Poll

Welke pet wil je straks hebben?

Donkerbruin suede
16 (41%)
Zwart rib
23 (59%)

Totaal aantal stemmen: 38

Auteur Topic: Animo voor WIDM pet?  (gelezen 56731 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2008, 16:44:36 »
Ik twijfel nog. Vorig jaar was er ook een Avro-standje met officiele shirts. Daar had ik toen natuurlijk niet op gerekend, en dat zou allemaal bij elkaar wel erg duur worden. Ik hoopte er eigenlijk op dat zij er dit jaar weer zouden staan, dan wil ik zelf liever die.
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2008, 16:54:44 »
Zijn er dan ook jaren geweest dat er geen Fandag was na een WIDM serie? Ik ga er gewoon vanuit dat de MFD weer van de partij zal zijn met de achtste WIDM serie  ::ok::
Tja, het wordt georganiseerd door deze site en een hoop vaste waarden die er bij betrokken waren en voor heel veel dingen zorgden voor de MFD's, zijn hier nu al enige tijd niet meer.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2008, 19:46:55 »
en een hoop vaste waarden die er bij betrokken waren en voor heel veel dingen zorgden voor de MFD's, zijn hier nu al enige tijd niet meer.

Dus er is nog niks zeker?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #23 Gepost op: 10-01-2008, 19:55:46 »
ikzelf ga liever voor een duurdere girlie (betere kwaliteit) die ik ook daadwerkelijk draag dan een flubbel die goedkoper is.

maar wat dae zegt is ook logisch, als de avro er dit jaar weer is koop ik ze liever daar.
dan kun je namelijk passen, heb je meteen de goede maat.
ik ga er even achteraan mailen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2008, 20:07:12 »
Ik vind die pet echt tof :D !
The sun came up and reality set in.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #25 Gepost op: 10-01-2008, 20:23:55 »
Wat Daedalus en Lau vertellen, daar valt ook wat voor te zeggen. En ik wist niet dat de WIDM fandag crew niet meer voltallig aanwezig is. De AVRO mag van mij echt wel spullen verkopen, dus dan zal ik alleen WIDM petten gaan doen. Geen gezeik met maten, want je kan hem instellen van een klein tot groot hoofd. Bovendien is er dan maar 1 ding, i.p.v. 2 verschillende shirts.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2008, 20:25:47 »
Wat Daedalus en Lau vertellen, daar valt ook wat voor te zeggen. En ik wist niet dat de WIDM fandag crew niet meer voltallig aanwezig is. De AVRO mag van mij echt wel spullen verkopen, dus dan zal ik alleen WIDM petten gaan doen. Geen gezeik met maten, want je kan hem instellen van een klein tot groot hoofd. Bovendien is er dan maar 1 ding, i.p.v. 2 verschillende shirts.

En in 1 kleur, als ik me niet vergis.


Joepie, er komen petjes  ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2008, 15:10:04 »
Ik heb via een emailtje gevraagd hoeveel kosten ze zouden berekenen over het logo. 2 maal, 1 keer voor het wit, 1 keer voor het groen. Met andere woorden: 1 pet zou dan dus neerkomen op 10,65 euro :) Het goede doel krijg dan dus 2 euro en de rest, 8,65 euro is kostendekkend. Vorig jaar was de totaal prijs: 6 euro. Waarvan 2 euro goed doel, 3,43 kostendekkend en 0,57 eurocent winst.

Aangezien ik er wel de moeite voor doe, alles zal organiseren, waarschijnlijk weer veel petten zal gaan versturen enzovoort reken ik dan 0,35 eurocent voor mezelf. Dus de prijs wordt dan 11 euro per pet. Akkoord, 5 euro meer dan het shirt van vorig jaar. Maar de pet (5,25 euro per stuk) is sowieso duurder dan het tshirt (2,50 euro), er zitten 2 kleuren in i.p.v. 1 (2de kleur kost 100 euro, 1x meer instelkosten à 38,50 = 138,50 euro meer). 

Dus mensen die geinteresseerd zijn in een pet kunnen wat mij betreft zich hier melden. Dan word je op de reserveringslijst gezet net zoals vorig jaar. Bovendien wil ik wederom de 3 finalisten ieder zo'n pet aanbieden. Dus er is plek voor 97 - 1 (wil zelf namelijk ook een pet  ::vergroot::) = 96 inschrijvingen.

