Poll

Voor wie of wat kom je naar de MFD?

De mannelijke kandidaten
De vrouwelijke kandidaten
De Mol
De winnaar
De finalisten
Ex-kandidaten
Karel van de Graaf
Andere forummers ontmoeten
Voor de act van Dech2410, daedalus, Bodejos, lautjuh, nevermind, Seraphina ;)
Om de quiz te winnen
Om iets uit de veiling te bemachtigen
Ik ga niet heen!
Ik ga er gewoon heen omdat het een gezellige dag is en dat is eigenlijk een combinatie van alle opties die jij geeft.

Auteur Topic: De MFD 2007: 18 maart ...  (gelezen 350655 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #840 Gepost op: 18-03-2007, 21:38:59 »
Renate haar laatste woorden waren trouwens ook erg grappig, dat we als forummers op moesten passen met wat we schreven, dat het af en toe wel ver ging, dat kandi's meelezen en dat Nadja daarom niet durfde te komen vandaag, en dit alles met een knipoog  ;)

Inderdaad. Maargoed... ik ben het wel met haar eens.  En om dan meteen op mezelf terug te komen en mijn mening over Eva. Ik basseerde mijn mening op het beeld wat ik had van haar in de serie. Op wat de montage ons dus liet zien. Maar zoals ik haar vandaag op de MFD in levende lijve gezien heb is het toch een stuk anders. Is toch grappig om te ontdekken dat het beeld wat de media van een persoon kan laten weergeven toch stuk anders kan zijn dan dat de persoon in kwestie in levende lijve is. In WIDM termen, het is grappig om te ontdekken dat het beeld wat de montage van Eva laat zien een stuk anders is dan ze in werkelijkheid is.

Ze is veel grappiger, vooral hoe ze zo nu en dan Karel in de rede viel tijdens de veiling, haar vrolijke ingestelde gezicht.  :)

En sommige mensen reageerden inderdaad heel fel op hoe Nadja overkwam dankzij de montage. Maarja, net zoals bij mij het geval was met Eva. Je krijgt toch best wel een vertekend beeld. Wat de montage je doet geloven en hoe het in werkelijkheid is zijn 2 totaal verschillende dingen blijkt vaak.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #841 Gepost op: 18-03-2007, 21:48:35 »
Ik heb een superdag gehad! En mijn (in eerste instantantie) slachtoffers hebben zich prima vermaakt. Ze zeiden naderhand zelfs dat ze de volgende serie toch echt vanaf het begin gaan volgen en volgend jaar zeker weer van de partij zijn.
We hebben ook samen alle 7 seizoenen van NL besteld bij Arco, zodat we binnenkort een marathon WIDM kunnen houden:)

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #842 Gepost op: 18-03-2007, 21:50:22 »
Mensen, het was weer GEWELDIG! Maar ik ben he-le-maal kapot, dus ik ga douchen en slapen. Morgenavond volgt een verslag en waarschijnlijk krijg ik alle foto`s dan ook wel geuploaded.

Ik wil wel alvast de crew bedanken voor de goede organisatie! Was weer helemaal top! En natuurlijk YIDM voor `t mooie shirt! Mijn verdere lofzang over de dag en over de kandi`s en Karel (en afterparty met hem) volgt dus morgen.

Edit:: ik probeerde een foto te uploaden alvast, maar helaas...

« Laatst bewerkt op: 18-03-2007, 22:10:53 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #843 Gepost op: 18-03-2007, 22:14:46 »
het was  een geweeeeldige dag ! na afloop met karel was heleaal geweldig, en emotioneel natuurlijk :p karel gaat weg :(
en wat vonden de mensen van de act ? ik vond et allemaal geweldig ..
vooral dat karel me ging zoenen na de taart en ik vervolgens met 2 armen in gekruisigde houding in de sleutelmuur bleef hangen !
ghehe
nou gaat ik slapen !
dennis for mole !

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #844 Gepost op: 18-03-2007, 22:24:14 »
YidM, dankjewel voor de tshirts, ze zien er echt heel leuk uit!   :D

En achteraf bleek ik het boekenweekgeschenk niet eens nodig te hebben, we zijn geen enkele keer gecontroleerd...  ;)
geen enkele keer? Wij zijn geloof ik 4 keer gecontroleerd  ::)

maar het was echt heeeeeeeeeel leuk  :D
I'm a real big goblin..

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #845 Gepost op: 18-03-2007, 22:37:55 »
het was  een geweeeeldige dag ! na afloop met karel was heleaal geweldig, en emotioneel natuurlijk :p karel gaat weg :(
en wat vonden de mensen van de act ? ik vond et allemaal geweldig ..
vooral dat karel me ging zoenen na de taart en ik vervolgens met 2 armen in gekruisigde houding in de sleutelmuur bleef hangen !
ghehe
nou gaat ik slapen !

Nou ja, ik vond de act erg leuk, maar ik deed natuurlijk ook mee....hahaha. Maareh, dat zoenen van karel leuk ja! Hij trok mij zowat over `t hoekje van die wagen met taart heen  ::rofl::.

