Auteur Topic: [Kandidaat] Nicolette  (gelezen 22300 keer)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2008, 21:44:47 »
 ::zwaai:: :\'(
jammerrrrr daar gaat mijn favo kandidaat  ::ohno::
ik zag haar echt genieten van het spel. Nou ja, heeft ze iig twee leuke dagen gehad.  ::joehoe::
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2008, 09:15:48 »
Blij dat ze weg is. Zeker als dit waar is:

Ik ben blij dat ze eruit is, zeker na het interview op Schiffers te hebben beluisterd. Nicolette ligt heerlijk aan een Keniaans zwembad terwijl elders in dat land mensen op de meest gruwelijke manieren met machetes worden bewerkt. "Maar hier is er gelukkig niets aan de hand. Jammer dat de media het zo opblaast (SIC!) want het is voor de mensen hier heel erg, zo'n negatief reisadvies". Proost, Nicolette! ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2008, 14:23:31 »
Ik surfte even naar de weblog van Coen Swijnenberg. Natuurlijk schreef hij wat over Widm, maar wat mij heel erg opviel is de foto van z'n log van de 1e aflevering. Nicolette draagt een shirt met een wel opvallende tekst:



It's not over! Er wordt hier natuurlijk niks meebedoeld, maar ergens durf ik stiekem te denken: Misschien komt ze terug?  ::)
It's Student Demonstration Time!!!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2008, 19:31:55 »
Daar zit ik ook stiekem op te hopen :) Kan toch geen toeval zijn?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2008, 19:46:45 »
Bah nee, geen terugkeerders...  :( Dat is zo flauw... :(


Natuurlijk is het geen toeval; Nicolette hoopte zelf dat het 'not over yet' zou zijn.
Maar hélas, hélas, dat is het wel. ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2008, 19:53:55 »
en anders heeft ze het misschien van dat liedje van Daughtry - it's not over ??  ;)

ik denk zelf dat ze niemand meer terug laten komen. maarja, only time will tell!
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2008, 20:02:53 »
Ze hebben in de Nederlandse reeksen nog nooit de Mol geëlimineerd en terug laten komen. Komt er misschien ooit nog eens van!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2008, 20:06:40 »
Ze komt niet terug hoor.. Want dan had ze van de mensen achter de schermen gehoord.. "Trek dit t-shirt aan.." Dan weet ze zelf ook wel :"Hee ik kom weer terug..!"
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2008, 20:59:18 »
Ze hebben in de Nederlandse reeksen nog nooit de Mol geëlimineerd en terug laten komen. Komt er misschien ooit nog eens van!

En Yvon die het laagste percentage tijdens de test in Australië werd ook niet geëlimineerd, moest met Angela niet meekomen, om in de deur daarnaast toch weer terug in het spel te komen enkel en alleen omdat ze de mol was?  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2008, 21:02:18 »
En Yvon die het laagste percentage tijdens de test in Australië werd ook niet geëlimineerd, moest met Angela niet meekomen, om in de deur daarnaast toch weer terug in het spel te komen enkel en alleen omdat ze de mol was?  ???

Dat ging toch anders? Zij was toch als laatste en iedereen had een groen scherm gehad dus ging iedereen er vanuit dat zij het rode scherm zou hebben gehad? En vervolgens bleek dat ze boven hun percentage zaten van die uitzending, dus hoefde er niemand uit. Of ze lieten wel het rode scherm zien, maar ze hoefde er sowieso niet uit vanwege dat percentage. Echt elimineren vind ik `t in ieder geval niet  ;).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2008, 21:04:43 »
Wanneer laten ze dan de percentages zien? (nee, de reeks met Yvon heb ik nooit gezien)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2008, 21:06:25 »
Die is niet geëlimineerd nee. Die bleef als laatste over en toen verscheen dat procent.
Angela vertelde dat er niemand naar huis moest (er is dus ook niemand geëlimineerd) en vertelde wat het procent betekende.

@vlees91: dat met die percentages is maar één reeks geweest (die met Yvon dus)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2008, 23:30:01 »
Tijdens de eerste executie tijdens de Yvon reeks kreeg iedereen een groen scherm, niemand een rode, had op dat moment ook niks met het percentage te maken, want dat was alleen belangrijk t.o.v. voorgaande percentages. De eerste keer had geen voorgaand percentage, dus dat van die test had geen betekenis voor die executie.
Iedereen kreeg een groen scherm, waarop Angela zei: "Jullie denken toch niet dat we jullie 24 uur hierheen laten reizen om er dan meteen iemand uit te sturen?!"

Een variatie op de terugkeer-kandidaat was het, omdat er nou eenmaal 1 aflevering teveel is om elke keer iemand weg te sturen. Gijs keerde uiteindelijk wel terug, omdat Roeland noodgedwongen moest stoppen.
The British are not impressed.

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2008, 08:20:45 »
Als Nicolette terugkeert, is dat shirt natuurlijk wel een erg opzichtige verwijzing naar de mol. Er is immers niemand die anderhalve dag voor de test al kan weten dat ze én de test gaat verliezen én de aflevering erop weer terugkeert. Tenzij de redactie dat vooraf met een gewone kandidaat zou hebben bekonkeld, maar dat is niet eerlijk ten opzichte van de medekandidaten.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2008, 08:51:10 »

Iedereen kreeg een groen scherm, waarop Angela zei: "Jullie denken toch niet dat we jullie 24 uur hierheen laten reizen om er dan meteen iemand uit te sturen?!"



DAT was het ja ::rofl::, sjonge, het doet nu eindelijk allemaal *KLIK* bij mij hoor  ::bravo::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2008, 18:45:52 »
Ik surfte even naar de weblog van Coen Swijnenberg.

Hij heeft daar ook een geluidsfragment, waarin hij evalueert na de eerste afvaller (nicolette). Na iedere aflevering plaatst hij dan een nieuwe. Het feit dat hij die fragmentjes in Mexico heeft opgenomen, valt hij als mol voor mij af. Stel je bent de mol dan moet je al zoveel extra opnemen en overal letten, dan heb je toch ook geen tijd om voor je weblog nog andere fragmentjes op te nemen?? Ik vind het maar raar. Zou de WIDM redactie het eigenlijk wel goedkeuren dat hij dit zomaar plaatst op 'z'n log?

« Laatst bewerkt op: 7-01-2008, 21:44:19 door Lola-aapje »

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #56 Gepost op: 12-01-2008, 12:52:49 »
Wat betreft terugkomen... pak eens de veronica gids van afgelopen week en kijk bij donderdag 10 januari. Er staat een foto op van Wie is de Mol... Anette staat er niet op, maar Nicolette wel. Zou het?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2008, 13:47:03 »
Wat betreft terugkomen... pak eens de veronica gids van afgelopen week en kijk bij donderdag 10 januari. Er staat een foto op van Wie is de Mol... Anette staat er niet op, maar Nicolette wel. Zou het?

Zou je hem kunnen scannen?

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2008, 14:24:09 »
Weg is weg. Daaaag Nicolette...  ::zwaai::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Kandidaat] Nicolette
« Reactie #59 Gepost op: 13-01-2008, 13:40:16 »
Weg is weg.
::rofl:: Bij Wie is de mol weet je het nooit...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."