Auteur Topic: Het grote MFD samenreis topic!  (gelezen 55040 keer)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Het grote MFD samenreis topic!
« Gepost op: 5-02-2007, 13:02:50 »
Aangezien er toch al het een en ander over besproken wordt in `t topic over de MFD dacht ik dat ik er wel alvast een topic over mocht openen  ;D. Zo niet, dan wil een modje `m vast wel weer opruimen.

`t Doel van dit topic is dus om vervoer of reismaatjes te vinden voor de molfandag op 18 maart.

Ik kom zelf uit Nijmegen met de trein en heb een weekend-OV en dus 40% korting voor een medereiziger in de aanbieding.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2007, 13:17:12 »
Ik kom uit de omg. Breda, ik weet niet of er meer mensen zijn die de interliner vanuit Breda of was het nou Oosterhout  ??? naar Utrecht nemen?
I'm a real big goblin..

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2007, 16:15:56 »
ik kom uit de omgeving van barneveld/ede is er iemand die de trein van ede-wageningen neemt??????????
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2007, 18:00:37 »
Ik kom uit de omg. Breda, ik weet niet of er meer mensen zijn die de interliner vanuit Breda of was het nou Oosterhout  ??? naar Utrecht nemen?

De interliner vanuit Breda naar Utrecht komt langs Oosterhout :P

Ik weet dat toevallig genoeg omdat ik vorig jaar Februari in Oosterhout was voor 3 dagen lang LARP. Toen ging ik ook heen en terug met de interliner naar Utrecht, die vanuit Breda langs Oosterhout komt.

Hoe dan ook. Ook hier is de mogelijkheid tot het krijgen van 40% korting op je treinkaartje als je langs Zwolle komt. Stap in Zwolle op de trein rechtstreeks richting Amersfoort per Intercity, maar kan ook als er mensen tussendoor opstappen met de stoptrein gaan.

Dus zeg het maar.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2007, 18:17:33 »
De interliner vanuit Breda naar Utrecht komt langs Oosterhout :P

Ik weet dat toevallig genoeg omdat ik vorig jaar Februari in Oosterhout was voor 3 dagen lang LARP. Toen ging ik ook heen en terug met de interliner naar Utrecht, die vanuit Breda langs Oosterhout komt.
Er zijn 2 interliners, de 400 en de 401  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2007, 18:35:50 »
Ik heb nog 1 plekje vrij, misschien nog 2. :)

Route: Rotterdam, Gouda, Woerden, Utrecht, Amersfoort. Op een station onderweg oppikken is geen probleem, en een klein beetje uit de route ook niet. De baas betaalt mijn benzine toch! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2007, 20:01:27 »
Ik reis ook vanaf Nijmegen, heb week-OV dus ook 40% korting voor medereiziger

ik kom uit de omgeving van barneveld/ede is er iemand die de trein van ede-wageningen neemt??????????

Seraphina en ik reizen vanaf Nijmegen en komen dus langs Ede-Wageningen ;)
Mollen in Japan...

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2007, 20:07:55 »


Seraphina en ik reizen vanaf Nijmegen en komen dus langs Ede-Wageningen ;)

Sterker nog, we stappen waarschijnlijk gezellig met zijn allen in het kippenlijntje daar ;) (gaat sneller, moet alleen even kijken of dat met de nieuwe dienstregeling en op zondag wel gaat).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #8 Gepost op: 5-02-2007, 22:17:48 »
ik kom uit zutphen langs apeldoorn en amersfoort.. met korting

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #9 Gepost op: 5-02-2007, 22:51:50 »
Ik ga waarschijnlijk met de trein vanaf Heerlen en kom dan langs Geleen, Sittard, Roermond, Weert, Eindhoven, Den Bosch en Utrecht en stap daarna over naar Amersfoort, waar heel veel mensen hetzelfde zullen doen ::joehoe::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #10 Gepost op: 5-02-2007, 23:17:17 »
Ik ga trouwens ook met de trein.
Vanuit Breda en dan ga ik naar Den Bosch, dan kom ik langs Tilburg, dan vanuit Den Bosch naar Utrecht en later vanuit Utrecht naar Amersfoort.

Maar ik kan ook vanuit Breda naar R'dam, via Dordrecht en dan in Rotterdam overstappen naar Amersfoort, via Gouda en Utrecht.
I'm a real big goblin..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2007, 00:00:14 »
Maar ik kan ook vanuit Breda naar R'dam, via Dordrecht en dan in Rotterdam overstappen naar Amersfoort, via Gouda en Utrecht.

Je kan vanaf Rotterdam meerijden als je wilt, scheelt je zeker reiskosten en tijd. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2007, 10:15:47 »
Je kan vanaf Rotterdam meerijden als je wilt, scheelt je zeker reiskosten en tijd. :)
Ik zal eens kijken  :) , maar ik denk dat ik via Den Bosch ga, dat vind ik toch een fijner idee  ::)
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2007, 17:49:17 »
Ik ga trouwens ook met de trein.
Vanuit Breda en dan ga ik naar Den Bosch, dan kom ik langs Tilburg, dan vanuit Den Bosch naar Utrecht en later vanuit Utrecht naar Amersfoort.

Maar ik kan ook vanuit Breda naar R'dam, via Dordrecht en dan in Rotterdam overstappen naar Amersfoort, via Gouda en Utrecht.

Als ik ook naar de MFD zou gaan hadden we samen kunnen reizen, mijn dorpie ligt namelijk tussen Breda en Tilburg in :P maarja kan niet doordat Shakira de vorige avond is nu....
« Laatst bewerkt op: 6-02-2007, 17:51:14 door MiSs Stefanie »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2007, 18:03:01 »
Nou dan, is toch niet dezelfde dag? Of moet je dan zondags tot 4 uur 's middags uitslapen? Ik zie echt het probleem niet.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2007, 18:07:57 »
Nou dan, is toch niet dezelfde dag? Of moet je dan zondags tot 4 uur 's middags uitslapen? Ik zie echt het probleem niet.

Ik denk wel dat sommige mensen pas vrij laat thuis zullen zijn, mja, je kunt er ook voor kiezen om maar dan een beetje kapot te zijn zondag  ;).

Anyway, iedereen moet het maar lekker zelf weten wat `ie doet, maar er geldt wel, hoe meer forummers, hoe meer vreugd  ;D.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2007, 18:36:21 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2007, 18:32:23 »
De WIDM-fans die naar Shakira gaan, en daarom de volgende dag niet op de WIDM-fandag komen, kan ik geen fans noemen hoor. Alsof je zo enorm brak wordt van een concert, ik word er juist lekker hyper en wakker van. Ik kan het niet begrijpen dat mensen liever naar Shakira gaan, dan een WIDM-fandag hiervoor afzeggen. :-\\

Ik vind het overigens een echte Mollenstreek van Shakira.. ::)


Lees deze reply met een ;)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2007, 19:02:24 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2007, 18:53:08 »
tja, tis maar net wat je wil.
ik zou persoonlijk wel naar allebei gaan, maar om nou mensen te bestempelen als fan of niet-fan..
laat ook maar lekker wezen, en als je zin ehbt kom je, en anders lekker niet.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2007, 19:35:55 »
Als ik ook naar de MFD zou gaan hadden we samen kunnen reizen, mijn dorpie ligt namelijk tussen Breda en Tilburg in :P maarja kan niet doordat Shakira de vorige avond is nu....
Stomme Shakira >:( :P  maar gelukkig heb ik erik al om mee samen te reizen vanaf Den Bosch... als het goed is dan ::)
I'm a real big goblin..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2007, 21:29:23 »
Ikzelf kan af en toe uitstekend functioneren als ik maar een uur of 3 slaap heb gehad. Dat moet natuurlijk niet elke dag gebeuren, maar op zich is het geen probleem.
Ga zaterdag lekker uitslapen, dan 's avonds naar Shakira, zelfs al zou je dan om half 3 thuis zijn, je hebt toch een paar uur om wat te slapen, dan naar de MFD en dan ben je 's avonds weer vroeg thuis, kan je vroeg gaan slapen voor maandag.
The British are not impressed.