Auteur Topic: Oude series (NL en buitenland)  (gelezen 41349 keer)

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #20 Gepost op: 12-01-2007, 00:09:24 »
Nogmaals, en hopelijk in het laatste topic! ;D ;)

Ik ga na dit seizoen een verkoopronde starten van oude MOL-series. De series die ik op DVD heb: Nederland 1 t/m 6 (en dus ook 7 na dit seizoen), België 1 t/m 3, BBC 1 en 2, Amerika 1 en 2 en Australië 1 t/m 5. 8)

Hou het forum goed in de gaten, er wordt vanzelf meer duidelijk. Kan alvast verklappen dat de kosten €3,75 per dvd zullen zijn. De meeste series zijn 2 dvd's, dus €7,50 per serie. Sommigen zijn 3 dvd's en dan wordt het €10,- ::vergroot::

Aan mij kun je wel eens een hele goede 'klant' hebben  ::trots::

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #21 Gepost op: 12-01-2007, 00:32:21 »
Ik heb de serie pas vanaf George gezien! Wil de eerdere ook zien, met onbekende nederlanders was het veeeeeel leuker:)

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #22 Gepost op: 12-01-2007, 00:49:04 »
Haha, vergoeding natuurlijk  :) Maar niet duur hoor, dvd's zijn van uistekende kwaliteit  :)

Hoi Duikertje en alle anderen  ::zwaai::
Ja, klopt, ik kopieer ze weer. Ik heb al een paar een pm gestuurd en kort uitgelegd over de series. Voor alle anderen:
Ik heb net als Arco alle Nederlandse (6) Belgische (3) Engelse (2) Australische (5) en nog (2) Amerikaanse series. Ze staan bijna allemaal op 2 schijfjes per serie, behalve NL5 en de 2 van USA, die staan op 3 per serie.
Ik heb vorig jaar heel veel verbeterd aan de bestaande series. Een groot aantal ingekort van series die slecht op dvd waren gezet (van 3 naar 2 schijfjes), ik heb een gedeelte van NL4 van een andere videobron weten te bemachtigen, ik heb de terugblik van NL2 van Ikke mogen kopieren.  ::ok:: , van Australie heb ik een aantal betere versies, en heb een heleboel series van menu's en hoofdstukken voorzien. En ik denk nu dat Eva de mol is, maar dat heeft hier geen rxxt mee te maken ;D
Alle reacties of verdere vragen kunnen via dit forum of via pm gestuurd worden.
Groetjes allemaal  ::bravo:: en veel molplezier.
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

WorldExpress

  • Gast
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2007, 00:54:04 »
:o de terugblik van NL2 (NL 1 tm 4 en BE 1 tm 3 van je gekocht)

Die willik die willik die willik! :P Maar ik vind t een beetje zonde om alleen daarom die dvd te kopen :P Kan je m niet even achter een andere serie plakken  ::hypocriet:: NL5 op schijfje 3, is vast wel wat ruimte over :P

Ben nu bij aflevering 7 (alweer :P ) van NL4, wie is het nou toch :o
En ik schrok alwéér! Op een gegeven moment stop de aflevering en gaat op zwart. Na 10 seconden wachten begon ie weer :P
« Laatst bewerkt op: 12-01-2007, 00:57:32 door _Luc_ »

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2007, 01:05:44 »
:o de terugblik van NL2 (NL 1 tm 4 en BE 1 tm 3 van je gekocht)

Die willik die willik die willik! :P Maar ik vind t een beetje zonde om alleen daarom die dvd te kopen :P Kan je m niet even achter een andere serie plakken  ::hypocriet:: NL5 op schijfje 3, is vast wel wat ruimte over :P

Ben nu bij aflevering 7 (alweer :P ) van NL4, wie is het nou toch :o
En ik schrok alwéér! Op een gegeven moment stop de aflevering en gaat op zwart. Na 10 seconden wachten begon ie weer :P

Hoi Luc
mooi, nog steeds in de mollen (graaf graaf)
Ja, de tweede schijf van NL4 heb ik zo gelaten als die was. Daar was al een menu bij gemaakt ook, dus voor die 10 seconden black-out nou heel die dvd uit elkaar te gaan halen...
En de terugblik is lastig om ergens anders bij te zetten. Een dvd werkt niet als een cassettebandje. Als je eenmaal een schijf afhebt, bestaat er helemaal geen lege ruimte meer. Of je er nu 1 of 4 GB aan data hebt opgezet.
Groetjes ::zwaai::
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2007, 03:43:45 »
ik ga eens overleggen met mijn broer  ::hypocriet:: kunnen we misschien de kosten delen ;D

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2007, 11:12:29 »
Ik heb interesse in serie 1 t/m 3 van NL. Heb NL3 wel op Divx maar DVD is natuurlijk smullen. Ik stuur je nog een pm.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #27 Gepost op: 13-01-2007, 11:12:49 »
:o de terugblik van NL2 (NL 1 tm 4 en BE 1 tm 3 van je gekocht)

Die willik die willik die willik! :P Maar ik vind t een beetje zonde om alleen daarom die dvd te kopen :P Kan je m niet even achter een andere serie plakken  ::hypocriet:: NL5 op schijfje 3, is vast wel wat ruimte over :P

Daarover had ik Lutek ook al eens ge-PMt, want ik wou natuurlijk wel die terugblik zien. Toen gaf hij mij deze link van de terugblik van NL 2:

http://s22.quicksharing.com/v/3562621/MOL_NL2_terugblik.rm.html

@Lutek, als ik hem niet mag plaatsen moet je het zeggen ;)

Offline Jalos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #28 Gepost op: 13-01-2007, 11:45:23 »
Daarover had ik Lutek ook al eens ge-PMt, want ik wou natuurlijk wel die terugblik zien. Toen gaf hij mij deze link van de terugblik van NL 2:

http://s22.quicksharing.com/v/3562621/MOL_NL2_terugblik.rm.html

@Lutek, als ik hem niet mag plaatsen moet je het zeggen ;)

Ik zie niks op die link hoor file size : 0.00 MB /0 kb ???
Sa is't en net oars!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2007, 11:50:01 »
Ik zie niks op die link hoor file size : 0.00 MB /0 kb ???

Ik zie het ja. Dan zou je Lutek even moeten PM-en, die heeft het filmpje vast nog wel.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2007, 12:17:29 »
Ik zie niks op die link hoor file size : 0.00 MB /0 kb ???
Inderdaad ik ook

Ik zie het ja. Dan zou je Lutek even moeten PM-en, die heeft het filmpje vast nog wel.
Heb jij hem niet op je PC?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2007, 12:34:09 »
Heb jij hem niet op je PC?

Nee, ik heb hem vorig jaar al bekeken, en toen heb ik het bestandje weggegooid :o

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2007, 13:55:30 »
Nogmaals, en hopelijk in het laatste topic! ;D ;)

Ik ga na dit seizoen een verkoopronde starten van oude MOL-series. De series die ik op DVD heb: Nederland 1 t/m 6 (en dus ook 7 na dit seizoen), België 1 t/m 3, BBC 1 en 2, Amerika 1 en 2 en Australië 1 t/m 5. 8)

Hou het forum goed in de gaten, er wordt vanzelf meer duidelijk. Kan alvast verklappen dat de kosten €3,75 per dvd zullen zijn. De meeste series zijn 2 dvd's, dus €7,50 per serie. Sommigen zijn 3 dvd's en dan wordt het €10,- ::vergroot::
dan is Lutek goedkoper...
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2007, 13:56:06 »

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2007, 13:59:22 »
Hoi Duikertje en alle anderen  ::zwaai::
Ja, klopt, ik kopieer ze weer. Ik heb al een paar een pm gestuurd en kort uitgelegd over de series. Voor alle anderen:
Ik heb net als Arco alle Nederlandse (6) Belgische (3) Engelse (2) Australische (5) en nog (2) Amerikaanse series. Ze staan bijna allemaal op 2 schijfjes per serie, behalve NL5 en de 2 van USA, die staan op 3 per serie.
Ik heb vorig jaar heel veel verbeterd aan de bestaande series. Een groot aantal ingekort van series die slecht op dvd waren gezet (van 3 naar 2 schijfjes), ik heb een gedeelte van NL4 van een andere videobron weten te bemachtigen, ik heb de terugblik van NL2 van Ikke mogen kopieren.  ::ok:: , van Australie heb ik een aantal betere versies, en heb een heleboel series van menu's en hoofdstukken voorzien. En ik denk nu dat Eva de mol is, maar dat heeft hier geen rxxt mee te maken ;D
Alle reacties of verdere vragen kunnen via dit forum of via pm gestuurd worden.
Groetjes allemaal  ::bravo:: en veel molplezier.
Lutek
Lutek,

