Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118667 keer)

Offline MDM

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 11-02-2007, 18:19:18 »
maar renate heeft wel heel weinig geld verdient. kijk maar in het overzicht, volgens mij alleen bij het vlotvaren en bij de buggyhunt

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #321 Gepost op: 12-02-2007, 16:58:43 »
Heeft er al eens iemand gelet op de positie van Renate bij de executies? Volgens mij zit ze totnutoe altijd vlakbij (voor/achter/naast) de afvaller. Toeval of hint? Ik ga er toch eens speciaal op letten.

stepany

  • Gast
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #322 Gepost op: 13-02-2007, 08:59:47 »
Heeft er al eens iemand gelet op de positie van Renate bij de executies? Volgens mij zit ze totnutoe altijd vlakbij (voor/achter/naast) de afvaller. Toeval of hint? Ik ga er toch eens speciaal op letten.

Dat lijkt me geen hint. Hoe meer er afvallen hoe makkelijker het wordt om vlakbij de afvaller te zitten. Als ze er altijd naast zit zou het wel opvallend kunnen zijn.

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #323 Gepost op: 13-02-2007, 10:14:20 »
Dat lijkt me geen hint. Hoe meer er afvallen hoe makkelijker het wordt om vlakbij de afvaller te zitten. Als ze er altijd naast zit zou het wel opvallend kunnen zijn.

en daarbij weet de mol volgens mij van te voor ook niet wie er gaat afvallen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #324 Gepost op: 13-02-2007, 18:29:52 »
Heeft er al eens iemand gelet op de positie van Renate bij de executies? Volgens mij zit ze totnutoe altijd vlakbij (voor/achter/naast) de afvaller. Toeval of hint? Ik ga er toch eens speciaal op letten.

Of ze echt elke week nabij de afvaller zit, heb ik niet zo op gelet. Het lijkt mij pure toeval.

Sterker was dit tijdens seizoen II, Schotland.
Op gegeven moment viel mij op dat Siegrid altijd naast de afvaller zat. (Vlgs mij zelfs altijd links voor de kijkers). Omdat mijn tunnelvisie toen gericht was op Siegrid, heb ik toen alle afleveringen erop nagezocht, en idd, vanaf aflevering 1 tot en met de finale zat/stond ze naast de afvaller/verliezer. Voor mij was dat toen het ultieme bewijs, heb er zelfs nog over gepost (kan helaas niet zo snel terugvinden). Want als DeMol zijnde zou  je van te voren door de crew ingelicht kunnen worden over wie er op dat moment terug moet vliegen.
Achteraf bleek dat puur op toeval te rusten.

Maar wie weet, is het dit jaar wel een hint. Even alle afleveringen nakijken en je weet of het klopt.


 ::ok::

[edit]
PS, is het forum van Schotland nog ergens online?
[/edit]

« Laatst bewerkt op: 13-02-2007, 18:32:06 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #325 Gepost op: 14-02-2007, 06:42:32 »

[edit]
PS, is het forum van Schotland nog ergens online?
[/edit]



http://208.116.50.174/forum/index.php?board=29.0

kijk hier maar eens, wie weet zit er wat voor je bij ;) ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #326 Gepost op: 14-02-2007, 22:36:57 »
http://208.116.50.174/forum/index.php?board=29.0

kijk hier maar eens, wie weet zit er wat voor je bij ;) ::zwaai::

Merci, maar de Schotlandserie was uit 2001, en die staat hier niet bij. Vlgs mij werd toen nog van een ander forumsoort gebruik gemaakt. Was geloof ik zelfs het eerste jaar van wieisdemol.com
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #327 Gepost op: 15-02-2007, 21:42:30 »
Nadja heeft nu ook al op haar gestemd. Of zij en Dick moeten zo veel antwoorden fout hebben gedaan, maar dat lijkt me ook niet  :-\\

Ik denk dat Renate er volgende week uit gaat, en ze het daarom wel kunnen laten zien  ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #328 Gepost op: 15-02-2007, 21:44:03 »
ook deze aflevering weer ontzettend veel verdacht gedrag aan de kant van renate. Vooral bij het flessen zoeken lijkt ze overduidelijk aan het saboteren. Ze vind niks, stuntelt maar wat op die bergen en raakt vervolgens haar slippers kwijt. In de tentopdracht is ze aan het stoken; ze is tegen een objectieve loting en doet ook niks tegen de kamikaze van Nadja.
In de derde opdracht vond ik dat ze af en toe niet helemaal deed wat er van haar werd verlangd. Ze stond niet altijd naast karel, en toonde ander verdacht gedrag om de latere Paul in verwarring te brengen....

 8)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #329 Gepost op: 15-02-2007, 21:51:42 »
Blijft lekker ding  ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #330 Gepost op: 15-02-2007, 22:06:06 »
Blijft lekker ding  ;D
;D ::) :P

Renate of Eva. Voor deze aflevering had ik Eva en Dick als Mol uitgeschakeld als mol. Maar eva stijgt van plaats 5 (of 4 nu) naar 2..