En trouwens:

Als er 97 petten x 11 euro verkocht worden heb je: 1067 euro. 865,13 euro zijn de kosten dus hou je: 201,87 euro over. Van die 201,87 euro gaat 200 euro naar het goede doel en dan hou ik dus voor mezelf 1,87 euro over als "winst".
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2008, 19:43:42 »
Heeeeeeeej als je t-shirts doet dan misschien ook lady t`s? Dan wil ik die! Ik vind zakdoek ook leuk hoor.

Dus, doe je t-shirts met lady t`s, count me in  ::ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2008, 19:50:12 »
Laat mij dan de eerste maar zijn, IK WIL EEN PET!!!!
Ik vind 'm prachtig en zal 'm zeker vaak gaan dragen. Heb zomers altijd een pet op als ik op de boot ben! Dus doe mij zo'n pet voor 11 eurries.  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2008, 19:52:11 »
Ik wil er ook eentje ::zwaai::!
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2008, 19:54:50 »
ik ook!

1. saem
2. sprien
3. lautjuh

(of hoe ging dat vorig jaar?)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2008, 19:56:45 »
Dat is een goede manier, copy/paste naam erbij klaar!  ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2008, 20:20:50 »
1. saem
2. sprien
3. lautjuh
4. Wilm
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2008, 22:09:45 »
Kreeg trouwens nog een emailtje over de petten:

Citaat
"Graag doe ik je hierbij een offerte toekomen voor de 46B KINGCAP - 6 panel cap met suede klep. Heavy brushed katoen, met frontvoering.

De Cap waar jij interesse in hebt kunnen we beter niet bedrukken vanwege de naad die in het middel loopt. Daarom heb ik een offerte gedaan voor borduring in twee kleuren. Dat is iets goedkoper en ik vind het een veel mooiere uitstraling hebben. Mocht je toch de pet bedrukt willen hebben, kijk dan onder budget-caps. Deze kunnen wel bedrukt worden.

 

100* (46B)           € 5.25    =  € 525.00
 
1 * weefkaart kosten € 50.00   =  €  50.00
 
1 * verzendkosten    € 25.00   =  €  25.00
 
Sub-totaal:                    =  € 600.00
 
BTW:                € 114.00   =  € 114.00
 
Totaal:                        =  € 714.00

M.a.w. 714 euro x 1,19 = 849,66 + 200 euro goed doel = 1049,66 euro. Gedeeld door aantal inschrijvingen die mogelijk zijn, maakt: 10,93 euro per pet. Maargoed, hou het op 11 euro, krijg ik 7 euro als winst. Enne, dan krijgen jullie dus een mooi geborduurd logo. Bovendien maakt het voor het borduren dus niet uit hoeveel kleuren erin zitten, zolang het logo maar binnen de 60 vierkante cm blijft :D

Inschrijvingslijst:

1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm

Nog 92 stuks te gaan tot OP = OP!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 22:37:02 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Animo voor sombrero's/petten/zakdoekjes/t-shirts?
« Reactie #35 Gepost op: 11-01-2008, 22:13:34 »
Tja, het wordt georganiseerd door deze site en een hoop vaste waarden die er bij betrokken waren en voor heel veel dingen zorgden voor de MFD's, zijn hier nu al enige tijd niet meer.

Ik wil ff bevestigen dat je best wacht met bestellingen omdat nog niet bekend is of er een molfandag komt. Als je dan weer alles moet annuleren, is dat niet erg praktisch ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #36 Gepost op: 11-01-2008, 22:28:46 »
Ik ga ook pas daadwerkelijk bestellen zodra ik de lijst vol heb en zodra ik weet dat de MFD daadwerkelijk georganiseerd zal worden. Dus en of ik daar zeker wel rekening mee hou ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #37 Gepost op: 11-01-2008, 22:45:18 »
 ::joehoe::

Ik bestel ook een pet

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2008, 22:59:09 »
Inschrijvingslijst:

1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm
5. Kabouter

::ok::!
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2008, 23:00:19 »
Hoe ziet de pet er dan uit?
Heb iemand een plaatje?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !