Auteur Topic: Theorie: Deelnemers met relatie met oude officiële hint zijn niet de mol.  (gelezen 26876 keer)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Ik lees dat topic. Maar dat is een slechts constatering dat er veel dingen te zien zijn in aflevering 1. oa Beatle-shirts en Adrian Mole boeken en Ambivalent. Saem schrijft dat hij denkt dat dit alles dwaalsporen zijn. Wellicht bedoelt Saem hetzelfde, maar da's eigenlijk niet duidelijk.
Maakt niet uit ook, ben gewoon benieuwd of 't wat is.

Wellicht had ik daar de theorie moeten plaatsen...
« Laatst bewerkt op: 9-01-2007, 13:25:26 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Ik lees dat topic. Maar dat is een slechts constatering dat er veel dingen te zien zijn in aflevering 1. oa Beatle-shirts en Adrian Mole boeken en Ambivalent. Saem schrijft dat hij denkt dat dit alles dwaalsporen zijn.

Wellicht had ik daar de theorie moeten plaatsen...

Begrijp me goed; jouw opmerkingen zijn duizendmaal beter dan het de-bel-horen-luiden-verhaal van Saem, maar ik vraag me af in hoeverre dat topic de trigger is geweest voor jouw theorie. Ik vind 'm in ieder geval erg goed, vooral omdat hij geheel past bij wat de molredactie de afgelopen jaren teweeg heeft gebracht.
Woosie down?

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Begrijp me goed; jouw opmerkingen zijn duizendmaal beter dan het de-bel-horen-luiden-verhaal van Saem, maar ik vraag me af in hoeverre dat topic de trigger is geweest voor jouw theorie. Ik vind 'm in ieder geval erg goed, vooral omdat hij geheel past bij wat de molredactie de afgelopen jaren teweeg heeft gebracht.
Ik kan alleen maar naar eer en geweten schrijven dat ik dat topic nog niet had gezien, tot dat je me er op wees.

Edit: Op .nl heeft Martin dit al wel geschreven op 5 jan, in een snel afgesloten topic.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2007, 15:24:58 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Michmol gelooft u. ::jaja::
Woosie down?

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: nep-aanwijzingen van WIDM-redactie?
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2007, 14:12:29 »
*kuch*
het is YVON Jaspers.
YVON! Niet Yvonne.
Laat het nou voor eens en voor altijd duidelijk zijn. Ik wens dit nooit, maar dan ook nooit meer fout te zien. Snappez-vous?!

He ik was niet de enige die dat storend vond, haha

Net als mensen die hier steeds de CH vervangt door een G ==> egt enzo, waar is het mis gegaan met die generatie  :(

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
W8 & C
We zullen zien hoe dit dus verder evolueert, maar ik vind het zeer goed gevonden.
Het is maar te hopen dat men door toeoden van dit topic de uitzendingen niet gaat aanpassen  ;D
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Er zit nóg een "afwijking" in Huisje-Boompje-Beestje. De meesten hadden een leitje om om te schrijven met een krijtje. Er waren twee (of drie) kandi's die een schrift kregen...

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Er zit nóg een "afwijking" in Huisje-Boompje-Beestje. De meesten hadden een leitje om om te schrijven met een krijtje. Er waren twee (of drie) kandi's die een schrift kregen...

Ja, 2: Alex en Eva geloof ik. Maar daar gaat de theorie niet over.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: nep-aanwijzingen van WIDM-redactie?
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2007, 15:42:59 »
He ik was niet de enige die dat storend vond, haha

Net als mensen die hier steeds de CH vervangt door een G ==> egt enzo, waar is het mis gegaan met die generatie  :(
dat is weer de oude generatie
want de nog nieuwere generatie is er eindelijk achter dat dat niet cool of whatever is.

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Edit: Op .nl heeft Martin dit al wel geschreven op 5 jan, in een snel afgesloten topic.

Wie zou dat topic dan zo snel gesloten hebben? Iemand van de WIDM redactie??? Misschien een té snel ontdekte hint en bij het sluiten van het topic minder in het oog springend?

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Wie zou dat topic dan zo snel gesloten hebben? Iemand van de WIDM redactie??? Misschien een té snel ontdekte hint en bij het sluiten van het topic minder in het oog springend?
Nee, een overijverige Mollerator. En die weten niets van de productie af.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
 :( jammer, ik dacht: nu zijn we eruit!!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
nou op zoek naar iemand met een grote M op zijn/haar shirt ::vergroot::

Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
en die altijd een zwarte handschoen draagt "elise" ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
En als we dan een geheime teruggespoelde boodschap horen zoals bij Nico, weten we in ieder geval dat het gelul is ::rofl::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Heeft er iemand al een M beweging gemaakt in het scherm?

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: nep-aanwijzingen van WIDM-redactie?
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2007, 17:25:51 »
dat is weer de oude generatie
want de nog nieuwere generatie is er eindelijk achter dat dat niet cool of whatever is.

precies, die doen het alleen als er geen andere oplossing is, of nog niet weten hoe het moet  ::hypocriet::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Oh, maar ik zie dat Dikke controleur helaas niet de eerste is die met deze theorie aan komt zetten; saem was weliswaar wat onsamenhangender net iets eerder met zijn topic over nep-hints. Helaasch!

Wel of niet eerste, wat maakt 't uit? Twee zielen, één gedachte eerder.  ::jaja::

Maar omdat de ideeen van saem en DikkeControleur idd overeenkomen, heb ik de twee topics maar samengevoegd.  :)

WorldExpress

  • Gast
Ik vind het een hele goede theorie! Een typische WIDM hint vind ik :P

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Nog meer links met oude series:
Dit keer de introductie filmpjes

Intro van Sander met telefoon lijkt op die van milouska(2006).
Intro Eva in een vliegtuig, lijkt op intro van Marc marie(2005).
Intro Menno die abseilt, lijkt op Intro Nice (2001)
Intro Paul in een trein, lijkt op Intro Mary-Lou in metro(2006).

Met dank aan Linda.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.