Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185097 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #600 Gepost op: 21-03-2007, 17:42:57 »
Er staat in het labeltje: "Wanneer het shirt is bedrukt, was het binnenste buiten" En dat mag op 40 graden. Verder mag ie niet in de droogtrommel noch onder het strijkbout.

Ik heb alle shirts zo net op de bus gedaan.

Alleen...

- Rinske
- Mol Thessa
- Romy

ontvangen nog geen shirt. Ik heb ze wel binnen, ook al klaar staan voor verzending. Maar als je geen adresgegevens doorgeeft kan ik ze nooit laten versturen.

Verder ontbrak aan de zending 1 bordeaux L.
Dat betekend dat Catelootje moet wachten op haar shirt.

Ik zal nog maar een keer naar die drukkerij mailen met de mededeling dat niet alles geleverd is. Op de bestelbon staat notabene: aantal stuks geleverd: 18. En dat terwijl ik er 19 moest krijgen, 12 bordeaux en 7 licht blauw. Ik kreeg: 11 bordeaux en 7 lichtblauw.

Ze hebben zeker nooit gehoord van: juist verzenden en in 1 keer :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #601 Gepost op: 21-03-2007, 18:39:55 »
14 uur 41 minuten minus 6 minuten is 14 uur 35 minuten.

Hmmm,.... waar zit de hint,
ik voel dat hier een aanwijzing in  moet zitten want waarom anders zo duidelijk vertellen dat de shirts 6 minuten geleden zijn aangekomen?

Het zijn de bordeaux rode en de grijze,... zit daar nog iets in?
Ik vermoed een kleurentheorie.
En dan in combinatie met die bezorgtijden die volgens mij nooit kunnen kloppen. Weet iemand misschien de woonplaats van YIDM want de zon komt namelijk niet overal in Nederland tegelijkertijd op en gaat ook niet op hetzelfde moment onder.

Ik zelf kreeg vandaag een verdacht pakketje/enveloppe met daarin een NAVY-XXL T-shirt. uiteraard ben ik hier erg blij mee maar ik had gehoopt op een aanwijzing naar de mol van volgend jaar of zo.

Hoezeer ook gezocht in de enveloppe en het shirt ik heb niks gevonden.

Ik twijfel nu toch weer over wie de mol is,

Is het dan toch Albert Verlinde????

 ::zwaai::

::rofl::

Die bordeaux zijn mooi!  :D
 :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rinske

  • Forumlid
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #602 Gepost op: 21-03-2007, 19:00:17 »
Ik heb Yvonisdemol inmiddels een berichtje gestuurd met mijn adresgegevens, zat in Barcelona :D.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #603 Gepost op: 21-03-2007, 19:04:03 »
Ik heb Yvonisdemol inmiddels een berichtje gestuurd met mijn adresgegevens, zat in Barcelona :D.

Je pakketje staat dan ook klaar om verzonden te worden. Inclusief adres ;)

Nu nog Mol Thessa haar adres...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #604 Gepost op: 21-03-2007, 19:57:33 »
Er staat in het labeltje: "Wanneer het shirt is bedrukt, was het binnenste buiten" En dat mag op 40 graden. Verder mag ie niet in de droogtrommel noch onder het strijkbout.
Straks gaat mijn shirt de was in. Klunzig, als ik ben zit er al een vlek in.  ::rofl:: Die gaat dus binnenste buiten op 40 graden de machine in. En dus drogen aan het wasrekje i.p.v. de droger? Strijken kan trouwens wel, zolang je maar niet over de decoratie heen gaat (volgens het labeltje).
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #605 Gepost op: 21-03-2007, 20:01:15 »
Je pakketje staat dan ook klaar om verzonden te worden. Inclusief adres ;)

Nu nog Mol Thessa haar adres...

En van haar denk ik geen reactie vanavond, want volgens mij zijn vanavond de Lama`s op Laughing Matters en is zij daar...da`s in Enschede :P.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #606 Gepost op: 21-03-2007, 20:24:31 »
Straks gaat mijn shirt de was in. Klunzig, als ik ben zit er al een vlek in.  ::rofl:: Die gaat dus binnenste buiten op 40 graden de machine in. En dus drogen aan het wasrekje i.p.v. de droger? Strijken kan trouwens wel, zolang je maar niet over de decoratie heen gaat (volgens het labeltje).

Ik heb mijn shirt al gestreken na de MFD, omdat 'ie nogal gekreukt was, en dat ging -binnenstebuiten- prima.
Tell me what your telescope says

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #607 Gepost op: 21-03-2007, 21:19:58 »
Ik doe mijn shirt trouwens nu voor het eerst even aan...ik verzuip gewoon nog in een S! Haaaaaaaahahaha! Maar goed te combineren met mijn zomerkleding hoor ;).

