Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 74170 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #60 Gepost op: 31-01-2008, 21:58:19 »

psssst hebben jullie 'm gezien die 8????? :-X

Ja, in ieder geval die zwarte biljartbal midden in een Dennis-biecht.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #61 Gepost op: 31-01-2008, 21:59:58 »
Wat wel echt de meest geweldige actie zou zijn: als Joris bijvoorbeeld de mol is en de politie op ze heeft afgestuurd  ::)

Lol. ::rofl:: Dat zou inderdaad een goeie zijn, maar dat is wel heel onwaarschijnlijk. Trouwens hoe wisten ze dat er een begrafenis was? Of kon die agent wel een beetje engels?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 5
« Reactie #62 Gepost op: 31-01-2008, 22:00:25 »
Citaat van: Teun
... Bovendien wil ik nog iets zeggen over het moment waarop Pieter Jan wist wie de mol was. Aangezien dat in dit forum nogal belangrijk wordt gevonden, voel ik me geroepen even te melden dat dat vanaf aflevering 5 was.
Groet van Teun
Teun is van de productie van de mol. Iemand een idee waarom PeterHenk juist in deze aflevering moest weten wie de mol was? De enige reden die ik zo snel kan bedenken is dat ze de mol niet als een van de eersten op die vrijstelling wilden laten bieden. Maar dat vind ik nog steeds vaag, want die volgorde hadden ze niet door JanPeter zelf hoeven laten bepalen.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #63 Gepost op: 31-01-2008, 22:00:52 »
Niet op gelet eigenlijk, maar ik heb wel gelezen op het .nl forum op die biljartbal in de bus en bij die achtbaan en nog iets volgens mij.

Bij die achtbaan sowieso natuurlijk ;)
The sun came up and reality set in.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #64 Gepost op: 31-01-2008, 22:01:00 »


psssst hebben jullie 'm gezien die 8????? :-X

jaaaa op die bowlingbal! Ik zei het ook gelijk dat ik met mn broertje zat te kijken...


edit... ik bedoel natuurlijk biljartbal  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2008, 22:02:59 door mol Thessa »
Triomf!

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #65 Gepost op: 31-01-2008, 22:01:41 »
Teun is van de productie van de mol. Iemand een idee waarom PeterHenk juist in deze aflevering moest weten wie de mol was? De enige reden die ik zo snel kan bedenken is dat ze de mol niet als een van de eersten op die vrijstelling wilden laten bieden. Maar dat vind ik nog steeds vaag, want die volgorde hadden ze niet door JanPeter zelf hoeven laten bepalen.

Misschien ook iets voor die test of zo?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #66 Gepost op: 31-01-2008, 22:01:58 »
psssssst  :-X twee keer een 8 op een poolbiljartbal terwijl ze zaten te kaarten in de gang totaaaaal onnodig om het zo te filmen, veerde gelijk omhoog jaaaaa hoor daar heb je Dea's 8 weer!  :-X
« Laatst bewerkt op: 31-01-2008, 22:04:06 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #67 Gepost op: 31-01-2008, 22:03:04 »
Wat wel echt de meest geweldige actie zou zijn: als Joris bijvoorbeeld de mol is en de politie op ze heeft afgestuurd  ::)

 ::rofl::  Jaa en dat ze dan de nacht doorbrengen in de cel xD
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #68 Gepost op: 31-01-2008, 22:04:10 »
Jah, dat zou het kunnen zijn... Dat Joris TOCH de mol is xD! Ik zou het een lame actie vinden als Joris nu nog de mol is :-/.....

Psstt... Weten jullie al wat die 8 betekent? Is het niet gewoon om aan het mysterie bij te dragen en iets wat mooi past binnen het genre... Gewoon de 8 van 'de Achtste' aflevering. 8 = Mol = verd-acht enzovoorts.... Acht is gewoon het getal van de Mol :P Moet dat wel per se op een persoon duiden?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lachen met Patrick en Dunya!
« Reactie #69 Gepost op: 31-01-2008, 22:04:30 »
Leuke aflevering er zat van alles in. Gelachen om Dunya en Patrick die midden op straat de cijfers uitbeelden. Ze waren niet erg snugger en ik verdenk Patrick nog steeds: Áls we te "dicht bij de toren komen kan hij het minder goed zien! riep hij een paar keer. >:D Dakje op dakje af, nee het was verre van slim , daarom verdenk ik Patrick omdat Dunya voor mij echt de mol niet is (geen molacties)en Dunya maakte het Patrick makkelijk door zelf ook met stomme ideëen te komen. Dennis en Edo deden het gewoon goed en Joris deed het nu ook goed (wil natuurlijk niet dat Regina een vrijstellling krijgt). Ik heb het vermoeden dat Joris de test op Edo heeft afgestemd omdat hij daar de vorige keer ook op zat, in elk geval heeft hij voor een rood scherm gezorgd. Ik zie Joris meer als finalist dan als mol. Hij molt om zich verdacht te maken bij de anderen (wat volgens mij niet erg lukt). Lijkt wel of ze hem juist vertrouwen ;D.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #70 Gepost op: 31-01-2008, 22:04:33 »
Trouwens waarom moesten ze per se nu pokeren leren? Zou dat in de volgende aflevering een opdracht zijn. Dat ze daarmee geld en topito's kunnen winnen of zo?

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #71 Gepost op: 31-01-2008, 22:04:40 »
Teun is van de productie van de mol. Iemand een idee waarom PeterHenk juist in deze aflevering moest weten wie de mol was? De enige reden die ik zo snel kan bedenken is dat ze de mol niet als een van de eersten op die vrijstelling wilden laten bieden. Maar dat vind ik nog steeds vaag, want die volgorde hadden ze niet door JanPeter zelf hoeven laten bepalen.

Zie het PieterJan forum... Ik snap het echt niet meer. Daar heb ik een citaat gepost van de uitspraak van zie.nl --> "ik wist het in de 3e aflevering"..vaag hoor!! ???

stepany

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #72 Gepost op: 31-01-2008, 22:07:44 »
Als je niet zelf de mol bent en dus niet weet wie de mol is, is het dan niet moeilijk om de test als slechtste te maken? Het blijft dan toch ook gokken en Joris leek wel zeker van zijn zaak.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #73 Gepost op: 31-01-2008, 22:08:46 »
Trouwens waarom moesten ze per se nu pokeren leren? Zou dat in de volgende aflevering een opdracht zijn. Dat ze daarmee geld en topito's kunnen winnen of zo?
Ja natuurlijk.
The British are not impressed.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #74 Gepost op: 31-01-2008, 22:09:00 »
Als je niet zelf de mol bent en dus niet weet wie de mol is, is het dan niet moeilijk om de test als slechtste te maken? Het blijft dan toch ook gokken en Joris leek wel zeker van zijn zaak.

Als je van jezelf weet dat je niet de mol bent zou je alles op jezelf kunnen stemmen. (jij bent immers niet de mol)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 5
« Reactie #75 Gepost op: 31-01-2008, 22:09:17 »
Wat ik vreselijk stom vind is dat de groep niet wil zien hoe Joris loopt te klooien en hem elke keer een sleutelpositie geeft. Eerst de som, daarna alleen in de toren en hem vervolgens de vrijstelling  geven, echt ongeloofelijk  ::oink::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #76 Gepost op: 31-01-2008, 22:09:37 »
Ik vond het niet zo'n geweldige aflevering, de vorige waren spannender vond ik.
Maar goed, in Hostel Amigo vlogen de getallen om de oren, let ook eens op spijlen van de bedden, staan ook getallen op. De herhaling nog maar eens bekijken wat er precies voor getallen allemaal te zien zijn.

Offline Ireentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #77 Gepost op: 31-01-2008, 22:09:42 »
Teun is van de productie van de mol. Iemand een idee waarom PeterHenk juist in deze aflevering moest weten wie de mol was? De enige reden die ik zo snel kan bedenken is dat ze de mol niet als een van de eersten op die vrijstelling wilden laten bieden. Maar dat vind ik nog steeds vaag, want die volgorde hadden ze niet door JanPeter zelf hoeven laten bepalen.
Maar PJ is vaak aanwezig bij het spel en ziet meer. Het probleem is dat wij alleen maar zien wat ze willen uitzenden. Toch?

stepany

  • Gast
Re: Aflevering 5
« Reactie #78 Gepost op: 31-01-2008, 22:10:29 »
Als je van jezelf weet dat je niet de mol bent zou je alles op jezelf kunnen stemmen. (jij bent immers niet de mol)

Daar zit wat in!

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #79 Gepost op: 31-01-2008, 22:10:49 »
Wat ik vreselijk stom vind is dat de groep niet wil zien hoe Joris loopt te klooien en hem elke keer een sleutelpositie geeft. Eerst de som, daarna alleen in de toren en hem vervolgens de vrijstelling  geven, echt ongeloofelijk  ::oink::

Ik denk dat ze over die vrijstelling niet echt goed hebben nagedacht. Ik denk dat ze later pas beseften van hé wat zijn we nou eigenlijk aan het doen? Ik denk ook dat ze heel goed gelovig zijn en denken van ah hij bedoelt het wel goed. XD