Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54750 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2007, 09:29:03 »
Is hier ook iemand in staat om de veiling te analyseren via beeld???

Er werd echt teveel in geknipt. Wat ik me wel afvraag, wat hebben ze gedaan als er meerdere personen het 1 na laatste bod deden? Het kwam regelmatig voor dat er meerdere pers. tegelijk een hand opstaken.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2007, 10:13:08 »
Er werd echt teveel in geknipt. Wat ik me wel afvraag, wat hebben ze gedaan als er meerdere personen het 1 na laatste bod deden? Het kwam regelmatig voor dat er meerdere pers. tegelijk een hand opstaken.

Misschien de beelden vertraagd afgespeeld en gekeken wie als eerste zijn hand op stak?

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #102 Gepost op: 26-01-2007, 10:23:25 »
maar nadja kan natuurlijk goede mol actie gevoerd hebben met die vrijstelling en veel jokers
deed yvon toch toen ook
nadja hield ook haar mond dicht op hotelkamer
voor mij nadja nu op plaats 2 als mol
maar nummer 1 voor mij toch eva
kwam echt door die moluitzending op haar tv

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #103 Gepost op: 26-01-2007, 10:40:47 »
Nog even terug gekeken, karel kijkt in ieder geval naar rechts (voor kijkers links) bij het eerste bod van paul. Aan die kant staan, renate, alex en nadja. Alex biedt denk ik niets op Paul en Nadja en Renate, tja 1 van de 2 denk ik. Het is  bijna niet te achterhalen. Dit is het shot net voordat het eerste bod wordt gedaan, een seconde hierna zegt Karel 100 euro

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #104 Gepost op: 26-01-2007, 10:45:56 »
Nog even terug gekeken, karel kijkt in ieder geval naar rechts (voor kijkers links) bij het eerste bod van paul. Aan die kant staan, renate, alex en nadja. Alex biedt denk ik niets op Paul en Nadja en Renate, tja 1 van de 2 denk ik. Het is  bijna niet te achterhalen. Dit is het shot net voordat het eerste bod wordt gedaan, een seconde hierna zegt Karel 100 euro

Zo'n screenshot is erg handig. Eigenlijk zouden we de screenshots met Karel van alle eerste biedingen op een rijtje moeten zetten. (Heeft iemand daar toevallig zin in? :) )

Edit: Die bestandsnaam! ::rofl::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #105 Gepost op: 26-01-2007, 10:47:28 »
Zo'n screenshot is erg handig. Eigenlijk zouden we de screenshots met Karel van alle eerste biedingen op een rijtje moeten zetten. (Heeft iemand daar toevallig zin in? :) )

Edit: Die bestandsnaam! ::rofl::

haha, nee... en soms zie je niet karel maar de kandidaten. De mensen die vaak begonnen waren, nadja, renate en inge

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 4
« Reactie #106 Gepost op: 26-01-2007, 11:26:55 »
Dacht ik al is geen touw aan vast te knopen he!
« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 11:33:02 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2007, 11:29:07 »
Dit hoort denk ik niet in dit topic maar nog even over de vorige aflevering, die executie met de schermen.
Ik lees net ergens dat er 5 mensen waren die bij het zien van het scherm knipperden, die kun je zien als een afsluiting van emotie/opluchting.
3 knipperden er niet..
Renate, Inge en Paul...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2007, 12:19:19 »
Klopt het dat de nummers van de buggies 6, 9 en 10 waren? Wat betekent dit?

Volgens het mol-dagboek "Is het behalen van 5 jokers, een vrijstelling een hele prestatie" en "is het prachtig dat de pot leeg is". Dat doelt wel heel duidelijk op Nadja!

De vogelgeluiden bij de executie vielen me op, eerst bij de hele groep en toen bij Paul en Alex. Wat zijn de tonen hiervan?

Renate zegt tegen Nadja dat ze zeker wist dat Alex de jokers niet had gewonnen. Als verklaring geeft ze dat ze in zijn tas gekeken heeft; hoe kan dat nou, als Alex in die enorme villa zat? Volgens mij liegt ze.

