Auteur Topic: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8  (gelezen 29442 keer)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #60 Gepost op: 14-03-2007, 19:04:23 »
Het is zeer triestig dat ik geen AVRO-lid ben, want dan zou ik uit protest mijn abonnement kunnen opzeggen...
Het is zeer jammer dat ze een mislukte (ja, hij heeft al menig geflopte programma's op zijn naam staan) presentator WIDM laten presenteren. De AVRO heeft toch wel talent in huis?
Heb menig programma van hem moeten aanschouwen, hij is saai, onnatuurlijk, en vooral niet geschikt om wat dan ook te presenteren op TV. Ik vrees dat dit mijn laatste WIDM seizoen was, het feit dat HIJ WIDM gaat presenteren geeft al aan dat seizoen 8 de laatste zal zijn. Door hem zal WIDM roemloos ten onder gaan.

En voordat er reacties komen van: "eerst maar es zien, laat hem zich eerst maar bewijzen...",  hij heeft kansen genoeg gehad op tv.

 >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(

Zeer slechte keus van de AVRO...




Sorry, maar dat vind JIJ. Geflopte programma`s zijn niet per definitie de schuld van de presentator. Daarbij komt dat Pieter Jan Hagens naar mijn weten vaak nieuwe programma`s heeft gepresenteerd, waardoor er nu eenmaal meer floppen. Ik zie ook liever Karel, maar ik zeg in dit geval toch "geef hem een kans" wat ik van jou niet mag zeggen, maar ik denk dat hij best wat van WIDM kan maken. `t Is ook een programma met een enorme fanbase, dus als ze nou geen debiele kandidaten uitzoeken voor volgend jaar (en ja sorry, ik heb in het desbetreffende topic al wat rijtjes voorbij zien komen waar ik bijna spontaan misselijk van word), komt het vast wel goed.
Wat niet wegneemt dat jij niet mag vinden wat je vindt, maar ik zeg even wat ik daarvan vind :P.



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #61 Gepost op: 14-03-2007, 19:19:22 »
Ik kan hem niet afluisteren maar zou hem HEEL graag willen horen

Hoe komt dat?
Je hebt dan een (te) oude versie van WMP. Als je een nieuwe(re) download, doet hij het wel ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #62 Gepost op: 14-03-2007, 19:29:46 »
wow, komt dit even rauw op mijn dak vallen.

heb er even geen woorden voor.
karel is geknipt voor widm.
ik heb nu eigenlijk even zin om te gillen.

 :\'( :\'(
damnit...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #63 Gepost op: 14-03-2007, 19:36:08 »
Sjareltje  ::zwaai::  ::joehoe::  ::zwaai::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #64 Gepost op: 14-03-2007, 20:01:03 »
De AVRO heeft ze duidelijk niet allemaal meer op een rijtje. >:( Karel paste perfect bij het programma: afstandelijk, koel, mysterieus en een geweldig gevoel voor humor. Ik zal je missen, Karel...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #65 Gepost op: 14-03-2007, 20:04:19 »
Jammer, Karel beviel (na ja bevalt, 't is nog niet afgelopen ;)) me goed, zal 'm missen. Ben benieuwd hoe Pieter-Jan het doet.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #66 Gepost op: 14-03-2007, 20:26:08 »
Jammer dat Karel er niet meer bij is bij WIDM 2008 maar, aan alles komt een eind. :)

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #67 Gepost op: 14-03-2007, 20:29:05 »
Ik las het volgende op .org:

Citaat
Avro stelt Karel van de Graaf teleur

Karel van de Graaf is buitengewoon teleurgesteld dat hij het volgende seizoen van 'Wie is de mol?' niet mag presenteren. Dat zei hij woensdag op Radio 2.

Karel van de Graaf is buitengewoon teleurgesteld dat hij het volgende seizoen van 'Wie is de mol?' niet mag presenteren. Dat zei de kale televisiemaker woensdag tijdens het programma van Hans Schiffers, op Radio 2. Het populaire programma wordt volgend jaar gepresenteerd door Pieter Jan Hagens.

Volgens de Avro heeft de wisseling van de wacht te maken met het beleid van de zender. "We maken een onderscheid tussen presentatoren die exclusief voor de Avro werken, zoals Hagens, en presentatoren die op projectbasis bij ons te zien zijn", licht een woordvoerder toe. "Het gaat hier om een gezichtsbepalend programma. Daar hoort een gezichtsbepalende presentator bij."

Het achtste seizoen van de realityshow, waarin bekende Nederlanders samen opdrachten moeten vervullen, speelt zich af op een nog onbekende locatie. Ook over de deelnemers laat de Avro nog niets los. Het zevende seizoen beleeft donderdag zijn climax. Dan wordt duidelijk wie de saboteur in het spel is en wie als winnaar uit de bus komt. Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Inge Ipenburg en Renate Verbaan nemen het in Thailand tegen elkaar op.

http://www.radio.nl/2003/home/q.entertainment/default.asp?IntArticleID=117609&int_currentpage=1

Sorry hoor, maar wat een gelul. Ik verwacht eigenlijk niet dat Wie is....de mol? als programma nog heel lang te leven heeft (helaas). Karel van de Graaf was het nieuwe gezicht, had hem nog een extra seizoen gegeven om zijn driedelig pak en hoed wat meer te vestigen. Nu is het weer een nieuw gezicht, die het eerste seizoen nodig heeft om zijn rol te vinden en eraan te sleutelen (zie Karel die de eerste Argentinië-aflevering de kandidaten ook 'vrienden' noemt en het zijn strot bijna niet uit krijgt). De AVRO heeft echt een heel zwakzinnig personeelsbeleid. De presentator draagt naar mijn idee in het geval van Wie is...de mol? bij aan de identiteit van het programma. Ik had er niet zoveel moeite mee dat Angela na vijf seizoenen weg moest. Zij had ruim de tijd gehad om haar eigen karakter aan het spel mee te geven en daar een aantal mooie series mee neergezet. En nee, dit heeft helemaal niets te maken met een raar onderscheid tussen A- en B-presentatoren. Alsof Pieter-Jan geschikter is voor het programma, omdat hij in de A-categorie valt en daarmee mee moet werken aan fotoshoots om bushokjes vol te plakken. Dat draagt echt niet bij aan het programma. Karel had minstens één extra seizoen moeten krijgen. Nogmaals, dit komt het programma echt niet ten goede. ::niet-ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2007, 20:39:40 »
Karel is een gezichtsbepalende presentator! En heel wat beter dan die snert...(gut wat was zn naam ook al weer? ;D)
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2007, 20:42:06 »
Pieter Jan Hegens ::)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2007, 20:45:26 »
Karel is een gezichtsbepalende presentator!

Ja precies. Maar dit is zo`n typisch gevalletje van beleidsmakers die alle raakvlakken met de realiteit kwijt zijn, anders zeg je dat niet zo. Op papier is Karel van de Graaf waarschijnlijk geen gezichtsbepalende presentator. Sommige mensen vergeten alleen om ook even te kijken naar hun eigen omroep.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2007, 20:52:05 »
Ja precies. Maar dit is zo`n typisch gevalletje van beleidsmakers die alle raakvlakken met de realiteit kwijt zijn, anders zeg je dat niet zo.

 ::ok:: Goed gezegd. Om heel eerlijk te zijn ken ik geen enkel echt AVRO-gezicht. De AVRO is de meest identeits- en gezichtsloze omroep in heel het publieke bestel. Het is dus inderdaad gewoon een raar excuus.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #72 Gepost op: 14-03-2007, 21:11:54 »
Komt er nu weer een petitie "KAREL MOET BLIJVEN!"?
Tell me what your telescope says

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2007, 21:19:59 »
Komt er nu weer een petitie "KAREL MOET BLIJVEN!"?

Anders beginnen wie die gewoon zelf :)

Maargoed, als Karel naar de MFD komt mag hij de veilingmeester worden. Is hij echt geknipt voor getuige aflevering 4  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2007, 21:26:41 »
Anders beginnen wie die gewoon zelf :)

Maargoed, als Karel naar de MFD komt mag hij de veilingmeester worden. Is hij echt geknipt voor getuige aflevering 4  :D

Jah Dat lijkt me een Leuk idee  ::ok:: ::ok::

En dan met schotjes tussen de 200 man  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Noen

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #75 Gepost op: 14-03-2007, 21:28:47 »
Waarom?????

Hopelijk doet die Hagens het maar een seizoen, omdat Karel als dellnemer meedoet. Karel, ik ga je missen (ook als het maar 1 seizoen blijkt te zijn)

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #76 Gepost op: 14-03-2007, 21:29:17 »
Jah Dat lijkt me een Leuk idee  ::ok:: ::ok::

En dan met schotjes tussen de 200 man  :P

 ::rofl::  ;D  ::jaja::

Nou WIDM crew, er staat jullie nog een hels karwei te wachten!  >:D

Doe het voor Karel ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #77 Gepost op: 14-03-2007, 21:32:53 »
Jah Dat lijkt me een Leuk idee  ::ok:: ::ok::

En dan met schotjes tussen de 200 man  :P
s

En omdat DeMol mee kan en zal bieden.. geldt ook nu weer: De voorlaatste bod!

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #78 Gepost op: 14-03-2007, 21:34:01 »
Zullen we daar HET voorlaatste bod van maken? :P
The British are not impressed.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2007, 21:52:50 »
Ik zal je missen Karel. Erg jammer. Je deed het geweldig.