Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 70112 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2007, 22:06:17 »
Wie beheert eigenlijk de pot????

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2007, 22:07:22 »
Wie beheert eigenlijk de pot????
Karel zelf denk ik, vorig jaar beheerden de kandidaten ook de pot niet

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #62 Gepost op: 11-01-2007, 22:07:56 »
Menno zei: "Ik heb geld gekregen, 500 euro."
Misschien had de rest dat ook wel...
Paul zei dat ook, en met wie hij was, weet f niet meer wie, pakte toen de telefoon, en Paul pakte die toen weer terug
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #63 Gepost op: 11-01-2007, 22:08:23 »
Paul zei dat ook, en met wie hij was, weet f niet meer wie, pakte toen de telefoon, en Paul pakte die toen weer terug
Liesbeth was met Paul

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #64 Gepost op: 11-01-2007, 22:09:06 »
welke pot?  :D

inderdaad. weinig commentaar erbij trouwens deze aflevering!
geen jokers, geen mollenboekjes...

waarom hebben we niets gezien van wazig telefoonverkeer? wazige instructies alla, maar normaal gesproken tettert alles door elkaar heen en wordt iedereen boos omdat er lijnen bezet zijn, etc etc.

dick was wel erg stil trouwens tijdens opdracht 1, je zou zowat vergeten dat hij er niet was. zeer zeker geen mollengedrag. (of hij zit als mol vrolijk toe te kijken hoe eva en nadja sowieso alles al verknallen  ;))

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #65 Gepost op: 11-01-2007, 22:09:39 »
Liesbeth was met Paul
En toen had ze het nog niet door  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #66 Gepost op: 11-01-2007, 22:10:36 »
'geef karel een hand'  moest de tekst zijn. al snapte ik karels verhaal niet helemaal. de thaise tekst betekende iets anders dan wat er stond oid?

die dieren lijken me dan niet iets met die woorden te maken te hebben.
toch zijn ze er wel bewust geplaatst, want die borden/tekens zijn voor widm gemaakt lijkt mij..
misschien even opzoeken wat voor betekenis die dieren hebben in thailand.

Vond de eerste opdracht ook erg wazig en snapte er ook niet veel van. Nog maar een keer terugkijken in slow motion dus  :D
Maar er waren toch 3 groepjes die elk 4 letters moesten vinden? Twaalf letters totaal dus. En varken, hond en rat zijn alledrie 'sterrenbeelden' uit de Chinese dierenriem.
Weet nog niet wat we daarmee moeten (als we er al iets mee moeten), maar misschien heeft iemand anders een idee?  ;D

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #67 Gepost op: 11-01-2007, 22:10:50 »
Menno zei: "Ik heb geld gekregen, 500 euro."
Misschien had de rest dat ook wel...
Klopt Menno was het...
Dat zou kunnen ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2007, 22:12:13 »
welke pot?  :D

inderdaad. weinig commentaar erbij trouwens deze aflevering!
geen jokers, geen mollenboekjes...

waarom hebben we niets gezien van wazig telefoonverkeer? wazige instructies alla, maar normaal gesproken tettert alles door elkaar heen en wordt iedereen boos omdat er lijnen bezet zijn, etc etc.

dick was wel erg stil trouwens tijdens opdracht 1, je zou zowat vergeten dat hij er niet was. zeer zeker geen mollengedrag. (of hij zit als mol vrolijk toe te kijken hoe eva en nadja sowieso alles al verknallen  ;))

wel mollenboekjes :P  je zag renate ermee lopen bij de eerste opdracht.

Offline Benjimol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2007, 22:27:32 »
Hallo allemaal, normaal lees ik dit alleen, maar ik dacht laat ik me dit keer registreren en jullie de komende weken versterken met mijn ideeën over de mol.
Althans, dat hoop ik....

Wel een spannende afl. deze week, alleen er worden maar weinig stiekeme streken uitgehaald vind ik.
Geen gesmoes en complotten onderling, geen gestolen jokers, zoals vorig jaar bij Peggy en Milouska, volgens mij zijn ze zelfs alweer verdwenen uit het spel.
Of ben ik de enige die dat vindt?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2007, 22:30:05 »
Hallo allemaal, normaal lees ik dit alleen, maar ik dacht laat ik me dit keer registreren en jullie de komende weken versterken met mijn ideeën over de mol.
Althans, dat hoop ik....

Wel een spannende afl. deze week, alleen er worden maar weinig stiekeme streken uitgehaald vind ik.
Geen gesmoes en complotten onderling, geen gestolen jokers, zoals vorig jaar bij Peggy en Milouska, volgens mij zijn ze zelfs alweer verdwenen uit het spel.
Of ben ik de enige die dat vindt?
Tis nog wat saai op dat gebied, maar vorig(e) seizoen(en) gebeurde e rook niet veel in de eerste afleveringen. En idd, de jokers zijn weg, maar ik denk dat er volgende afleveringen weer jokers te verdienen zijn
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2007, 22:31:14 »
Tis nog wat saai op dat gebied, maar vorig(e) seizoen(en) gebeurde e rook niet veel in de eerste afleveringen. En idd, de jokers zijn weg, maar ik denk dat er volgende afleveringen weer jokers te verdienen zijn
Volgens mij heeft Inge ze niet ingezet

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2007, 22:32:04 »
Volgens mij heeft Inge ze niet ingezet
hmm..kan.. Ik was tijdens de test in hoog tempo aan het typen wie op wie stemde  :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2007, 22:34:10 »
hmm..kan.. Ik was tijdens de test in hoog tempo aan het typen wie op wie stemde  :)
Ik heb de test 2x bekeken (om te kijken wat Liesbeth zei) en volgens mij heeft Inge ze niet zichtbaar ingezet. Renate deed dat overigens wel.

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 2
« Reactie #74 Gepost op: 11-01-2007, 22:36:55 »
Renate of Nadja, daartussen twijfel ik nu.
Van Paul ben ik meer of meer afgestapt, want die deed niks raars vandaag.

Hij heeft het niet gedaan maar hij stelde wel voor om een andere taxi te nemen terwijl dat niet mocht. Dat vond ik wel gelijk verdacht toen hij dat zei. Ook griste hij de telefoon terug toen Liesbeth die pakte, alsof zij niet mocht weten wat er gezegd werd. Misschien belde hij helemaal niet met Nadja of Eva maar had hij gewoon een redactielid aan de lijn.
Hij blijft mijn Mol.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #75 Gepost op: 11-01-2007, 22:37:18 »
Ik heb de test 2x bekeken (om te kijken wat Liesbeth zei) en volgens mij heeft Inge ze niet zichtbaar ingezet. Renate deed dat overigens wel.
Yup, dat zag ik wel zeker weten. Liesbeth stemde onbekend  :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #76 Gepost op: 11-01-2007, 22:38:09 »
Hij heeft het niet gedaan maar hij stelde wel voor om een andere taxi te nemen terwijl dat niet mocht. Dat vond ik wel gelijk verdacht toen hij dat zei. Ook griste hij de telefoon terug toen Liesbeth die pakte, alsof zij niet mocht weten wat er gezegd werd. Misschien belde hij helemaal niet met Nadja of Eva maar had hij gewoon een redactielid aan de lijn.
Hij blijft mijn Mol.
Inmiddels is Paul ook weer mijn mol, ik ben nooit zo standvastig als het om mollen gaat ::rofl:: ::rofl::

Offline Benjimol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #77 Gepost op: 11-01-2007, 22:42:29 »
Ik vind Paul juist niet verdacht. Hij ging als eerste van de laatste 4 abseilen, zonder te weten wat de andere 3 zouden doen. Dan riskeer je toch een winst van 10.000 Euro?
Renate en Nadja waren trouwens errug irritant vandaag.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2007, 22:47:29 »
Varken, Rat en Hond zijn nderdaad chinese dierenriemtekens, aan wie kunnen we die event. koppelen en WAAROM? grrrrr ik word hier helemaal raar van maar wat is het fijn!
 ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Aflevering 2
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2007, 22:49:47 »
Ik vind Paul juist niet verdacht. Hij ging als eerste van de laatste 4 abseilen, zonder te weten wat de andere 3 zouden doen. Dan riskeer je toch een winst van 10.000 Euro?
Renate en Nadja waren trouwens errug irritant vandaag.

Kwam dat ook niet deels door Karel? Die stelde voor dat, omdat Paul toch wel wilde gaan, dat hij dan ook maar op dat moment ging. Ook al was dat misschien tegen de plannen van Paul in. Maar die wist misschien 99% zeker dat Alex niet zou gaan.