Auteur Topic: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8  (gelezen 29445 keer)

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #100 Gepost op: 16-03-2007, 11:58:04 »
Angela, Karel, Pieter Jan, voor mijn part Gordon die het presenteert maar laat de deelnemers alsjeblieft weer ONbekende Nederlanders zijn.

Nu bijna elk TV-programnma een ons-kent-ons-feestje is geworden met BN-ers, lijkt mij de tijd rijp om terug te vallen op het oude format.


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #101 Gepost op: 16-03-2007, 12:02:32 »
laat de deelnemers alsjeblieft weer ONbekende Nederlanders zijn.

Nu bijna elk TV-programnma een ons-kent-ons-feestje is geworden met BN-ers, lijkt mij de tijd rijp om terug te vallen op het oude format.

Zeker mee eens, maar Gordon als presentator lijkt me toch niet zo'n succes hoor.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #102 Gepost op: 16-03-2007, 12:29:47 »
Zeker mee eens, maar Gordon als presentator lijkt me toch niet zo'n succes hoor.  ;)

Laat ze dan een zoektocht houden naar een nieuwe presentator...

Dan kunnen duizenden onbekende Nederlanders en Vlamingen zich inschrijven. Komen ze voor een auditie, met Karel in de jury (om zijn scherpe uitspraken). Daaruit 100 selecteren voor een volgende ronde, waar weer een aantal uitvallen. Vervolgens workshops, waarna 10 overblijven. En dan mogen we massaal gaan SMS'en wie de nieuwe presentator wordt.

Dit allemaal uiteraard op televisie uitzenden, onder de bezielende leiding van Angela.

 ::trots::

« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 12:53:53 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #103 Gepost op: 16-03-2007, 12:38:39 »
Ja, uitstekend plan, dan zul je zien dat er weer figuren opduiken als Herman van Idols die van zichzelf denken dat ze uitstekende presentatoren zouden zijn:



Kijk, hij heeft al net zo'n hoedje als Karel...  ::) Dan kunnen we deze smilie  8) dus ook gewoon houden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #104 Gepost op: 16-03-2007, 13:54:04 »
Pff, ik zit te denken wat ik hier over te zeggen heb, maar dat heb ik niet. Zo triest is het van de AVRO.

Ik sluit me hierbij aan.
Laten we jabberen.

Offline Lizard

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #105 Gepost op: 16-03-2007, 17:13:26 »
Angela, Karel, Pieter Jan, voor mijn part Gordon die het presenteert maar laat de deelnemers alsjeblieft weer ONbekende Nederlanders zijn.

Nu bijna elk TV-programnma een ons-kent-ons-feestje is geworden met BN-ers, lijkt mij de tijd rijp om terug te vallen op het oude format.



Vind ik ook! Een of twee series met BN'ers, oke, maar vier? En ja, d'r zijn nu zoveel programma's met
BN'ers en het voegt ook niks toe. En als die BN'ers er zijn om kijkcijfers te trekken... er zijn nu wel zoveel mensen verslaafd aan het puzzelen dat het daar niet om hoeft, lijkt me.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #106 Gepost op: 16-03-2007, 17:19:51 »
Toch gaat het daar wel om. De BN series trekken meer kijkers dan de gewone series.
The British are not impressed.

Offline dutchtea

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #107 Gepost op: 17-03-2007, 10:49:45 »
Ik vind het heel jammer dat Karel gedumpt wordt dan wel stopt met de presentatie. Ik vond zijn stekelige presentatie goed bij het programma passen. Maar ja, ik was ook pissig toen Angela weg moest en dat heeft ook niet slecht uitgepakt. Ik denk dat we de nieuwe presenator een kans moeten geven.  :o
thea

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #108 Gepost op: 17-03-2007, 11:51:33 »
Ik wil best de nieuwe presentator een kans geven, maar de AVRO is haar kansen op deze manier wel steeds meer aan het verspillen ::) Sinds Karel erbij kwam loopt het programma als een tierelier, iedereen was positief over zijn presentatie en hij doet het met alle plezier. Dan is het toch van de zotten om wéér een nieuwe presentator uit te kiezen!?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #109 Gepost op: 17-03-2007, 11:54:55 »
D'accord, d'accord!  ::jaja:: ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #110 Gepost op: 17-03-2007, 12:28:01 »
Jammer dat Karel weggaat!!!!  :\'( Ik was erg gehecht aan Angela, maar Karel heeft zichzelf dubbel en dwars bewezen als goede mol-presentator.  ::ok:: Ik moet nog zien hoe die Pieter Jan het gaat doen, maar wie weet valt het wel mee, net als toen bij Karel.
Het pleit voor weer een serie met ON-ers steun ik van harte! Ik vind WIDM toch leuker met onbekende Nederlanders en inmiddels is WIDM zo bekend dat ze geen BN-ers meer nodig heeft om kijkers te trekken.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #111 Gepost op: 17-03-2007, 13:01:37 »
Ik geloof dat er tijdens de Molhunt gezegd is dat ze niet meer teruggaan naar ON-ers... :(
Take a glorious bite out of the whole world