Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123968 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #300 Gepost op: 4-03-2007, 22:44:17 »
noem dit topic voortaan het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
;)
Tell me what your telescope says

Offline Molletje2007

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #301 Gepost op: 4-03-2007, 22:45:16 »
precies, ik had van te voren ook een gok kunnen doen, een kleine kans dat het goed is. klein welliswaar, maar er is een kans.
en ik vind dat je geen recht van spreken hebt !
je HOEFDE de weblog of deze spoilers niet te lezen. je had er voor kunnen kiezen om dat niet te doen.
dus eigen schuld dikke bult
mijn vriendin laura wist ook dat et haar geen goed zou doen en dus heeft ze niet gelezen.


Ik ben nogal nieuwsgiering  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #302 Gepost op: 4-03-2007, 22:47:10 »
Ik heb hem begin januari dus uitgedaagd om zijn bron te noemen, binnen 24 uur. Zoals ik verwachtte, ging ie me een beetje zitten te beschuldigen van chantage. Niet dat ik daar serieus van onder de indruk was, hoor. Ik had het gekker gevonden als ie inderdaad een naam zou noemen.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #303 Gepost op: 4-03-2007, 22:47:24 »
hey molletje ! het IS NIET uitgelekt. het was 1 grote aandachtrekkerij, 1 grote gok ... en nog fout ook !
waarom kijk je eigenlijk widm als je zoveel kritiek hebt ?

en nieuwschierig ? ... dat is prima, dat ben ik ook !
maar ga dan vervolgens niet klagen. je hebt dat zelf in de hand gehad.
jij had die log niet hoeven te lezen, je hebt zelf de keuze gemaakt om de spoilers aan te klikken, of de link in te typen. jij, en niemand anders
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #304 Gepost op: 4-03-2007, 22:48:11 »
Ik ben nogal nieuwsgiering  ::rofl::

Ja ik ook  ;D. Ik had `t dus gelezen en in mijn vorige post zei ik waarom `t mijn fun niet vergalt. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar misschien lukt het om te doen ALSOF het je fun niet vergalt :).

Anyway, kleine mollenvangertjes bedtijd voor mij.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #305 Gepost op: 4-03-2007, 22:48:34 »
Ik heb hem begin januari dus uitgedaagd om zijn bron te noemen, binnen 24 uur. Zoals ik verwachtte, ging ie me een beetje zitten te beschuldigen van chantage. Niet dat ik daar serieus van onder de indruk was, hoor. Ik had het gekker gevonden als ie inderdaad een naam zou noemen.

tsja, jij weet toch net als ik dat het de grootste bullshit is ? en wij gaan er maar op in, steeds weer en steeds weer. zo hebben ze weer precies wat ze willen. bergen met aandacht.
boycotten die hap, anders niets
dennis for mole !

Offline Molletje2007

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #306 Gepost op: 4-03-2007, 22:50:34 »
Ik heb hem begin januari dus uitgedaagd om zijn bron te noemen, binnen 24 uur. Zoals ik verwachtte, ging ie me een beetje zitten te beschuldigen van chantage. Niet dat ik daar serieus van onder de indruk was, hoor. Ik had het gekker gevonden als ie inderdaad een naam zou noemen.

Hij zei toch dat ie (is het wel een hij eigenlijk?!) zijn bron niet kon onthullen.. zo hoort het toch ook bij anonieme bronnen? : ::zwaai::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #307 Gepost op: 4-03-2007, 22:55:58 »
hij heeft geen bron, dus veel te onthullen was er niet ! want we mogen er toch nu wel vanuit gaan dat renate zeer zeker niet de mol is . ... nooit geweest ook
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #308 Gepost op: 4-03-2007, 22:56:50 »
hij heeft geen bron, dus veel te onthullen was er niet ! want we mogen er toch nu wel vanuit gaan dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zeer zeker niet de mol is . ... nooit geweest ook

Zeg, anders doorbreek je even de traditie van het praten in spoilers hier :P
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Molletje2007

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #309 Gepost op: 4-03-2007, 23:01:58 »
hij heeft geen bron, dus veel te onthullen was er niet ! want we mogen er toch nu wel vanuit gaan dat ####### zeer zeker niet de mol is . ... nooit geweest ook

Hoe weet je dat zo zeker? :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #310 Gepost op: 5-03-2007, 00:24:48 »
ghehe , tuurlijk laus, dan heb jij vast niet goed gelezen. ! als mensen de zelfbeheersing hebben om de spoilers niet te lezen, dan moeten ze ook maar de zelfbeheersing hebben om dit topic niet te openen. zoals seraphina al zei,
als mensen het niet willen weten, waarom openen ze dan uberhaupt dit topic ?

ik volg je niet.
wat heb ik niet goed gelezen?
ik zeg alleen dat ik uit reacties al na kan gaan wie die weblog als mol voorhoudt, zonder die spoilers aan te klikken.
en dat is pas sinds de inge hint ontdekt is, want toen kwam weblog weer boven drijven. (en kwamen dus al die reacties die ik in m'n vorige post genoemd heb. :P)
maar ik vind het prima hoor, dus ik weet niet wat ik niet goed gelezen zou moeten hebben. :)
ik denk alleen dat die weblog
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
als mol ziet.

edit: en na het lezen van deze bladzijde weet ik dat zeker...
« Laatst bewerkt op: 5-03-2007, 00:26:37 door Lautjuh »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #311 Gepost op: 5-03-2007, 06:51:58 »
Beste dames en heren...

Persoonlijk irriteer ik me aan het feit dat jullie zoveel spoilertags gebruiken terwijl dit helemaal niet nodig is.
Maw gebruik die dingen pas echt, wanneer het ook daadwerkelijk nodig is, dus wanneer je echt een spoiler te melden hebt....

Voor mij als moderator is het onnodig veel leeswerk en het verknalt daarbij het leesplezier van andere forummers :-\\

Bij voorbaat mijn hartelijke dank ::bravo::

groetjes Bakkertje ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #312 Gepost op: 5-03-2007, 10:28:30 »
Het is zowiezo allemaal NIETwaar wat er geschreven wordt ::ohno::dat weet toch elk weldenkend mens.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #313 Gepost op: 5-03-2007, 11:34:18 »
Beste dames en heren...

Persoonlijk irriteer ik me aan het feit dat jullie zoveel spoilertags gebruiken terwijl dit helemaal niet nodig is.
Maw gebruik die dingen pas echt, wanneer het ook daadwerkelijk nodig is, dus wanneer je echt een spoiler te melden hebt....

Voor mij als moderator is het onnodig veel leeswerk en het verknalt daarbij het leesplezier van andere forummers :-\\

Bij voorbaat mijn hartelijke dank ::bravo::

groetjes Bakkertje ::zwaai::
Ik moet je  ::schaam:: ::schaam:: gelijk geven. Eigenlijk verdient dit topic dus nul komma nul aandacht.

Slotje zou een optie kunnen zijn, maar daar vraag ik nadrukkelijk niet om.

Toch moet me even DIT van het hart: let op de manier waarop het woord eindredacteur geschreven wordt:

Citaat
Zonder de geweldige redactie zou LekkerDoelloos.nl niks zijn, de volgende personen zetten zich in om de site in topconditie te houden. De redactie bestaat uit:

Radicalimero - Einredacteur Rbcshrd - Redacteur
Brobbel - Redacteur
Goody - Redacteur



« Laatst bewerkt op: 5-03-2007, 12:36:59 door Bodejos »

Offline Molletje2007

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #314 Gepost op: 5-03-2007, 17:24:25 »
@ Bodejos: De webmaster van die site heeft het schijnbaar ook gelezen.. het lijkt inmiddels aangepast
Heb nog geen bedankje voor jouw gezien  ???

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #315 Gepost op: 5-03-2007, 17:49:04 »
@Molletje2007: Ik krijg toch sterk het idee dat jij ook connecties hebt met (de makers van) de desbetreffende site.  ::)
De 20 berichten die je op dit hele forum hebt geplaatst zijn allemaal in dit topic, met tot 3 keer toe een link naar de site en 4 keer een oproep om 'ze kapot te spammen' o.i.d.

Mensen, heeft dit niet genoeg aandacht gehad? Laat die mensen in hun sop gaar koken en besteed er gewoon geen aandacht meer aan. We kunnen nu toch wel met grote waarschijnlijkheid stellen dat dit gewoon bedoeld was om publiciteit/bezoekers te krijgen. Wat ze helaas gelukt is...  :-\\

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #316 Gepost op: 5-03-2007, 18:05:58 »
@ Bodejos: De webmaster van die site heeft het schijnbaar ook gelezen.. het lijkt inmiddels aangepast
Heb nog geen bedankje voor jouw gezien  ???
Ik rust mijn zaak............ ::rofl::

Offline Molletje2007

  • Forumlid
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #317 Gepost op: 5-03-2007, 18:33:10 »
@Molletje2007: Ik krijg toch sterk het idee dat jij ook connecties hebt met (de makers van) de desbetreffende site.  ::)
De 20 berichten die je op dit hele forum hebt geplaatst zijn allemaal in dit topic, met tot 3 keer toe een link naar de site en 4 keer een oproep om 'ze kapot te spammen' o.i.d.

Mensen, heeft dit niet genoeg aandacht gehad? Laat die mensen in hun sop gaar koken en besteed er gewoon geen aandacht meer aan. We kunnen nu toch wel met grote waarschijnlijkheid stellen dat dit gewoon bedoeld was om publiciteit/bezoekers te krijgen. Wat ze helaas gelukt is...  :-\\

Ik ken de mensen van die site niet, ik heb met idd aangemeld op dit forum n.a.v dit topic... ik las/lees het forum wel, maar reageer bijna nooit  :P
behalve op dit topic dus.. ben ik niet welkom dan?  ::rofl::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #318 Gepost op: 5-03-2007, 19:58:25 »
niet als je alleen maar komt om te klagen en kritiek te spuien over avro :p
en bakkertje ! helemaal mee eens, vandaar dat ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
inmiddels gewoon bij naam noem
« Laatst bewerkt op: 5-03-2007, 20:04:53 door Bakkertje, Reden: spoilertags gebruikt »
dennis for mole !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #319 Gepost op: 5-03-2007, 20:03:52 »
niet als je alleen maar komt om te klagen en kritiek te spuien over avro :p
en bakkertje ! helemaal mee eens, vandaar dat ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
inmiddels gewoon bij naam noem

Blijkbaar ben ik niet helemaal duidelijk geweest... :-\\

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de spoilertags onnodig gebruikt worden en daarnaast soms niet gebruikt worden terwijl dat wel zou moeten....er zijn namelijk nog steeds mensen die niet willen weten wie er nu genoemd werd op het inmiddels te bekende weblog :(

Mijn vraag is dan ook om de spoilertags niet te pas en te onpas te gebruiken, maar om je goed te realiseren wanneer een spoilertag echt nodig is....zo blijft het voor een ieder leuk om te lezen :D

Ik vind het erg sneu voor die mensen die nu dus al wel weten wie er genoemd is.... ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!