Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123953 keer)

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Mol uitgelekt volgens weblog?
« Gepost op: 5-01-2007, 19:38:52 »
Kijk ik net op één van de weblogs die ik wel eens lees, zie ik daarop met grote letters staan dat de Mol van 2007 is gelekt door iemand van de productiemaatschappij. Die persoon wilde ook wel de winnaar noemen maar dan moest er -meer- geld neergeteld worden...  ::oink::

Ik zal hier niet melden wie ik las dat de Mol zou zijn, integendeel, ik wou dat ik het zelf niet gelezen had maar kon niet om de knallende kop heen! Maar weet iemand (wellicht een moderator) of dit een gelogen verhaal is misschien? Ik baal hier zo ontzettend van!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2007, 19:43:32 »
Dat hoop ik toch niet!! ::oink::

Welke weblog is dat dan?
Is het een bekende weblog?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 19:47:47 door Tinuzzz »

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2007, 19:48:21 »
Als het waar is, wat ik betwijfel, ben ik eigenlijk wel bang dat dit ook met een grote kop op de achterkant van de krant gaat staan. Bah  ::niet-ok::
Was het een bekend weblog? Ik wil namelijk zeker weten dat ik ook niet die joekel van een foto tegenkom.....

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2007, 19:48:51 »
Nou ik dus ook niet vandaar mijn bibbers... zou ik het nu weten, ik wil het helemaal niet weten! Ik wil speuren en allerhande theorieën lezen en ik wil dat mijn favoriet de mol is, pfff... Als iemand weet of dit gerucht waar is... graag!
Oh ja, het betreffende weblog is te vinden op voor het geval iemand wil checken of het waar is. Maar je bent gewaarschuwd want het staat groot in de kop aangegeven... (weet trouwens niet of dit toegestaan is moderators, haal anders gerust weg en mijn excuses maar ben lichtelijk in verwarring)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2007, 19:51:00 »
Ik durf niet te klikken en ik doe het ook niet ::trots::


Als je er wél op klikt, wat staat er dan? Natuurlijk niet de naam noemen, maar hoe staat het daar?
« Laatst bewerkt op: 5-01-2007, 19:52:31 door Tinuzzz »

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2007, 19:52:43 »
Neenee, in die spoiler staat alleen het webadres. En hoewel ik dat al meer dan genoeg spoiler vond geeft het niets weg over de mol nog, pas als je klikt. Wat je niet moet doen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2007, 19:54:28 »
Neenee, in die spoiler staat alleen het webadres. En hoewel ik dat al meer dan genoeg spoiler vond geeft het niets weg over de mol nog, pas als je klikt. Wat je niet moet doen!

Ik bedoelde de link :P

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2007, 19:54:46 »
Oh ja, kan ook het artikel even kopiëren zonder naam natuurlijk... Komt 'ie:

Eerder vandaag schreven we al een artikel over het 'lekheidsgehalte' van Nederland en we hebben weer een voorbeeld: een rondje bellen in Hilversumse kringen leverde belangrijke informatie op van een bron rond het AVRO programma Wie Is De Mol. De fans moeten even wegzappen, want de mol van dit seizoen is gelekt. Het is namelijk (tromgeroffel) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX voor de winnaar moesten wij even extra schuiven (jaja corrupt is Nederland ook!) en dat hebben we dan ook maar niet gedaan. Even voor de duidelijkheid: het gaat dus niet om de winnaar, maar om De Mol en de info komt van iemand die betrokken is bij de productie van het programma

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2007, 19:55:44 »
agjoh..ik weet 100% zeker dat het niet klopt! degene KAN nog altijd de mol zijn natuurlijk.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2007, 19:56:12 »
Wat staan er voor reacties bij dan?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2007, 19:57:55 »
ja hoor! heb ff gekeken (kon natuurlijk mijn nieuwsgierigheid nioet weerstaan) maar ik geloof er geen reet van. Neem aan dat die persoon van de redactie ook zo'n boete clausule heeft. En die gaat ook echt zijn baan niet op het spel staan, of hij moet nu financieel onafhankleijk zijn.
Was er vorig jaar ook niet zoiets aan de hand?

Kijken of ........ er volgende week uitgaat. Is dat gerucht ook weer ontkracht ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2007, 19:59:02 »
Hmm, ik heb er wel op geklikt, omdat ik de irritante gewoonte heb om op alles waar 'Spoiler' bij staat te klikken. Ikzelf geloof het niet, ik vind het een beetje een vaag weblog, en diegene bij de AVRO zou dan even zeggen Wie de Mol was aan zo'n onbekend (voor mij dan) weblog? En als ze die informatie al geven door even wat rond te bellen in Hilversum, zou het voor iedereen wel heel makkelijk zijn om het zo te achterhalen.

Ik geloof er niets van. ::ohno::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2007, 19:59:31 »
Het lijkt me zo vreemd dat iemand van de productie hierover gaat liegen. Dan moet het toch al iemand zijn die ontslag heeft gekregen of zo. Of er moet een zak geld geboden zijn die de boete overtreft   :D

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2007, 20:00:05 »
Hm, ik hoop het maar, dat het niet klopt... Reacties zijn vooral verontwaardigd maar meer zeg ik er niet over want dan kan er ook ingevuld gaan worden...
Laat ik er inderdaad maar vanuit gaan dat dit verzonnen is. Als het morgen niet groot in de kranten staat of op boulevard of een ander tabloidprogramma komt, dan zal het niet waar zijn neem ik aan...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2007, 20:02:05 »
Het kan natuurlijk ook een pure gok zijn.

Ik kan hier ook wel neerzetten dat ik iemand gebeld en die zegt dat Mister X de Mol is.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2007, 20:02:15 »
Dit is natuurlijk te vreselijk voor woorden. Ik heb die link niet aangeklikt, maar als het waar is verdient iedereen die aan deze ellende heeft meegewerkt een gruwelijke marteldood. Driewerf bah en schande!
Woosie down?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2007, 20:03:19 »
Dit is natuurlijk te vreselijk voor woorden. Ik heb die link niet aangeklikt, maar als het waar is verdient iedereen die aan deze ellende heeft meegewerkt een gruwelijke marteldood. Driewerf bah en schande!
Overdrijven is ook vak  ::) ::) ::)

Nouja, goed dat je het meldt, maar ik geloof er desondanks geen zak van :) En ik ga zeker m'n pool niet veranderen, want die weblog geloof ik gewoon niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2007, 20:03:27 »
Hm, ik hoop het maar, dat het niet klopt... Reacties zijn vooral verontwaardigd maar meer zeg ik er niet over want dan kan er ook ingevuld gaan worden...
Laat ik er inderdaad maar vanuit gaan dat dit verzonnen is. Als het morgen niet groot in de kranten staat of op boulevard of een ander tabloidprogramma komt, dan zal het niet waar zijn neem ik aan...

Nou, ik zou er niet van opkijken als Kwalbert hier op ingaat hoor. Beetje de boel opstoken en eens goed rondspitten! Ach ja, nogmaals. Ik geloof er niks van.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2007, 20:03:54 »
Was er vorig jaar ook niet zoiets aan de hand?

Was dat niet 2 jaar geleden? Met een website waarop stond dat Sander de Heer de Mol was? Heb net even in 't archief gekeken, maar kon niks vinden. Maar volgens mij hadden die mensen toen ook 'uit betrouwbare bron' dat Sander de Mol was.

Ik geloof hier niks van. En mocht achteraf toch blijken dat genoemde persoon de Mol is, houd ik het maar op knap gokwerk.  :D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2007, 20:04:25 »
Citaat
Als het morgen niet groot in de kranten staat of op boulevard of een ander tabloidprogramma komt, dan zal het niet waar zijn neem ik aan...

Nou ja, 'kwaliteitskranten' als de Telegraaf, Metro en Spits hebben wel de gewoonte dit soort dingen klakkeloos over te nemen ja...... Daar ben ik dus bang voor! MIsschien dat dat blog het daarom wel doet ook hoor: media-aandacht!