Anyway, nu echt naar bed...ik ben gebroken...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #846 Gepost op: 18-03-2007, 22:44:22 »
Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij was, had graag wat mensen ontmoet  ::jaja::

Maar goed zijn er nog feauteaus?  ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #847 Gepost op: 18-03-2007, 22:48:28 »


Met wie zit Renate nu aan de tafel?  :D

Die is leuk!  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #848 Gepost op: 18-03-2007, 22:49:37 »


Met wie zit Renate nu aan de tafel?  :D

Leuke en apparte foto ricksor  ::ok::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #849 Gepost op: 18-03-2007, 22:59:18 »
het was weer supper ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Menno is gek

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #850 Gepost op: 18-03-2007, 23:17:36 »
Ik vond het een heel gezellige dag! ::bravo::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #851 Gepost op: 18-03-2007, 23:20:31 »
hahah ja dat was geweldig

nou die komeet mag mij raken als WIDM stopt :P
Triomf!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #852 Gepost op: 18-03-2007, 23:20:40 »
bah, mijn post is weg!

het was uiteraard, gaaf!!

onze allerliefste karel, wat doe je ons aan.  :\'(
momenteel kijk ik naar molcrazy (dvd 2006 :D)

onze afterparty was tof, en als karina en ik mee zouden doen aan widm... zou iedereen binnen 5 minuten weten dat wij de mol niet zijn :D (aldus karel, red.)

ik heb 7 zoenen gehad van karel :P en stiekem z'n hoed op gehad.
z'n vrouw is leuk en sera, joram, dennis en wie ik ook vergeet... jullie zijn toppie! :-* ::ok::

en, het is goed dat wij widm zo ernstig nemen.
en we zijn streng vermaand dat we pieter jan hagens een kans moeten geven.
verder hebben we gepraat over de diepere filosofische gedachten over widm (aldus karel, red.)

en... karel vind dat er een komeet in moet slaan voor de finale, zodat we nooit zullen weten wie de mol is. karel denkt dat dat goed zou zijn voor onze geestelijke gesteldheid (ik denk het niet).

mn kleren zitten onder de slagroom... (en ik lust niet eens taart, kun je nagaan).

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #853 Gepost op: 18-03-2007, 23:22:17 »
Ik heb het echt super naar mijn zin gehad! Ik vond het echt heel gezellig. Vooraf was ik echt bang dat ik nergens aansluiting zou kunnen vinden (ik kende tenslotte nog helemaal niemand van tevoren), maar iedereen die ik gesproken heb was echt heel aardig. Dat vond ik trouwens ook van de kandidaten en Karel; echt heel leuk dat ze er ook bij waren. Ik ben met iedereen op de foto geweest. ;D Én ik heb twee mooie setjes kaarten gescoord! ;D Volgend jaar wil ik zeker weer!
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #854 Gepost op: 18-03-2007, 23:22:36 »
  ::rofl::  ::rofl::  Jeetje da´s gek lau en nev posten alletwee precies hetzelfde, zijn ze dan toch 1  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #855 Gepost op: 18-03-2007, 23:23:50 »
Nou ja, ik vond de act erg leuk, maar ik deed natuurlijk ook mee....hahaha. Maareh, dat zoenen van karel leuk ja! Hij trok mij zowat over `t hoekje van die wagen met taart heen  ::rofl::.

Anyway, nu echt naar bed...ik ben gebroken...

Hij was er echt superblij mee. Ik hoop alle filmpjes en fotos van onze actie zo snel mogelijk te zien ^_^

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #856 Gepost op: 18-03-2007, 23:28:14 »
Hij was er echt superblij mee. Ik hoop alle filmpjes en fotos van onze actie zo snel mogelijk te zien ^_^


LAURA ONDER KARINA ACCOUNT


ja.. hij was echt zichtbaar geroerd.
wij ook hoor. :P
ik had serieus tranen in m'n ogen. over 40 jaar lach ik mezelf uit, haha!
maar het was tof.. en de taart was vast lekker :P
dennis for mole !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #857 Gepost op: 19-03-2007, 00:12:36 »


1tje dan, de rest krijg ik niet voor elkaar :)
dennis for mole !

Offline Botje

  • Forumlid
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #858 Gepost op: 19-03-2007, 00:38:25 »
En toch vind ik het sneu voor Yvonisdemol dat de Nadja-tekening van Highwaykind niet geveild werd  ::niet-ok:: Maar waar is die tekening dan gebleven?  ??? Wel opgestuurd, niet geveild, wie heeft hem stiekem achterover gedrukt? Is hier een mol bezig? (kunnen we weer een tijdje vooruit, hehehe  >:D )
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2007: 18 maart ...
« Reactie #859 Gepost op: 19-03-2007, 00:53:20 »
Ook ik heb een heel fijne dag gehad. En wat zijn die meiden van dat groepje van vorig jaar groot geworden, zeg........

Voor de rest, door een misverstand floepte ik de verkeerde trein in (jaja, de wet van Murphy, of de vloek van de mol.....), en ben ik nu pas thuis.


Dech's moeder was helemaal in de wolken, ze kreeg Karel van de Graaf aan de lijn.


En ik, ik heb mijn collector's item binnen. De bordjes van de Phuket-opdracht.