Kom op, overtuig me dat het Renate is :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #331 Gepost op: 15-02-2007, 22:08:00 »
Renate wist wat het vraagteken te betekenen had, ze probeerde met Paul te ruilen, zodat zij dan die proef daarop kon verzieken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #332 Gepost op: 15-02-2007, 22:31:15 »
Ik weet het niet. Dick stemt op Renate en is foetsie. Nadja stemt op Renate en is foetsie  :\'(  :-* Willen de programmamakers ons nu echt laten geloven dat Renate niet de mol is? Of zijn ze aan het dollen met ons?  ??? Ik weet het zo langzamerhand niet meer. Heb in haar altijd de winnaar gezien. Maar aan de andere kant.. ze stemt wel op Nadja. Of lijkt dit ook maar alsof? Immers, niets is wat het lijkt.


Heb zo'n gevoel dat ook Renate voortijdig het schip moet verlaten.  ::ohno::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #333 Gepost op: 15-02-2007, 23:38:22 »
Ik ben bang dat Renate niet meer de Mol is.  ::ohno:: Dit komt eigenlijk best als een schok voor mij, aangezien ik al bijna vanaf het begin op Renate zat. Maar het kan gewoon niet.. Dick, Nadja.. Maarja, Dick had achteraf toch gespreid volgens Eva (Of zegt Eva maar wat?) Ik ga, hoe erg ik het ook vind om van Renate af te stappen, over op Inge.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #334 Gepost op: 15-02-2007, 23:43:22 »
Nadja heeft nu ook al op haar gestemd. Of zij en Dick moeten zo veel antwoorden fout hebben gedaan, maar dat lijkt me ook niet  :-\\

Ik denk dat Renate er volgende week uit gaat, en ze het daarom wel kunnen laten zien  ::jaja::

In de serie met Yvon stemden kandidaten steeds op Lottie en gingen er toch uit, maar Lottie zat wel in de finale!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #335 Gepost op: 16-02-2007, 11:18:55 »
yep Renate wordt de Lottie van het jaar

ze manipuleren wel maar zo erg ook niet, Renate is het niet, duidelijk op te maken uit het stemgedrag van Dick en Nadja

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #336 Gepost op: 16-02-2007, 11:34:48 »
yep Renate wordt de Lottie van het jaar

ze manipuleren wel maar zo erg ook niet, Renate is het niet, duidelijk op te maken uit het stemgedrag van Dick en Nadja

Dan is het toch vreemd dat Eva opmerkte dat het duidelijk was dat Dick zijn antwoorden gespreid heeft. Nadja heeft volgens mij ook gespreid over Renate en Eva. Voor mij blijft Renate de Mol. Ze heeft geen geld gevonden in de eerste  opdracht, nam geen initiatief om Nadja's 'sabotage-actie' in de tent tegen te houden en wou op het eiland maar wat graag haar joker wisselen met Paul om te kunnen saboteren bij de toekenning van de juiste opdrachten bij de juiste mensen.     

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #337 Gepost op: 16-02-2007, 12:52:43 »
Dat er kennelijk een grote behoefte is in de hogere regionen van het programma om Renate vrij te pleiten. Na aflevering 1 verklaarde Sander dat hij bij de test alles op Renate had ingezet (voor zover dat mogelijk is) en eruitvloog. Ergo; Sander roept naar ons dat Renate niet de mol is.

Na aflevering 2 vertelde Liesbeth bij Schiffers dat het niet abseilen van Renate absoluut niet verdacht was omdat Renate al ruim van te voren had gezegd een dergelijke opdracht niet te zullen uitvoeren (hoewel dit ook weer mollenpraat kan zijn). Ook Liesbeth zegt ons: Renate is niet de Mol.

Na de executie zegt Dick tegen Karel iets in de trant van 'Renate kan nog steeds de Mol zijn' waar hij in het interview vanmiddag heel stellig is in het doorstrepen van Renate als kanshebber om de Mol te zijn.

Er is sowieso in bovenstaande 3 gevallen nogal wat discrepantie tussen de antwoorden aan Karel en bij Schiffers.fm; ik kan mij ook niet herinneren dat afgevallen kandidaten in eerdere series zo uitgesproken waren in het interview bij Schiffers.

En weer een Renate-stemster eruit... Inge lijkt Eva meer te verdenken en blijft erin, Eva vertelt dat ze denkt dat Nadja de Mol is maar blijft erin...
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #338 Gepost op: 16-02-2007, 16:40:50 »
En weer een Renate-stemster eruit... Inge lijkt Eva meer te verdenken en blijft erin, Eva vertelt dat ze denkt dat Nadja de Mol is maar blijft erin...

In het Schiffers.fm interview met Nadja vertelt Nadja dat ze alles en zo nauwkeurig mogelijk op Renate heeft ingezet (niet letterlijk in deze woorden). Ze zat de hele tijd al op Renate en noemt dit een stomme tunnelvisie. Ook zegt ze dat de afloop van de serie (Wie de Mol is) heel gek zal worden voor velen.

Renate is de Mol dus zeker niet.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #339 Gepost op: 16-02-2007, 16:51:11 »
In het Schiffers.fm interview met Nadja vertelt Nadja dat ze alles en zo nauwkeurig mogelijk op Renate heeft ingezet (niet letterlijk in deze woorden). Ze zat de hele tijd al op Renate en noemt dit een stomme tunnelvisie. Ook zegt ze dat de afloop van de serie (Wie de Mol is) heel gek zal worden voor velen.
Renate is de Mol dus zeker niet.

Of dan juist wel! Het is toch wel gek te noemen dat Nadja en Dick op Renate stemmen en eruit gaan, maar als ze het dan toch blijkt te zijn  ::oink:: dat zou dan wel gek zijn niet?!?!?!??
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in