Auteur Topic: Oude series (NL en buitenland)  (gelezen 41352 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #60 Gepost op: 18-01-2007, 20:08:47 »
Heb je ook andere Mediaplayers?
quicktime, die herkent hem niet. Mss f een convertetje zoeken
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2007, 20:10:21 »
Dan zou ik het ook niet weten, misschien uploaden via Youtube/video.google en dan bekijken, maar dat rooft wel tijd.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #62 Gepost op: 18-01-2007, 20:11:36 »
Dan zou ik het ook niet weten, misschien uploaden via Youtube/video.google en dan bekijken, maar dat rooft wel tijd.
goed idee! zal ik f doen

mn pc staat toch nog wel een aantal uurtjes aan  ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2007, 20:12:33 »
goed idee! zal ik f doen

mn pc staat toch nog wel een aantal uurtjes aan  ;D

Misschien kun je de link posten voor degene die er ook problemen mee hebben? ::ok::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2007, 20:13:19 »
Misschien kun je de link posten voor degene die er ook problemen mee hebben? ::ok::
nope, max 100 MB / 10 minuten  ::niet-ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2007, 20:14:44 »
nope, max 100 MB / 10 minuten  ::niet-ok::

Voor video.google én Youtube. Anders moet je de Video Google Uploader hebben, dan kun je méér dan 100 mb uploaden.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2007, 20:15:38 »
Voor video.google én Youtube. Anders moet je de Video Google Uploader hebben, dan kun je méér dan 100 mb uploaden.
Moet je dan zelf doen  :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2007, 20:18:24 »
Moet je dan zelf doen  :)

Ik heb het filmpje niet ;D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2007, 20:19:51 »
Ik heb het filmpje niet ;D
Whahaha waarom niet  ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2007, 20:20:37 »
Whahaha waarom niet  ::rofl::

Ik had hem al gezien :D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2007, 20:21:45 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #71 Gepost op: 18-01-2007, 20:27:00 »
ik heb 4 mediaplayers, divx, mediaplayer, quicktime en realplayer. Het geluid blijft het geweldig doen, maar zonder beeld wil ik het niet horen   :\'(, eerst maar even afl. 3 van nu kijken en dan maar weer verder zien. Die google upload is niets voor digibeten zoals ik. Op het moment dat ik wil uploaden dan geeft ie: pagina wil niet openen, pf wat een goede altijd. Waarom houden ze niet gewoon iets hetzelfde. ik haat ook updates
« Laatst bewerkt op: 18-01-2007, 20:30:49 door Lola-aapje »

Offline Jalos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oud beeldmateriaal eerdere seizoenen
« Reactie #72 Gepost op: 18-01-2007, 21:40:29 »
Ik ben bezig met een DVD cover te maken voor de verschillende seizoenen van WIDM op DVD van Lutek (waarvoor dank). Echter zoek ik hiervoor beeldmateriaal zoals de groepsfoto's van die seizoenen. Uiteraard kan ik deze ook zelf capturen, dat zal ik ook wel doen voor wat leuke stills op de cover. Maar graag zoek ik dus wat hoog resoluut beeldmateriaal.

Heeft iemand deze nog of staan deze nog op een website?

Het gaat om seizoen 1 t/m 4. Maar als men wil dat ik een cover maak voor andere seizoenen, laat maar weten.
Mijn bedoeling is om een cover te maken voor 3 seizoenen te gelijk, daar ik nog enkele 6-DVD dozen heb liggen. Maar eventueel wil ik ook wel 4 losse covers maken.

Heeft iemand iets? Alvast bedankt!

Dezelfde vraag heb ik ook op het forum van de oude series gesteld, ik zoek echter ook nog voor WIDM belgië 1 t/m 3 waar ik zelf een dvd cover voor wil maken, het liefst zou ik iets doen met de groepsfoto's maar de meeste foto's die ik kan vinden zijn of te klein of niet echt scherp, heeft iemand hier nog een idee?
Ik heb al door de oude fora gewandeld maar daar zijn de meeste foto's uit verwijderd.
Wat ik wel tegenkwam was een groepsfoto uit serie 3 met de discussie over het mysterieuze handje op Prince zijn shirt maar daar was lustig op rond gekrabbeld, die foto zou ik bv goed kunnen gebruiken maar dan zonder de krabbels.
Iemand die me hier mee kan verblijden?
Sa is't en net oars!

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #73 Gepost op: 19-01-2007, 09:13:01 »
En mij dan erbij?  ;D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #74 Gepost op: 19-01-2007, 10:09:07 »
ik heb 4 mediaplayers, divx, mediaplayer, quicktime en realplayer. Het geluid blijft het geweldig doen, maar zonder beeld wil ik het niet horen   :\'(, eerst maar even afl. 3 van nu kijken en dan maar weer verder zien. Die google upload is niets voor digibeten zoals ik. Op het moment dat ik wil uploaden dan geeft ie: pagina wil niet openen, pf wat een goede altijd. Waarom houden ze niet gewoon iets hetzelfde. ik haat ook updates

Probeer het anders eens met VLC. Vaak wil hij hem daar gewoon mee afspelen. Download hem hier.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #75 Gepost op: 19-01-2007, 10:27:51 »
oke das nummer 5, ben nu aan het downloaden. Kregen jullie bij divx ook meteen allemaal andere downloads met firefox enzo? irritant zeg. Eens kijken of deze player het doet.....jAAA hoi hoi thanks

Offline asterix

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #76 Gepost op: 19-01-2007, 11:13:45 »

Kunnen een aantal afleveringen (de oudste, dus NL 1,2 en BE 1,2 ofzo) niet toevallig gepost worden op Nieuwsgroepen?
Dat zou echt super zijn! Hier maak je mij (en vast nog wel meer mensen!) heel erg blij mee maken!

(of is t echt te doen om t geld...?)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #77 Gepost op: 19-01-2007, 11:35:56 »
(of is t echt te doen om t geld...?)

Het heeft vooral te maken met tijd.. :)  Een volledige DVD uploaden kost al gauw 7 uur en in 7 uur kan ik 80 dvd's branden. 8)

En het heeft een klein beetje te maken met geld.. Ik heb bijvoorbeeld serie 1 gekocht op de MFD voor 110 euro, dus ik wil daar wel iets voor terug. Tevens een aantal Belgische series gekocht via Marktplaats en die waren ook niet bepaald goedkoop. Maar ik deel graag mijn WIDM-liefde met andere fans, vandaar slechts 7,50 per serie. :)
« Laatst bewerkt op: 19-01-2007, 12:48:37 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #78 Gepost op: 19-01-2007, 11:50:59 »
Het was echt leuk om de ontknoping van serie 2 terug te zien. Aan het eind vragen ze om nieuwe kandidaten en ben opeens erg benieuwd naar de brief van George. Wat zal hij de redactie hebben geschreven waardoor ze hem uitkozen? Iets voor de veiling??  ;D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #79 Gepost op: 19-01-2007, 12:16:34 »
Probeer het anders eens met VLC. Vaak wil hij hem daar gewoon mee afspelen. Download hem hier.
Wow, fantastisch, die doet het wel!! Thanks!!! ::bravo:: ::bravo::
Molloot sinds seizoen 4