Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 53616 keer)

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2007, 21:49:08 »
Dat zou dan wel mega opvallen toch als ze hem wel hadden gepakt? Ook voor de kandidaten..

Misschien was het groene vat zo strategisch neergezet (stroomversnelling) dat het gewoon niet mogelijk was hem te pakken.

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2007, 21:49:27 »
Op widm.nl staan ook de brieven
Die Sander is maar raar...hij zal de nacht met Paul nooit vergeten en gaat in Nederland het fluitje van Dick poetsen...ok dat je homo bent maar om nou zulke toespelingen te maken

Sander Lantinga is geen homo... ::ohno::

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2007, 21:49:49 »
Ja idd, het leek wel een beetje een morsecode ofzoiets.
Het leek me een meer een krekel. In elk geval kan ik je verzekeren dat het in de verste verte geen morse is.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2007, 21:50:28 »
Op widm.nl staan ook de brieven
Die Sander is maar raar...hij zal de nacht met Paul nooit vergeten en gaat in Nederland het fluitje van Dick poetsen...ok dat je homo bent maar om nou zulke toespelingen te maken

Volgens mij zoek je nu naar hints die erop wijzen dat Sander een homo is.... Maar dit is niet 'Herken de homo', dit is 'Wie is de mol'! ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2007, 21:55:19 »
En wat we zeggen we nu, Alex is de mol aanhang?  ;D

Ik blijf bij Dick. Nadja heeft nu doorgekregen dat Dick de mol is. Bekijk dat momentje maar terug, wanneer de groep terugkijkt op het vlotvaren. En als de flessen stuk zijn gemaakt. Als Renate en Dick in een discussie verzeilt raken en Nadja zegt: "Dit is Dick zijn lieggezicht" Vanaf dat moment realiseert Nadja zich.. Dick is de mol! Alleen maar beter voor mij  :D

Maargoed... weer de afvaller niet goed.  ::niet-ok:: Inge, jij moet eruit! En Renate al helemaal. Wat is zij geirriteerd zeg deze aflevering. Heb haar nooit sympatiek gevonden. En tijdens dat vlotvaren tegenover Dick was gewoonweg aanstellerig. Verder vond ik het muziekje bij Eva/Nadja geweldig. Deed me denken aan de race opdracht vorig jaar, toen Frédérique racete en je te horen kreeg: Macini - Baby Elephant Walk.

De opdrachten waren echt leuk dit keer. Nadja is op schoolreisje, geniet van alles. Zoals een ritje op een olifant. Ze is gewoon aan het genieten van WIDM in Thailand. Ge-wel-dig!  ::bravo:: ::rofl:: ;D ::love:: Wat heerlijk om naar te kijken.  :D Volgende week... it's jungle time! De 2de shot van Renate in haar intro!! Ben erg benieuwd, het word elke aflevering leuker  ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2007, 21:56:18 »
Ik zat zo eens te kijken naar de cijfers van de boksen.

het stond zo in de aflevering

5 9 2
1 3 8
4 7 6

En zo in het A=1 B=2  theorie

E I B
A C H
D G F

misschien is daar iets van te maken....
Hmm, in die letters geloof ik niet zo. Maar de cijfers staan wel erg nadrukkelijk in het dagboek van de mol ...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2007, 21:57:08 »
Het leek me een meer een krekel. In elk geval kan ik je verzekeren dat het in de verste verte geen morse is.

Het was echt een raaar geluid. Geen krekel!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2007, 21:59:31 »
Hmm, in die letters geloof ik niet zo. Maar de cijfers staan wel erg nadrukkelijk in het dagboek van de mol ...


5 9 2
1 3 8
4 7 6

Als je de letters vervangt door de volgorde van de introfilmpjes krijg je:
Paul Menno Dick
Eva Inge Alex
Liesbeth Nadja Sander

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 1-02-2007, 22:01:40 »

5 9 2
1 3 8
4 7 6

Als je de letters vervangt door de volgorde van de introfilmpjes krijg je:
Paul Menno Dick
Eva Inge Alex
Liesbeth Nadja Sander

weer een hint voor Eva, de mol is toch 1 (one - U2)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 1-02-2007, 22:04:52 »
weer een hint voor Eva, de mol is toch 1 (one - U2)

nee die hint wil gewoon zeggen dat renate de mol is, omdat zij eentje was van de twee die niet gingen

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 1-02-2007, 22:06:59 »
nee die hint wil gewoon zeggen dat renate de mol is, omdat zij eentje was van de twee die niet gingen

ik vind mijne beter  ;)

eva was er ook eentje van de twee die geen enkel vat pakten

En Alex was haar maatje toch? Waarom niet samen op het vlot?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 1-02-2007, 22:09:55 »
En Alex was haar maatje toch? Waarom niet samen op het vlot?


Omdat, als je de mol bent, je er slim aan doet om met de meest verdachte kandidaat van dat moment te gaan zodat jouw eigen stommiteiten minder opvallen. Daarnaast waren zij wel een erg zwakke combi zo, 2 vrouwen, dat kan ook mollenlogica zijn.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 1-02-2007, 22:12:30 »
Omdat, als je de mol bent, je er slim aan doet om met de meest verdachte kandidaat van dat moment te gaan zodat jouw eigen stommiteiten minder opvallen. Daarnaast waren zij wel een erg zwakke combi zo, 2 vrouwen, dat kan ook mollenlogica zijn.

hihi, nog een keer... (we volgen elkaar van topic naar topic) dat vind ik dus ook zo verdacht, dat ze niet met Alex op een vlot wilde.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 1-02-2007, 22:31:39 »
Volgens mij was de aflevering erg leuk, maar ik heb er maar de helft van meegekregen omdat er steeds mensen belden en binnenkwamen en er dus doorheen zaten te wauwelen  ::zweep::

Gelukkig heb ik het opgenomen en ga ik het morgen nog eens rustig! terugkijken, ik ben toch lekker heel de dag vrij  :P

Echt grappig was trouwens dat Dick en Renate vol in dat wespennest belandden. En Dick "ik ben 12 keer gestoken op m'n rug en nog zes keer op m'n arm" en dan toch gewoon doorgaan haha de bikkel  ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 1-02-2007, 22:35:51 »
Zo m'n pool helemaal verknalt omdat ik toch maar Alex had ingevult als mijn mol, maar het heb ook zo zijn goeie kant, weer een verdachte minder. Mooie aflevering met leuke opdrachten en een hoop potentieel gemol. Verheug me erg op de analyse van deze aflevering.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 1-02-2007, 22:39:36 »

5 9 2
1 3 8
4 7 6

Als je de letters vervangt door de volgorde van de introfilmpjes krijg je:
Paul Menno Dick
Eva Inge Alex
Liesbeth Nadja Sander
Ik zie dr nog niks in. Alphabetische volgorde levert ook niet veel op. Maar ik ben benieuwd wat je krijgt als je de volgorde van de tonnen neemt. Met 7 witte tonnen plus het vraagteken en de groene ton kom je op 9 tonnen uit, als ik me niet vergis. Nou ja, dat ga ik morgen of overmorgen wel een keer uitzoeken.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 1-02-2007, 22:47:58 »
Die vlottenopdracht was leuk! :D Wel zielig voor Dick hoor dat hij zo vol gestoken werd met bijen, had Renate toch ff veel geluk gehad :P En ook geweldig dat Nadja die blaadjes uit de mollenboekjes scheurde  ::rofl::

Alex eruit, had ik niet verwacht eigenlijk. Ik heb nu geen idee meer wie de mol is, echt moeilijk nu. Nadja, Inge, Paul en Dick vallen min of meer af. Dan twijfel ik nog tussen Renate en Eva. Ik denk nu toch heel erg dat Eva de mol is. Als dat zo is heeft ze het wel heel goed gespeeld. Maar Renate kan het ook zijn.
First you go backwards, but then forwards again

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 1-02-2007, 22:56:29 »
Tjemig jongens,
Ik vind het moeilijker worden...was er in het begin van overtuigd dat het Alex was...
Nu moet ik weer opnieuw beginnen. ??? Ik vond trouwens de achtergrondmuziek vaak errug hard klinken...
Je kon bijna niet verstaan wat de kandidaten zeiden op de vlotten...Jammer... ::)
Heb zelfs de ondertiteling laten meelopen... ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 1-02-2007, 22:59:40 »
Tjemig jongens,
Ik vind het moeilijker worden...was er in het begin van overtuigd dat het Alex was...
Nu moet ik weer opnieuw beginnen. ??? Ik vond trouwens de achtergrondmuziek vaak errug hard klinken...
Je kon bijna niet verstaan wat de kandidaten zeiden op de vlotten...Jammer... ::)
Heb zelfs de ondertiteling laten meelopen... ::rofl::
Het was dat ik 'm hier niet kon vinden en dat ik telkens op een verkeerd iets uitkwam, anders had ik ook de ondertiteling aangezet ja  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 1-02-2007, 23:31:35 »
Het was dat ik 'm hier niet kon vinden en dat ik telkens op een verkeerd iets uitkwam, anders had ik ook de ondertiteling aangezet ja  :-\\

Hoi Evenstar, als je de ondertiteling wilt aanzetten, druk je op de teletext knop en daarna 888

groetjes Zoë Nicky