Auteur Topic: Officiële uitleg muzikale hints  (gelezen 10858 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Officiële uitleg muzikale hints
« Gepost op: 15-03-2007, 22:12:04 »
Tja, op de NL site staat een linkje 'UITLEG MUZIEKHINTS', waar je na klikken op de site van Schiffers komt alwaar je de hintjes nog een keer kunt beluisteren. Maar géén uitleg  >:( ::niet-ok:: Waarom werken er bij de internetredactie van de AVRO slechts (CENSUUR)?
Woosie down?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2007, 22:13:25 »
Is het niet zo dat ze zeggen wanneer de uitleg van de hints is?  ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2007, 22:16:08 »
Is het niet zo dat ze zeggen wanneer de uitleg van de hints is?  ???

Neen, ook niet. Wél staat er ergens een bericht dat er morgen geen uitzending van schiffers is. Ik vond het al vreemd dat aan het eind van de aflevering Karel niet zei: 'Luister morgen naar..."

Karel weg, stom internet.... De AVRO daalt zeer rap in mijn achting. Maar ja, ook zíj zullen daar niet wakker van liggen naar ik vreesch.
Woosie down?

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2007, 22:19:38 »
De tv aflevering was verschoven, dus de uitleg van de muzikale hints ook, maar de NL-top weetikhoeveel stond al weken gepland op radio 2. Daar kunnen ze niet omheen. Dus volgt de uitleg van de hints op maandag in het reguliere programma. Ik neem aan dat ze pas ná de radio-uitzending de uitleg op internet zullen zetten.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2007, 22:22:29 »
De tv aflevering was verschoven, dus de uitleg van de muzikale hints ook, maar de NL-top weetikhoeveel stond al weken gepland op radio 2. Daar kunnen ze niet omheen. Dus volgt de uitleg van de hints op maandag in het reguliere programma. Ik neem aan dat ze pas ná de radio-uitzending de uitleg op internet zullen zetten.

Ja, dat is dus weer zo'n *********streek van de AVRO. Ze schuiven makkelijker met WIDM dan met de botervloot over een Limburgse koffietafel.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 07:02:51 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast »
Woosie down?

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2007, 23:11:42 »
Ja, dat is dus weer zo'n **********streek van de AVRO. Ze schuiven makkelijker met WIDM dan met de botervloot over een Limburgse koffietafel.

Ik krijg zo'n vermoeden dat jij jezelf het meest aangesproken voelt door het linker personage van je avatar.  :P

Maar die opmerking van die Limburgse botervloot vind ik een leuke, zal ik onthouden  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 07:04:02 door Bakkertje, Reden: tekst in quote aangepast »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2007, 23:13:40 »
Is die uitleg niet gewoon morgen?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2007, 00:30:03 »
Ja, dat is dus weer zo'n *********** streek van de AVRO. Ze schuiven makkelijker met WIDM dan met de botervloot over een Limburgse koffietafel.
Neen, het is een ****** streek van de NOS die voetbal belangrijker vindt dan wat dan ook. Stelletje [hele grote censuurbalk]!!!!@#$%^&
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 07:05:07 door Bakkertje, Reden: tekst in quote en post aangepast »
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2007, 00:41:59 »
Neen, het is een ******* streek van de NOS die voetbal belangrijker vindt dan wat dan ook. Stelletje [hele grote censuurbalk]!!!!@#$%^&

Vorige week haalde het voetbal 1,3 miljoen kijkers en het schaatsen 1,6 miljoen. Bovendien hebben ze betaalt voor de rechten en moeten ze die kosten eruit halen. Ik vind het nog steeds een logische zet...
« Laatst bewerkt op: 16-03-2007, 07:05:35 door Bakkertje, Reden: tekst in quote aangepast »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2007, 01:21:32 »
Ja, je kan overal wel voor betalen. Als jij teveel koopt, is dat jouw eigen stomme schuld. En het gaat niet om hoeveel mensen er kijken, want dit is de PUBLIEKE OMROEP. Daar gaat het er niet om of er nou 12 mensen kijken of 12 miljoen. Laat de NOS die rechten lekker door John de Mol kopen, dat scheelt ons heel veel geld, waar van mij het best betere 16x9 apparatuur van gekocht mag worden. Het start nu vrijwel altijd te laat in en tijdens widm werd er voor de grap ook nog eens teruggeschakeld naar anamorphic beeld. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar aan dat soort technische fouten die niet nodig zijn heb ik een gruwelijke hekel.
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2007, 09:09:31 »
Oei, je mag hier Adèle Bloemendaal niet citeren!
Woosie down?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2007, 12:06:41 »
Ja, je kan overal wel voor betalen. Als jij teveel koopt, is dat jouw eigen stomme schuld. En het gaat niet om hoeveel mensen er kijken, want dit is de PUBLIEKE OMROEP. Daar gaat het er niet om of er nou 12 mensen kijken of 12 miljoen. Laat de NOS die rechten lekker door John de Mol kopen, dat scheelt ons heel veel geld, waar van mij het best betere 16x9 apparatuur van gekocht mag worden. Het start nu vrijwel altijd te laat in en tijdens widm werd er voor de grap ook nog eens teruggeschakeld naar anamorphic beeld. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar aan dat soort technische fouten die niet nodig zijn heb ik een gruwelijke hekel.

ja anamorphic beeld is zoiets vreselijks...kan ik me kapot aan ergeren.. ::)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2007, 16:57:58 »
TIP 2: Maandag 19 maart is de Mol te gast op Radio 2 bij Schiffers.fm voor de uitleg van de muzikale hints.

^_^ ik heb nog wel ff geduld :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2007, 15:03:40 »
Nog even en dan horen we het verhaal van Inge..

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #14 Gepost op: 19-03-2007, 15:26:55 »
Ik zal ook alles weer opnemen  ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #15 Gepost op: 19-03-2007, 15:32:10 »
Ik zal ook alles weer opnemen  ;)
Thx ::bravo::

Want ik kan het nu niet luisteren omdat ik op school zit  ::tandpastasmiley::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #16 Gepost op: 19-03-2007, 15:33:53 »
Ik zit nu ook nog in Breda, dus ik hoop dat als ik straks thuis kom de hele uitleg kan lezen/horen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #17 Gepost op: 19-03-2007, 15:47:03 »
Ben ik weer net te laat... ik hoor het zo wel als iemand het post...

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #18 Gepost op: 19-03-2007, 16:19:09 »
Zojuist was Inge te gast bij Hans Schiffers. Ze vertelde haar kijk op het spel. De uitleg van de hints werden niet de ether in geslingerd. Die staan vanaf 17:00 uur op www.schiffers.fm .

Schiffers.fm Aflevering 10
Interview met de mol Inge Iepenburg
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Officiële uitleg muzikale hints
« Reactie #19 Gepost op: 19-03-2007, 16:32:53 »
leuk interview. nu nog even wachten op uitleg...