Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51970 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 9
« Reactie #80 Gepost op: 1-03-2007, 22:27:46 »
Viel trouwens iemand de manier waarop het programma richting het einde gemonteerd was ook op? Ik denk dat het komt doordat ze in alle haast moesten duidelijk maken dat de kijker twee weken moet wachten, maar ik vond het niet mooi gedaan... lelijke tekstanimaties en zo :-\\ ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #81 Gepost op: 1-03-2007, 22:28:09 »
Inderdaad. Inge is de Mol. (Hehe, Heinz is ook om.)
::ok:: ::bravo:: ::hug::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 9
« Reactie #82 Gepost op: 1-03-2007, 22:28:19 »
Wil jammer trouwens dat t einde weer dreigt te worden als: we zitten op een rijtje en de mol mag opstaan. Doe iets spectaculairs net als dat(welliswaar mislukte) parachutespringen in serie 3
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #83 Gepost op: 1-03-2007, 22:28:56 »
 Sander beseft nu dat hij te weinig vragen goed had.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 22:44:44 door kabouter »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #84 Gepost op: 1-03-2007, 22:29:05 »
ja dat dacht ik ook...  ::oink::

maar Dick zei dat ZE het goed gespeeld heeft, of verstond ik dat verkeerd... Wel balen nog twee weken wachten... echt een k**streek... Kijk als het nou volgende week was. Daar kan je nog mee leven... Ik ben een zenuwinzinking nabij  ::)

Hai Thessa,

Mijn angst was dat Sander misschien Eva gezien had (ook een ZE)...maar misschien moest Sander verbaasd reageren wie hij ook zag. Zodat wij daar in elk geval niet uit zouden kunnen afleiden wie de mol was. Als hij met een blik van ja dat dacht ik al zou kijken was dat toch te opvallend lijkt mij.... :-[
« Laatst bewerkt op: 1-03-2007, 22:31:02 door Lonneke40 »

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #85 Gepost op: 1-03-2007, 22:31:40 »
Hij kan ook verbaasd zijn dat hij het goed heeft...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 9
« Reactie #86 Gepost op: 1-03-2007, 22:32:20 »
Ik denk dat het een schrikreactie is. Als je zo opbouwt naar een moment reageer je toch verbaasd op het moment dat de mol wordt onthuld, ook al dacht je al sinds aflevering 2 dat zij het was (bij wijze van spreken)...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 9
« Reactie #87 Gepost op: 1-03-2007, 22:33:14 »
Wat ik me trouwens afvraag, degene op wie de kandis zeggen te hebben gestemd, zouden ze daar ook echt voor zijn gegaan, tijdens de finale, of hebben ze daarin gelogen. hebben ze tijdens t spel(behalve de mol) uberhaupt gelogen over op wie ze zaten?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #88 Gepost op: 1-03-2007, 22:34:36 »
Lijkt me niet, waarom zouden ze? Alleen de kijkers hebben dat gezien..

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #89 Gepost op: 1-03-2007, 22:36:52 »
Wat ik me trouwens afvraag, degene op wie de kandis zeggen te hebben gestemd, zouden ze daar ook echt voor zijn gegaan, tijdens de finale, of hebben ze daarin gelogen. hebben ze tijdens t spel(behalve de mol) uberhaupt gelogen over op wie ze zaten?
Bij die afleveringen ervoor weet ik het niet, maar ik denk nu dat ze de waarheid wel spreken  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #90 Gepost op: 1-03-2007, 22:38:22 »
De kandi's zullen niet gelogen hebben deze aflevering denk ik.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #91 Gepost op: 1-03-2007, 22:40:57 »
dat ben ik met je eens.
ik zat steeds maar te hopen dat die grotopdracht eindelijk eens klaar was, het weerzien van de andere kandidaten was leuk omdat ze met elkaar gingen praten over zaken waar wij het ook over gehad hebben.
en verder... zat ik te hopen op het einde, omdat ik geen geduld heb, en graag wil praten met anderen!  :)

ken er nog een!
aan het begin zat ik te flippen gewoon: WHAAAAAAAAAAAAA DAT IS EEN L, ZE DOET EEN L!!!
mn vader en broertjes komen de kamer in stormen: WTF is er met jou? "INGE DEED EEN L! MET HAAR HAND!! EEN L!! INGE IS DE MOL!!!"  ;D
en zij denken: die is gek  ::)

en ik wil het nu zoooo graag zeker weten. Kijk als je dan nog 1 week moet wachten, tot daaraantoe. Maar nu moet je twee weken wachten!!! TWEE
dat is 14 dagen!!!
336 uur
20160 minuten
1209600 seconden

*gaat maar aftellen*
1209600, 1209599, 1209598, 1209597...
Triomf!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #92 Gepost op: 1-03-2007, 22:42:26 »
Nou die L was duidelijk

En ook haar biecht tijdens het maken van de test was duidelijk 1 van de mol.

Blijf het jammer vinden, Eva was zoveel beter tijdens deze reeks, los van die foto-opdracht kon ik helemaal megaan met de redeneringen van Nadja...

Karel zei duidelijk kanditate idd

Verder inderdaad saaie aflevering...alles werd erg uit elkaar getrokken om de tijd te vullen, vooral het maken van die test en de eerste opdracht.

Inge was trouwens erg slecht aan het mollen weer tijdens de eerste opdracht, ja hoor paul ga jij maar met de GPS spelen en ze waren nog als eerste ook..

goede gebarentaalhint van de redactie, maar inge was een beetje een bange mol

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 9
« Reactie #93 Gepost op: 1-03-2007, 22:44:40 »
ik vind dat somige mensen een beetje zeikerds aan het worden zijn !! go inge, je hebt je best gedaan ! en tis je prima gelukt
dennis for mole !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #94 Gepost op: 1-03-2007, 22:44:50 »
Blijf het jammer vinden, Eva was zoveel beter tijdens deze reeks
Maar hoe kan nou iemand zoveel beter wezen als er uberhaupt maar 1 Mol is  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #95 Gepost op: 1-03-2007, 22:46:02 »
ik vind dat somige mensen een beetje zeikerds aan het worden zijn !! go inge, je hebt je best gedaan ! en tis je prima gelukt

Wie de Mol ook is, je moet je er maar bij neerleggen hoe hij/zij gespeeld heeft, dat is geheel aan hem/haar.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #96 Gepost op: 1-03-2007, 22:47:29 »
sorry wilde niet zeikerig overkomen, ze heeft het verder wel goed gedaan, ben al lang blij dat Renate het niet is  ;)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 9
« Reactie #97 Gepost op: 1-03-2007, 22:48:14 »
ik vind dat somige mensen een beetje zeikerds aan het worden zijn !! go inge, je hebt je best gedaan ! en tis je prima gelukt
daarnaast: we hebben de uitleg van de acties nog niet eens gehad, daar kunnen nog mooie dingen uit blijken, zie george

zonder die handen hint hadk wsl nu op een ander gezeten dus gewoon een goede mol ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 9
« Reactie #98 Gepost op: 1-03-2007, 22:48:32 »
Wat ik me trouwens afvraag, degene op wie de kandis zeggen te hebben gestemd, zouden ze daar ook echt voor zijn gegaan, tijdens de finale, of hebben ze daarin gelogen. hebben ze tijdens t spel(behalve de mol) uberhaupt gelogen over op wie ze zaten?

Van de afgelopen BN series weet ik het niet (die BN-ers houden iets beter hun mond hierover volgens mij) maar na de Canada serie hebben de finalisten gezegd dat ze allebei al lang op Elise zaten (en ook al afvallers (Ferdi) voor de finale) terwijl uit de biechtst iets anders bleek. Het was volgens hen heel sluw gemonteerd dus echt gewoon een naam voor of achter een andere zin plakken en zo.
Dat kunnen ze dus en ze zullen het niet laten ook volgens mij. Als alle kandi's allemaal op dezelfde mol zitten gaat de spanning er voor de kijker namelijk af.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 9
« Reactie #99 Gepost op: 1-03-2007, 22:48:59 »
Goh, en ik vond het juist een hele leuke aflevering! Vooral de kano/grotopdracht! Gaaf, met een kano zo'n donkere grot in, en dan ZO'N dilemma vinden.  ::ok::

En mensen, jullie dachten toch niet serieus dat vanavond de mol ontmaskerd zou worden? Dat is de afgelopen 2 keer geloof ik al niet gebeurd. Zeker als er 2 weken tussen zitten houden ze die spanning echt nog wel even vast hoor.

Mag ik Karel even citeren?

'Gefeliciteerd je was een fantastische kandidate en een fantastsiche mol'
Ook hier typisch: ik verstond juist duidelijk kandidaat. Dus ik dacht meteen: shit, 't is toch Paul?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you