Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185087 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #100 Gepost op: 24-02-2007, 15:40:11 »

(afgezien van ik dan, die een hartverzakking krijgt als blijkt dat heinz een meisje is en bakkertje een jongen van 18)

:P ::rofl::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #101 Gepost op: 24-02-2007, 16:36:22 »
zeg YIDM komen er nu alleen blauwe shirts? Heb ik iets gemist?????
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #102 Gepost op: 24-02-2007, 16:43:19 »
zeg YIDM komen er nu alleen blauwe shirts? Heb ik iets gemist?????

Neehee, die heb ik alleen gebruikt als voorbeeld :P

Ze zijn in alle beschikbare kleurtjes die je op 1 rijtje ziet staan daar.
Ik had toevallig genoeg alleen 2 shirts in 2 kleuren blauw van een andere site. Een site waarbij je via een flash documentje je eigen shirt kon ontwerpen. Daarvan heb ik die 2 blauwe shirts. Nu is het zo dat de kleuren blauw die de website heeft waar (als we 62 shirts verkocht krijgen) we de bende gaan bestellen, aardig overeen kwamen met die t-shirts.

Dus heb ik toen maar die print screens gebruikt van de shirts van website A, die qua kleuren overeenkwamen met de kleuren die website B aanbied. Beetje vaag verhaaltje. Maar nee, het is niet zo dat alleen die 2 kleuren mogelijk zijn. Een hele riks kleuren is mogelijk. Zie hieronder maar.

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #103 Gepost op: 24-02-2007, 16:47:43 »
  ::ok:: duidelijk! snollie ook ik snap soms iets nie hihi.
Volgens mij gaan we best die 62 shirts halen.
 Ik vraag me nog even af, hoever vantevoren moet je die shirts bestellen?
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #104 Gepost op: 24-02-2007, 17:22:24 »
Maar als je eenmaal moet beslissen worden ze toch allemaal 1 kleur shirt? Dus allemaal donkerblauw bijvoorbeeld.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #105 Gepost op: 24-02-2007, 17:24:00 »
Maar als je eenmaal moet beslissen worden ze toch allemaal 1 kleur shirt? Dus allemaal donkerblauw bijvoorbeeld.

dan besluit ik bij deze dat ze allemaal zwart worden. hehe.  :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #106 Gepost op: 24-02-2007, 17:36:07 »
Maar als je eenmaal moet beslissen worden ze toch allemaal 1 kleur shirt? Dus allemaal donkerblauw bijvoorbeeld.

Daar word niets over verteld op de site. Als ik op het bestelformulier klik staat er als invul veld: "Kleur". Nu weet ik niet of je kan zeggen, ik wil in totaal 100 shirts, 10 rood, 40 zwart, 20 wit & 30 grijs. Ik noem maar wat. Moet ik nog even controleren via een email...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #107 Gepost op: 24-02-2007, 17:42:48 »
Dat zou ik maar even controleren ja :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #108 Gepost op: 24-02-2007, 17:46:47 »
controleer dan ook meteen even of je niet 100 keer dezelfde maat krijgt dan  ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #109 Gepost op: 25-02-2007, 20:23:08 »
Controle e-mail is de deur uit met een vraag over de kleur en maten.

Dus of je kan zeggen, 100 shirts totaal, 10 zijn zwart, 20 zijn rood, 30 zijn groen en 40 zijn blauw. Van de tien zwart zijn er xx in de maat M, xx in de maat L. Etc. etc.

Das uiteindelijk waar duidelijkheid over moet komen wil je uberhaupt ze gaan bestellen. Zou een beetje te zot voor woorden zijn als je slechts 100 shirts in dezelfde kleur en maat kan bestellen. Dus zeg maar 100 keer zwarte shirts maat L. Daar is toch geen donder aan  ::) Beetje diversiteit mag er wezen  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #110 Gepost op: 25-02-2007, 20:27:15 »
dat zou inderdaad een beetje raar zijn.
wel handig voor hun, maar niet echt bevordelijk voor hun bedrijfje lijkt me.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #111 Gepost op: 25-02-2007, 22:12:59 »
Ik heb interesse in 2 shirts. Heb alleen 2 vraagjes:

1. is al bekend of je elke kleur kan kiezen of wordt het 1 kleur? (lijkt mij namelijk dat als je verschillende kleuren doet het duurder wordt, mede gezien er al een aantal maal over kleurstellingen wordt gepraat wat extra kosten met zich meebrengt, maar daar ben ik niet helemaal van op de hoogt)
2. de shirts kun je "afhalen" op de MFD? (met andere woorden: zou je ze eventueel ook op kunnen sturen? verznedkosten zijn uiteraard voor mijn rekening. Ik weet nog niet 100% zeker of ik er ben op de MFD  :\'().

Succes verder. Topactie!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #112 Gepost op: 25-02-2007, 22:33:32 »
Het is al heel wat jaartjes geleden dat ik voor m'n werk ook dit soort T-shirts moest bestellen maar destijds maakte kleur en maat niks uit.

De grootste kosetn en moeite die ze bij zo'n leverancier moeten doen is het maken van het 'cliche', dus de matrijs (of bij meer kleuren, de matrijzen) voor de bedrukking.

Als die1 keer zijn gemaakt en betaald hebben ze alle kleuren en maten van shirts gewoon op voorraad en hoeft er maar 1 keer iemand de stellingkjes langs om de bestelling te picken.

Normaal gesproken maakt maat en kleur dus niet uit.

Het gaat er in deze voornamelijk om of het break-even point in de voorbestellingen word gehaald en dat schiet nog niet zo heel erg op.
Hoewel natuurlijk de animo voor de fandag en alles er om heen zijn hoogtepunt nog moet bereiken en elke week sterker word.

Tenzij je minstens 50 serieuze toezegingen hebt voor de MFD zou ik het niet doorzetten.
Met minimaal 50 betalende klanten kom je ongeveer op breakeven uit en daarnaast verkoop je er nog wel een aantal los op de MFD, maar reken je niet te snel rijk (dat is ook niet de bedoeling,dat begrijp ik ook wel).
En,...
Je moet het ook wel echt leuk vinden om te gaan doen.

Wat ik daarmee bedoel is dat je het risico loopt dat je de hele dag achter een standje met T-shirts staat terwijl je het eigenlijk veel leuker zou vinden om een beetje rond te lopen en met andere widm fans te praten e.d.

Nogmaals veel succes en ik hoop dat het gaat lukken maar denk wel goed na voor je er aan begint. Mocht het zover komen wil ik ook wel even op de tijdelijke 'toko' passen.

 ::joehoe::
 
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #113 Gepost op: 26-02-2007, 03:52:39 »
1. is al bekend of je elke kleur kan kiezen of wordt het 1 kleur?
Minder dan 2 uur voordat jij dit postte was je vraag al half beantwoord. Daar ik aanneem dat de drukker niet op zondag om 9 uur nog aan het werk is, lijkt het me logisch dat er dus nog geen antwoord binnen is.
Dus of je leest het topic niet, of... uhm... je let niet op :P
The British are not impressed.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #114 Gepost op: 26-02-2007, 09:14:18 »
Hoe zit het met de maat? Wordt het allemaal 1 maat of kunnen we dat kiezen. En zo ja, welke maten zijn mogelijk?
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #115 Gepost op: 26-02-2007, 12:11:32 »
Hoe zit het met de maat? Wordt het allemaal 1 maat of kunnen we dat kiezen. En zo ja, welke maten zijn mogelijk?

Goeiemorguh! enkele posts hierboven... ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #116 Gepost op: 26-02-2007, 13:35:41 »
Kan ik al een shirt bestellen, of snap ik het topic niet? ::) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #117 Gepost op: 26-02-2007, 13:40:00 »
Je kan zeggen dat je er een wilt,dan kom je op een lijstje. als er genoeg mensen zijn worden ze besteld en word je toezeging een reservering.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #118 Gepost op: 26-02-2007, 13:40:14 »
Kan ik al een shirt bestellen, of snap ik het topic niet? ::) ;D

Het is nog niet zeker of de shirts er komen, we moeten eerst een bepaalde mijlpaal halen voordat YIDM de shirts kan bestellen.

Maar ik zet je bij de lijst ::ok::

Lautjuh (1x)
Tinuzzz (1x)
Nevermind (1x)
Daedalus (1x)
Mol Thessa (1x)
Tomiie (1x)
saem (1x)
kabouter (2x)
JvB (1x)
Rinske (1x)
Romy (1x)
Mariell (1x)
Scabbers (1x)
Vveerraak (1x)
Meriek (1x)
YIDM (1x)
Lodewijk14e (1x) (ECHTE XL)
Arco (2x) (2 L'tjes)

Nu nog 42 mensen! ;D
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 14:44:54 door Tinuzzz »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #119 Gepost op: 26-02-2007, 13:44:03 »
In het polleke bovenin hebben 40 mensen aangegeven dat ze een shirt willen. Als al die mensen zich even melden dmv een berichtje in dit topic dan scheeld dat aanmerkelijk en komen we wel heel dicht bij de magische grens. Die laatste 20 zijn op de MFD nog wel te slijten.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna