Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54900 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #180 Gepost op: 29-01-2007, 23:27:00 »
Gister eindelijk de aflevering bekeken. En ik baal... Menno was best wel mijn mol.

Ik hoop dat ik deze week nog tijd heb om een nieuwe mol te vinden. Ik moet deze week wat overwerken, dus het kan nog best lastig worden voor donderdag de pool zinnig in te vullen.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #181 Gepost op: 29-01-2007, 23:43:57 »
Door aflevering 4 wordt het er allemaal niet makkelijker op.
Ik begin maar eens bij het begin te denken, de mol weet dat de molboekjes in een opdracht komen.
Het is vervelend voor degene wiens molboekje "gepikt" wordt, want zij kunnen niks meer noteren.
De mol maakt het niks uit of zijn/haar boekje is gepikt, want de opdrachten kent de mol toch al en hoeft eigenlijk niks te noteren.
Vanuit deze redenatie kan het maar zo zijn dat de mol geen boekje heeft en er dus 4 personen voor in aanmerking komen. 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #182 Gepost op: 30-01-2007, 00:13:28 »
Wat ik ook raar vond:

Als de Thaise mevrouw (die overigens supergrappig Engels sprak) een rondleiding heeft door het luxe huisje staat Menno ineens heel ijverig in zijn molboekje te pennen. Het was op het moment dat de vrouw sprak over het dubbelbad die buiten op het balkon was (dat je 's nachts in het bad kon liggen en naar alle sterren kon kijken).

Hij zal vast het adres aan het opschrijven zijn om er later met zijn vrouw heen te gaan ::jaja::

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 4
« Reactie #183 Gepost op: 30-01-2007, 06:50:32 »
Helemaal mee eens Najrad. Alleen je moet wel even de foto van Alex vervangen voor die van Inge!! ;)
Dat is nog eens een goeie tip  :D ::love::. Gelijk gedaan.
Iedere keer wordt ik eruit gemikt als ik het profiel probeer te veranderen. Daarom niet mij favoriete hobby  ;D ;D
Alles van waarde is gevoel

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #184 Gepost op: 30-01-2007, 07:53:12 »
Wat ik ook raar vond:

Als de Thaise mevrouw (die overigens supergrappig Engels sprak) een rondleiding heeft door het luxe huisje staat Menno ineens heel ijverig in zijn molboekje te pennen. Het was op het moment dat de vrouw sprak over het dubbelbad die buiten op het balkon was (dat je 's nachts in het bad kon liggen en naar alle sterren kon kijken).

Hij zal vast het adres aan het opschrijven zijn om er later met zijn vrouw heen te gaan ::jaja::

Deze bedoel je zeker?  ;D
Die had Daedalus al gepost in het topic: "Grappige momenten" :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #185 Gepost op: 30-01-2007, 10:56:04 »
Mooie lijst van de veiling!

Nadja is vreemd bezig...: óf ze is de Mol, óf ze snapt het concept van éénnalaatste-wint niet.

Volgens mij snapt ze het niet.
Ik bedoel je kunt als mol toch beter 950 euro uit de pot èn in een hotel slapen
dan 1000 euro uit de pot en in een youth hostel?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #186 Gepost op: 30-01-2007, 13:19:21 »
Wat ik ook raar vond:

Als de Thaise mevrouw (die overigens supergrappig Engels sprak) een rondleiding heeft door het luxe huisje staat Menno ineens heel ijverig in zijn molboekje te pennen.

Blijkt wel weer dat Menno gewoon een super fanatieke kandidaat was. Hij stond vast te noteren wat iedereen voor kleding aan had.

Trouwens, best raar die soort gaaljurk van Renata. Wie gaat dat nou helemaal meesjouwen als je aan WIDM mee doet. Die jurk dat je best bij de eerste opdracht in de koffer kunnen gooien.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #187 Gepost op: 30-01-2007, 17:58:37 »
Wat ik erg opvallend vond was dat Renate een ROZE doekje in de hand had toen zij de uitslag van de veiling kwam ophalen. Wat moet ze met zo'n roze doekje ? Zegt het iets ?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #188 Gepost op: 30-01-2007, 18:40:21 »
Blijkt wel weer dat Menno gewoon een super fanatieke kandidaat was. Hij stond vast te noteren wat iedereen voor kleding aan had.

Trouwens, best raar die soort gaaljurk van Renata. Wie gaat dat nou helemaal meesjouwen als je aan WIDM mee doet. Die jurk dat je best bij de eerste opdracht in de koffer kunnen gooien.

Ja ik vond het jurkje van Renate ook al raar, maar van mij mag ze het steeds aantrekken

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #189 Gepost op: 30-01-2007, 21:21:59 »
Ja ik vond het jurkje van Renate ook al raar, maar van mij mag ze het steeds aantrekken
::rofl:: ::jaja::

Offline Menno2004

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #190 Gepost op: 31-01-2007, 10:29:54 »
met verbazing heb ik de aflevering zondag gezien, ik was er echt zeker van dat Menno de mol zou zijn.. andere kant zou het ook te voor de hand liggen als Menno het zou zijn geweest.