 ::ok:: Nogmaals bedankt YIDM!
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #608 Gepost op: 22-03-2007, 07:55:46 »
Ik doe mijn shirt trouwens nu voor het eerst even aan...ik verzuip gewoon nog in een S! Haaaaaaaahahaha! Maar goed te combineren met mijn zomerkleding hoor ;).

 ::ok:: Nogmaals bedankt YIDM!

 ::rofl::

Graag gedaan hoor  :)

Goed, mol Thessa heeft haar adresgegevens ook doorgegeven. Dus die twee shirts gaan vandaag ook op de bus. En met een beetje mazzel kan ik vandaag nog het pakketje van Rinske afleveren op het postkantoor. En dan is alles verstuurd, op de bordeaux rode maat L van Catelootje na. Maar daar krijg ik vandaag ongetwijfeld een emailtje over terug van de drukkerij.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #609 Gepost op: 22-03-2007, 13:59:11 »
Ik heb zojuist mn bordeaux shirt ontvangen, YIDM nogmaals bedankt voor de organsisatie ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #610 Gepost op: 22-03-2007, 14:08:41 »
Ik doe mijn shirt trouwens nu voor het eerst even aan...ik verzuip gewoon nog in een S! Haaaaaaaahahaha! Maar goed te combineren met mijn zomerkleding hoor ;).

 ::ok:: Nogmaals bedankt YIDM!
Die gekke studenten bezuinigen ook op ALLES. Je moet ook af en toe iets eten......



Ik heb het mijne inmiddels ook in huis, waarvoor hartelijk dank.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #611 Gepost op: 22-03-2007, 15:07:38 »
Ik heb 'm ook ontvangen. Dankjewel YIDM  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #612 Gepost op: 22-03-2007, 18:54:28 »
Hier is ie ook binnengevallen vanmiddag. Dankjewel YIDM  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #613 Gepost op: 22-03-2007, 21:30:25 »
mol Thessa haar lichtblauwe shirt en Romy haar lichtblauwe shirt zijn vanochtend om 8:14 uur op de bus gedaan. En het pakketje voor Rinske, met daarin de vijf shirts, is om 17:14 uur op het postkantoor afgeleverd :P Kortom, morgen kunnen jullie je shirts verwachten!

En *gaap* ik heb weer een email gekregen van de drukker. Met het bericht dat ze de bordeaux L voor Catelootje zullen naleveren :P Serieus, die drukker moet eens alles op orde krijgen. Is het zo moeilijk om alles in 1 keer te leveren  ::rofl::

Verder wens ik iedere shirt bezitter veel plezier met het WIDM-shirt. Het is mooi dat er zoveel belangstelling voor was, dat ik daarnaast ook nog het goede doel heb kunnen steunen én de rekening heb kunnen betalen. Dus een complimentje richting jullie, kopers, is zeker op zijn plaats:  ::bravo::  ::joehoe::  ::ok::

Volgend jaar weer?  ::tandpastasmiley::

Wat zeggen jullie van MOL ZONNEBRILLEN::tandpastasmiley::  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #614 Gepost op: 22-03-2007, 21:35:27 »
Ik had iets heel anders in gedachten. Daar was ik al mee bezig voor Dech met die taart begon. Helaas hebben mensen het in mijn omgeving compleet laten afweten, en kwam het idee met die taart voor mij heel erg goed uit.

Molzonnebrillen, je zal toch niet het model bedoelen dat hier op de site voor het diertje wordt gebruikt?

Als je dat wil doen, komt er dan ook een logo (mollenpoot/afbeelding RN-mol op te staan?

Als je DAT gaat doen, zou ik toch echt in overleg gaan met de ''intellectuele eigenaar'' van de afbeelding.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #615 Gepost op: 22-03-2007, 21:42:16 »
Ik had dit in mijn gedachten:

Voor meiden: een variant op Renate haar zonnebril
Voor jongens: een variant op Roderick zijn zonnebril

En met een klein vignetje erop, als het kan. Laat staan of het er wel mooi uitziet met zoiets op de glazen. Anders hou ik het gewoon bij zonnebrillen verkopen die lijken op die van Renate & Roderick. Maar mocht ik het gaan bedrukken met een afbeelding van RN of het mollogo, dan is het een logisch gegeven eerst de intellectuele eigenaar te vragen om toestemming. Ik doe een rechtenstudie, leer mij wat over in je recht staan en niet :P

Ik wil ook wel hoeden in de variant van Karel zijn hoed gaan bestellen en verkopen hoor. Maar met het oog op de nieuwe presentator lijkt me dat niet verstandig. ;)
« Laatst bewerkt op: 22-03-2007, 21:44:32 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #616 Gepost op: 22-03-2007, 21:51:18 »


Volgend jaar weer?  ::tandpastasmiley::

Wat zeggen jullie van MOL ZONNEBRILLEN::tandpastasmiley::  ;D

Ik heb een tijdje met die verkoper van die AVRO widm shirts staan praten, hij vertelde me dat de shirts die hij daar verkocht (volgens hem trouwens van betere kwaliteit waren dan die van jou en daarom ook duurder !!) een soort pilot project was voor meer merchandising die ze voor het volgend seizoen in de planning hebben.

Hou er dus maar rekening mee dat er volgend seizoen volop posters, t-shirts, koffiemokken, stickers, plakplaatjes (met verzamelalbum), pennen, schriften (en de rest van de school-outfit), slipjes, BH-tjes, badjassen, dekbedovertrekken en zonnebrillen op de markt komen.
 ::rofl::

Maar een nieuw t-shirt volgend jaar kan natuurlijk altijd. We hebben nu alvast een heel jaar om over de spreuk na te denken.

--------------

p.s. geheel terzijde en off topic (maar er is geen eigen topic voor).

Er zit me iets dwars wat betreft Nadja, ik heb begrepen dat Renate op de MFD heeft gezegd dat Nadja eigenlijk niet is gekomen omdat ze een beetje bang was om te gaan. Er zou op het (welk??) forum zoveel negatieve kritiek op haar zijn geweest dat ze niet meer durfde te gaan.

Als dit ook maar een beetje waar is vind ik eigenlijk dat we (als forummers in het algemeen zonder dat iemand zich persoonlijk aangesproken of schuldig hoeft te voelen) moeten proberen om dit misverstand recht te zetten en Nadja ervan moeten overtuigen dat ze tijdens een MFD in het geheel niets te vrezen heeft. Ik vind dat we moeten proberen om Nadja zover te krijgen dat ze volgend jaar alsnog komt en dan een geweldig onthaal en een ovationeel applaus van ons allen krijgt.
Ik ben er nu al voor en ik wil het nog wel regelen ook dat ze dan net zoals Karel een grote taart krijgt aangeboden met als opdruk: "WE Love Nadja".
zoiets.
Ik ben niet zo'n idolate fan van Nadja als YIDM maar als een deelnemer en dan nog wel 1 van de grootste smaakmakers van de serie om zo'n reden niet naar de fandag komt is er ergens iets goed misgegaan en vind ik dat we dat moeten goedmaken.

word (hopenlijk) vervolgd.



Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #617 Gepost op: 22-03-2007, 21:52:30 »
Begin gelijk een hele fanshop joh ::rofl::

petten, klokken, stickers, strings, posters, mokken, tassen, dekbedden, noem het maar op ;D


Idd Lodewijk14e  :D ;)


Overigens heeft de avro wel gelijk, hun shirts (heb een shirt van hun en 2 van yidm) hebben een mooiere print en het shirt is echt van uitstekende kwaliteit. (die van yidm ook!!!!!! maar die van de avro zijn echt kwaliteitsshirts). Yidms shirts zijn zeker 4+2 euro waard, maar die van de avro zijn ook 12,50 waard
« Laatst bewerkt op: 22-03-2007, 21:55:14 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #618 Gepost op: 22-03-2007, 22:20:42 »
Volgens de informatie die ik zo her en der opgepikt heb kon Nadja niet aanwezig zijn wegens hetzij opnames hetzij iets in familie kringen waar ze wegens fatsoen niet kon ontbreken. Beide dingen vind ik een begrijpelijke reden om niet te komen naar de MFD. Dick moest fluiten, is eveneens een begrijpelijke reden.

Dus ik weet niet 1,2,3 of de daadwerkelijke reden voor Nadja haar afwezigheid ligt bij de forse kritiek die ze te verduren kreeg van veel kijkers op, met name het .nl forum. Bedoel, ten eerste... het hele gebeuren van opnames & montage zorgt al voor een vertekend beeld van de werkelijkheid. Wij zien slechts een fractie van wat zich in Thailand afgespeeld heeft. En op basis van dat kleine gedeelte dat wij te zien krijgen, doordat de WIDM redactie dat ons wil laten zien, lijkt het alsof Nadja zo is. Maar door de montage krijgt dat beeld een zo enorme overdreven effect met zich mee.

En door dat stoorden menig kijker zich aan Nadja. Maargoed, zoals ik b.v. had met Eva. Op de MFD zag ik een hele andere kant van Eva die in het programma naar mijn mening niet naar voren gekomen is. Ze is een heel vrolijk iemand. Dat is dus iets wat niet op mij overkwam door het volgen van de serie op TV. Ik merkte dat pas toen ik haar in levende lijve op de MFD zag.

Maargoed... over een eventueel nieuw iets na dit. Voor hetzelfde geldt ga ik me er niet mee bemoeien. Het is niet dat ik de AVRO dwars wil zitten ofzo, heb alleen de smaak te pakken gekregen nu  ;D Ik hou er wel van om dingetjes te regelen, te organiseren, zorgen dat de bende in orde komt voor een grote groep mensen.  :) Ik laat voor nu de boel lekker de boel en zie rond de volgende MFD wel wat ik dan ga doen.

Dus AVRO, maak je geen zorgen, volgend jaar hebben jullie grote kans op vrij spel van mijn kant uit ;) Ik hoop alleen wel dat Nadja aanwezig zal zijn de volgende keer zodat ze mijn shirt kan signeren en de tekening van Highwaykind  ::tandpastasmiley:: Want dat is zo'n beetje rond nu, dat ik van HWK de tekening mag kopen  :) Waarvoor, uiteraard, veel dank dat je het toestaat Highwaykind  ::respect::

En nu genoeg off topic en on topic kris kras door elkaar heen :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #619 Gepost op: 22-03-2007, 22:43:48 »
Overigens heeft de avro wel gelijk, hun shirts (heb een shirt van hun en 2 van yidm) hebben een mooiere print en het shirt is echt van uitstekende kwaliteit. (die van yidm ook!!!!!! maar die van de avro zijn echt kwaliteitsshirts). Yidms shirts zijn zeker 4+2 euro waard, maar die van de avro zijn ook 12,50 waard

Ja, maar je moet wel eerlijk wezen. Een shirt die 3,67 kost per stuk, daarvan mag je eenzelfde kwaliteit van verwachten en niet alsof het een shirt van 25 euro is. Dus het is nogal wiedes dat de shirts die ik besteld heb van lagere kwaliteit zijn dan die van de AVRO. Je kan niet voor een habbekrats een hoge kwaliteit eisen.

Ik ben er nu al voor en ik wil het nog wel regelen ook dat ze dan net zoals Karel een grote taart krijgt aangeboden met als opdruk: "WE Love Nadja".
zoiets.
Ik ben niet zo'n idolate fan van Nadja als YIDM maar als een deelnemer en dan nog wel 1 van de grootste smaakmakers van de serie om zo'n reden niet naar de fandag komt is er ergens iets goed misgegaan en vind ik dat we dat moeten goedmaken.

Of in een landelijke krant een megagrote advertentie plaatsen speciaal voor Nadja  ::rofl:: Maargoed, laat ik dan maar meteen iets anders rechtzetten.

Ik mag misschien een "fan" lijken van Nadja. Zal ik dan eens uitleggen waarom ik dat ben? Ik heb in elke serie wel 1 of 2 favorieten. Die ik dus persoonlijk de leukste in de groep vind. Dit jaar is dat Nadja, vorig jaar waren dat Roderick & Frédérique. En door mijn enthousiasme sla ik vaak nog wel eens door naar de "fan" kant. Daardoor ben ik in staat dingetjes te doen waardoor ik een fan lijk. Komt gewoon vooruit vanuit mijn enthousiasme voor het programma, daarnaast is dit jaar mijn allereerste MFD geweest.

En met dingen zoals de MFD heb ik altijd dat ik "in stijl" wil komen waarvan het evenement in teken staat. Nogal duidelijk dus, de MFD staat in het teken van wie is de mol. Dus kleed ik me daar naar. En dus kom ik opdagen met een hoed op mijn kop & I <3 Nadja :P Zo kom ik ook elk jaar op de Elf Fantasy Fair opdagen in elke keer een ander kostuum. Vorig jaar was het Harry Potter gerelateerd, dit jaar is het Middeleeuws gerelateerd. Ik schaam me er niet voor dat ik dan in andere kleren aan kom zetten.

Ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind en als anderen mij daardoor voor "fan" verklaren, so be it. Zo zijn er ook talloze die mij voor gek verklaren bij andere dingen. Maar dat is gewoon wie ik ben. Of je het er nu mee eens bent of niet, maakt mij niets uit. Noch wat je er van vind. In zulke dingen ga ik lekker mijn eigen gang en ik heb tot nog toe veel plezier ervan gehad.  ::trots:: 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan