Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 74168 keer)

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 31-01-2008, 21:30:14 »
Dennis heeft weer gemold: Huismijt!

wat hem werd toegeroepen in de achtbaan. Hij heeft het geroepen, edo gaf het door en Joris antwoordde huismijt.
wat ik verdachter vind is dat het leek alsof Joris twijfelde (of moest nadenken) over zijn antwoord..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2008, 21:30:22 »
Geweldige opdrachten! Met een hoofdrol voor PJH! Wat een klasse van onze presentator, geweldig gedaan!

Dennis, waarom heb ik je deze aflevering WEER niet gezien? Patrick, ben je de mol dan toch?
En inderdaad, daar gaat mijn pool xD Had Joris als mol, maar dat zit er dus niet meer in. Wat een mafkees is het dan toch... Zoveel geld uit de pot en vervolgens claimen dat je niet te laagste in de historie wil zijn... DOE ER DAN WAT AAN! xD

Patrick schijnt de mol te zijn :-/

Vraagje, op wie vulde Joris ook alweer zijn test in?

Offline zaheer12a

  • Forumlid
Verdachte dingen aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2008, 21:30:43 »
Ik heb twee hele verdachte dingen opgemerkt in deze aflevering:

1. Hoe wist dennis dat het om een aanbod voor een vrijstelling ging?
   Ze wisten niet om wat voor bod het ging. Patrick zei dat er een ander bod moet zijn       
   geweest en toen begon Dennis over een vrijstelling. Alleen Dunya en Regina wisten 
   ervan.

2. Van alle kandidaten werd getoon wie 'hun mol' was (oftewel de laatste vraag van hun 
   test), behalve van Joris.

* (niet per sé verdacht) Als Joris de mol is, is het voor hem heel makkelijk om de test slecht te maken. Hij scheen ook heel zeker van zijn zaak te zijn toen de uitslag van de test werd bekendgemaakt. Hij leek ook niet helemaal nerveus ofzo.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 31-01-2008, 21:30:46 »
kan nog spannend worden.
Volgende week dennis mist een topito!!  ::oink::

Echt weer een leuke aflevering..

HIlarisch.. Toen Edo regina nadeed over hoe ze loog over de vrijstelling  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Ireentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 31-01-2008, 21:32:05 »
Ik denk ook dat Patrick de mol is. Ik heb het idee dat je hem soms ziet acteren alsof hij meer weet dan de anderen. Wat denken jullie?  ???

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 31-01-2008, 21:32:12 »
Fantastische aflevering weer  ::bravo:: ::bravo::
Die achtbaanopdracht was te hilarisch, en de andere opdrachten waren ook te cool  ::ok::
Alleen nu verdenk ik helemaal niemand meer :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 31-01-2008, 21:32:39 »
Heb je de vorige aflevering gemist? ;)

Vond deze beter, misschien komt het doordat ze eindelijk weer eens een opdracht gehaald hebben ;)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 31-01-2008, 21:33:21 »
Ja ik vond dat van Edo ook wel verdacht van een groot bed of zo? Der werd net een groot hert als antwoord genoemd en dat was fout dan snap je toch wel dat het voor Dunya misschien wel goed is? Idem dito voor Dennis. Ik denk ook dat Joris toch de test op 1 persoon heeft ingevuld en dat die die nu kan wegstrepen. (en dan bedoel ik niet zichzelf :P)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 31-01-2008, 21:34:15 »
Verdacht eerst dennis.. Maar door zijn actie met het papier op het kerkplein was wel HEEL erg goed bedacht!  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 31-01-2008, 21:34:16 »
wat vreselijk oneerlijk tov dennis, joris en patrick. zij kregen helemaal geen kans op een vrijstelling.

en ONGELOOFLIJK met wat voor gemak joris die vrijstelling krijgt!
echt een super kans om in het spel te blijven én info te verzamelen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 31-01-2008, 21:34:59 »
En ja hoor, 1 aflevering niemand eruit. Ze hebben het goed uitgedacht, Joris de test het slechtse laten maken en dat deed ie ook. Toch maf dat we 4x Patrick bij: "Vraag 20: Wie is de mol?" zagen en 1x Edo, dat was toen Regina haar test maakte.

Maarja, ik zat ook te denken: ze kunnen ook 1x die shot van: "Vraag 20: Wie is de mol?" met als antwoord: "Patrick" hebben opgenomen en bij 3 andere er tussen gezet hebben. Anders vind ik het gek dat 3/4 kandidaten op Patrick zitten. Regina zit op Edo, als we de beelden mogen geloven. En ook zij is door.
Die cursor was meer dan overduidelijk geanimeerd, dat shot is compleet nep.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 31-01-2008, 21:35:13 »
Joris kreeg een rood scherm, in dit spel zal -al zou de mol de test superslecht maken- nooit een rood scherm te zien krijgen.

Ik denk dat voor dit geval dan wel een uitzondering is gemaakt (als hij de mol is), gezien de vrijstelling. Dan is het principe: de mol gaat er niet uit, evengoed niet geschaad. En anders zou het voor ons wel erg makkelijk worden gemaakt.

Had trouwens last minute mijn poll veranderd van niemand naar dunya, balen :S

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 31-01-2008, 21:35:29 »
Dennis, waarom heb ik je deze aflevering WEER niet gezien? Patrick, ben je de mol dan toch?
En inderdaad, daar gaat mijn pool xD Had Joris als mol, maar dat zit er dus niet meer in. Wat een mafkees is het dan toch... Zoveel geld uit de pot en vervolgens claimen dat je niet te laagste in de historie wil zijn... DOE ER DAN WAT AAN! xD

Vraagje, op wie vulde Joris ook alweer zijn test in?

Het was volgens mij niet bekend op wie Joris zijn test heeft ingevuld. Het meest logische lijkt mij is dat hij zoveel mogelijk heeft gespreid..
En hij moet er inderdaad wat aan doen. als ie zo gaat zeuren xD

Maar wat ik niet snap is hoe iedereen zegt dat Joris de mol NIET KAN zijn. hij wist toch dat hij een vrijstelling had, toch?

echt zo'n zin in volgende week, het zag er allemaal nogal gezellig (en aangeschoten>:D) uit  ;D
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 31-01-2008, 21:35:37 »
Heb je de vorige aflevering gemist? ;)

Iedereen heeft zijn eigen mening hé ::)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 31-01-2008, 21:36:18 »
Ik denk ook dat Patrick de mol is. Ik heb het idee dat je hem soms ziet acteren alsof hij meer weet dan de anderen. Wat denken jullie?  ???

Ja nu ik het zo zie denk ik dat die misschien ook een beetje Milouska na doet. Beetje knullig en dommig en zo. Ik verdenk Regina en Dunya in ieder geval zeker niet meer, Edo en Joris ook niet echt meer en Dennis weet ik niet.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 31-01-2008, 21:36:39 »
Iedereen heeft zijn eigen mening hé ::)

Dat accepteer ik ook wel, ik vroeg gewoon of hij de vorige aflevering ook had gezien. :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 31-01-2008, 21:36:52 »
Ik denk ook dat Patrick de mol is. Ik heb het idee dat je hem soms ziet acteren alsof hij meer weet dan de anderen. Wat denken jullie?  ???

Dat idee heb ik juist bij Dennis. Dat hij voorkennis heeft, bedoel ik. Hij begon er meteen over dat er vast iemand een vrijstelling aangeboden had gekregen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 31-01-2008, 21:38:24 »
Met de test op wie Joris stemt of iemand anders..
Die beelden kunnen ze ook uit aflevering 1 halen.. Dus daar moet je echt niet vanuit gaan..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline zwelgje74

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 31-01-2008, 21:39:15 »
Joris heeft er wel voor gezorgd dat er geld uit de pot ging door als slechtste de test te maken en de vrijstelling ter waarde van € 1000,--- te krijgen.

De Mol moet er toch voor zorgen dat er zo weinig mogelijk geld in de pot komt of weer zoveel mogelijk uit de pot haalt?? ... nou, missie geslaagd voor Joris zou ik zeggen!!

Zeg er wel bij dat Joris niet mijn hoofdverdachte is...

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2008, 21:39:30 »
Nog steeds het gevoel dat Joris de mol is alleen is het nu wel complex aangezien die een rood scherm kreeg  ???

In de achtbaan gaf hij express het foute antwoord door (huismijt) zodat hij als enige de opdracht kreeg en die dus ook fout kon maken.