Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 64017 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #200 Gepost op: 23-02-2007, 01:47:26 »
Renate ging helemaal voor Sander als mol naar haar eigen zeggen. Hmm.Heeft dat er iets mee te maken?
Andersom ook

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #201 Gepost op: 23-02-2007, 01:52:02 »
Da's waar ook, toen ik het typte had al iets van : "ik vergeet iets". En dat klopt dus.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #202 Gepost op: 23-02-2007, 09:36:12 »
Ik wil een Mol4reunie!

Gezellig met allemaal aan een tafeltje, eerst kijken naar de ontknoping en dan natafelen met alle hints en molstreken!

Want dat met Yvon 2 jaar geleden vond ik maar niks  ::schaam:: ::hypocriet::
Geef mij maar een reunie a la de Belgische Mol 3... Die zat erg sterk in elkaar en WieIsDeMol.Com kwam in beeld :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #203 Gepost op: 23-02-2007, 14:09:46 »
In dat Vorige Week filmpje zie je ook op een gegeven moment een portable DVD-speler met Karel op dat schermpje, maar zitten Paul en Inge daar nou rechtsonder??


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #204 Gepost op: 23-02-2007, 14:14:49 »
In dat Vorige Week filmpje zie je ook op een gegeven moment een portable DVD-speler met Karel op dat schermpje, maar zitten Paul en Inge daar nou rechtsonder??



zeker weten  had ik al eerder gezegt maar niemand reageerde daarop :P

maar...  volgens mij zijn het de kandidaten bij de executie, ze zitten op een rijte en je zag een microfoon voorbij komen en inge heeft de zelfde kleding aan. ik denk dat na dat karel opstond en weg liep hij meteen in een camera begon te praten. de kandidaten hadden dat danmeteen kunnen horen wat me heel vreemd lijkt.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #205 Gepost op: 23-02-2007, 14:16:26 »
zeker weten  had ik al eerder gezegt maar niemand reageerde daarop :P

maar...  volgens mij zijn het de kandidaten bij de executie, ze zitten op een rijte en je zag een microfoon voorbij komen en inge heeft de zelfde kleding aan. ik denk dat na dat karel opstond en weg liep hij meteen in een camera begon te praten. de kandidaten hadden dat danmeteen kunnen horen wat me heel vreemd lijkt.

O sorry! ::schaam::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #206 Gepost op: 23-02-2007, 14:28:41 »
Wat heb jij dit spel fantástisch gespeeld! Je was (woord?) een dappere kandidaat en bovendien... Een fantástische mol!
Woosie down?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #207 Gepost op: 23-02-2007, 14:33:12 »
Wat heb jij dit spel fantástisch gespeeld! Je was (woord?) een dappere kandidaat en bovendien... Een fantástische mol!

Dappere kandidaat. Wie had ook alweer Dapper geboden tijdens de veiling?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #208 Gepost op: 23-02-2007, 14:45:29 »
zeker weten  had ik al eerder gezegt maar niemand reageerde daarop :P

maar...  volgens mij zijn het de kandidaten bij de executie, ze zitten op een rijte en je zag een microfoon voorbij komen en inge heeft de zelfde kleding aan. ik denk dat na dat karel opstond en weg liep hij meteen in een camera begon te praten. de kandidaten hadden dat danmeteen kunnen horen wat me heel vreemd lijkt.
Had ik idd ook al gepost, maar ik lees sowieso nooit de eerste 5 pagina's van het "Aflevering x" topic, omdat er dan elke seconde iets gepost wordt.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #209 Gepost op: 23-02-2007, 14:48:20 »
Had ik idd ook al gepost, maar ik lees sowieso nooit de eerste 5 pagina's van het "Aflevering x" topic, omdat er dan elke seconde iets gepost wordt.

 ::rofl:: Ik loop als ik thuis kom altijd al zo gigantisch achter dan, dat ik altijd zo op pagina 6 of 7 begin met lezen
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #210 Gepost op: 23-02-2007, 14:48:57 »
Wat heb jij dit spel fantástisch gespeeld! Je was (woord?) een dappere kandidaat en bovendien... Een fantástische mol!

Wat heb je het spel fantastisch gespeeld, dappere, dappere kandidaten en bovedien,.. een fantastische mol

Het eerste 'dappere' kan ook 'wakkere' zijn maar dat hoor ik erin en niet wat jij schrijft.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #211 Gepost op: 23-02-2007, 14:55:31 »
De (eerste) opdracht van volgende week is al begonnen. Ze krijgen nog een laatste opnames van Karel te zien en moeten dan zelf bepalen hoe en wat. Met als doel Karel te vinden voor de ontknoping, over twee weken.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #212 Gepost op: 23-02-2007, 15:16:39 »
O sorry! ::schaam::

haha geeft helemaal niet. ik bedoelde meer dat er gewoon niemand op mij reageerde :P

Had ik idd ook al gepost, maar ik lees sowieso nooit de eerste 5 pagina's van het "Aflevering x" topic, omdat er dan elke seconde iets gepost wordt.

dat bedoel ik :P.

maar ik blijf het appart vinden dat hij zijn praatje die hij normaal aan het begin van een aflevering houd nu doet? of iig is het wel zo'n soort praatje. :P

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #213 Gepost op: 23-02-2007, 15:31:57 »
Wat heb je het spel fantastisch gespeeld, dappere, dappere kandidaten en bovedien,.. een fantastische mol

Het eerste 'dappere' kan ook 'wakkere' zijn maar dat hoor ik erin en niet wat jij schrijft.

Ik heb het nog eens geluisterd. Karel zegt: "Wat heb je het spel fantastisch gespeeld. Wat weer een dappere kandidaat (of Kandidaten?) en bovendien, een fantastische mol!"

Karel zegt niet 'Wakkere' en ook niet tweemaal 'dappere'. Het enige waar ik niet geheel zeker van ben is "Wat weer t/m Kandidaten". We zijn het eens over het feit dat Karel zegt 'Wat heb JE.."; Karel spreekt hier dus een individu aan. De Mol?


Woosie down?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #214 Gepost op: 23-02-2007, 15:36:26 »
ik denk dat ze allenmaal appart uit de tunnel komen en dan daar karel staat te wachten..
En dan vraagt wie is..de mol?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #215 Gepost op: 23-02-2007, 15:45:05 »
Ik heb het nog eens geluisterd. Karel zegt: "Wat heb je het spel fantastisch gespeeld. Wat weer een dappere kandidaat (of Kandidaten?) en bovendien, een fantastische mol!"

Karel zegt niet 'Wakkere' en ook niet tweemaal 'dappere'. Het enige waar ik niet geheel zeker van ben is "Wat weer t/m Kandidaten". We zijn het eens over het feit dat Karel zegt 'Wat heb JE.."; Karel spreekt hier dus een individu aan. De Mol?




Karel en Sander luisteren naar opname waarin dat gezegd wordt. Misschien was het wel een opname van de finale van vorig jaar en krijgt Sander hier instructies over hoe hij het moet aanpakken tijdens de ontknopingsfase?

Sander als vervanger van Karel

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #216 Gepost op: 24-02-2007, 23:08:51 »
Karel en Sander luisteren naar opname waarin dat gezegd wordt. Misschien was het wel een opname van de finale van vorig jaar en krijgt Sander hier instructies over hoe hij het moet aanpakken tijdens de ontknopingsfase?

Sander als vervanger van Karel



Dat lijkt me niet; allereerst luidden de woorden van Karel verleden jaar anders. Hij sprak toen over het maken van een buiging voor een journaliste die angstwekkend goed kon acteren en even diep in gedachten voor een terechte winnaar (meen ik me te herinneren hoor, correct me if I'm wrong). Voorts trekt Sander hetzelfde gezicht als Jim deed toen hij op een schermpje een molactie van Yvon te zien kreeg.
Woosie down?

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #217 Gepost op: 24-02-2007, 23:15:38 »
"Dat kan anders"
"Dat kan Sander"

Ik las het ergens en vind het sterk gevonden. Misschien mag Sander de laatste executie doen.

Ik herinner me ook dat Karel bij de eerste executie sterke nadruk legde de ondankbaarheid om de eerste of de laatste afvaller voor de finale te moeten zijn. Welnu, het gaat om de laatste afvaller voor de finale. Misschien mag Sander nog op een of andere manier meedoen. Het uitvoeren van de laatste executie? Lijkt me lastig als hij al in Nederland was maar misschien hebben ze er een mooie draai aangegeven.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #218 Gepost op: 25-02-2007, 11:11:21 »
Ik heb net het Volgende Week-filmpje nog even gekeken.
En heb gelet op Paul, Inge en Renate die op een bankje ofzo zitten achter Karel, en op Sander.

Want Sander reageert heel raar:



Hij reageert alsof een goede vriend hem bedrogen heeft.
En laat die goede vriend nou net Paul zijn.
Is Paul dan de Mol?


En als we Karel zien op een DVD-spelertje, zitten daarachter waarschijnlijk Paul (in zijn zwarte shirt), Inge (met haar blonde haren) en Renate (haar gezichtsstructuur).

De volgende foto's verduidelijken het even:



Dus van links naar rechts: Paul, Renate en Inge.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #219 Gepost op: 25-02-2007, 11:23:22 »
Ik heb net het Volgende Week-filmpje nog even gekeken.
En heb gelet op Paul, Inge en Renate die op een bankje ofzo zitten achter Karel, en op Sander.

Want Sander reageert heel raar:



Hij reageert alsof een goede vriend hem bedrogen heeft.
En laat die goede vriend nou net Paul zijn.
Is Paul dan de Mol?


En als we Karel zien op een DVD-spelertje, zitten daarachter waarschijnlijk Paul (in zijn zwarte shirt), Inge (met haar blonde haren) en Renate (haar gezichtsstructuur).

De volgende foto's verduidelijken het even:



Dus van links naar rechts: Paul, Renate en Inge.

ja, die reactie van Sander was me ook opgevallen.

Dat je de drie kanidaten ziet zitten achter Karel is op zich vreemd, want Karel zegt dat de kandidaten hem moeten zoeken. Is de laatste opdracht voor de vier overgebleven kandidaten. Het zou dus sterk zijn dat ze het zijn, hoewel ze er wel wat van weg hebben.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in