Mijn vader heeft net een DVD recorder met 250 gb harddisk gekocht. En volgens mij dezelfde dvd's als die van jou. (toeval overiegens)Hij heeft net Afl 1 en 2 op een dvd gezet, en toen was die al vol. Hij heeft ook de keuze om 8 uur op 1 dvd te zetten. Zou dit dan erg van de kwaliteit afgaan? Is overigens niet bedoeld om concurrentie te maken, of om ze niet meer van jou te kopen, maar voor andere programma's.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2007, 00:05:34 »
Lutek,
Mijn vader heeft net een DVD recorder met 250 gb harddisk gekocht. En volgens mij dezelfde dvd's als die van jou. (toeval overiegens)Hij heeft net Afl 1 en 2 op een dvd gezet, en toen was die al vol. Hij heeft ook de keuze om 8 uur op 1 dvd te zetten. Zou dit dan erg van de kwaliteit afgaan? Is overigens niet bedoeld om concurrentie te maken, of om ze niet meer van jou te kopen, maar voor andere programma's.

Hoi Divertje
Je kunt inderdaad op verschillende manieren een dvd opnemen: HSP = 1,5 uur / SP = 2 uur / LP = 3 uur / EP = 4 uur / SLP = 6 uur / en je kunt op sommige recorders ook 1 uur of 8 uur opnemen.
Zelf doe ik altijd EP, het is niet het allerbeste, maar heel behoorlijk. En met de mol die 50 minuten duurt per aflevering lukt het precies om er dan later 2 schijfjes mee te maken (de menu's maken kost niet veel ruimte op een dvd, zolang je geen bewegende menu's maakt). Het is natuurlijk ook om de kosten te drukken: niet veel mensen zouden het leuk vinden om 5 schijfjes voor 1 serie te krijgen.
Om 8 uur op 1 schijf te zetten, zou ik je toch echt afraden. Dan heb je geen mooi beeld meer. Maar voor jezelf moet je natuurlijk altijd de afweging maken of je sommige programma's echt ooit nog eens in je leven zult bekijken of dat je ze slechts bewaart omdat je ze niet weg wilt gooien. (dat klinkt nu misschien gek, maar als je 38 bent snap je wat ik bedoel)  ::rofl::
groetjes, en ehh...... deze keer heb ik eindelijk eens gelijk, Eva IS de mol, let maar op. ::tandpastasmiley::
Ciao
Lutek
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2007, 00:16:16 »
Lutek, zou je de terugblik van serie 2 ergens willen uploaden, die link van Tinuz werkt niet meer!

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2007, 00:25:35 »
Lutek, zou je de terugblik van serie 2 ergens willen uploaden, die link van Tinuz werkt niet meer!

hoi Willemson, _Luc_, Tinuzz, Jalos,
nee, die was al oud. Quicksharing gooit het weg na verloop van tijd.
Ik heb dat filmpje ook niet meer. Ik had het verkleind tot 150mb of zoiets, het is om 1x te zien en dan weg te gooien. Ik zal het morgen opnieuw doen en de link hier plaatsen.
 ;)
groet
Loet
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

WorldExpress

  • Gast
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2007, 00:39:40 »
hoi Willemson, _Luc_, Tinuzz, Jalos,
nee, die was al oud. Quicksharing gooit het weg na verloop van tijd.
Ik heb dat filmpje ook niet meer. Ik had het verkleind tot 150mb of zoiets, het is om 1x te zien en dan weg te gooien. Ik zal het morgen opnieuw doen en de link hier plaatsen.
 ;)
groet
Loet
::bravo::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2007, 00:43:06 »
Ahh, de terugblik op de tweede seire. Top!
Die ga ik ook zeker eens downloaden

Top Lutek!
Eindelijk...