."
Eva - "Daar komt Eva met haar sleutel in haar hand. Weet je al wie je meeneemt?" Eva: Alex "Op kosten van de pot: 2.450 euro, ook deze komen je nog toe. Goed gespeeld."
Dick - "Dick. Ik zou willen zeggen: 'Dapper geboden.' Maar je hebt nooit geboden. Waarom niet?" Dick: Ik verkoop me niet etc. "Okee. Welterusten."
Renate - "Dapper gewerkt. Maar geen enkel winnend bod uitgebracht. De troostprijs is er voor u. Ik zei dat de pot leeg was. Dat was ie ook, maar er stond nog 100 euro en dat zijn die laatste honderd euro waar jullie met z'n allen onderdak van gaan zoeken en van gaan eten. 5000 bath dat is honderd euro. Eet smakelijk, welterusten."
Er is dus geen "dapper geboden" bij Nadja, Eva en Renate. Bij Nadja komt daarvoor in de plaats een heel verhaal over dat ze zo duur was en zoveel gewonnen heeft. Bij Eva opent Karel met haar hotelprijs, wat logisch is omdat Eva met dat sleuteltje loopt te zwaaien. Aan het einde "dapper gespeeld".
Vervolgens bij Renate dus "dapper gewerkt".