Ik denk nu dat inge de mol zou kunnen zijn, want tijdens het bieden op de boekjes, heeft zij er voor gezorgt dat paul weer terug in het spel was.
En bij de eerste aflevering (de opdracht met het abseilen) heeft zij er voor gezorgt dat de groep geen geld zou krijgen omdat ze in is gegaan op de deal, die inhield dat iedereen zou moeten abseilen.
Ik vindt dat een beetje vreemd, aangezien duidelijk naar voren kwam dat er een aantal personen echt te bang waren om te gaan.

maar goed dit is mijn theorie...  ::oink::

Offline saroja

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #191 Gepost op: 1-02-2007, 09:39:14 »
Waarom zei Karel 8) na de veiling tegen iedereen : "Goed geboden" (behalve tegen Dick) en tegen Renate ;D: "Goed gewerkt"??????????

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #192 Gepost op: 1-02-2007, 09:52:32 »
Waarom zei Karel 8) na de veiling tegen iedereen : "Goed geboden" (behalve tegen Dick) en tegen Renate ;D: "Goed gewerkt"??????????

Tegen Inge, Menno en Alex zegt hij 'dapper geboden'. Tegen Nadja zegt hij niets over het bieden, hij begint met 'duurste meisje van de groep.' Tegen Eva zegt hij niets over het bieden, op het eind zegt hij wel tegen haar 'goed gespeeld'.  Tegen Dick zegt hij 'ik zou willen zeggen dapper geboden..' en tegen Renate 'dapper gewerkt'. Waarom? Gewoon voor de afwisseling lijkt me. Als Karel nou echt tegen iedereen dapper geboden had gezegd en alleen tegen Renate dapper gewerkt dan had het best een hint kunnen zijn, maar nu? Ik denk van niet. Daarnaast weet Karel niet wie de Mol is, al had hij na het zien van de veiling wel een idee kunnen hebben.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #193 Gepost op: 1-02-2007, 14:23:37 »
Tegen Inge, Menno en Alex zegt hij 'dapper geboden'. Tegen Nadja zegt hij niets over het bieden, hij begint met 'duurste meisje van de groep.' Tegen Eva zegt hij niets over het bieden, op het eind zegt hij wel tegen haar 'goed gespeeld'.  Tegen Dick zegt hij 'ik zou willen zeggen dapper geboden..' en tegen Renate 'dapper gewerkt'. Waarom? Gewoon voor de afwisseling lijkt me. Als Karel nou echt tegen iedereen dapper geboden had gezegd en alleen tegen Renate dapper gewerkt dan had het best een hint kunnen zijn, maar nu? Ik denk van niet. Daarnaast weet Karel niet wie de Mol is, al had hij na het zien van de veiling wel een idee kunnen hebben.

Hehe eindelijk iemand die dat misverstand uit de wereld helpt  ::ok::

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 4
« Reactie #194 Gepost op: 1-02-2007, 15:30:20 »
Ik denk dat Karel in deze fase niet weet, enkel misschien een vermoeden heeft, wie de Mol is.
Dus is het zeker niet met Mol-tip-intentie gezegd door Karel.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #195 Gepost op: 1-02-2007, 16:59:26 »
wouw leuke aflevering, heel jammer dat menno er uit is hij was 1 van de leukste en fanatiekste kandidaten, ik begin meer en meer een hekel aan nadja te krijgen ze doet elke keer weer als of het er allemaal niks kan schelen, heeeeeeel veel geld bieden voor bijna niks,, die veiling was leuk om te zien, ik vond renate vreemd gekleed, sorry als iets al gezegd is ik heb niet het hele topic gelezen!!
 
ik vond de buggyhunt de tot nu beste opdracht!! op naar aflevering 5!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #196 Gepost op: 1-02-2007, 17:28:01 »
Wat is nou de verdeling van de prijzen?

Alex - 1 joker
Dick - niks
Eva - hotelkamer
Inge - niks
Menno - niks
Nadja - Paul+Boekjes, 5 jokers
Renate - niks

Wie heeft nou dat ding met 3 jokers? of was die er niet?

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 4
« Reactie #197 Gepost op: 1-02-2007, 17:28:49 »
Wat is nou de verdeling van de prijzen?

Alex - 1 joker
Dick - niks
Eva - hotelkamer
Inge - niks
Menno - niks
Nadja - Paul+Boekjes, 5 jokers
Renate - niks

Wie heeft nou dat ding met 3 jokers? of was die er niet?
Ik dacht eveneens Nadja
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 4
« Reactie #198 Gepost op: 1-02-2007, 17:29:39 »
Wat is nou de verdeling van de prijzen?

Alex - 1 joker
Dick - niks
Eva - hotelkamer PLUS DRIE JOKERS
Inge - niks
Menno - niks
Nadja - Paul+Boekjes, 5 jokers
Renate - niks

Wie heeft nou dat ding met 3 jokers? of was die er niet?
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #199 Gepost op: 1-02-2007, 17:30:07 »
OK dank u ::ok::