Auteur Topic: Het grote MFD samenreis topic!  (gelezen 55047 keer)

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #40 Gepost op: 12-02-2007, 18:03:36 »
Och, inderdaad! Maar ik dacht dat het wel leuk was om het even te benadrukken  :-[

Mij hier een beetje op dit forum willen laten blijven he? Zo gemakkelijk gaat dat niet.. ;)
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #41 Gepost op: 12-02-2007, 18:11:08 »
Mij hier een beetje op dit forum willen laten blijven he? Zo gemakkelijk gaat dat niet.. ;)

 >:D
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline PM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #42 Gepost op: 12-02-2007, 18:12:15 »
>:D

Evil.. Maar ik kan twee dingen tegelijk, zelfs forummen.. ;)
The see has many drops of water / But the salt won't let you taste the sweat

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Het grote MolFanDag samenreis topic
« Reactie #43 Gepost op: 19-02-2007, 19:25:39 »
Ik ben van plan dit jaar naar de molfandag te gaan, maar ik wil natuurlijk niet alleen reizen. Als ik met de trein ga, moet ik vanaf Dordrecht via Utrecht naar Amersfoort. Als ik de NS wil ontlopen heb ik een lift nodig.

Dus de de vraag is. Wie komt er uit dezelfde richting en wil met me samenreizen?

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2007, 19:51:10 »
Ik reis met de trein vanuit Elst via Arnhem, via Utrecht naar Amersfoort.

Nog een vraagje: Is er weer net als 2 jaar geleden een hele groep die naar De Observant loopt? Want ik zal het waarschijnlijk niet kunnen vinden.  ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2007, 20:35:32 »
Is heel makkelijk te vinden, maar er zal vast wel een hele delegatie voorop lopen :P
The British are not impressed.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2007, 21:35:59 »
Misschien ga ik. Ik vind mezelf nooit zo'n type voor dit soort dingen maar dit forum voelt  goed en dan moet ik misschien eens wat schroom overwinnen. ALS ik ga, rijd ik met de auto vanuit Amsterdam. Er zijn drie vrije plaatsen in de auto. Kosten noppes, ik vind het gewoon gezellie. Laat maar horen, als ik niet alleen hoef te reizen ga ik misschien wat gemakkelijker.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #47 Gepost op: 19-02-2007, 22:18:02 »
Misschien ga ik. Ik vind mezelf nooit zo'n type voor dit soort dingen maar dit forum voelt  goed en dan moet ik misschien eens wat schroom overwinnen. ALS ik ga, rijd ik met de auto vanuit Amsterdam. Er zijn drie vrije plaatsen in de auto. Kosten noppes, ik vind het gewoon gezellie. Laat maar horen, als ik niet alleen hoef te reizen ga ik misschien wat gemakkelijker.

Type type...d`r loopt van alles los op de fandag, dus ik kan me niet voorstellen dat je er niet het type voor bent ;)
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2007, 22:33:12 »
Na, ik zie er tegenop ergens naar toe te gaan waar ik helemaal niemand ken. Ik vind het gewoon moelijk om zomaar ergens op af te stappen. Maar nieuwsgierig ben ik ondertussen wel, dus ik denk er nog even over na. 

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2007, 23:19:50 »
gewoon gaan, het is erg gezellig!!!

Iedereen is heel aardig, en we hebben allemaal al één ding gemeen  ;D
Triomf!

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2007, 09:53:03 »
Dat realiseer ik me ook. Maar het lijkt me fijn om niet alleen te reizen. Dan heb tenminste al een paar mensen ontmoet en even gesproken.

Dus als er iemand mee wil liften vanuit Amsterdam, laat maar weten. Een afspraak met anderen is die mee willen rijden is voor mij een goede stok achter de deur toch te gaan.

Ophalen achterkant CS kan ook.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2007, 17:49:37 »
Dat realiseer ik me ook. Maar het lijkt me fijn om niet alleen te reizen. Dan heb tenminste al een paar mensen ontmoet en even gesproken.

Dus als er iemand mee wil liften vanuit Amsterdam, laat maar weten. Een afspraak met anderen is die mee willen rijden is voor mij een goede stok achter de deur toch te gaan.

Ophalen achterkant CS kan ook.

Hey, maar maar maar  ;D, als jij gewoon zegt dat je ook bij de Zonnewijzer voor Amersfoort Centraal komt, dan wachten we op je, en dan heb je echt meteen aansluiting. Dat had ik vorig jaar ook. Ik was toen wel samen met iemand op de fandag, maar die reisde apart en kwam ietsjes later dan ik.

`t Alleen reizen kan ik dan verder niet veranderen dan helaas...

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2007, 22:40:04 »
Is een idee, ik denk er nog over na! Bedankt voor de tip!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #53 Gepost op: 25-02-2007, 16:32:43 »
Ik heb nog 1 plekje vrij, misschien nog 2. :)

Route: Rotterdam, Gouda, Woerden, Utrecht, Amersfoort. Op een station onderweg oppikken is geen probleem, en een klein beetje uit de route ook niet. De baas betaalt mijn benzine toch! ;D
Bedankt! ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #54 Gepost op: 26-02-2007, 14:20:01 »
Ik reis via deze stations:

12:10  Breda - 's Hertogenbosch
 12:25  Tilburg   
 12:42  's Hertogenbosch
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 12:53   's Hertogenbosch - Utrecht Centraal
 13:22   Utrecht Centraal   

--------------------------------------------------------------------------------
 
 13:31   Utrecht Centraal - Amersfoort
 13:45  Amersfoort 



Nog meer mensen?  ::)

Edit: Let niet op de tijden, ik weet niet precies hoe laat de mfd begint hoor  ::) ;D
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 14:21:53 door mirtjee »
I'm a real big goblin..

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #55 Gepost op: 26-02-2007, 16:04:45 »
Nog 2 plekken vrij in de auto vanuit:  Friesland!!!!!
Roept u maar!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #56 Gepost op: 26-02-2007, 21:27:30 »
Ik reis via deze stations:

12:10  Breda - 's Hertogenbosch
 12:25  Tilburg   
 12:42  's Hertogenbosch
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 12:53   's Hertogenbosch - Utrecht Centraal
 13:22   Utrecht Centraal   

--------------------------------------------------------------------------------
 
 13:31   Utrecht Centraal - Amersfoort
 13:45  Amersfoort 



Nog meer mensen?  ::)

Edit: Let niet op de tijden, ik weet niet precies hoe laat de mfd begint hoor  ::) ;D
1 uur volgens mij ;)
Oke dan reizen wij wel met je mee vanaf Den Bosch, ik reis vanaf Eindhoven waarschijnlijk al met Sneakiej mee, dus je herkent ons wel ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #57 Gepost op: 27-02-2007, 00:09:51 »
1 uur volgens mij ;)
Oke dan reizen wij wel met je mee vanaf Den Bosch, ik reis vanaf Eindhoven waarschijnlijk al met Sneakiej mee, dus je herkent ons wel ;)
Hou je wel een plaatsje voor mij vrij dan?  :D Ik wil niet achteruit rijden  ;D >:D
I'm a real big goblin..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #58 Gepost op: 27-02-2007, 09:13:41 »
Ik reis van Tiel via Geldermalsen, Culemborg en Houten naar Utrecht. Daar stap ik over op de trein naar Amersfoort.
Is er iemand die ergens op deze route instapt?

Er komen sowieso mensen met hun intercity langs Geldermalsen (mirtjee, Eurik en sneakiej ::)), maar die stopt daar helaas niet. Ik weet toevallig dat er in Geldermalsen een loopbrug over het spoor is, dus ik zou kunnen proberen op die trein te springen... Maar aangezien ik niet James Bond ben, kan ik dat misschien maar beter uit mijn hoofd laten.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote MFD samenreis topic!
« Reactie #59 Gepost op: 27-02-2007, 15:04:46 »
Ik reis van Tiel via Geldermalsen, Culemborg en Houten naar Utrecht. Daar stap ik over op de trein naar Amersfoort.
Is er iemand die ergens op deze route instapt?

Er komen sowieso mensen met hun intercity langs Geldermalsen (mirtjee, Eurik en sneakiej ::)), maar die stopt daar helaas niet. Ik weet toevallig dat er in Geldermalsen een loopbrug over het spoor is, dus ik zou kunnen proberen op die trein te springen... Maar aangezien ik niet James Bond ben, kan ik dat misschien maar beter uit mijn hoofd laten.  ;)
::rofl:: ik doe het dakraam wel open voor je  ;D
Je kunt trouwens sowieso van Utrecht naar Amersfoort meereizen  ;) Ik denk dat er behoooorlijk wat mensen die trein zullen moeten hebben  :)
I'm a real big goblin..