Auteur Topic: [Kandidaat] Nicolette  (gelezen 22298 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Nicolette
« Gepost op: 23-11-2007, 19:54:15 »

In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Nicolette!
2024: wie is de Mol?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2007, 11:37:28 »
Deze thread is niet erg vol nog en ik vrees dat ook niet zal gebeuren. Hoe graag je ook mee wou doen,ik denk dat je als 1ste of 2de bent vetrokken.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2007, 12:55:05 »
Misschien is het al ergens gepost,maar da's toch Nicolette van The Farm?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2007, 13:02:49 »
Misschien is het al ergens gepost,maar da's toch Nicolette van The Farm?

Ja. ;)

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2008, 17:32:43 »
ik geloof, mede door de negativiteit die om haar kandaatsschap hangt(::hypocriet::), dat zij toch echt de mol zou  kunnen zijn... maargoedd... hoevaak ik het juist heb gehad?? eigenlijk maar 1 keer... en dat was in 2005 met Yvon... ;D

toch vind ik Nicolette een leuke, spontane, en ik denk (maar weet niet zeker) dat zij veel slimmer is dan wij allen denken... dus ook slimme meid... zij zal het volgens mij best lang volhouden in wie... is de mol? misschien niet tot de finale, maar zeker 5 afleveringen! ;)
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2008, 17:50:22 »
Ik denk zeker wel dat ze slim is enzo. Maar ik vind haar gewoon geen persoon voor widm. Om eerlijk te zijn.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #6 Gepost op: 2-01-2008, 12:54:50 »
Ik denk zeker wel dat ze slim is enzo. Maar ik vind haar gewoon geen persoon voor widm. Om eerlijk te zijn.

dat mag ook best... maar hoevaak ze ons wel niet in al die (bagger) BNN programma's heeft verbaasd; ze heeft lef; ze trok een een noodrem in een trein... (wat ik echt een enorm stomme actie vond:S), ze liet heeeeeeeeel veel bijen over haar lichaam lopen... maar ze heeft ook in die is de mol laten zien dat ze mensen wel om de tuin kan leiden, ze lijkt zo op foto's enzo, een dom, mietig blondje... maar volgens mij gaan we vanaf morgen (:D:D:D) nog veel van haar horen...
ze zal denk ik, in de proeven hoog gaan scoren... en ook denk ik dat weinig mesnen op haar zullen stemmen, wat haar sowieso in het voordeel brengtt... nee, onthoud die naam maar: nicolette...
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2008, 18:37:27 »

ze zal denk ik, in de proeven hoog gaan scoren... en ook denk ik dat weinig mesnen op haar zullen stemmen, wat haar sowieso in het voordeel brengtt... nee, onthoud die naam maar: nicolette...

Als kandidaat is het juist een nadeel dat weinig mensen op haar stemmen, die voordeel is alleen voor de mol. Als kandidaat wil je juist dat mensen op je stemmen..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #8 Gepost op: 2-01-2008, 19:38:19 »
Ik vind ze gemeen kijken op de persfoto's.
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #9 Gepost op: 2-01-2008, 19:47:28 »
Ik vind ze gemeen kijken op de persfoto's.

Ze moest meedoen met WIDM, omdat ze aan de noodrem trok :P
Dit is der taakstraf :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2008, 19:51:55 »
Ze moest meedoen met WIDM, omdat ze aan de noodrem trok :P
Dit is der taakstraf :P

Als dat zo is, trek ik binnekort ook een keer aan de rem ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2008, 19:53:00 »
Als dat zo is, trek ik binnekort ook een keer aan de rem ::jaja::

zullen we het samen doen?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2008, 19:54:41 »
zullen we het samen doen?

Goed plan.
Maar even ontopic: Ik vind ze echt heel gemeen kijken. Ze staat hoog op mijn mollijstje in ieder geval.
The sun came up and reality set in.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2008, 22:16:49 »
Nicolette ken ik alleen van Try Before You Die. En vanuit daaruit gezien staat ze voor mij hoog op mijn verdachtenlijstje.

Zie haar een beetje zoals Yvon, hé de enige keer dat ik de mol goed had!  ::rofl:: Ben benieuwd hoelang ze erin blijft, stiekem hoop ik dat ze de mol gewoon is. Maar je zult zien, dit keer zal de mol echt een man zijn :P Elke serie waarin ik hoopte op een man, kwam er geen 1, dit keer is een vrouw mijn mol verdachte en warempel, een man is de mol  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #14 Gepost op: 3-01-2008, 13:24:11 »
Nicolette ken ik alleen van Try Before You Die. En vanuit daaruit gezien staat ze voor mij hoog op mijn verdachtenlijstje.


met jou kan ik praten :D...

maar vinden jullie serieus dat ze gemeen kijkt?  ::oink::
nee tochh... ik niet anyway....
maar als mol is 't toch niet de bedoeling dat veel mensen op je stemmen... of is dit weer veels te vergevorderde logica voor mijn kleine breintje?;P

maargoedd... ik hoop dat dit topic nog even blijft lopen (heb ik ook nog es wat te doen :P)

vanavond gaan we erachter komen wie er als eerste uitgaat... als 't nicolette is dan... trek ik ook een keer aan de noodrem in de trein (mag ik ook meteen meedoen aan WIDM... doe ik 't voor :D)
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #15 Gepost op: 3-01-2008, 18:57:12 »

bron: RTL Boulevard
The sun came up and reality set in.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2008, 19:20:12 »
cool filmpje...

jammer dat ik nooit rtl bouklevard kijk:P
maar... dat dat van die noodrem toch weer voorbij komt... net als in dit topic... het moet ook wel elke keer over die noodrem gaan:P

maar zag ik nou dat er fragmenten bijzaten uit WIDM? of zijn dat gewoon dingetjes die met Try Before You Die zijn opgenomen ofzoo? ???
noujaa... ik hoop in elk geval dat ze nog even in de race blijft... maar ik denk dat ik daarin de enige ben in dit hele topic  :(...
maar ik hoop eigenlijk ook een beetje dat zij de mol is... vooral omdat zij zich op een spontane, grappige manier kan uiten... maar het kan ook zijn dat ze zichzelf tegenkomt en het niet zo erg aankan... en er in de eerste aflevering ofzo al uitvliegt... nee, ik hou het bij mijn "nicolette-is-de-moltheorie"
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2008, 20:00:16 »
Ik hoop dat Nicolette bij de laatste drie zit, als winnares wel te verstaan. Samen met Edo (2de mol dan wel verliezer :P) en Joris (als mol) Dus Mollemaarten, je bent niet de enige die hoopt dat Nicolette er iig niet meteen uitgaat. Maar over 30 minuten weten we meer :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2008, 20:06:04 »
Ik hoop dat Nicolette bij de laatste drie zit, als winnares wel te verstaan. Samen met Edo (2de mol dan wel verliezer :P) en Joris (als mol) Dus Mollemaarten, je bent niet de enige die hoopt dat Nicolette er iig niet meteen uitgaat. Maar over 30 minuten weten we meer :)

Ha, we gaan beginnen met de executie?

 ::bravo::

Hoewel van mij iedereen zeker wel een paar weken mag blijven hoor..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Dionysos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2008, 21:19:48 »
Zonde. Daar gaat de X-factor van deze serie ;)