Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 63990 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 3
« Reactie #100 Gepost op: 21-01-2007, 19:45:49 »
Screenshotje van dat gedoe met die schermen..
Al zijn jou screenshots al overduidelijk... ik heb ze toch nog even bij elkaar geshopt voor de ongelovigen.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #101 Gepost op: 21-01-2007, 20:33:39 »
Al zijn jou screenshots al overduidelijk... ik heb ze toch nog even bij elkaar geshopt voor de ongelovigen.

kicke! Mijn mol zit er dus nog steeds in!
kan ook niet anders als mol zijnde natuurlijk  ::hypocriet::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #102 Gepost op: 21-01-2007, 21:02:16 »
Maar dan is het wel heel toevallig dat ie percies net niet op het beeld staat


Als cameraman zou ik dan 1 a 2 stappen achteruit doen of neem paul dan goed in beeld
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #103 Gepost op: 21-01-2007, 21:06:48 »
Maar dan is het wel heel toevallig dat ie percies net niet op het beeld staat


Als cameraman zou ik dan 1 a 2 stappen achteruit doen of neem paul dan goed in beeld

Het beeld kan ook gemanipuleerd ijn. Ingekort ofzo:P Er moet wel iemand staan, anders laten ze toch niet een blauw overhemd zien..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #104 Gepost op: 21-01-2007, 21:15:26 »
Maar dan is het wel heel toevallig dat ie percies net niet op het beeld staat
Als cameraman zou ik dan 1 a 2 stappen achteruit doen of neem paul dan goed in beeld

Dit wordt waarschijnlijk zo uitgezonden, zodat wij nog een week in spanning blijven wat er nu met Paul aan de hand is :)
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #105 Gepost op: 21-01-2007, 22:01:58 »
Dit wordt waarschijnlijk zo uitgezonden, zodat wij nog een week in spanning blijven wat er nu met Paul aan de hand is :)
Gewoon pure manipulatie, inderdaad

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #106 Gepost op: 21-01-2007, 22:06:38 »
Ach waarschijnlijk moeten de kandidaten hun molboekjes opofferen voor Paul, maar dat doen ze niet, zodat Paul er alsnog uitligt. Wat ik me wel afvraag zou hij nu weer een test mogen doen en dus heeft hij extra kennis over de indentiteit van de mol door het rode scherm. Zou niet eerlijk zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #107 Gepost op: 22-01-2007, 00:12:03 »
Ik heb het al eens gezegd, maar daar is waarschijnlijk overheen gelezen. Natuurlijk is Paul niet te zien in de preview, ze willen het expres een beetje vaag laten. Maak je nou eens niet zo druk of hij nou wel of niet meedoet. Hij moet wel, anders is er een kandidaat te weinig in de finale.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #108 Gepost op: 22-01-2007, 00:34:18 »
Al zijn jou screenshots al overduidelijk... ik heb ze toch nog even bij elkaar geshopt voor de ongelovigen.
Hoe kom je aan dat plaatje van Paul dan

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #109 Gepost op: 22-01-2007, 07:58:00 »
uit zijn biecht over het mollenboekjes jatten  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #110 Gepost op: 25-01-2007, 22:15:21 »
Supersnelle service weer deze week!  :D Dankzij Test staat 't nieuwe filmpje alweer op onze server:


>>> Volgende week in WIDM... <<<

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #111 Gepost op: 25-01-2007, 22:18:59 »
Het filmpje van Nadja en Dick gaan dus ook voorkomen. Vanaf nu word het echt puur gokwerk in de pool!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #112 Gepost op: 25-01-2007, 22:44:07 »
ik denk zelfs dat ook het fragment van Renate die van een berg afgleidt gaat komen, het hand opsteken is in deze aflevering geweest.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #113 Gepost op: 25-01-2007, 22:46:34 »
ik denk zelfs dat ook het fragment van Renate die van een berg afgleidt gaat komen, het hand opsteken is in deze aflevering geweest.

Wacht eens even!
Dat betekent dat Renates filmpje de enige is die in twee opdrachten is gedaan ::oink:: of zijn er meerderen?

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #114 Gepost op: 25-01-2007, 22:48:31 »
Wacht eens even!
Dat betekent dat Renates filmpje de enige is die in twee opdrachten is gedaan ::oink:: of zijn er meerderen?

Zij heeft als enige 2 shots inderdaad (heb ik nu een ontdekking gedaan?)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #115 Gepost op: 25-01-2007, 22:54:08 »
Zij heeft als enige 2 shots inderdaad (heb ik nu een ontdekking gedaan?)

Ja!
Het is wel erg opvallend!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #116 Gepost op: 25-01-2007, 22:56:42 »
van Nadja en Alex is het ook niet helemaal duidelijk maar die hoofden worden duidelijk ingezoomt, na 'de actie' die ze aan het doen zijn. Renate heet echt 2 shots uit 2 verschillende afleveringen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 23:14:21 door Han13, Reden: spoilertags toegevoegd om mogelijke spoiler onzichtbaar te maken voor fans die dat niet willen weten. »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #117 Gepost op: 25-01-2007, 23:13:48 »

last, but nog least..



Ik zie er duidelijk Paul in, de verklaring wie er naast m zit, is n onbekend iemand, alle kandidaten hebben we gehad, hij is ook de enige met een geweer, de rest lijkt op zoek te zijn naar geld door aanwijzingen van Eva vanuit de lucht.
Misschien is het zijn opdracht om hun daar juist weer vanaf te houden en weten de andere misschien niet dat Paul ze achter na zit..

ok?  ::hypocriet:: ::vergroot::



Whahaha het was dus niet Paul met een onbekende maar Alex met Renate ;D

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #118 Gepost op: 26-01-2007, 10:11:21 »
eej, ik heb helemaal geen stukje voor volgende week gezien, volgens mij zat ik nog in shock op de bank door het vetrek van Menno, hihi.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #119 Gepost op: 26-01-2007, 10:34:54 »
De olifanten en vlotvaren. Ofwel Nadja en Dick, beide intro's komen aan bod.
Weten we ook direct de twee opdrachten :P

Wel leuk op deze manier. Daedalus, wil je je intro topic even updaten met dat ene schemaatje? Ben benieuwd nu. Sander, intro afl 1, valt in afl 1 uit. Liesbeth, intro vanaf ook afl. 1 meende ik, valt in afl 2 uit. Afl. 3 niemand, vervolgens nu Menno. En Menno zijn intro zagen we in aflevering 2. Hmm... welke kandidaat heeft een intro die we terugzien in aflevering 3? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat zo'n iemand in afl. 4 gaat afvallen.

Zeker nu je terugkijkt naar Sander (intro: afl 1, valt af: afl 1), Liesbeth (intro: afl 1?, valt af: afl 2) en Menno (intro: afl 2, valt af: afl 4) Misschien he, zit er een verband tussen? De intro van een kandidaat x 2 = de aflevering waarin hij/zij afvalt. Kijk maar naar Liesbeth (1 x 2 = aflevering 2 valt ze af). Of Menno (2 x 2 = aflevering 4 valt hij af). En dat Sander dan in afl. 1 afvalt is omdat ze altijd met 1 iemand de reeks moeten beginnen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan