Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 121792 keer)

Offline willem29

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Aflevering 8
« Reactie #160 Gepost op: 23-02-2007, 00:09:50 »
ik ben het kwijt. Snap er niks meer van.

"wat heb jij het spel fantastisch gespeeld" zegt Karel in het volgende week stukje.
Sander kan niks dan een beetje raar grinniken..

De afvallers zullen de mol wel zien, en wij moeten dan nog een weekje wachten

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #161 Gepost op: 23-02-2007, 00:10:29 »
Renate is een Rotterdamse toch,...

Hoe ging dat liedje ook al weer van Feyenoord,..??

(vraag me nou als 100% FC Utrecht fan niet om het zelf te gaan schrijven he)
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 23-02-2007, 00:11:41 »
er komt nog een serie.
ze laten namelijk geen miljoenen afhangen van het aantal 'inge-is-de-mol-fans' :)

Nee, wel van het aantal "Karel is de mol" fans  ;D  :P

Ben benieuwd welk land ze dan kiezen voor WIDM 8. En nu ik zo de foto's gezien heb met Inge staat het voor mij vast. Inge is de mol en de WIDM redactie heeft gebarentaal aangepakt om als hint te gebruiken.  :)

Misschien heeft dat "Karel is verdwenen" wel te maken met de rondleiding van vorige week. Hij maakte toen zoveel fouten, dat hij nu "afgezet" is als presentator.

Het kan ook Anders/Sander, dus inderdaad Sander als (tijdelijke?) vervanger. Waarschijnlijk een opdracht dat ze Karel terug moeten vinden, omdat Karel de Pot nog heeft? (Anders zou de pot weer op nul zijn). Zou wel een leuke finale zijn. En als ze Karel terugvinden, wat natuurlijk lukt  ::trots:: , wordt de pot verdubbeld ofzo?

Er komen vast meer verrassingen

<edit>Of Karel toch DeMol en komt er weer een veiling en moeten kandidaten hem Terugkopen? Met Sander nu als veilingmeester?</edit>

;D

Wie is hiervoor?  ::rofl:: ;D ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #163 Gepost op: 23-02-2007, 00:11:58 »
Renate is een Rotterdamse toch,...

Hoe ging dat liedje ook al weer van Feyenoord,..??

(vraag me nou als 100% FC Utrecht fan niet om het zelf te gaan schrijven he)

Hand in hand, wij kameraden, hand in hand, voor....

en verder kun je vast wel zelf invullen

::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline willem29

• Forumlid
  • Alex is leuk !
« Reactie #164 Gepost op: 23-02-2007, 00:13:13 »
Inge heeft een aantal zenuwtrekjes elke keer als ze 'liegt'/'molt' begint ze aan dr haar te plukken..
viel me vandaag op

Offline dech2410

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 23-02-2007, 00:14:28 »
Karel krigjt echt een plekje in het guiness book of records

De reden:

1miljoen mensen tegelijk in de stress laten schieten :p

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #166 Gepost op: 23-02-2007, 00:15:27 »
Hand in hand, wij kameraden, hand in hand, voor....

en verder kun je vast wel zelf invullen

::ok::

Hand in hand, kameraden
Hand in hand, voor Feyenoord 1

Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 1

Als je het doet moet je het ook goed doen he ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #167 Gepost op: 23-02-2007, 00:25:08 »
De melodie van "Hand in Hand" werd in de negentiende eeuw geschreven door de Duitser Wilhelm Speidel. Het lied werd in de loop der jaren door diverse Nederlandse clubs gebruikt; er zijn bijvoorbeeld versies van SVV en DHC bekend. Jaap Valkhoff zette in de jaren zestig zowel een Feyenoord- als een Ajax-versie op de plaat. Onder Feyenoord-supporters groeide het vervolgens uit tot het officieuze clublied. In het zuiden van Nederland gebruikt ook MVV haar eigen versie van het "Hand in Hand". In België hoort men de melodie regelmatig van de tribunes komen wanneer Club Brugge haar wedstrijden speelt.

(Wikipedia ;) )
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 23-02-2007, 00:28:30 »
tada zijn we van Rotterdam (renate) toch weer bij Eva, goed speurwerk daedelus  :)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 23-02-2007, 00:29:53 »
Of bij Paul, want het liedje is geschreven door een man!

::)

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #170 Gepost op: 23-02-2007, 00:33:35 »
Of bij Paul, want het liedje is geschreven door een man!

::)

Naar Eva of Paul vind ik wel wat ver gezocht hoor maar 'elkaar de hand geven' is iets heel kameraadschappelijks dus het zou naar Feyenoord--Rotterdam--Renate kunnen wijzen.

Hoewel ik die gebarentaal nog het sterkst vind tot nu toe.

Offline nadiac

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 23-02-2007, 00:34:13 »
Kijk al jaren en jaren (belgie/ nederland) en volg al jaren dit forum. Nooit zelf gereageerd.
Ben altijd blij als ik op het laatste moment nog niet weet wie de mol is. Helaas (zeer knap ontdekt) ben ik er nu toch zeker van dat het Inge is. Al die tijd voor niets op Eva gezeten.
De gebarentaal is overduidelijk. Heb de groepsfoto's bekeken en mijn vroegere stageboek erbij gehaald en ja hoor de gebaren zijn te opvallend en kloppend.
Inge: groots gedaan, niet mijn favoriet maar oke.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 06:56:03 door Bakkertje, Reden: plaatje verwijderd »

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-02-2007, 00:36:09 »
Kijk al jaren en jaren (belgie/ nederland) en volg al jaren dit forum. Nooit zelf gereageerd.
Ben altijd blij als ik op het laatste moment nog niet weet wie de mol is. Helaas (zeer knap ontdekt) ben ik er nu toch zeker van dat het Inge is. Al die tijd voor niets op Eva gezeten.
De gebarentaal is overduidelijk. Heb de groepsfoto's bekeken en mijn vroegere stageboek erbij gehaald en ja hoor de gebaren zijn te opvallend en kloppend.
Inge: groots gedaan, niet mijn favoriet maar oke.

ik blijf in het eva kamp, vind 1 gebaar wel lijken, maar dat O-tje had duidelijker gekunt, het is maar wat je wilt zien, opvallend is het wel..

« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 06:56:45 door Bakkertje, Reden: stukje tekst verwijderd »

Offline nadiac

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-02-2007, 00:41:17 »
bekijk elke groepsfoto maar es. Te duidelijk. Vanaf afl 1.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2007, 07:01:56 door Bakkertje, Reden: tekst verwijderd »

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 23-02-2007, 01:28:41 »
Vraag me af waarom we niet één MOLactie zien.. Ze geven elkaar netjes zonder sputteren een handje.
Renate begint er over. Paul roept meteen 'laten we het proberen'. Evan en Inge doen netjes mee.. Waar is nou die mol

Die zat aan het tafeltje (hopende dat ze hem alsnog de hand zouden schudden).

Ik denk dat Sander volgende week misschien voor een keer de presentatie van Karel overneemt, en dat Karel mogelijk alsnog ontmaskerd wordt door Paul.

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #175 Gepost op: 23-02-2007, 01:35:21 »
Die zat aan het tafeltje (hopende dat ze hem alsnog de hand zouden schudden).

Ik denk dat Sander volgende week misschien voor een keer de presentatie van Karel overneemt, en dat Karel mogelijk alsnog ontmaskerd wordt door Paul.

Maar in het filmpje voor volgende week zie je Karel de kandidaten een opdracht geven, welliswaar van een schermpje maar toch. Tevens zie je Karel bij Sander staan terwijl ze kijken naar wat ongetwijfeld de ontnoping is en daar hoor je Karel zegggen: "wat heb je het spel fantastisch gespeeld, dappere, dappere kandidaten en bovendien een fantastische mol".

Dat laatste zal hij toch echt niet over zichzelf zeggen?

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 23-02-2007, 01:38:11 »
Maar in het filmpje voor volgende week zie je Karel de kandidaten een opdracht geven, welliswaar van een schermpje maar toch. Tevens zie je Karel bij Sander staan terwijl ze kijken naar wat ongetwijfeld de ontnoping is en daar hoor je Karel zegggen: "wat heb je het spel fantastisch gespeeld, dappere, dappere kandidaten en bovendien een fantastische mol".

Hmmm met kale mensen weet je het maar nooit he

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #177 Gepost op: 23-02-2007, 01:51:53 »
Karel die zegt : kandidaten dit is de meest verschrikkelijke executie van allemaal

En vervolgens moet hij er zelf uit...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #178 Gepost op: 23-02-2007, 01:54:47 »
Karel die zegt : kandidaten dit is de meest verschrikkelijke executie van allemaal

En vervolgens moet hij er zelf uit...

Dat had ik ook bedacht ja, hij heeft het daarmee dan dus over zijn eigen executie en dat is zondermeer natuurlijk de meest verschrikkelijke van allemaal.
Maar hij is tijdens het 'volgende week' filmpje toch duidelijk tot 2 keer toenog gewoon de presentator dus het klopt gewoon niet dat HIJ weg is.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 23-02-2007, 01:56:46 »
hoor je Karel zegggen: "wat heb je het spel fantastisch gespeeld, dappere, dappere kandidaten en bovendien een fantastische mol".

Ik denk het we hoor, hij laat toch al steeds weten dat hij het zo voor elkaar heeft allemaal?