Poll

Welke pet wil je straks hebben?

Donkerbruin suede
16 (41%)
Zwart rib
23 (59%)

Totaal aantal stemmen: 38

Auteur Topic: Animo voor WIDM pet?  (gelezen 56732 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #60 Gepost op: 31-01-2008, 13:03:12 »
we moeten nog 84 petten slijten voor de bestelling word geplaatst dus even naar pagina 1.
Ik wil en moet zo'n pet namelijk  ::jaja::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

stepany

  • Gast
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #61 Gepost op: 31-01-2008, 13:46:48 »
1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm
5. Kabouter
6. Tommie
7. Tweety
8. highwaykind
9. Zoë Nicky  (ik wil er ook eentje!! )
10. arco
11. pika
12. pika
13. pika
14. rickje20
15. jayjay
16. the_shagster
17. stepany

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2008, 00:40:38 »
Zo de datum van de molfandag is bekend dus bestellen maar die petten en afhalen op de molfandag voor een lausie 10 eurrie!!!!!

Nog 83 te gaan kom op mensen!!!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2008, 00:51:42 »
Om op de MFD (8 maart) alles binnen te kunnen hebben moet de drukker mijn akkoord hebben 2 weken daarvoor. Want de verzendtijd bedraagt 2 week. Dus in feite moet ik voor 23 februari het groene licht geven aan de drukkerij. Zodat die de petten kan drukken en met 2 weken ik ze in huis heb. En dat allemaal voor de MFD.

Al met al zijn er nog 2,5 week over om 83 plekken op te vullen. Er zijn 72 petten voor nodig om de kosten te drukken. En dan heeft het goede doel nog helemaal niets. 72 - 17 = nog 55 plekken vereist, anders kan het niet door gaan.

Ik heb zo'n idee dat het dit jaar niet gaat lukken. Had wellicht eerder dit topic moeten openen  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #64 Gepost op: 4-02-2008, 00:54:58 »
Om op de MFD (8 maart) alles binnen te kunnen hebben moet de drukker mijn akkoord hebben 2 weken daarvoor. Want de verzendtijd bedraagt 2 week. Dus in feite moet ik voor 23 februari het groene licht geven aan de drukkerij. Zodat die de petten kan drukken en met 2 weken ik ze in huis heb. En dat allemaal voor de MFD.

Al met al zijn er nog 2,5 week over om 83 plekken op te vullen. Er zijn 72 petten voor nodig om de kosten te drukken. En dan heeft het goede doel nog helemaal niets. 72 - 17 = nog 55 plekken vereist, anders kan het niet door gaan.

Ik heb zo'n idee dat het dit jaar niet gaat lukken. Had wellicht eerder dit topic moeten openen  ???
Wat zijn de kosten???
Op zich ben ik wel bereid een deel van de kosten op me te nemen, om de (zeg 20 gewillige kopers) tegemoet te komen....
Dan moet het wel om een realistisch bedrag gaan trouwens.... moet het niet ind de honderden lopen
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #65 Gepost op: 4-02-2008, 01:13:11 »
714 euro voor de drukker
200 euro voor het goede doel

Bedankt voor je voorstel, maar ik neem aan dat je niet even bereid bent/kan/wil zeg maar 450 euro als financieerder erin te steken. En als ik terugkijk naar vorig jaar. Dan kan ik (denk ik) wel 20 losse petten zo verkopen op de MFD. Maar ik heb liever zekerheid dat ik sowieso uit de kosten ben, anders vind ik het te risicovol om eraan te beginnen.

Dus jammer, maar ik vrees dat we niet aan de vereiste aantal kopers komen. Dan maar kijken of ik een drukker bereid kan vinden een pet te borduren met het logo voor mezelf :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #66 Gepost op: 4-02-2008, 01:15:33 »
714 euro voor de drukker
200 euro voor het goede doel

450 is me inderdaad net iets teveel.... ik doe vrij veel voor goede doelen, maar vooral zelf actief geld inzamelen....

ik had zelf de limiet hiervoor op 200 euro staan.... dit is toch wel meer dan 2x zoveel... gaat me toch te ver.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #67 Gepost op: 4-02-2008, 07:24:44 »
Wel jammer  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #68 Gepost op: 4-02-2008, 10:37:12 »

1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm
5. Kabouter
6. Tommie
7. Tweety
8. highwaykind
9. Zoë Nicky  (ik wil er ook eentje!! )
10. arco
11. pika
12. pika
13. pika
14. rickje20
15. jayjay
16. the_shagster
17. stepany
18. Maud
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #69 Gepost op: 4-02-2008, 10:44:53 »
714 euro voor de drukker
200 euro voor het goede doel

Bedankt voor je voorstel, maar ik neem aan dat je niet even bereid bent/kan/wil zeg maar 450 euro als financieerder erin te steken. En als ik terugkijk naar vorig jaar. Dan kan ik (denk ik) wel 20 losse petten zo verkopen op de MFD. Maar ik heb liever zekerheid dat ik sowieso uit de kosten ben, anders vind ik het te risicovol om eraan te beginnen.

Dus jammer, maar ik vrees dat we niet aan de vereiste aantal kopers komen. Dan maar kijken of ik een drukker bereid kan vinden een pet te borduren met het logo voor mezelf :)
Ik denk dat het gewoon ook beter is om nu petten te doen, ipv t-shirts. Die andere shirtverkoper kon zijn handeltje nagenoeg volledig weer inpakken. Hoewel het andere kwaliteit was, was het toch de prijs, die fans ervan weerhield om bij hem te kopen.


Oh, die mij ook maar een pet, hoor.

18 on the run, 52 to go.......

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #70 Gepost op: 4-02-2008, 12:24:29 »
Vraagje: doet YIDM ook aan verzenden? Want ik weet nog niet of ik op de WIDMfandag kom, maar wil wel graag een pet. Dan kan je de verzendkosten er uiteraard bij optellen. En ik denk ook dat er meerderen zijn die niet kunnen/willen komen op de fandag, maar die de pet wel leuk vinden. Op die manier kom je mischien toch aan je bestellingen.

En is het een idee om dan maar 50 petten te bestellen? Worden de petten misschien iets duurder van, maar heb het idee dat de mensen díe het willen, ook wel iets meer willen betalen. Of doet de drukker/borduurder het pas vanaf 100 stuks?
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #71 Gepost op: 4-02-2008, 15:04:25 »
ik heb de avro gemaild of ze dit jaar weer shirts verkopen, maar er is nog geen antwoord.  :(

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #72 Gepost op: 4-02-2008, 15:32:25 »
ik heb de avro gemaild of ze dit jaar weer shirts verkopen, maar er is nog geen antwoord.  :(

en nog geen half uur na deze post antwoord in m'n inbox  ::)

Citaat
Hoi Laura, Wij komen inderdaad weer op de Wie is de Mol fan-dag met t-hirts Mol ennog een gadget (verrassing).

hoera! (dit gaat je wel kopers posten YIDM  :-\\)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #73 Gepost op: 4-02-2008, 16:15:47 »
Ik koop gewoon alles wat ik zie :P
Ik steun iedereen  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #74 Gepost op: 4-02-2008, 18:44:29 »
en nog geen half uur na deze post antwoord in m'n inbox  ::)

hoera! (dit gaat je wel kopers posten YIDM  :-\\)

Gadget :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #75 Gepost op: 4-02-2008, 19:05:37 »
Gadget :D

vast en zeker een pet  ::)
of buttons ofzo.

ik ga mijn toekomstige mol shirt met trots dragen  ::trots::
dat we nog maar vele mol zielen mogen winnen. (of eigenlijk niet).

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #76 Gepost op: 4-02-2008, 19:53:15 »
Vraagje: doet YIDM ook aan verzenden? Want ik weet nog niet of ik op de WIDMfandag kom, maar wil wel graag een pet. Dan kan je de verzendkosten er uiteraard bij optellen. En ik denk ook dat er meerderen zijn die niet kunnen/willen komen op de fandag, maar die de pet wel leuk vinden. Op die manier kom je mischien toch aan je bestellingen.

En is het een idee om dan maar 50 petten te bestellen? Worden de petten misschien iets duurder van, maar heb het idee dat de mensen díe het willen, ook wel iets meer willen betalen. Of doet de drukker/borduurder het pas vanaf 100 stuks?

Verzenden is voor mij geen bezwaar, mits je de verzendkosten + enveloppe zelf betaald.

50 petten zijn te bestellen voor in totaal: 440,30 euro. Plus 200 voor het goede doel = 640,30. 9,70 er bovenop voor mezelf voor de moeite maakt 650 / 50 = 13 euro per stuk. Maar de kandidaten kan ik dan, wegens geldgebrek voor de kosten, geen pet aanbieden. Wordt dus wel direct 3 euro duurder.

0. YIDM
1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm
5. Kabouter
6. Tommie
7. Tweety
8. highwaykind
9. Zoë Nicky
10. arco
11. pika
12. pika
13. pika
14. rickje20
15. jayjay
16. the_shagster
17. stepany
18. Maud
19. Bodejos

Met deze lijst zit ik op 56% van de kosten. Moet er dan nog 14 bij krijgen om te kunnen gaan bestellen. En dat voor zeg grofweg 20 februari. M.a.w. nog 2 weken om 14 vereiste inschrijvingen vinden om het door te laten gaan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #77 Gepost op: 5-02-2008, 00:34:25 »
Ik wil niet direct zeuren maar bij 50 petten heb je niet 200 euro voor het goede doel maar 100 euro.
2 euro per pet.
Je hebt 50 petten.
Wordt het dus 11 euro per pet.

eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #78 Gepost op: 5-02-2008, 14:53:17 »
Ik wil niet direct zeuren maar bij 50 petten heb je niet 200 euro voor het goede doel maar 100 euro.
2 euro per pet.
Je hebt 50 petten.
Wordt het dus 11 euro per pet.

Akkoord, zat nog met die 200 euro in mijn hoofd terwijl die bij een aantal van 100 hoort en geen 50. Achja, laat tijdstip toen ik het postte  ::hypocriet::

1 euro duurder, maar het aantal is dus dan wel beperkter. M.a.w. een exclusieve WIDM pet voor de snelle beslisser  ;D Zit op 20 v/d 50 beschikbare petten. Momenteel kom ik dus nog 330 euro tekort, goed doel niet meegerekend 220 euro tekort.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor WIDM pet?
« Reactie #79 Gepost op: 5-02-2008, 16:30:05 »
je heb ook mensen die ander mensen (geen forumleden) meenemen naar MFD.
Dan kunnen ze hem ook daaro kopen. Waardoor je er dan meer verkoopt.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !