Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51943 keer)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 9
« Reactie #60 Gepost op: 1-03-2007, 22:06:23 »
Ik vind deze reply eerder jammer.. ::niet-ok::
Tsja ben gewoon teleurgesteld. Misschien heeft Inge inderdaad zelf die dingen verzonnen. Kan. Maar ik betwijfel het. Nu ik zonder tunnelvisie teruggekeken heb en op Inge gelet heb, heb ik toch meer mollenacties gezien.. En is het niet altijd zo dat de kandidaten die eruit gaan niet op de mol gestemd hebben, en de kandidaten die er in zitten tot op een bepaalde hoogte ook niet? En Karel noemt bij haar de minste verdachte dingen.. Ben ook deels teleurgesteld dat de aflevering niet zo spannend was.. Die opdracht was wel leuk..maar daarna niks..Dat de uitslag niet nu kwam had ik allang verwacht. Maar vond de rest van de aflevering toch vrij saai
Molloot sinds seizoen 4

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Aflevering 9
« Reactie #61 Gepost op: 1-03-2007, 22:07:43 »
Als Paul de Mol zou zijn, zou Menno er niet uit liggen. Paul was zijn belangrijkste Molkandidaat en toch kreeg Menno een rood scherm te zien
Dick en Nadja vielen ook af, ze stemden op Renate dus dan is het het of inge of eva (inge is en blijft verdacht met die handen)

Offline IDG

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #62 Gepost op: 1-03-2007, 22:08:13 »
Als Paul de Mol zou zijn, zou Menno er niet uit liggen. Paul was zijn belangrijkste Molkandidaat en toch kreeg Menno een rood scherm te zien

Er is niet bekend op wie hij stemde.

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Aflevering 9
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2007, 22:09:20 »
Er is niet bekend op wie hij stemde.

maar paul heeft een rood scherm gehad, de mol krijgt toch geen rood scherm

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2007, 22:09:36 »
Maar Eva blijft verdacht dat mensen de mol ''zoooo goed gespeeld vonden!!''

Offline IDG

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #65 Gepost op: 1-03-2007, 22:11:50 »
maar paul heeft een rood scherm gehad, de mol krijgt toch geen rood scherm

Die heb ik niet gezien. Jij wel?

(Sorry, kwil niet toegeven dat Inge het is  ::dom::)

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 9
« Reactie #66 Gepost op: 1-03-2007, 22:11:57 »
maar paul heeft een rood scherm gehad, de mol krijgt toch geen rood scherm

Hou nou eens op over dat rode scherm. Dat hebben we niet gezien!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #67 Gepost op: 1-03-2007, 22:12:03 »
Maar ik vind dat Inge het ook goed heeft gespeeld en ga eens na hoeveel kandidaten haar verdenken..

Offline DaMart

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #68 Gepost op: 1-03-2007, 22:13:16 »
aaargghhhhhh wat was dit zenuwslopend...en nu moeten we twee weken wachten op het verlossende antwoord.

Ik heb de L gemist bij Inge....heb er ook niet opgelet overigens ::schaam::

Hij zag er zo uit:


Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #69 Gepost op: 1-03-2007, 22:13:35 »
Het is wel duidelijk toch? Jammer dat er maar één opdrachtje was, niet zo spectaculair. :(

Hoewel ik door de reactie van Sander toch ga twijfelen omdat hij zei dat ie dacht dat Inge de mol was. Hij leek me behoorlijk verbaasd.

ja dat dacht ik ook...  ::oink::

maar Dick zei dat ZE het goed gespeeld heeft, of verstond ik dat verkeerd... Wel balen nog twee weken wachten... echt een k**streek... Kijk als het nou volgende week was. Daar kan je nog mee leven... Ik ben een zenuwinzinking nabij  ::)
Triomf!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 9
« Reactie #70 Gepost op: 1-03-2007, 22:13:55 »
Voor mij is Renate nog steeds gewoon de mol hoor. Misschien tegen beter in. Maar als Inge de mol is, vind ik gewoon dat ik na Ron Lottie en Roderick voor de 4e keer verkeerd heb gekozen. Ik zat van aflevering 1 tot de treinopdracht op paul, vanaf toen zit op Renate en in hoewel mn verstand anders zegt blijft mn gevoel Renate zeggen en daar blijf ik ook bij. En als het Inge is, doe ik met slechts 141 dukaten een goede gooi naar de laatste plaats in de molbeurs ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline IDG

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #71 Gepost op: 1-03-2007, 22:17:13 »
 Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Negende dagboek-bijdrage van de Mol



Het was zover! En we stonden er met vieren! Sommigen leken er niet zo blij mee te zijn, maar het is toch wel een unicum in dit spel van de mol om met vier kandidaten aan de eindstreep te komen.

De laatste opdracht was spannend en adembenemend. Een prachtige zee met waanzinnige rotsen en bergen. Het was verre van vervelend om daar een paar uur op een boot door te brengen. Ook het einde was spannend. De anderen wisten niet waarom ze zich moesten haasten en wat er voor hen te halen viel. Wèl wist iedereen dat het de moeite waard moest zijn. Dus wie zou er uiteindelijk in slagen om dat briefje te pakken. Ik? Of een van de andere drie?

Maar nu is alles achter de rug en mocht ik het uitschreeuwen: Ik ben de mol! Ik heb jullie de afgelopen weken enorm voor de gek gehouden! Een opluchting is het wel, dat kan ik je zeggen. En over twee weken…zul jij het ook weten…

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 Kan iemand hier nog wat uithalen?

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #72 Gepost op: 1-03-2007, 22:17:43 »
die L is wel heel duidelijk idd :o

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #73 Gepost op: 1-03-2007, 22:17:52 »
Het was een mindere aflevering vond ik.De grotopdracht was eig heel saai.Het weerzien met de andere kandidaten was dan wel weer heel leuk. Ze hadden net zo goed de finale kunnen laten zien.  :-\\ Maar goed, het blijft spannend! En dat nog 2 weken!  ;D
 

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #74 Gepost op: 1-03-2007, 22:21:48 »
Maar goed, het blijft spannend! En dat nog 2 weken!  ;D
 

Nee.. het blijft niet meer spannend, want het hele forum is er nu uit...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #75 Gepost op: 1-03-2007, 22:22:10 »
Het was een mindere aflevering vond ik.De grotopdracht was eig heel saai.Het weerzien met de andere kandidaten was dan wel weer heel leuk. Ze hadden net zo goed de finale kunnen laten zien.  :-\\ Maar goed, het blijft spannend! En dat nog 2 weken!  ;D
 

dat ben ik met je eens.
ik zat steeds maar te hopen dat die grotopdracht eindelijk eens klaar was, het weerzien van de andere kandidaten was leuk omdat ze met elkaar gingen praten over zaken waar wij het ook over gehad hebben.
en verder... zat ik te hopen op het einde, omdat ik geen geduld heb, en graag wil praten met anderen!  :)

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Aflevering 9
« Reactie #76 Gepost op: 1-03-2007, 22:23:44 »
Op wie zat sander ook weer?
want hij reageerde heel verbaasd

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 9
« Reactie #77 Gepost op: 1-03-2007, 22:24:25 »
In ieder geval geen leuke zet van de AVRO. Zit je 9 weken gespannen te kijken, we zitten in de allerlaatste minuut van 450 minuten TV en dan ...... 2 weken wachten op de zin "XXX is de mol."
Dat voegt echt helemaal niets toe aan het kijkplezier: eerder het omgekeerde.

Degene die dit door de redactievergadering heeft gekregen is echt een  :-X (Sorry....., meestal ben ik wat positiever  :D). De serie was in ieder geval TOP en na drie afleveringen had ik (zonder de verdere handen hints) inge al als mol. Nu er maar vanuit gaan dat het goed is. Ik twijfel toch nog wel een beetje om eva, mysterieuze tante.

Maar goed over 2 weken ga ik weer kijken enne: Als iemand van de AVRO dit leest: Nooit meer doen he!
Alles van waarde is gevoel

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #78 Gepost op: 1-03-2007, 22:24:44 »
Op wie zat sander ook weer?
want hij reageerde heel verbaasd


INGE
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Aflevering 9
« Reactie #79 Gepost op: 1-03-2007, 22:26:13 »
INGE

Zou inge de mol dan niet zijn  ::oink::