Waarom steekt Renate haar hand op om op de controlepositie de lucht in te gaan bij de eerste opdracht terwijl ze bij het abseilen nog moest janken van de angst?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2007, 12:43:45 »
Waarom steekt Renate haar hand op om op de controlepositie de lucht in te gaan bij de eerste opdracht terwijl ze bij het abseilen nog moest janken van de angst?
Met zo'n ding de lucht ingaan is ies heel anders dan abseilen natuurlijk hè. Dan kun je je ook afvragen waarom ze in de lift de 'abseiltoren' op niet flauwviel van de angst.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 4
« Reactie #110 Gepost op: 26-01-2007, 13:11:50 »
Waarom steekt Renate haar hand op om op de controlepositie de lucht in te gaan bij de eerste opdracht terwijl ze bij het abseilen nog moest janken van de angst?
Dat was mij ook opgevallen. Hetzelfde geldt voor Eva.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2007, 14:31:27 »
Tijdens de test viel mij op dat Dick zei: "Ik ga nu op twee mollen verder, want ik heb geen jokers..."
Maar hoe zit het dan met die joker die hij vorige week won tijdens het Ayuthhaya(doolhof)spel ??? Spaart hij die, is hij die vergeten (onwaarschijnlijk) of heeft hij die gewoon niet nodig als mol?

En ook Inge heeft nog jokers die ze niet inzet tijdens de test. Is dat niet opvallend? Loop je zo geen 'Geert Hoes-drama' op? (dat je de jokers wil opsparen, maar dan uit het spel ligt)

En toch raar dat Paul, die geen jokers heeft en zelfs één aflevering gemist heeft, de test doorstond...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #112 Gepost op: 26-01-2007, 14:35:34 »
Paul heeft heel veel informatie geruild vlak voor de test.
The British are not impressed.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #113 Gepost op: 26-01-2007, 14:39:02 »
Ja, is wel waar. Vooral Alex wil hem eruit werken door verkeerde informatie te geven, die speelt het spel wel erg voor zichzelf! Ik blijf toch nog een vreemd gevoel hebben bij Paul. Misschien zit ik er wel naast, maar in dit spel weet je nooit...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 4
« Reactie #114 Gepost op: 26-01-2007, 14:41:08 »
Wow, 2 super gave opdrachten!

Renate is de Mol:

Ze laat de 1e opdracht slagen, ze weet dat de pot erna toch wordt leeggehaald
Ze biedt heel veel, en wint niks
Inge en Dick stemmen op haar, en gaan er niet uit
Zij zelf ook niet.
Dus moeten Menno, Eva of Alex eruit. Die laatste 2 gaan er niet uit, dus moet Menno eruit, en dit klopt
Molloot sinds seizoen 4

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #115 Gepost op: 26-01-2007, 14:45:44 »
Ik vond het grappig tijdens de laatste veiling (de 5 jokers), Renate vertelt dat er heel veel geld uit de pot ging en in de scène nadat ze dat zei, stak ze zo heel fel haar hand op. Hetzelfde als in het introfilmpje. Geweldige MOVE...  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #116 Gepost op: 26-01-2007, 15:43:54 »
wat mij opviel is dat nu al voor de 3de keer (mss zelfs de 4de) je heel duidelijk in beeld krijgt  de mol is een:   ma/ vrouw   en dan word er geklikt op vrouw  al 3 keer achter elkaar...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 4
« Reactie #117 Gepost op: 26-01-2007, 15:47:49 »
Het is niet te hopen dat dat ook waar blijkt te zijn, vieffan.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 4
« Reactie #118 Gepost op: 26-01-2007, 16:06:08 »
Het is niet te hopen dat dat ook waar blijkt te zijn, vieffan.

Ik hoop toch dat het dit jaar een man is eigenlijk

Verder wil ik nog even zeggen dat ik de aflevering erg leuk vond! Ik kan me de reactie van anderen (in het andere topic over afwijken van het format) wel voorstellen, maar persoonlijk stoor ik me er niet aan en vind het eigenlijk wel leuk (niet per se leukER, maar wel leuk).

Ik blijf voorlopig nog even bij mijn mol, Paul  ::jaja::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #119 Gepost op: 26-01-2007, 16:21:47 »
Ik hoop toch dat het dit jaar een man is eigenlijk

Dat hoop ik ook. Ik blijf het toch opvallend vinden dat Karel steeds een blauw overhemd aan heeft (of zou hij er maar eentje bij zich hebben  ::pinokkio::
Hij heeft vorig jaar misschien gezegd dat zijn roze overhemd geen hint was, misschien hebben ze er daarom dit jaar wel een hint van gemaakt.