Auteur Topic: Oude series (NL en buitenland)  (gelezen 41744 keer)

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #80 Gepost op: 21-01-2007, 17:30:13 »
Ik ben eens begonnen met een DVD cover te maken. Een cover die gemakkelijk in te zetten is voor verschillende seizoenen. Hij is denk ik zover klaar, echter moet ik nog de groepsfoto hebben. Ik denk dat ik deze maar van de DVD afhaal, ook al wordt dat mindere kwaliteit.

Maar in ieder geval wilde ik graag even jullie mening horen. Kijk en laat het even weten (in dit topic of per PM).


(Klik op de thumbnail, dan zie je hem groter)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #81 Gepost op: 21-01-2007, 17:32:48 »
Ik ben eens begonnen met een DVD cover te maken. Een cover die gemakkelijk in te zetten is voor verschillende seizoenen. Hij is denk ik zover klaar, echter moet ik nog de groepsfoto hebben. Ik denk dat ik deze maar van de DVD afhaal, ook al wordt dat mindere kwaliteit.

Maar in ieder geval wilde ik graag even jullie mening horen. Kijk en laat het even weten (in dit topic of per PM).


(Klik op de thumbnail, dan zie je hem groter)


Leuk gedaan  :o

Maar hoe krijg je hem in de goeie dvd formaat ?

veder is ie echt mooi geworden  :o ::bravo:: ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #82 Gepost op: 21-01-2007, 17:36:12 »
Ik ben eens begonnen met een DVD cover te maken. Een cover die gemakkelijk in te zetten is voor verschillende seizoenen. Hij is denk ik zover klaar, echter moet ik nog de groepsfoto hebben. Ik denk dat ik deze maar van de DVD afhaal, ook al wordt dat mindere kwaliteit.

Maar in ieder geval wilde ik graag even jullie mening horen. Kijk en laat het even weten (in dit topic of per PM).


(Klik op de thumbnail, dan zie je hem groter)

Geweldige cover!!! ::ok:: ::ok::

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #83 Gepost op: 21-01-2007, 18:34:37 »
Dankjullie wel!

Als hij klaar is, en de andere seizoenen natuurlijk ook. Zal ik ze in de volledige resolutie online zetten. Je kan hem dan met verschillende programma's afdrukken. Zelf gebruik ik altijd CoverXP. Die heeft allerlei standaard formaten qua hoesjes aan boord waarbij je alleen nog de afbeelding ernaar toe hoeft te slepen.

Maar misschien kan je hem ook gewoon met de Windows Voorbeeld dinges afdrukken. Dat weet ik niet zeker.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2007, 01:23:01 »
hij is inderdaad mooi, maar eh.. vhs? dvd cover?  :)

verder heb je volgens mij een spellingsfout er in zitten.. volgens mij moet het diegene zijn en niet degene. ik zou ook een komma zetten na d(i)egene.

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2007, 01:33:18 »
hij is inderdaad mooi, maar eh.. vhs? dvd cover?  :)
verder heb je volgens mij een spellingsfout er in zitten.. volgens mij moet het diegene zijn en niet degene. ik zou ook een komma zetten na d(i)egene.

Nee hoor, 'degene' is goed, 'diegene' is niet goed. En geen komma.
Het is trouwens ook 'spellingfout', niet 'spellingsfout'  ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2007, 01:38:20 door Lutek »
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2007, 01:43:39 »
Nee hoor, 'degene' is goed, 'diegene' is niet goed. En geen komma.
Het is trouwens ook 'spellingfout', niet 'spellingsfout'  ::rofl:: ::rofl::


lol ik wist niet eens dat ik al gepost had, en inmiddels is mijn post ook alweer tig keer veranderd  ::rofl::
diegene of degene, het zal wel dat laatste zijn dan, iig klonk het mij niet logisch in de oren! en ik doe niet aan continue spellingSveranderingen eh.. ze stikken er maar lekker in, met hun panneNkoek en pannekoek.  :P

verder kan het verhaaltje technisch denk ik nog iets beter en strakker, door bijvoorbeeld het woordje steeds weg te laten.

ik zou er zelf dit van maken:
Onder leiding van Angela Groothuizen voeren 10 kandidaten tal van opdrachten uit. ('de' kandidaten is niet logisch, want je hebt nog geen inleiding gegeven op het onderwerp 'kandidaten').
Slaagt de opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. (het woordje 'steeds' weg gelaten, want het voegt niks toe)
Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen.
De vraag is alleen; wie is te vertrouwen, en wie niet? De mol is altijd onder hen, en zal er alles aan doen om de opdrachten te doen mislukken, opdat er geen geld wordt verdiend voor de pot.
(klinkt logischer dan 'zodat')
De winnaar is diegene die uiteindelijk het antwoord weet op de vraag; Wie is... de mol?

hoop dat je er wat mee kunt  ::jaja::
(de d's en t's mogen gecontroleerd worden door iemand anders, want daar ben ik niet goed in!  :P)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2007, 01:46:43 door Lautjuh »

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2007, 10:33:22 »
Hey!

Thanks voor de op en aanmerkingen. Het verhaaltje is rechtsstreeks afkomstig van de WIDM website. Echter heb ik 'Karel' veranderd in Angela natuurlijk.

Dat er VHS staat is omdat de bron VHS is, dat staat er ook naast  ;) Ik dacht dat zet ik er voor de duidelijkheid nog even bij.

Ik zal wel eens even kijken wat ik met het verhaaltje doe. Nu heb ik er ook een verborgen hint in verwerkt die je leidt naar de Mol  ;D

Stay tuned!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2007, 13:52:39 »
Hey!

Thanks voor de op en aanmerkingen. Het verhaaltje is rechtsstreeks afkomstig van de WIDM website. Echter heb ik 'Karel' veranderd in Angela natuurlijk.



ik zie het nu ook ja!
verschil is wel dat er daar nog een heel verhaal onder staat, maar dan nog..
vind mijn versie toch beter  ;)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2007, 13:54:58 door Lautjuh »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2007, 15:05:13 »
Ik vind Laus versie ook beter :P
The British are not impressed.

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2007, 17:05:44 »
Oke oke :P

Komt in orde  ;) Zal kijken of ik vanavond de vier hoesjes klaar kan maken.  ::ok::

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2007, 18:37:08 »
Mensen, de DVD covers voor seizoen 1 t/m 4 zijn gereed.
Uiteraard als er nog fouten in de tekst staan hoor ik die graag. De cursieve letters horen erbij, das de "verborgen" hint :P

Ik heb ze even online gezet in een zipje op:
-knip- link is offline

Ik hoop dat de ZIP goed werkt want ik heb hem op de Mac gemaakt, dus mogelijk zijn daar wat problemen met het uitpakken in Windows. Maar ik verwacht van niet.

Er zijn dus verschillende mogelijkheden om de covers af te drukken. In Windows vind ik het gemakkelijkst om het met een programma zoals "CoverXP" af te drukken. Die zorgt ervoor dat de afbeelding in het juiste formaat op papier komt te staan. Dan hoef je het enkel nog netjes langs de lijntjes uit te knippen of te snijden.

Misschien is het ook mogelijk om hem af te drukken met Windows zelf, maar dat zal je dus even moeten proberen.

Zie hieronder voor de thumbnails. Als je erop klikt opent hij ze iets groter. In de ZIP zitten ze op het allergrootste formaat, die zijn dus geschikt voor af te drukken.

Veel plezier ermee! En als er nog wat veranderd moet worden hoor ik het wel.

Seizoen 1

Seizoen 2

Seizoen 3

Seizoen 4
« Laatst bewerkt op: 9-01-2009, 18:28:52 door Franklin »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2007, 19:00:11 »
Bedankt man, echt toffe covers! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2007, 19:42:28 »
Prachtige covers! ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2007, 20:11:24 »
zeker!
vraag me alleen af of ik dit ooit normaal uitgeprint krijg. ik denk het niet.  :P
=

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #95 Gepost op: 24-01-2007, 00:01:00 »
Mensen, de DVD covers voor seizoen 1 t/m 4 zijn gereed.
Uiteraard als er nog fouten in de tekst staan hoor ik die graag. De cursieve letters horen erbij, das de "verborgen" hint :P

Leuk wel, die covers, maar waarom geef je de mol weg voor de mensen die het misschien nog niet weten. Ik zou het helemaal niet leuk vinden om van te voren te weten wie het is.
Dit is geen hint meer, dit is het antwoord al.
Verder niets dan lof.
 ::zwaai::
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #96 Gepost op: 24-01-2007, 00:08:00 »
Leuk wel, die covers, maar waarom geef je de mol weg voor de mensen die het misschien nog niet weten. Ik zou het helemaal niet leuk vinden om van te voren te weten wie het is.
Dit is geen hint meer, dit is het antwoord al.
Verder niets dan lof.
 ::zwaai::

Waar staat dat dan ???

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2007, 09:08:35 »
Toppie, die covers !  ::ok::
Carpe Diem

Offline Franklin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Franske!
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #98 Gepost op: 24-01-2007, 10:37:09 »
Hmja Lutek, als je het door hebt dan is het misschien opvallend. Maar zoals je ziet heeft Willemson hem nog niet door  ;)

Maar ik wil wel 'spoiler' loze covers maken als je dat wilt? Geef maar een gil dan.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Oude series (NL en buitenland)
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2007, 11:33:29 »
Hmja Lutek, als je het door hebt dan is het misschien opvallend. Maar zoals je ziet heeft Willemson hem nog niet door  ;)

Maar ik wil wel 'spoiler' loze covers maken als je dat wilt? Geef maar een gil dan.

ik sluit me aan bij willemson en kan het ook nergens uit afleiden, niet uit de tekst en ook niet uit de fot, zelfs niet uit de bestandsnaam  ???