Auteur Topic: Jij bent zelf de Mol  (gelezen 9546 keer)

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jij bent zelf de Mol
« Reactie #20 Gepost op: 1-03-2007, 08:58:36 »
wie van jullie waren eigenlijk al eens zelf de mol?? (internet mol)

ik zou gewoon heel fanatiek zijn.
zou gaan zorgen dat dingen me steeds net niet lukken.

en bij de de mastermind zou ik in de fitte groep willen!
voorstellen dat we waarschijnlijk zo snel mogelijk naar beneden moeten en ze erg opjagen.

als ze beneden komen zijn ze zo moe dat ze niet eens meer aan die foto denken!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jij bent zelf de Mol
« Reactie #21 Gepost op: 1-03-2007, 14:26:52 »
Ik ben van mezelf heel rustig. Dit zou ik lekker zo houden, maar ik ben ook juist wel heel meelevend. Dit zou ik flink aandikken, zodat ik zooo 'lief' ben. Ik ben wel heel fanatiek, dat zou ik zo laten en misschien nog wel meer, maar dan kleine dingen verpesten, zoals touwtjes niet goed vastmaken, dingetjes laten verdwijnen en proberen anderen verdacht te maken. Ik zou vooral veel meedoen met de groep, erg blij overkomen wanneer iets lukt en flink balen wanneer iets mislukt. Maar allemaal net niet zo opvallend dat het opvalt :-)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jij bent zelf de Mol
« Reactie #22 Gepost op: 1-03-2007, 15:14:35 »
 ::rofl:: ::rofl:: echt heel leuk allemaal  ::rofl:: ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Jij bent zelf de Mol
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2007, 11:13:35 »
Ik ben van mezelf heel rustig. Dit zou ik lekker zo houden, maar ik ben ook juist wel heel meelevend. Dit zou ik flink aandikken, zodat ik zooo 'lief' ben. Ik ben wel heel fanatiek, dat zou ik zo laten en misschien nog wel meer, maar dan kleine dingen verpesten, zoals touwtjes niet goed vastmaken, dingetjes laten verdwijnen en proberen anderen verdacht te maken. Ik zou vooral veel meedoen met de groep, erg blij overkomen wanneer iets lukt en flink balen wanneer iets mislukt. Maar allemaal net niet zo opvallend dat het opvalt :-)
gewoon heeel bezorgt zijn en niet willen dat iemand wat overkomt,dat kost gewoon veel tijd