Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 70115 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #40 Gepost op: 11-01-2007, 21:44:25 »
ik vind het wel grappig dat iemand anders krokodillentranen zegt, en dat meteen de rest van de mensheid be-aamt.
bij expeditie ook al, met de tranen van curd. (moet weer even omschakelen van mijn diepzinnige robinson posts naar een iets ander niveau  :P ;))

ik verdenk paul, maar eigenlijk vind ik 'm gewoon heel erg lief. hij brengt allemaal george gevoelens bij me naar boven (die kan het toch niet zijn?!).
misschien heeft de productie wel weer een georgje willen creeren.  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #41 Gepost op: 11-01-2007, 21:46:13 »
ik verdenk paul, maar eigenlijk vind ik 'm gewoon heel erg lief. hij brengt allemaal george gevoelens bij me naar boven (die kan het toch niet zijn?!).
misschien heeft de productie wel weer een georgje willen creeren.  ::jaja::


Stiekem hoop ik inderdaad wel op dat laatste ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #42 Gepost op: 11-01-2007, 21:46:40 »
ik vind het wel grappig dat iemand anders krokodillentranen zegt, en dat meteen de rest van de mensheid be-aamt.


Tja, je kunt ook expres anti doen, maar als mensen het gewoon met elkaar eens zijn, wat is daar dan mis mee??  ??? ??? ??? ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Inge acteert..
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2007, 21:46:58 »
Ik hoor iedereen over het goede acteerwerk van Renate. Maar volgens mij had Inge een sterk staaltje acteerkunst toen zij op het aanbod van Karel inging. Zowel Nadja als Dick durfden er niet op in te gaan omdat ze ervan overtuigd waren dat Alex niet zou abseilen(gelijk hadden zij!) maar Inge denkt dat het haar wel gaat lukken! Ze roept een paar keer dat Alex hen al zoveel geld heeft gekost. Wellicht is hij de mol wel en door dan die opdracht van vnl.Alex te laten afhangen is wel een groot risico om te nemen. Als Inge er niet op in was gegaan hadden ze in ieder geval nog wat geld gewonnen. Nu is de hele opdracht mislukt. Voor mij is Inge de mol. Ze doet eerst net of ze heel erg twijfelt. Ja ja....erg verdacht allemaal. ::)
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 11:35:22 door lonneke14 »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2007, 21:48:41 »
Ik blijf nog even bij Dick. Hoeft niets te doen met al die nep-mollen om hem heen!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 2
« Reactie #45 Gepost op: 11-01-2007, 21:49:22 »
laten we er even van uit gaan dat renate Niet de mol is.
als renate niet gaat abseilen en zoo een beetje mols overkomt gaan alle kandidaten in de test zeggen "jah,renate is de mol" en hebben alle kandidaten dus kats veel fouten in de test.

en zo kan renate dan weer een foutje in de test maken zodat ze niet tot de slechtste hoort

groeten.

p.s. laten we er nu maar wel vanuit gaan dat renate de mol is

jaa renate die dacht misschien van alex gaat toch niet, dus dan hoef ik ook niet te gaan, en dan denken ze dat ik de mol ben!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2007, 21:50:01 »
Nadja, molde too obvious... wat ervan te denken...  :-\\
Renate, kom op zeg! Als zelfs Eva durft te abseilen, ga dan zelf ook een voorbeeld daaraan nemen! Verder... niet echt mollenstreken. Maar ik blijf erbij, de mol had een positie in de controlekamer tijdens opdracht 1. Zo kan de mol meerdere mensen beinvloeden en ook nog eens 6 mensen aansturen. Erg gemakkelijk om de opdracht te laten mislukken, en je hebt altijd een dekmantel. Want de zes die je aanstuurt weten niet wie wat deed in de toren. ;)

Wel leuke aflevering, maarja.. de opdrachten... alweer zo'n speurtocht geregeld door een controlekamer. En alweer abseilen. Enfin.. leuke opdracht, en ik heb de pool goed! Liesbeth eruit, woei, Liesbeth eruit, Liesbeth... goed ik stop al wel..  ::rofl:: :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2007, 21:51:03 »
Stiekem hoop ik inderdaad wel op dat laatste ::ok::

helaas heeft hij inderdaad deze aflevering weinig verdachts gedaan.
alsnog gaan abseilen, lekker meedeinen met de groep..

zijn jullie die dieren bij de thaise tekens ook opgevallen?
zou dit iets met thailand te maken hebben of zullen we er iets achter gaan zoeken?   ::vergroot::

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2007, 21:54:58 »
helaas heeft hij inderdaad deze aflevering weinig verdachts gedaan.
alsnog gaan abseilen, lekker meedeinen met de groep..

zijn jullie die dieren bij de thaise tekens ook opgevallen?
zou dit iets met thailand te maken hebben of zullen we er iets achter gaan zoeken?   ::vergroot::

Een varken en een muis heb ik gezien?

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2007, 21:56:24 »
Leuke aflevering, veel vage dingen...

Op basis van de afgelopen 2 afleveringen:
Geen mol: Dick, Inge, Eva
Wel mol: Renate, Menno, Nadja, Paul, Alex

Okee... wie van de 5 ::rofl::
Ik kijk alweer uit naar volgende week!

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 2
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2007, 21:57:14 »
Een varken en een muis heb ik gezien?
Ik dacht: een varken, een hond en een rat.

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2007, 21:59:12 »
Ik dacht: een varken, een hond en een rat.

Dat kan, maar dat varken weet ik zeker  ::jaja::

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 2
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2007, 21:59:49 »
mijn mol was eerst renate, maar die vond ik achteraf gezien te opvallerig, dus toen ging ik naar nadja, maar nu deed zij veel te mollerig.

renate en nadja zijn te opvallend... ze willen verdacht overkomen, zodat de kandidaten denken dat ze de mol zijn.

pffffff ik weet het niet meer!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2007, 22:02:01 »
mijn mol was eerst renate, maar die vond ik achteraf gezien te opvallerig, dus toen ging ik naar nadja, maar nu deed zij veel te mollerig.

renate en nadja zijn te opvallend... ze willen verdacht overkomen, zodat de kandidaten denken dat ze de mol zijn.

pffffff ik weet het niet meer!!!
Probeer Paul eens  :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Vyper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Momfer is de mol!
Re: Aflevering 2
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2007, 22:02:16 »
Wel waardeloos dat we helemaal niets van de voorbereiding van opdracht 1 te zien kregen. Hoe zijn die groepen samengesteld? Hoe is bepaald wie er in control room ging en wie niet? Erg slechte productie deze keer.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 2
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2007, 22:03:22 »
Wel waardeloos dat we helemaal niets van de voorbereiding van opdracht 1 te zien kregen. Hoe zijn die groepen samengesteld? Hoe is bepaald wie er in control room ging en wie niet? Erg slechte productie deze keer.
indd, dit is in 7 seizoenen de 1e keer dat ik een opdracht slecht gemonteerd / geproduceerd vind ::niet-ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2007, 22:03:48 »
Wel waardeloos dat we helemaal niets van de voorbereiding van opdracht 1 te zien kregen. Hoe zijn die groepen samengesteld? Hoe is bepaald wie er in control room ging en wie niet? Erg slechte productie deze keer.
Inderdaad, en hoe is bepaald wie het geld kreeg? Want iemand zei zoiets van ik heb het geld gekregen...Dat vond ik wel verdacht.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2007, 22:04:44 »
toch ben ik wel heel erg benieuwd wie nou echt het brein achter de mislukking van opdracht 1 was. Wie weet heeft "intelligente" Eva allemaal verkeerde routes uitgestippeld en brengt Nadja deze foute instructies "dommig" door naar de anderen.

Wat ik wil zeggen is dat het niet per sé een (opzettelijke) spreekfout hoeft te zijn van Nadja maar dat de hele planning is gesabotteerd (denk aan Yvone en Lottie in de controlroom, Lottie doet warrig aan de telefoon maar het is Yvon die meteen in het begin al de verkeerde pleinen heeft aangewezen)....

we zullen zien... ::vergroot::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2007, 22:05:07 »
Dat kan, maar dat varken weet ik zeker  ::jaja::

'geef karel een hand'  moest de tekst zijn. al snapte ik karels verhaal niet helemaal. de thaise tekst betekende iets anders dan wat er stond oid?

die dieren lijken me dan niet iets met die woorden te maken te hebben.
toch zijn ze er wel bewust geplaatst, want die borden/tekens zijn voor widm gemaakt lijkt mij..
misschien even opzoeken wat voor betekenis die dieren hebben in thailand.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2007, 22:05:19 »
Inderdaad, en hoe is bepaald wie het geld kreeg? Want iemand zei zoiets van ik heb het geld gekregen...Dat vond ik wel verdacht.
Menno zei: "Ik heb geld gekregen, 500 euro."
Misschien had de rest dat ook wel...