Auteur Topic: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8  (gelezen 29440 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #80 Gepost op: 14-03-2007, 22:11:40 »
Ik ken Pieter Jan Hagens nog van Jules Unlimited van de Vara zo'n 15 jaar geleden.
Hij weet in ieder geval wat de kandidaten moeten doormaken wanneer ze 'enge' opdrachten krijgen zoals abseilen. Hij heeft voor Jules Unlimited ook aardig wat aparte/enge dingen gedaan.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #81 Gepost op: 15-03-2007, 00:38:41 »
Maar heeft iemand nou een fragment van hem ofzo?
Wil hem wel is aan het werk zien

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #82 Gepost op: 15-03-2007, 00:42:24 »
Pieter Jan Hagens presenteert radio- en televisieprogramma’s met een hoge journalistieke waarde. Hij was te zien als presentator bij het AVRO-televisieprogramma De Ochtenden. Ook was hij één van de vaste AVRO-gezichten bij het programma Netwerk (AVRO, KRO en NCRV). In augustus 2004 stopte de AVRO met Netwerk om samen met de TROS TweeVandaag te maken. Pieter Jan Hagens verhuisde mee naar TweeVandaag. Daarnaast presenteerde hij vanaf 2003 de serie Hoge Bomen. Vanaf september 2006 is hij op werkdagen tussen 15.00 en 16.00 uur te horen op Radio 1 met Hagensopdemiddag.

Hagens werkte jarenlang voor de VARA als radio- en televisiepresentator. In 1995 stapte hij over naar Veronica, waar hij een wekelijkse talkshow kreeg met de naam Hagens!. Twee jaar later verruilde Hagens Veronica voor de NPS, om een jaar later naar de AVRO over te stappen.

In 2008 zal hij het populaire AVRO-tv-programma Wie is... de mol? gaan presenteren.

Bron: Wikipedia

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #83 Gepost op: 15-03-2007, 01:04:53 »
Het is heel jammer dat Karel ermee stopt, maar ik denk dat ze een volwaardige opvolger hebben gevonden. Zou dit ook kunnen betekenen dat er in 2009 nog een seizoen komt, of is het een contract voor 1 seizoen? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #84 Gepost op: 15-03-2007, 01:09:54 »
balen balen balen

Karel was al stukken beter dan Angela..
Niemand kan over Karel heen heb ik het idee..
Echt superjammer  ::niet-ok::
Triomf!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #85 Gepost op: 15-03-2007, 01:27:48 »
balen balen balen

Karel was al stukken beter dan Angela..
Niemand kan over Karel heen heb ik het idee..
Echt superjammer  ::niet-ok::

Dachten we dat ook neit bij Angela?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #86 Gepost op: 15-03-2007, 01:41:04 »
Nou... Jij misschien, maar ik niet. Ik zag toen ook wel al potentie in Karel. PJ Hagens daarentegen... Ik denk dat zijn stijl niet aansluit bij de widm stijl.
The British are not impressed.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #87 Gepost op: 15-03-2007, 02:12:05 »
De reden dat Karel niet terugkeerd is heel simpel...

Wat zeggen ze nu steeds over Karel...

Hint: Het geld is binnen,dus...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Karel: Geef Elkaar De Hand en veel plezier met Pieter Jan Hagens ::zwaai:: ;D

Met Pieter Jan Hagens als presentator denk ik dat zo´n beetje een presentatie richting word als Jan Douwe Kroeske 12 steden,13 ongelukken en Jules Unlimted presenteerde.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2007, 02:18:14 door Pierce_Brosnan »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #88 Gepost op: 15-03-2007, 08:04:22 »
Hierbij nog een stukje van telegraaf.nl van vandaag:

Nieuwe presentator 'Wie is...de mol?'

HILVERSUM - Pieter Jan Hagens wordt de nieuwe presentator van het tv-programma Wie is... de mol?. Hij neemt voor de volgende editie, die in 2008 op de tv komt, het stokje over van Karel van de Graaf.

Dat maakte de AVRO woensdag bekend. Van de Graaf presenteerde het programma de afgelopen twee seizoenen. Hij gaat nu aan de slag met een nieuw programma, dat hij voor de AVRO ontwikkelt. Wel blijft hij EénVandaag presenteren. Radio- en tv-presentator Hagens is bekend van onder meer Hoge Bomen en Netwerk.

De AVRO en Van de Graaf stonden vorig jaar tegenover elkaar in de rechtszaal vanwege een geschil over het arbeidscontract van de presentator. Onderdeel daarvan was het presenteren van Wie is... de mol?. De AVRO had tijdens een kort geding eind mei 2006 laten weten een andere presentator voor het programma te hebben, maar de rechter bepaalde dat Van de Graaf mocht blijven.

In Wie is... de mol? worden bekende Nederlanders op de proef gesteld met intrigerende en uitdagende opdrachten om zo de mol - de saboteur - te ontmaskeren. De laatste uitzending van het zevende seizoen is donderdag om 20.30 uur op Nederland 1.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #89 Gepost op: 15-03-2007, 09:34:06 »
Nou ik ben denk de enige die een beetje positief is, als ik het allemaal zo lees.

Ik vond Angela juist veel beter bij Wie is de Mol passen dan Karel ooit gedaan heeft.
Angela is een warm mens, lekker dynamisch. Angela IS Wie is de Mol!!

En Karel is niet echt slecht hoor, maar ik vind hem te koud overkomen, te statisch.
En telkens als ik Karel zie bij WIDM kan ik alleen maar denken: "Het had nòg erger gekund: Tooske"

En PJH? een beetje een mix, lijkt me.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #90 Gepost op: 15-03-2007, 12:24:05 »
Nou ik ben denk de enige die een beetje positief is, als ik het allemaal zo lees.

Ik vond Angela juist veel beter bij Wie is de Mol passen dan Karel ooit gedaan heeft.
Angela is een warm mens, lekker dynamisch. Angela IS Wie is de Mol!!

En Karel is niet echt slecht hoor, maar ik vind hem te koud overkomen, te statisch.
En telkens als ik Karel zie bij WIDM kan ik alleen maar denken: "Het had nòg erger gekund: Tooske"

En PJH? een beetje een mix, lijkt me.

Ik vond dat de WIDM-aanpak van Angela en Karel totaal tegengesteld was. Angela stond naast de kandidaten, wat van het programma een soort van gezellig schoolreisje maakte. Hoewel ik haar een uitermate sympathieke dame vind, verkies ik Karel's manier van presenteren. Hij stond boven de kandidaten en lacht ze regelmatig - op zijn unieke en  gesofisticeerde manier - zelfs uit. ::rofl:: Het spel - en bij uitbreiding de zoektocht naar de mol - werd in mijn ogen nu in het centrum geplaatst. Dit sloot heel dicht aan bij de originele Vlaamse reeksen met Michiel Devlieger als presentator. Jammer dat we geen reeks met Karel én ON'ers gekregen hebben, want dat zou écht fantastisch geweest zijn.

Toch begrijp ik dat sommige mensen de stijl van Angela prefereren. Een soort van hang naar oer-hollandse gezelligheid, denk ik. ;) PJH heeft volgens mij niets van beide voorgangers: niet gezellig en niet afstandelijk. We zullen hem uiteraard een kans geven, maar ik vrees op dit moment het ergste. 

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #91 Gepost op: 15-03-2007, 16:38:50 »
Jammer voor Karel (denk ik tenminste  ;D )

We zullen wel zien wat het wordt  :D Ze hem op Pieter Jan Hagens  ::ok::

(ook al heb ik nog nooit eerder van je gehoord  :-[ )
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #92 Gepost op: 15-03-2007, 17:13:17 »
'Exclusiviteitspresentator' en 'projectpresentator'.... Volgens mij verdrinken ze bij de AVRO in hun eigen systeempjes.... En waarom is Karel van de Graaf in hemelsnaam een B-presentator en Hagens een A-presentator?  ??? ??? ???

Als ik het goed onthouden heb ging de rechtzaak vorig jaar over de vraag of Karel als B-presentator A-presentator wilde worden. A-presentatoren zijn wat de AVRO noemt 'gezichtsbepalend' en houden zich, naast presentatie, ook bezig met het promoten van het programma (lees fotoshoots e.d.). Het probleem voor Karel was dat hij dit voor hetzelfde salaris zou moeten doen, als hij voorheen verdiende. Dus én EenVandaag presenteren én Wie is...de Mol? presenteren én A-presentatortje spelen. Dat wilde hij dus niet. Hij wilde wel voor zijn EenVandaag-salaris ook Wie is....de Mol? presenteren en heeft dit toen bij de rechter afgedwongen, omdat in zijn contract stond dat hij naast deze actualiteitenrubriek ook andere programma's mocht presenteren. Daarnaast kwamen de opnames wel erg dichtbij.

Deels is het dus zijn eigen schuld. Maar het blijft een achterlijk personeelsbeleid!

(....."Dus als ik het goed begrijp heb je de keuze tussen een kans van 1 op 1 voor hetzelfde geld of een kans van 0 op 0 voor een X bedrag extra. Dat lijkt me een makkelijke keuze Karel. [.....] Meen je dat?....." 8))
« Laatst bewerkt op: 15-03-2007, 17:22:09 door honeymaker »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #93 Gepost op: 15-03-2007, 19:03:00 »
Sjit, zie ik net het hoofd van Karel bij Boulevard. Geen idee wat-ie gezegd heeft want het geluid stond uit (ik was ff een quiz aan het spelen  ;))

Iemand gezien?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #94 Gepost op: 15-03-2007, 19:07:45 »
Sjit, zie ik net het hoofd van Karel bij Boulevard. Geen idee wat-ie gezegd heeft want het geluid stond uit (ik was ff een quiz aan het spelen  ;))

Iemand gezien?

Don`t worry, was een stukje uit een interview van vorig jaar (hij had het kort over Argentinië, volgens mij had ik het ook al eens gezien).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #95 Gepost op: 15-03-2007, 22:01:46 »
Karel.... het waren twee fantastische jaren ::bravo:: ik heb echt erg om je gelachen en hoop je opmerkingen ook in je nieuwe programma tegen te komen!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #96 Gepost op: 15-03-2007, 22:53:40 »
 8) Wat doen we nu met de smiley met de hoed?  8)
Tell me what your telescope says

Offline FCO

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #97 Gepost op: 15-03-2007, 22:59:50 »
balen balen balen

Karel was al stukken beter dan Angela..
Niemand kan over Karel heen heb ik het idee..
Echt superjammer  ::niet-ok::
nou ik zal wel de enige zijn:p maar ik vind karel slechter dan angela, ik vond haar veel leuker presenteren. ik moet zeggen dat ik wel gewend ben aan karel na 2 seizoenen en vind het ook wel jammer dat we nu weer een nieuwe krijgen :(

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #98 Gepost op: 16-03-2007, 01:57:43 »
nou Karel of Angela, het maakte me achteraf niet uit, ieder met een eigen unieke stijl en in ieder geval helemaal o.k. passend bij het programma.

Ik weet nog dat Angela wegging en bekend werd dat Karel de nieuwe presentator ging worden, velen hier waren sceptisch en zagen het op voorhand niet zitten. Hetzelfde lijkt nu te gebeuren, nu Karel vertrekt, meteen de reacties dat Pieter Jan Hagens het nooit zo (goed) zal kunnen.

Persoonlijk vind ik het wel een verfrissend idee, een nieuwe presentator (en toch echt geen onsympathieke) zal ongetwijfeld een nieuwe impuls geven aan het programma. Ik wil het eerst zien voordat ik ga oordelen of dit een goede dan wel slechte zet is.

Desalniettemin had ik Karel graag nog een seizoen gegund  ::jaja::

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #99 Gepost op: 16-03-2007, 11:06:19 »
Zullen we met zijn allen klachtenbrieven gaan sturen?
Mollen in Japan...