Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 74171 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 31-01-2008, 21:40:06 »
Verdacht eerst dennis.. Maar door zijn actie met het papier op het kerkplein was wel HEEL erg goed bedacht!  ::oink::

Toch, mocht hij de mol zijn, dan kan hij juist bij deze opdracht flink z'n best doen. Oké het brengt 1000 euro méér in de pot, maar de mol weet ook dat later in het spel opnieuw een vrijstelling 1000 euro gaat kosten en dus maakt het uiteindelijk niets uit voor de pot, zo lekker goed je best doen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2008, 21:42:09 door tureluurs »

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 31-01-2008, 21:40:40 »
Nog steeds het gevoel dat Joris de mol is alleen is het nu wel complex aangezien die een rood scherm kreeg  ???

Dat idee heb ik ook, maar ik snap niet hoe iedereen dat gedoe met het rode scherm ziet. Want hij bleef er toch (sowieso) in, of niet?
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Ireentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 31-01-2008, 21:41:11 »
Ja nu ik het zo zie denk ik dat die misschien ook een beetje Milouska na doet. Beetje knullig en dommig en zo. Ik verdenk Regina en Dunya in ieder geval zeker niet meer, Edo en Joris ook niet echt meer en Dennis weet ik niet.
Inderdaad! ::ok:: Echt een beetje dom doen.

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 31-01-2008, 21:41:59 »
Dat idee heb ik ook, maar ik snap niet hoe iedereen dat gedoe met het rode scherm ziet. Want hij bleef er toch (sowieso) in, of niet?

Aangezien de mol nooit eruit kan, zou hij "in principe" nooit een rood scherm kunnen krijgen. We weten alleen niet of dit zo is.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 31-01-2008, 21:42:32 »
Leuke aflevering, al vond ik de vorige leuker. Deze leek zo kort... maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vond Joris eigenlijk weer het meest verdacht. Alleen dat rode scherm... tja...
Ach ik zit diep genoeg in mijn tunnelvisie om dat te negeren. Zolang een kandidaat geen test heeft gemist kan het wat mij betreft de mol zijn.
 ::)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 31-01-2008, 21:43:21 »
Ik had toch stiekem gehoopt dat Joris geen rood scherm kreeg. :-[

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 31-01-2008, 21:43:39 »
Dat idee heb ik ook, maar ik snap niet hoe iedereen dat gedoe met het rode scherm ziet. Want hij bleef er toch (sowieso) in, of niet?

Ze kunnen ook de mol een rood scherm geven, maar het is riskant, want Pieter-jan kreeg aan het begin van de executie een envelop van Regina met daarin de naam van de kandidaat die de vrijstelling krijgt..

Dus joris kan ik wel wegstrepen...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 31-01-2008, 21:43:45 »
En toen had ik geen mol meer :O Ik zat eerst met heel veel tunnelvisie op Edo maar nu weet ik het niet meer hoor. Ze zijn allemaal zo ontzettend vaag!!!!! En veel hints kon ik hier ook niet echt uithalen zo 123 misschien in de herhaling... Haha. Het lijkt trouwens wel alsof Joris op het einde wilde zeggen: 'Ja maar daar ben ik óók alergisch voor' (huismijt) maar dat kan best niet waar zijn (wil totaal niet dat joris de mol is)

Offline zaheer12a

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 31-01-2008, 21:44:01 »
Hoe wist Dennis dat het om een vrijstelling ging in het hotel? Zowel Dunya als Regina zei niets over een vrijstelling.

Van alle kandidaten werd het laatste antwoord getoond behalve dat van Joris. Trouwens, als hij de mol is dan hoeft hij alleen niet op zichzelf te stemmen.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 31-01-2008, 21:44:42 »
De mol krijgt nooit een rood scherm dus ook niet in dit speciale geval. De mol hoefde er alleen maar voor te zorgen dat zijn naam niet op het papiertje komt.

Joris is echt niet de mol mensen...alleen al omdat hij in de biechts aangeeft dat hij liever molse dingen doet dan onmols. De mol zegt dit niet op camara. (alleen in de laatste aflevering) Denk aan marc-marie die wilde ook af en toe een beetje mollen, dat doet Joris nu ook.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 31-01-2008, 21:47:16 »
Joris is echt niet de mol mensen...alleen al omdat hij in de biechts aangeeft dat hij liever molse dingen doet dan onmols. De mol zegt dit niet op camara. (alleen in de laatste aflevering) Denk aan marc-marie die wilde ook af en toe een beetje mollen, dat doet Joris nu ook.

Ja maar Joris die blijft maar mollen. Ik denk ook niet dat hij de mol is, maar tis wel slim om te zeggen van oh ik ga lekker mollen om verdacht te raken maar ik ben de mol niet hoor en dan toch de mol zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 31-01-2008, 21:49:27 »
Hoe wist Dennis dat het om een vrijstelling ging in het hotel? Zowel Dunya als Regina zei niets over een vrijstelling

Ik zie dat niet als iets verdachts. Het ging over 1000 euro uit de pot. Waarom zou dat niet een vrijstelling kunnen zijn? Patrick zei nog of topito's of zo. Ze gokten er volgens mij gewoon naar. Onschuldig.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 31-01-2008, 21:50:19 »
Ja maar Joris die blijft maar mollen. Ik denk ook niet dat hij de mol is, maar tis wel slim om te zeggen van oh ik ga lekker mollen om verdacht te raken maar ik ben de mol niet hoor en dan toch de mol zijn.

Ik was eerst ook volledig ervan overtuigd dat hij niet de mol was. Maar hij stopt inderdaad maar niet. Maar het lijkt wel alsof het íets minder wordt.. Hij deed wel zn best op de toren.. Hij leek "echt" te stressen op die toren ("Stelletje Idioten!!!")  :-X

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 31-01-2008, 21:52:00 »
Hoe wist Dennis dat het om een vrijstelling ging in het hotel? Zowel Dunya als Regina zei niets over een vrijstelling.

Van alle kandidaten werd het laatste antwoord getoond behalve dat van Joris. Trouwens, als hij de mol is dan hoeft hij alleen niet op zichzelf te stemmen.

Dat wisten ze allemaal wel van tevoren. Duidelijk gezegd hoor:

Regina heeft de vrijstelling en als jullie haar binnen de tijd vinden, dan is ze die kwijt.

Verder is er alsnog 1000 euro weg, want de vrijstelling ging naar Joris.

Het staat ook in het moldagboek op .nl

Citaat
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2008, 22:01:39 door Lola-aapje »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 31-01-2008, 21:52:32 »
Ik was eerst ook volledig ervan overtuigd dat hij niet de mol was. Maar hij stopt inderdaad maar niet. Maar het lijkt wel alsof het íets minder wordt.. Hij deed wel zn best op de toren.. Hij leek "echt" te stressen op die toren ("Stelletje Idioten!!!")  :-X

Ja inderdaad. Hij gooide zo z'n pet op de grond. Maar goed je kan het ook goed acteren. Voor mij zijn er eigenlijk nog 2/3 mogelijkheden Patrick, Dennis en heeel misschien Edo, maar dat denk ik niet.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 31-01-2008, 21:54:20 »
Vond het een leuke aflevering vorige was beter (vind IK)
Nou en dan zit je dr mooi mee an zo zonder mol, ben nu echt helemaal de kluts kwijt. Vier afl. lang Edo als mol, deze week met dank aan YIDM en Heinz geswitcht naar Dennis en nu .......
K weet het even niet meer. Is het dan toch Joris of of of
Dat wordt zweten deze week.

psssst hebben jullie 'm gezien die 8????? :-X
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verdachte dingen aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 31-01-2008, 21:54:30 »
Ik heb twee hele verdachte dingen opgemerkt in deze aflevering:

1. Hoe wist dennis dat het om een aanbod voor een vrijstelling ging?
   Ze wisten niet om wat voor bod het ging. Patrick zei dat er een ander bod moet zijn       
   geweest en toen begon Dennis over een vrijstelling. Alleen Dunya en Regina wisten 
   ervan.

2. Van alle kandidaten werd getoon wie 'hun mol' was (oftewel de laatste vraag van hun 
   test), behalve van Joris.

* (niet per sé verdacht) Als Joris de mol is, is het voor hem heel makkelijk om de test slecht te maken. Hij scheen ook heel zeker van zijn zaak te zijn toen de uitslag van de test werd bekendgemaakt. Hij leek ook niet helemaal nerveus ofzo.

lijkt me vrij logisch... Hij had of een groen scherm, waarmee hij door zou gaan, of een rood scherm waarvoor hij de vrijstelling had! Dan zou ik ook een lekker rustig zitten...

Is het zelfde als je kop of munt gaat doen en zegt --> kop: ik win, munt: jij verliest  :-X
Triomf!

Offline zaheer12a

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 31-01-2008, 21:55:15 »
Ik zie dat niet als iets verdachts. Het ging over 1000 euro uit de pot. Waarom zou dat niet een vrijstelling kunnen zijn? Patrick zei nog of topito's of zo. Ze gokten er volgens mij gewoon naar. Onschuldig.

Maar ze gingen niet door over de topito's. Ze bleven maar praten over die vrijstelling, hoewel Dunya of Regina niks hadden gezegd.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 31-01-2008, 21:55:42 »
psssst hebben jullie 'm gezien die 8????? :-X

Niet op gelet eigenlijk, maar ik heb wel gelezen op het .nl forum op die biljartbal in de bus en bij die achtbaan en nog iets volgens mij.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 31-01-2008, 21:56:47 »
Verdacht eerst dennis.. Maar door zijn actie met het papier op het kerkplein was wel HEEL erg goed bedacht!  ::oink::

wel vreemd dat ze niet gewoon "wekkercijfers" gebruikten, maar dat ze alle cijfers compleet met boogjes gingen maken... Scheelt toch weer tijd.

Wat wel echt de meest geweldige actie zou zijn: als Joris bijvoorbeeld de mol is en de politie op ze heeft afgestuurd  ::)
Triomf!